gabriell Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Vineri dimineata ma intorceam de la Sibiu si pe la dealau negru... treceau cativa dominatori spre intalnire.... Vai ce rau imi parea ca nu puteam ajunge si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Gata si dominatoriada, tura scurta. Super intrunire. Drumul spre Bucuresti a durat 14ore si a fost cu probleme tehnice multe.Detalii dincolo..... da ce probleme ati avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 da ce probleme ati avut? vezi ca o scris o poveste cu problemele lui pe enduromaniacs.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Vineri dimineata ma intorceam de la Sibiu si pe la dealau negru... treceau cativa dominatori spre intalnire.... Vai ce rau imi parea ca nu puteam ajunge si eu.... Adica, ne-ai vazut pe noi? Frumos,si de ce nu ne-ai pus piedica sa stam si noi la un pahar de vorba? Vreau releu de incarcare si unul de semnalizare :-(( Mesaj completat Adica, ne-ai vazut pe noi? Frumos,si de ce nu ne-ai pus piedica sa stam si noi la un pahar de vorba? Vreau releu de incarcare si unul de semnalizare :-(( si dominatoriada http://picasaweb.google.com/10709453315092...ug2010Baisoara# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Cteva poze si de la mine http://picasaweb.google.com/11720711572689...istilorApuseni# Imediat ce se incarca voi pune si un filmulet pe youtube Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 are cineva o schema electrica de rd08? de 1996 ca sa fiu mai exact. cea din pdf-ul manualului pe care il am e inutilizabila, nu se poate citi nimic pe ea. vreau sa imi anulez senzorul de cric, daca cineva are vreun sfat pe tema asta... il rog sa impartaseasca. senzorul e curatat dar cred ca am probleme cu firul si m-am saturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Sfatul e sa nu-l anulezi. E doar un amarit de fir care trece pe linga carcasa de la lant. Daca n-ai fost atent la el si l-ai bagat sub carcase de lant e posibil sa ti-l fi taiat. Zi merci daca l-a taiat si nu l-a dezgolit doar ca "sa-ti faca masa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Salutare Mi-am pierdut cheia. sunt suparat. Sa ma ajute cineva cu un contact.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Salutare Mi-am pierdut cheia. sunt suparat. Sa ma ajute cineva cu un contact.... Vezi la semnatura la SWICH sunt cateva Dominatoare la dezmembrat poate ai noroc si il ei mai la ieftineala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 S-a intors si lupul singuratic din tura lunga da' faina. Nu, nu e tura lunga propusa de Domi72, ci o tura lunga incropita adhoc. Aproape un tur de tzara. Eu am ajuns mai devreme din diverse motive mai putin placute. Azi ma pot lauda cu drumul Desesti - Barsana - Borsa - Prislop - Bicaz - P Neamt - Bacau - Buzau- Bucuresti. Mama lui de dominator cu foaie de 43. Sa nu va puneti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 S-a intors si lupul singuratic din tura lunga da' faina. Nu, nu e tura lunga propusa de Domi72, ci o tura lunga incropita adhoc. Aproape un tur de tzara. Eu am ajuns mai devreme din diverse motive mai putin placute. Azi ma pot lauda cu drumul Desesti - Barsana - Borsa - Prislop - Bicaz - P Neamt - Bacau - Buzau- Bucuresti. Mama lui de dominator cu foaie de 43. Sa nu va puneti! Swichule mi-a venit kitul. ala se pune cu presa? mai e o modalitate mai convenabila? fara siguranta cred ca e. sa pastrez siguranta de la cel vechi ma gandeam. poate e buna la ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Swichule mi-a venit kitul. ala se pune cu presa? mai e o modalitate mai convenabila? fara siguranta cred ca e. sa pastrez siguranta de la cel vechi ma gandeam. poate e buna la ceva Il inchizi cu ce a venit el. Daca e de nituit, se nituieste. Daca are siguranta, pui siguranta. Nu refolosi siguranta de la asta vechi ca risti sa-ti pocneasca tocma zaua asta uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 no ghine. multem ursule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) chiar nu are nimeni schema electrica?? Sfatul e sa nu-l anulezi.E doar un amarit de fir care trece pe linga carcasa de la lant. Daca n-ai fost atent la el si l-ai bagat sub carcase de lant e posibil sa ti-l fi taiat. Zi merci daca l-a taiat si nu l-a dezgolit doar ca "sa-ti faca masa". am curatat contactul si tot merge aiurea. si in plus e absolut inutil. Vezi la semnatura la SWICH sunt cateva Dominatoare la dezmembrat