dodomotox Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 no ghine. multem ursule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) chiar nu are nimeni schema electrica?? Sfatul e sa nu-l anulezi.E doar un amarit de fir care trece pe linga carcasa de la lant. Daca n-ai fost atent la el si l-ai bagat sub carcase de lant e posibil sa ti-l fi taiat. Zi merci daca l-a taiat si nu l-a dezgolit doar ca "sa-ti faca masa". am curatat contactul si tot merge aiurea. si in plus e absolut inutil. Vezi la semnatura la SWICH sunt cateva Dominatoare la dezmembrat poate ai noroc si il ei mai la ieftineala ... nu are rost sa se chinuie cu contact second. mai bine nou, de pe wemoto, prin intermediul lui dilly. si nu mai exista nici riscul de a avea inca o cheie in tara asta Editat August 6, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 nu are rost sa se chinuie cu contact second. mai bine nou, de pe wemoto, prin intermediul lui dilly. si nu mai exista nici riscul de a avea inca o cheie in tara asta tu banuesc ca ai cumparat motorul din tara, deci ce anume te face sa crezi ca nu ar exista o dublura si la cheia ta, oricum nu cred ca te roade asa tare ca ar exista dublura, te intereseaza sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) relax, era o parere. matale faci cum vrei, cand vrei. mobra mea nu are alta cheie in tara, pt ca a primit un nou contact. sau cel putin asa imi place sa cred. am vazut totusi pachetul sigilat. fostul propietar pierduse cheia si mobra era pusa "pe direct". cand am auzit cat cer oamenii pe un contact si mai ales cum se dau de ceasul mortii ca au de desfacut 2 suruburi cu capetele rotunjite (multi nici nu vor sa il scoata de pe jugul superior) nu iti mai trebuie un contact vechi, din dezmembrari, care are probleme de uzura, praf si rugina. Editat August 6, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) relax, era o parere. matale faci cum vrei, cand vrei. mobra mea nu are alta cheie in tara, pt ca a primit un nou contact. sau cel putin asa imi place sa cred. am vazut totusi pachetul sigilat. fostul propietar pierduse cheia si mobra era pusa "pe direct". cand am auzit cat cer oamenii pe un contact si mai ales cum se dau de ceasul mortii ca au de desfacut 2 suruburi cu capetele rotunjite (multi nici nu vor sa il scoata de pe jugul superior) nu iti mai trebuie un contact vechi, din dezmembrari, care are probleme de uzura, praf si rugina. salut la mine (RD02) e o mufa verde sub sa. are trei picioare si tre sa pui in scurt mijlocul cu unul din margine - la mine e cum te uiti la mufele cuplate cu dintisorul ala de plastic de siguranta in sus am cuplat mijlocul cu ala din stanga aveam si schema dar e de RD02 sau mai veche asa ca nu cred ca are sens (schema ar fi adus ca plus culorile exacte dar asta nu conteaza - incerci o data mijloc + stanga si o data mijloc + dreapta) si eu tot asa merg de ceva vreme uite si o poza mai buna: http://img363.imageshack.us/i/nx650schalt1988b7li.jpg/ Editat August 6, 2010 de fba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Salutare Mi-am pierdut cheia. sunt suparat. Sa ma ajute cineva cu un contact.... am patit si eu asta,,,,,, am dus contactul la copiat chei, si a dacut nenea ala o cheie dupa contact,,,,,, merge ok, doar ca nu mai potrivea la rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Verifica-ti cablul de soc si carburatia, in ordinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Cablul de soc e bun inchide bine carburatia am verificat-o, adica am verificat carburatorul nu are membrana de vacum sparta si cuiul ponton inchide bine nu imi dau seama dc se inneaca si intrerupe asa in turatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 A mai umblat cineva la el inainte? Daca e modificat ceva prin carburator posibil sa fie de acolo. Ce zici tu suna a amestec prea bogat in ture. Asa imi facea mie cand, incepator fiind, plecam cu socul tras. Mergea perfect la relanti dar in ture mari mai rata cate o aprindere, mergea prost, nu tragea etc. Si bujia neagra-neagra. Pana la urma daca mergeam asa, murea motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 La el inainte nu a mai umblat nimeni, am sa vad ce fac cu cablul de la soc poate chiar el e de vina si nu mi-am dat seama, in carburator nu s-a mai umblat. Am sa incerc sa schimb si bobina ca mi se pare scanteia cam slaba. