phreak_or Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 salutare azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid. am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva. ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi numai bine mihai. ps: @ domi72 - asteptam POZE! pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi urca motoru pe o capra pe ceva, in asa fel incat amortizorul sa fie complet decompresat, apoi daca nu ai cheie speciala pentru piulitele de la amortizor bati usor cu un ciocan intr-un don in floarea superioara pana o desfaci cat ai nevoie apoi pe cea inferioara si la sfarsit o strangi pe cea superioara. este esential ca amortizorul sa fie decompresat(roata spate complet in aer, bascula libera) altfel iti strici florile la cat bati in ele... implicit filetul. pune motoru pe cricul lui si baga un cric de dacie in partea opusa la pinten si ridici motorul pe o parte... sau pui o caramida lata sfanta sub motor Mesaj completat http://picasaweb.google.com/rzvn87/DominatoriadaConcediu2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 http://picasaweb.google.com/rzvn87/DominatoriadaConcediu2010 Domnule, tot respectul pentru tura superba. Intentionez sa merg si eu pana la Portita. Intrebarea mea e cum ati reusit sa treceti motoarele de macaraua aceea de pe pod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 salutare azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid. am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva. ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi numai bine mihai. ps: @ domi72 - asteptam POZE! pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele Domi 72 nu se prea stie cu PC-ul. Ai si tu putina rabdare . Faine turele si pozele tale mai Purice. Apropos, ce aparat ai? Nikkon ? Ca nu mai retin ca aveam numai pinioane si lanturi in cap cand iti faceam poza acolo sus in deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 @gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet , team work @dodomotox multumesc, aparatul e o panarama de compacta fujifilm s5700... nu am mai avut bani de nikon... urmeaza sa imi iau cand o sa am bani un d5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 @gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet , team work Pe cuvant daca-mi dau seama. Intr-o parte vad lacul iar in alta o balustrada.Pe mijloc.. macaraua... Distanta intre macara si balustrada e mica si separata de sina aia... Ma uit la poza asta.... http://picasaweb.google.com/rzvn87/Dominat...614225241514514 si nu-mi dau seama de loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 ahh, macaraua aia o impingi inainte si treci motoru pe malul din stanga pe bucatica aia de pamant, pe urma o impingi macaraua inapoi si trecu cu motoru pe sine si continui la urmatoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Bine-ai venit, plimbaretule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 merci mult. Chiar ma intrebam cum naiba de v-ati strecurat cu motoarele prin spatiul ala... Acum am inteles. Inca o data mersi si felicitari pt plimbarea excelenta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Salutare! am iesit si eu la drum lung prima oara cu Dominatoru' si simt un tangaj la viteze de peste 60km/h si am observat ca si anvelopele sunt uzate "ca dintii de fierastrau" (urmeaza sa le schimb sezonul viitor oricum) - aveti idee care poate fi cauza? eu suspectez amortizorul PS sunt incepator si e posibil ca lipsa de experienta sa isi spuna cuvantul - a mers cu ea un amic si a zis ca nu simte nimic !?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? rulmenti jug uzati sau prea larg jocul, poate mai trebuie stransi presiune mica in pneu cauciuc/janta stramba nu ai acelasi nivel de ulei in telescoape, poate unul e mai scurs, sau ai uzura inegala... agata in principiu daca e la viteza mica e de la jug... parerea mea la viteza mare e de la pneu si ulei imbatranit in telescoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) cum adica temperatura e mai mica cu 10-15 grade? cat era inainte si cat e acum? mie mi se pare ca Dominatorul chiar daca e folosit la o plimbare relaxata pe (drumuri de) campie (3500-4000 ture) si daca e alergat pe serpentine cu 5000-5500 ture tot la 105-110 grade ramane temperatura uleiului. parerea mea. poate ai folosit alt ulei. off topic: abia am ajuns acasa, 800 km in 36h /index.php?...t&p=2564061 subscriu la ce a spus switch legat de pinioaneeu am 15/42 si da... creste consumul cu 0.7-1l in schimb in oras folosesc 1 2 3 si in afara 4 5... am si ceas de temp ulei si pot sa zic ca la drum lung temp la ulei e cu 15-20grade mai mica... si motorul toarce mai frumos... dar nu mai este atat de vanos @lucay: auzi cum cloncane (zgomot metalic, fier pe fier) furca la franare sau gropane? atunci s-ar putea sa fie de la rumentii de jug. treuie fie stransi, fie desfacuti si schimbati. Editat August 22, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Eee. dragii mosului, cum am aruncat eu 80 lei degeaba pe rulmentii rotii fata. I-am schimbat si zgomotul respectiv nu a disparut. E un fel de suierat puternic si inclin sa cred acum ca este de la cauciucul uzat. O sa il schimb si voi vedea daca se simte vreo diferenta. Asa... Am desfacut si meluc. celebrul melc... ala de la roata ... si e mancat tot. Deci..cum zicea Switch... 