poate ai noroc si il ei mai la ieftineala ... nu are rost sa se chinuie cu contact second. mai bine nou, de pe wemoto, prin intermediul lui dilly. si nu mai exista nici riscul de a avea inca o cheie in tara asta Editat August 6, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 nu are rost sa se chinuie cu contact second. mai bine nou, de pe wemoto, prin intermediul lui dilly. si nu mai exista nici riscul de a avea inca o cheie in tara asta tu banuesc ca ai cumparat motorul din tara, deci ce anume te face sa crezi ca nu ar exista o dublura si la cheia ta, oricum nu cred ca te roade asa tare ca ar exista dublura, te intereseaza sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) relax, era o parere. matale faci cum vrei, cand vrei. mobra mea nu are alta cheie in tara, pt ca a primit un nou contact. sau cel putin asa imi place sa cred. am vazut totusi pachetul sigilat. fostul propietar pierduse cheia si mobra era pusa "pe direct". cand am auzit cat cer oamenii pe un contact si mai ales cum se dau de ceasul mortii ca au de desfacut 2 suruburi cu capetele rotunjite (multi nici nu vor sa il scoata de pe jugul superior) nu iti mai trebuie un contact vechi, din dezmembrari, care are probleme de uzura, praf si rugina. Editat August 6, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) relax, era o parere. matale faci cum vrei, cand vrei. mobra mea nu are alta cheie in tara, pt ca a primit un nou contact. sau cel putin asa imi place sa cred. am vazut totusi pachetul sigilat. fostul propietar pierduse cheia si mobra era pusa "pe direct". cand am auzit cat cer oamenii pe un contact si mai ales cum se dau de ceasul mortii ca au de desfacut 2 suruburi cu capetele rotunjite (multi nici nu vor sa il scoata de pe jugul superior) nu iti mai trebuie un contact vechi, din dezmembrari, care are probleme de uzura, praf si rugina. salut la mine (RD02) e o mufa verde sub sa. are trei picioare si tre sa pui in scurt mijlocul cu unul din margine - la mine e cum te uiti la mufele cuplate cu dintisorul ala de plastic de siguranta in sus am cuplat mijlocul cu ala din stanga aveam si schema dar e de RD02 sau mai veche asa ca nu cred ca are sens (schema ar fi adus ca plus culorile exacte dar asta nu conteaza - incerci o data mijloc + stanga si o data mijloc + dreapta) si eu tot asa merg de ceva vreme uite si o poza mai buna: http://img363.imageshack.us/i/nx650schalt1988b7li.jpg/ Editat August 6, 2010 de fba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Salutare Mi-am pierdut cheia. sunt suparat. Sa ma ajute cineva cu un contact.... am patit si eu asta,,,,,, am dus contactul la copiat chei, si a dacut nenea ala o cheie dupa contact,,,,,, merge ok, doar ca nu mai potrivea la rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Verifica-ti cablul de soc si carburatia, in ordinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Cablul de soc e bun inchide bine carburatia am verificat-o, adica am verificat carburatorul nu are membrana de vacum sparta si cuiul ponton inchide bine nu imi dau seama dc se inneaca si intrerupe asa in turatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 A mai umblat cineva la el inainte? Daca e modificat ceva prin carburator posibil sa fie de acolo. Ce zici tu suna a amestec prea bogat in ture. Asa imi facea mie cand, incepator fiind, plecam cu socul tras. Mergea perfect la relanti dar in ture mari mai rata cate o aprindere, mergea prost, nu tragea etc. Si bujia neagra-neagra. Pana la urma daca mergeam asa, murea motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 La el inainte nu a mai umblat nimeni, am sa vad ce fac cu cablul de la soc poate chiar el e de vina si nu mi-am dat seama, in carburator nu s-a mai umblat. Am sa incerc sa schimb si bobina ca mi se pare scanteia cam slaba. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) cum sa pleci cu socul tras?? si sa nu iti dai seama pe drum? astazi "operez" mobra. multumesc fba de sfaturi A mai umblat cineva la el inainte? Daca e modificat ceva prin carburator posibil sa fie de acolo. Ce zici tu suna a amestec prea bogat in ture. Asa imi facea mie cand, incepator fiind, plecam cu socul tras. Mergea perfect la relanti dar in ture mari mai rata cate o aprindere, mergea prost, nu tragea etc. Si bujia neagra-neagra. Pana la urma daca mergeam asa, murea motoru. Editat August 8, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Ce-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.