lucay Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 vreau sa cumpar un set de catarame/chingi de prindere pentru o gheata TCX Space codul ar fi 20500 -http://www.tcxboots.com/eng/spare-parts-off-road.php am tot cautat dar cei care vand cizme TCX nu vand si accesorii/piese de schimb. daca aveti vreo idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut, ai idee de cineva din Tm unde as putea face un full check la Domi'ul meu? Respect ! foloseste l sanatos si sa ai noroc de el sper sa ne intalnim candva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut, ai idee de cineva din Tm unde as putea face un full check la Domi'ul meu? Respect ! 0720516095 suna si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
techniq Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salut, ma intereseaza sa cumpar un suport pentru top case Givi monokey pentru dominator, codul lui este E200, daca are cineva asa ceva sau alternativa il rog sa ma contacteze la 0722 459 929,Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Din cei care au facut modificari la carburator daca se poate sa ne dati mai multe detalii despre cum se comporta si consum. a incercat cineva asta ? http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ stie cineva de unde cumperi jigloare noi sau kit de jeting ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Consum de la 6 la 10%. Performanta mai bune intr-adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 stie cineva de unde cumperi jigloare noi sau kit de jeting ? Da, uite aici: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/SLR_650_V_W/97-98/ si cauta la Fuel Section, Carburettor - Main Jet Size: 0.78mm 0.80mm 0.85mm 0.90mm 0.95mm 1.00mm 1.05mm 1.10mm 1.15mm 1.20mm 1.25mm 1.30mm 1.35mm 1.40mm 1.45mm 1.50mm 1.55mm 1.60mm 1.65mm 1.70mm 1.75mm 1.80mm 1.85mm 1.90mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 buna,se pare ca tacane ceva la decompressor si as vrea sa intreb daca ar merge domi cu decompresorul scos,daca are cineva fara decompressor il rog sa imi scrie si sa isi spuna parerea si sa imi spuneti cum face un domi cu decompressorul bulit.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Nu merge fara decompresor. Modul la care functioneaza supapele dau o compresie cam prea mare pt starter. Va porni foaaarte greu, daca va porni, iar mersul va fi relativ dubios. Decompresoru tzacane si prin tzacanitu ala uzeaza trei chestii: cama decompresorului de pe axa, parghia tachetului sau culbutorului (niciodata nu am stiut diferenta intre cele 2 piese) si - in cazuri extreme - am citit ca ar afecta rulmentul axei cu came. Primele doua le-am vazut cu ochii mei. Ah si cand ai un decomp prost, e relativ greu de reglat supapa dreapta fatza (adica se deregleaza mult mai usor ca celelealte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Care ar putea fii motivul pentru care,atunci cand stau in spatele motocicletei si tin palmele la o distanta de aproximativ 15 cm. de tobe,simt o alternanta de presiune a gazelor evacuate? Adica ,cand iese gazul mai puternic pe o toba cand pe cealalta Va multumesc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 colegu cu tobele de la vik! nici un semn. unii inca mai asteapta filmuletu cu sunetu tobelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. Subscriu la ce zice Florin Doar ca momentan site-ul este http://www.vick-exhaust.ro nu .com. -------- Additional stuff: De vreo doua zile ma plimb cu dominatorul reconditionat. Cu radiator de ulei. Avand in vedere ca amestecul e sarac pana peste poate, ar trebui sa mi se incinga ca dracu. In trafic intens (mers prin Bucuresti intre 5 si 8 seara), 105 grade max la semafoare lngi, la drum intins (90 la ora) ~90 grade si constant pe masura ce creste viteza. Am carburatie de model 88-91 sau pe acolo, adica 145/50 cu amestec sarac la relanti, deci in principiu ar trebui sa fie cam fierbintel la reprize de viteza mare. Din pacate, am fost cam puternic atunci cand am lucarat la senzoru de viteza si l-am stricat Cum? M-am impiedicat de el in timp ce era inca legat la ambele capete, pe langa motor, pt teste. Au. Sper in weekend sa am timp sa testez mai pe indelete eficienta la drum a radiatorului si tinuta de drum a mobrei. Cheers! Editat Iulie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 bravo switch, spor la treaba. ia zi te bagi la o iesire cu cortul in Padina la sfarsitu luni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 bravo switch, spor la treaba. ia zi te bagi la o iesire cu cortul in Padina la sfarsitu luni? Mai e mult pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Ceva detalii legate de radiator? Ne putem intalni la o vorba sa imi dai live mai multe informatii? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez... Editat Iulie 14, 2011 de mmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 ... De vreo doua zile ma plimb cu dominatorul reconditionat. Cu radiator de ulei. Avand in vedere ca amestecul e sarac pana peste poate, ar trebui sa mi se incinga ca dracu. In trafic intens (mers prin Bucuresti intre 5 si 8 seara), 105 grade max la semafoare lngi, la drum intins (90 la ora) ~90 grade si constant pe masura ce creste viteza.Am carburatie de model 88-91 sau pe acolo, adica 145/50 cu amestec sarac la relanti, deci in principiu ar trebui sa fie cam fierbintel la reprize de viteza mare. Din pacate, am fost cam puternic atunci cand am lucarat la senzoru de viteza si l-am stricat Cum? M-am impiedicat de el in timp ce era inca legat la ambele capete, pe langa motor, pt teste. Au. Sper in weekend sa am timp sa testez mai pe indelete eficienta la drum a radiatorului si tinuta de drum a mobrei. Cheers! Nice! Daca acum sta temp la 90-105, inainte sa ai radiatorul cam ce temperaturi aveai? Sa ne spui si daca se simte vreo diferenta la consum. Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez... Suna frumos. Mie mi se pare ca e cam tare, dar foarte probabil cu db-killer se va auzi frumos si la un volum ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez... aiai man. beton. consum mai mare? daca nu ar tr 2 bucati mai ca mas incumeta si io la o investitie. suna pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 'ai dă pwoola me... Face ca avionu la decolare. Cum e cu db+killerele? Da, stiu ca nu le ai, dar daca face tot la fel de grav... nu-i a buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 cu db killer se potoleste un pic, am toba vick pe transalp de 2 ani, din pacate tin sa-ti spun ca se va auzi din ce in ce mai tare, victor pune vata doar pe un sfert de toba si se arde in 2 luni, eu am umpluto / indesat-o cu sarme de inox de spalat vase si e mai ok si fara dbkillere, operatiunea e foarte simpla, se gauresc niturile cu burghiu de 4, se scoate capacu si indeasa sarmele si se pun popnituri, mai mult de 15 min de toba nu-ti ia. in rest sunt foarte multumit de toba, la drum lung ii bag dbkilleru si se potoleste bine, iar in bucuresti merg fara ca sa mai poata deschide cate unu topic pe aci ca il deranjeaza zgomotu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Vand amortizor spate de RD08 350 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Salut, Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 La pret decent? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Salut, Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ? Mersi. Si eu am vb cu ei si au zis la fel. Saptamana care vine am sa ma apuc sa imi fac eu(tot pe un RD02),iar apoi am sa bag ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Cine are model RD02 si si-a schimbat joja de ulei pentru a-i arata si temperatura uleiului? Careva din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.