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) cum sa pleci cu socul tras?? si sa nu iti dai seama pe drum? astazi "operez" mobra. multumesc fba de sfaturi A mai umblat cineva la el inainte? Daca e modificat ceva prin carburator posibil sa fie de acolo. Ce zici tu suna a amestec prea bogat in ture. Asa imi facea mie cand, incepator fiind, plecam cu socul tras. Mergea perfect la relanti dar in ture mari mai rata cate o aprindere, mergea prost, nu tragea etc. Si bujia neagra-neagra. Pana la urma daca mergeam asa, murea motoru. Editat August 8, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Ce-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 cum sa pleci cu socul tras?? si sa nu iti dai seama pe drum? astazi "operez" mobra. multumesc fba de sfaturi mno da ce are? sa ne impartasesti si noua,,,,,, noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc dupa multa munca, stres (masurasem si instalatia electrica ) si nervi am gasit intr-un jiglor de aer"air jet" montat pe un canal din corpul carburatorului, o "gunoaie" , care obturand partial sau total influenta negativ producerea efectului Venturi, picaturile de benzina din amestecul carburant fiind prea mari condensau in camera de ardere... asta numai la "jetul de fuga" ... relantiu era perfect, din cauza care bujia era afumata numai pe exterior pt ca nu oprisem niciodata motorul in sarcna maxima... "trecand" prin relanti mijlocul bujiei afumate capata o culoare care arata ca relantiul era OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Adica era infundat, nu? Pai omu' zisese ca a curatat carburatoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) vand Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 Editat August 9, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Adica era infundat, nu? Pai omu' zisese ca a curatat carburatoru... dupa 7-8 "curatzari" (2 mesteri si eu) mi-a iesit si mie figura, era o "scama" intr-un furtun care bloca "air jer"... la un moment dat incepi sa dai vina pe TCI/CDI ... eu am schimbat numai flansele de admisie... una chiar era praf , dar diagnoza a fost numai intamplatoare, se putea rezolva provizoriu cu silicon... fiti optimisti!!!, am un prieten care si-a repatrat CDI la un mester de TV (inversarea bornelor de la baterie ) Editat August 9, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 salutare, sper ca toti cei de-am fost la Dominatoriada ati ajuns cu bine acasa si cu mobrele intregi. Varianta lunga s-a terminat aseara pe la 11 noaptea, dupa 3 ore de mers pe ploaie torentiala. acu stau si ma uit pe geam de la birou, si parca imi lipseste spalatul in parau, ceaiul la foc de lemne, mirosul de fan cosit si ulei ars si placintele cu afine din Padis tare fain a fost, oameni tare buni si (ne)buni am cunoscut si am un topcase de amintiri adunate. hai noroi la toti si sa ne vedem curand in sa! ps: Andrei de la care am luat sacul de dormit (ca nu va stiu dupa nick) sa imi dai un PM te rog ps2: abia azi dimineata am vazut ca am luat inca un cui ))))) inca nu rasufla da clar tre sa ma duc la biserica cu puturoasa asta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 E de la avatar, nea Cojo E prea albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Apropos de Dominatoriada, iata un scurt video trailer: Si cateva imagini pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 bwaaaahahhahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 hello, am nevoie de o oglinda pt stopul spate, sunt in bucuresti... in trecere, daca are cineva de vanzare sau imi poate imprumuta 1 saptamana, va rog sa ma anuntati, nu mai am access la net... 0748879580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) Mai are cineva nevoie de cauciucuri de la Heidenau? Vreau sa dau comanda de o guma si-o camera si ma gandesc k iesim mai bine daca ne combinam mai multi la transport For reference, eu o sa imi iau K60 pe 120/90-17 si 140/80-17 si o camera de 17. PS: Cand un K60 de spate ajunge sa nu mai aiba crampon pe mijloc (<1mm), vobleaza grav la accelerare pe ud. Scary. Nu cazi daca ai fost macar odata offroad, dar guma danseaza stanga dreapta foarte foarte urat. Editat August 12, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.