Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

...

De vreo doua zile ma plimb cu dominatorul reconditionat. Cu radiator de ulei. Avand in vedere ca amestecul e sarac pana peste poate, ar trebui sa mi se incinga ca dracu. In trafic intens (mers prin Bucuresti intre 5 si 8 seara), 105 grade max la semafoare lngi, la drum intins (90 la ora) ~90 grade si constant pe masura ce creste viteza.Am carburatie de model 88-91 sau pe acolo, adica 145/50 cu amestec sarac la relanti, deci in principiu ar trebui sa fie cam fierbintel la reprize de viteza mare. Din pacate, am fost cam puternic atunci cand am lucarat la senzoru de viteza si l-am stricat :rusinica: Cum? M-am impiedicat de el in timp ce era inca legat la ambele capete, pe langa motor, pt teste. Au. :angryfire: Sper in weekend sa am timp sa testez mai pe indelete eficienta la drum a radiatorului si tinuta de drum a mobrei. Cheers!

 

Nice!

Daca acum sta temp la 90-105, inainte sa ai radiatorul cam ce temperaturi aveai?

Sa ne spui si daca se simte vreo diferenta la consum.

:cheers:

 

Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez...

 

Suna frumos. Mie mi se pare ca e cam tare, dar foarte probabil cu db-killer se va auzi frumos si la un volum ok :)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez...

 

aiai man. beton. consum mai mare? daca nu ar tr 2 bucati mai ca mas incumeta si io la o investitie. suna pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu db killer se potoleste un pic, am toba vick pe transalp de 2 ani, din pacate tin sa-ti spun ca se va auzi din ce in ce mai tare, victor pune vata doar pe un sfert de toba si se arde in 2 luni, eu am umpluto / indesat-o cu sarme de inox de spalat vase si e mai ok si fara dbkillere, operatiunea e foarte simpla, se gauresc niturile cu burghiu de 4, se scoate capacu si indeasa sarmele si se pun popnituri, mai mult de 15 min de toba nu-ti ia.

in rest sunt foarte multumit de toba, la drum lung ii bag dbkilleru si se potoleste bine, iar in bucuresti merg fara ca sa mai poata deschide cate unu topic pe aci ca il deranjeaza zgomotu :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ?

Mersi.

Si eu am vb cu ei si au zis la fel.

Saptamana care vine am sa ma apuc sa imi fac eu(tot pe un RD02),iar apoi am sa bag ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de joja?

Cum ti-a iesit radiatorul de ulei, ma gandesc si eu sa imi fac. Daca poti pune niste poze sa vedem si noi

Vreau sa imprumut o joja de ulei cu termometru pt RD02. Cat timp? Un weekend, cat trag o fuga pe ici pe colo cu motoru.

 

SI da, e legat de radiatorul de ulei. Momentan functioneaza destul de bine insa nu ii pot aprecia beneficiile pentru ca am schimbat jet-urile din carburator cu unele prea mici si acu am amestec sarac tot timpul. Ar fi trebuit sa se incinga in draci, dar e ok ca temperatura.

 

Apropo, de la 70-80 la ora in sus, temperatura nu trece de 90 de grade. E drept, n-am mers 140 timp de 15 minute sa vad exact. Cand o sa fac si asta ar fi bine sa am si joja aia ca sa masor temperatura in rezervorul de ulei, nu numai la chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare e pe direct radiatorul sau ai pus si termostat. Asta mi s-ar parea interesant

Eu l-am pus pe direct. Am considerat ca e mai simplu sa ii leg un carton daca e chiar asa racoare :) As fi putut sa-i pun un termostat dar ar fi crescut semnificativ costurile (spre dublu).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imprumut o joja de ulei cu termometru pt RD02. Cat timp? Un weekend, cat trag o fuga pe ici pe colo cu motoru.

 

SI da, e legat de radiatorul de ulei. Momentan functioneaza destul de bine insa nu ii pot aprecia beneficiile pentru ca am schimbat jet-urile din carburator cu unele prea mici si acu am amestec sarac tot timpul. Ar fi trebuit sa se incinga in draci, dar e ok ca temperatura.

