johny77 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 va multumesc pentru raspunsuri. din ce mi-ati spus si am mai citit pe forum, deocamdata inclin inspre dominator, pentru ca drumuri mai lungi de 100 de km as face maxim 5 pe an. in rest in oras, mers la tara, prin padure si forestiere. va multumesc inca o data. daca mai vine cineva cu o parere, as fi recunoscator. va doresc o zi placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Faza cu golitul carbu nu e buna, nu niu. La fel ca si chestia cu ulei in capul pistonului,nu faceti lucruri d-astea,,motoristi stiu de ce'' motoristii Si atunci cum sa facem domnule fucker?.....vai s-amar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Are cineva un schimbator de viteze pt Domi RD 02? L-am demontat de pe mobra si nu prea mai are caneluri. Daca as gasi asa ceva prin Cluj, ar fi minunat...sau daca stiti vreo alta mobra de la care se potriveste, dati de stire. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Gasesti schimbator la Romimoto: ttp://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/honda-nx-650:31805/article/148778 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 celblack, multumesc, dar caut ceva second hand. Am vazut si eu oferta... Daca nu gasesc in timp util o voi reconditiona pe a ei cumva...prefer de banii aia sa ii iau un ulei bun si personal mi se pare o nesimtire crunta sa ceri 150 ron pe o bucata de platbanda cu niste caneluri...oricat de "Honda" ar fi ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Vezi aci: /index.php?/topic/708484-dezmembrez-honda-dominator-650/?hl=dominator Il recomand pe Dan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 I-am scris pe yahoo. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Domnu' mzrider,nu e vai s-amaru' atat de negru,gandeste-te daca lasi peste iarna carb fara benz,toata mizeria in suspensie se va pietrifica(niciodata nu iese toata la scurgere),"bascula" la plutitor se poate bloca pe deschis sau se poate"decalibra"(cred ca sti consecinta la astea doua),pe frig toate garnit din carb se vor usca de drcii le va lua,de aici incepe pornire greoaie,amestec neadecvat si on and on and on. E buna metoda daaar nu scoti benz peste iarna sau pe un timp indelungat,o lasi acolo,in moment cind o pornesti lasi robinetul deschis da-i drumu la surub golire si scoti cit te lasa inim 200 300ml,inchizi surub si apoi let the thunder begin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 si io zic ca e cam asa cum zice musiu fuckeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Domnu' mzrider,nu e vai s-amaru' atat de negru,gandeste-te daca lasi peste iarna carb fara benz,toata mizeria in suspensie se va pietrifica(niciodata nu iese toata la scurgere),"bascula" la plutitor se poate bloca pe deschis sau se poate"decalibra"(cred ca sti consecinta la astea doua),pe frig toate garnit din carb se vor usca de drcii le va lua,de aici incepe pornire greoaie,amestec neadecvat si on and on and on. E buna metoda daaar nu scoti benz peste iarna sau pe un timp indelungat,o lasi acolo,in moment cind o pornesti lasi robinetul deschis da-i drumu la surub golire si scoti cit te lasa inim 200 300ml,inchizi surub si apoi let the thunder begin Nu sunt de acord deloc cu ce spui. In primul rand daca am dat un sfat inseamna ca asa am facut eu si a functionat....ani de zile si fara nici un fel de problema si asta inseamna mult. In al doilea rand, carburatoarele se pastreaza cel mai bine uscate (si cand cumperi un carburator nou nu il primesti cu benzina in el). Mizeria care se acumuleaza in carburator curge odata cu benzina cand il golesti, particulele mai mari oricum raman in filtrul de benzina din rezervor, de asemenea tot atunci curge si apa din benzina daca e cazul. Plutitorul mai degraba ramane blocat pe inchis cand sta carburatorul cu benzina in el pt ca dupa un timp benzina devine vascoasa si chiar laptoasa in carburator fiindca e in contact cu aerul si mai are si apa in ea si tot felul. Ca sa ma intelegi gandeste-te cum arata in interior un carburator care a stat 10 ani cu benzina in el, cei care au desfacut asa ceva stiu ce vreau sa zic. Cu garniturile