130lei mai pleaca de la mine. Doar ca, domnule Switch, daca esti amabil sa-mi spui si mie unde anume sa il comand. La Dilly? Am vrut sa schimb si uleiul dupa 4500km. In ultima tura de 3400(mers frumos, numai sosele... croaziera de 90la ora) am adaugat per total cam 400ml de ulei(mie mi s-a parut mult). Numai ca acum cand am vrut sa-l schimb am verificat si al naibii e verde si frumos. Parca nu prea imi vine sa-l schimb inca.... Motul 300v factory line 15W50 Cred ca-l mai tin putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 cum adica temperatura e mai mica cu 10-15 grade? cat era inainte si cat e acum? off topic: abia am ajuns acasa, 800 km in 36h adica inainte cu raportul 15/45 era in jur de 120 si acum 15/42 e in jur de 100 testat pe 2 marci diferite aceleasi grosimi motul si motorex 15w50 offtopic 1000km in 18 ore Motul 300v factory line 15W50 Cred ca-l mai tin putin... daca nu ma insel e full sintetic si parerea mea proprie si personala e ca nu faci bine... baga cel mult semisintetic, sau mai degraba verifica manualul utilizatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 da, e full sintetic. Cel pe care il voi pune e motorex semisintetic. Pe asta de-l am acum am facut rost de el la un pret bun.. de la o lichidare de stoc... si de-aia l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) @Purice: ceva mi se pare aiurea la ce zici. temperatura la mine a ramas la 105-110, fie ca merg 1-2-3-4 prin oras, fara aglomeratie, fie ca o tin doar pe a 5a, la drum lung. nu a sarit la 120 decat in aglomeratie, cand am prins zeci de stopuri sau la urcare, cand am folosit 1 majoritar -2 mai rar. 15w50, semisint, Yacco. Oricum, asta e. Nu vreau sa intru in polemici legate de miturile racirii uleiului. Sa fie si sa fie schimbat la timp! @gabriell: nu ai facut nici o prostie cu uleiul full sintetic, mai ales daca ai prins o oferta buna. Sa fii doar atent la nivel, sa nu ti-l pape mai cu sport decat pe un semisint. Un ulei full sintetic rezista mai bine la "prajire" (si intr-un motor racit pe aer un ulei se arde nu gluma), calitatile lui sunt mai bine pastrate in timp. S-ar putea insa ca un motor mai batran sa il manance mai repede. Idee e ca la noi, schimband uleiul la 2500-3000 nu prea e nevoie de un ulei cu o viata asa lunga. 300v-ul pretinde ca are, pe langa dublul ester, si componente care fac ca pornirea la rece sa nu se faca metal pe metal, o pelicula de ulei ramanand aderenta la metal chiar si dupa racirea motorului. Editat August 22, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 @lucay: auzi cum cloncane (zgomot metalic, fier pe fier) furca la franare sau gropane? atunci s-ar putea sa fie de la rumentii de jug. treuie fie stransi, fie desfacuti si schimbati. uleiul de furca e schimbat proaspat - (Motul 20W) iar de cloncanit nu mi se pare sa cloncane, o sa ii verific astazi. E posibil sa fie si din cauza presiunii pneurilor? Pe spate aveam 2 si am scazut la 1.5 ca la carte (merg fara pasager sau bagaj momentan) in schimb din ce am mai citit am vazut ca producatorul anvelopei recomanda presiuni diferite fata de cel al motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare! am iesit si eu la drum lung prima oara cu Dominatoru' si simt un tangaj la viteze de peste 60km/h si am observat ca si anvelopele sunt uzate "ca dintii de fierastrau" (urmeaza sa le schimb sezonul viitor oricum) - aveti idee care poate fi cauza? eu suspectez amortizorulPS sunt incepator si e posibil ca lipsa de experienta sa isi spuna cuvantul - a mers cu ea un amic si a zis ca nu simte nimic !?! Greu de zis daca intr-adevar simti ceva sau nu. Sunt mai mult cauze, din care cea mai uzuala e o roata stramba. Urmeaza apoi alte chestii strambe, apoi rulmentii (roata, jug, bascula, in ordinea asta). Dar sa nu ne impacientam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 dezmembrez dominator . detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja cum e drumul pt portita. intri pe plaja la corbu si apoi nord? cum sunt cele doua treceri de la periboina? Mesaj completat suiciule- cum frate mergi cu 140? si cu laterale? ce consum are? in alta ordine de idei eu tot sustin sa facem o intalnire saptamanala in bucuresti. mai aflam si noi cate una alta. mai invatam ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 drumul la portita e treaba de 2 oameni... daca vrei sa ajungi... ajungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) cum e drumul pt portita. intri pe plaja la corbu si apoi nord?cum sunt cele doua treceri de la periboina? Mesaj completat suiciule- cum frate mergi cu 140? si cu laterale? ce consum are? in alta ordine de idei eu tot sustin sa facem o intalnire saptamanala in bucuresti. mai aflam si noi cate una alta. mai invatam ceva... Pinioane 15/43 (raport lung), turatii inalte vit 5. Consumul Adjud - Bucuresti = 16L (~7%). Editat August 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Am desfacut motorul de Domi , acuma vreau sa-l pun la loc, intrebare. pistonul trebuie sa fie in PMI ( jos) cand pun inapoi axul cu distributia ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 hmmm, eu acu m am uitat si am 15/48. o fi bine o fi rau... cu raportul asta am vazut ca merge cel mai bine intre 80 si 90kmh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.