 

Apropo, de la 70-80 la ora in sus, temperatura nu trece de 90 de grade. E drept, n-am mers 140 timp de 15 minute sa vad exact. Cand o sa fac si asta ar fi bine sa am si joja aia ca sa masor temperatura in rezervorul de ulei, nu numai la chiulasa.

spune te rog de cat ai pus jet/urile si cat ai consum in oras.multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva?

Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva?

Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem.

 

Salut!

Ma bag si eu!

Putem face multe trasee frumoase prin zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva?

Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem.

 

M-as baga si eu, 50% momentan ca pe weekendul viitor am "programata" alta tura. Mai bine continuam cu organizarea pe topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da noi astia din Bucuresti nu ne strangem odata? Asa, intr-o marti, pe la fostul Ursu? Eventual, daca nu ne place acolo, putem merge pe langa foisor ;)

 

Hai, care sunteti bucuresteni cu domi-uri? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nou fiind in zona, am incercat sa parcurg discutia asta, insa cele peste 500 de pagini m-au descumpanit.Mi-am luat si eu dominator, prima mea motocicleta, atend fiind la discutiile voastre de pe aici.Astfel, domi din 96 in stare faina, intretinuta si cumparata din italia, 26 000 km ai ei.Am dus-o la o revizie la un servis mai obscur, unde am cam schimbat placute si altele, iar surpriza mare, dupa 800 de km facuti in wkd asta, placutele pe spate s-au dus...btw ceva servis bun recomandati?

 

Mi-ar placea sa mai cunosc offline si alti dominatori, deci contati pe mine la o viitoare intalnire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nou fiind in zona, am incercat sa parcurg discutia asta, insa cele peste 500 de pagini m-au descumpanit.Mi-am luat si eu dominator, prima mea motocicleta, atend fiind la discutiile voastre de pe aici.Astfel, domi din 96 in stare faina, intretinuta si cumparata din italia, 26 000 km ai ei.Am dus-o la o revizie la un servis mai obscur, unde am cam schimbat placute si altele, iar surpriza mare, dupa 800 de km facuti in wkd asta, placutele pe spate s-au dus...btw ceva servis bun recomandati?

 

Mi-ar placea sa mai cunosc offline si alti dominatori, deci contati pe mine la o viitoare intalnire.

ti-ai tras placute racing de ktm ? :bounce: aceeasi surpriza am avut si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am habar, insa surpriza mi-a fost mare, cred ca erau totusi ceva chinezarii...

 

In afara de asta, imi moare subit la relanti, cand se incalzeste, trage bine, insa am impresia ca ii cam trebuie cuplu la turatie joasa, vibreaza si suna ciudat pana in 3500 rpm, poate imi pare mie...

 

tare bine ar fi sa ma vad cu cineva cu un domi sa il compar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invatati-ma baieti , nu stiu ce sa ma fac e a 2-ua oara in 2 zile cind imi sare distributia de la punct . Sa va explic , ieri am fost la o plimbare soft pe dealurile din inprejurimi . Bun , oprim cam o ora, pornesc motorul cu socul tras si fara sa astept sa se incalzeasca plec si cam in 15-20 de metri am inpins socul de tot , motorul s-a bilbait si s-a oprit , moment in care cred eu ca a sarit lantul peste un dinte de-al pinionului distributiei . Dupa multe incercari a pornit cu mult fum si doar in treapta intai in maxim 3500 de ture am ajuns acasa . Azi am pus distributia la punct din nou , am incordat putin arcul intinzatorului patinei , l-am bagat cu greu la loc , am montat chiulasa . A pornit relativ usor si nu se mai auzea cloncanitul de zilele trecute care era (cred) sunetul lantului de distributie lovin blocul cilindrului . dupa citeva ore primesc un telefon si aflu ca trebuie sa ajumg undeva cit mai rapid. Incalec dominatorul si plec linistit , in 5-600 metri iar se bilbaie motorul si moare . Uitasem robinetul benzinei inchis , bun , dau la automat si mi-am dat seama dupa felul greoi de a invirti ca s-a decalat iarasi distributia maine o voi lua de la capat , dar astept orice sfat sugestie sau propunere de ori ce fel in ceea ce priveste aceasta problema . Lantul distributiei pare uzat (intins) dar nu exagerat . modelul e un rd02 din 1995

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...