nici aici nu iti dau dreptate. Ele nu is oricum scufundate in benzina si nu au cum sa se usuce cat timp sunt prinse intre capac si corpul carburatorului. Ca si concluzie se poate tine carburatorul cu benzina in el si sa se goleasca inainte de a fi pornit motorul daca nu vreti sa 'vi se usuce garniturile', DAR va porni mai usor daca este lasat gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Mosule,faci cum crezi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Nu numai garniturile de carburator au probleme daca sunt lasate uscate timp indelungat. Eu am avut probleme si cu garnituri din sistemul de racire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 la minutul 9.40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Nasol sa nu stii cu ce viteza mergi cand vitezometrul a ajuns de mult la capat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Eu vin cu o idee de compromis , macar inchideti benzina de fiecare data cand lasati sa stea mai mult motorul.Am remarcat si eu anul trecut ca porneste mai usor asa si ca nu-i place sa-l lasi cu benzina pornita. Eventual chiar il lasati sa mearga 10-20 secunde dupa ce inchideti benzina. Cand veti da ulterior drumul la benzina, in camera de nivel constant intra benzina proaspata cu fractiunile volatile neevaporate care se mixeaza imediat cu cea veche si imbunatateste pornirea. Si totusi, ce ulei recomandati pentru domi? Avand in vedere faptul ca oricum nu tine prea mult si se lasa jos la 300 nu cred ca merita investit in ulei scump, mai ales la un motor mai vechi. Asa dar 15W 40 sau 20 w 40/50? Neaparat pentru motociclete, sau e bun si ala auto? La africana de exemplu nu am treaba cu ambreiajul indiferent de care pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Eu personal inchid benzina si las motorul sa mearga pana se opreste (de obicei o inchid inainte sa ajung cu el la garaj si pana ajung e consumata) si asa nu am nici un fel de probleme....si nici nu curat carburatorul niciodata. (o tin peste iarna cu rezervorul plin de asemenea). Cu uleiul, eu am folosit cu succes mobil 10 w 40 semisintetic pentru motociclete, dar fiindca il schimb asa de des ma gandesc sa trec la 20 w 50 mineral si pt auto. Am auzit ca poate patina ambreiajul de la cel auto si e de inteles, dar eu nu am patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) La 20w50 mineral m-am gandit si eu. Ma indoiesc ca va patina ambreiajul. Editat Martie 7, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Probabil ca va patina doar daca uleiul auto e mai rasarit si contine aditivi smecheri. Uleiurile auto ieftine ma indoiesc ca vor creea probleme ambreiajelor umede de la mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 la minutuSingurul Domi care merge cu 200,ulei yacco 15w50 semisint. Robinet inchis la fiecare oprire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 eu am folosit mineral 20w50 auto, si am breiajul patineaza la acc bruste in trepte mici, pana la a 3-a de asemenea, am observat pb la schimbarea vitezelor nu e la fel de "curat"ca si cu uleiuri de moto asa ca, eu zic : ulei moto, dar, ieftin, ca, na,,,,,,,la 3000 schimbat,,, la minutul 9.40 hmmm se pare ca are o foaie tare mica pe spate, plus motorul tunat cand aveam foaie de 42, bietul motor abia tragea la peste 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Are roata mai mica in fata, de aia ii arata viteza mai mare decat cea reala. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Pacat ca nu a pornit la kick 20w50 Motul 7100 e bun cand e cald afara, nu mananca da si pretu e pe masura.Acum urmeaza sa bag motul 5100 15w50 sa vedem cum merge, am gasit la 120RON 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Da-ne si noua pontul cu uleiul asa ieftin...... Ca tot de ala vreau sa bag si eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 http://consumabile.bepagroup.ro/ Pe site e 135RON da cum zic si ei extra discount si ajunge la 120, am luat saptamana trecuta. Am luat tot de la ei maneta de ambreaj Vicma la 30RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Mersi mult, au preturi bune....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.