andreizalau Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 io am simtit ca patineaza cu ulei de auto, dar, numa pe deal, si cu mana bagata in gaz cu nesimtire totala motivul pt care nu mai vreau ulei de auto este, asa cum am mai zis, ca la schimbarea vitezelor, parca "agata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salutare domnilor! Dintre voi, a schimbat cineva telescopul pe spate la domi? Daca da, imi spuneti si mie ce variante ar fi? Eu unul as incerca sa evit urmatoarele 2: telescop second de dominator si telescop nou (>400 euro) Nu stie cineva de pe la ce alte modele s-ar potrivi? Iar varianta daca nu ma insel de la CR250R e super - un telescop servisabil, la care sa ii pot schimba uleiul si simeringurile. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Se potriveste si cel de Transalp 600. Dar modele dupa 90, care au arcul negru. Cele mai vechi cu arcul rosu nu se potrivesc - pe probate. Se potriveste si cel de Transalp 600. Dar modele dupa 90, care au arcul negru. Cele mai vechi cu arcul rosu nu se potrivesc - pe probate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 la cat de moale e amortizorul de Domi, nici eu nu as pune,,,,, la mine nu stiu de care e, dar e tare bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salutare!La un Dominator care are facut motorul(rectificat cilindru,piston nou rep.1,schimbat semeringuri supape)rulat cu el cam 2500km de la revizie ,consum de ulei cam 300g la 1000km,oare este normal?Sau poate anca nu are rodajul?Astept pareri din pt voastra!Ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nu cred ca e normal - la al meu dupa reparatie capitala a consumat foarte putin ulei (3-400ml la 3000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti? Problema se prezinta in felul urmator: Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta. Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul . Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 incearca sa reglezi supapa de evacuare dreapta cea cu decompresorul la 0,14-0,16 si verifica mansonul de carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 regleaza supapele, cum zice si alcaponezz, evacuare dreapta in special. am avut si eu problema asta, tot la fel am crezut ca e din carburator/bujie, dupa reglat mergea tzais, reglat la 0,15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc de pont! Sper sa scape cu atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am decis sa-mi schimb chitul de lant, pentru ca intinzatorul depasise de mult zona de "remove",lantul functiona zgomotos si chiar mi-a sarit de vre-o doua ori, ceea ce este foarte periculos. Toate bune, am achizitionat chit de lant si m-am pus pe treaba. Problema e ca nu am reusit sa dau jos "civilizat" nici unul dintre suruburile de 10 care prind pinionul mare de butucul de actionare a rotii spate. Ori se sparge tubul, ori se rotunjesc hexagoanele piulitei. Am taiat unul cu flexul si m-am dumirit. Se pare ca nu s-a schimbat niciodata chitul de lant si suruburile respective sunt blocate de catre firma Honda cu o substanta de blocare de culoare caramizie cu care sunt familiarizat de la AT, unde insa am reusit totusi sa desfac suruburile blocate astfel. Solutii? Sa incerc sa incalzesc cu suflaiul electric sau cu lampa de butan? Sau sa le tai pe toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc. Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia. Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot. Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh... O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc. Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia. Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot. Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh... O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km. Merci de sfaturi, si eu am judecat la fel. Pana la urma am rezolvat cumparand un tub nou de 14 drapper. Sculele profesionale imping mai sus limitele. Imbusul din partea aialalta era oricum Yato,sprijinit zdravan printr-o cheie in menghina, asa ca suruburile nu au avut ce face, pana la urma au cedat. Dar ma sperii cand ma gandesc cu ce forta am actionat, desi am folosit si un prelungitor. Cred ca niciodata nu am transpirat in halul asta la niste suruburi, adezivul de blocare Honda e cu adevarat "de blocare". Suruburile astea (de 10) sunt generos supradimensionate, la AT am la foaie de 8 si n-a fost o problema demontarea lor.Probabil ca firma s-a gandit la varfurile de cuplu ale monocilindrului, nu-mi pot explica altfel precautiunile astea (6 suruburi de 10 fac o sectiune de forfecare cat China!) Puteti pune linistiti ulei de masina si nu trebuie sa fie scump,oricum il aruncati la 2000. La mobrele mai "proaspete" la set, punem 15w40, la alea mai batrane 20w50. Apoi poti sa tragi de "caprita" in teren cat poftesti. Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti? Problema se prezinta in felul urmator: Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta. Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul . Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta? 1. Pare sa fie totusi o problema electrica(merita incercat cu alt CDI). Totusi intrebare: Se opreste de fiecare data in ralenti? Sau total aleator? cand merge in ralenti, acesta e regulat? 2. La rece cu socul tras sau semi-tras, face la fel? De ce intreb, pentru ca pe soc alimentarea de ralenti nu prea conteaza si se poate exclude o problema de carb daca tot la fel se opreste "din senin". Daca pe soc nu se opreste, atunci foarte posibil sa fie o problema de inchidere supape sau cel mai probabil de aer fals. Editat Martie 31, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daca era cineva curios: https://www.youtube.com/watch?v=wNKwqD_IHH0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 @Galen Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact... Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire). Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face. Multumesc mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 ridica turatia la 1400-1500 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La fel si la mine, era relantiu 1200-1300 si dupa ce mergeam mult (20km) in afara, cand opream la primul semafor se oprea motorul. Am ridicat relantiul la 1500 si de atunci nu s-a mai oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Normal nu ar trebui sa se opreasca,a mea o las an 600 ture si nu face nici o balbaiala!Am avut si eu o problema de genu asta cu opritul la relantiu si era de la colierul de la mansonul carburatorului,lam schimbat strans bine si nici un fel de probleme! Mentionez ca supapele sunt reglate normal,0,10 admisie si 0,12 evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Da, si la mine pot sa-l las la 800-1000 si nu se opreste. Doar cand merg mai mult in afara - adica mai turat si dupa aia trebuie sa opresc, daca e relantiul mic, moare motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 @Galen Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact... Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire). Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face. Multumesc mult pentru sfaturi! Faptul ca face figura si pe soc denota ca nu este vorba de o problema de carburatie. Ramane in discutie aprinderea (senzor-CDI) sau chiar afurisitul de decompresor. Preferam si eu doua manete de decomprimare pe ghidon decat mizeria asta care imiedica motorul sa traga de jos de tot, iar cand se beleste face diverse nasolii urate! Sau se poate sa ai alte diverse probleme de inchidere supape.(supape arse, cocsate, joc exagerat la ghiduri, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Asa ne-am gandit si noi ca nu e din carburel. In fine, daca o sa mai ceara sa fie scarpinat, va fi; daca o sa dispara problema asta complet, am sa revin cu rezultatul. Multumesc mult de sfaturi! Treaba cu trasul in turele joase ma cam enerveaza si pe mine. Obisnuit cu XT-ul care merge fara sa stranute si la 1500 de ture in sarcina, imi "sare in ochi" si mai tare problema asta la domi. Am observat ca sub 2500rot/min nu-i chip sa merg cu a mea, mai ales la urcari...asa ca-l tin la 3000-3500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Noah, am continuat cu upgrade-urile la domi al meu, care cu toate scaderile motorizarii, ramane totusi o caprita valabila chiar si in teren. Echipat cu gume cross puterea motorului de 650 poate fi utilizata si compenseaza deficitul de cuplu la turatii reduse.Capacitatea suficienta a rezervorului si posibilitatea de a cara bagaje la o masa rezonabila pentru riderii solizi, il face compatibil cu expeditiile off. Am observat ca daca reglez pilot screw cum zice cartea (la 3 ture) trage mult mai bine si de mai jos, incepand de pe la 1600. Chiar daca creste ceva consumul in off. Asa dar dupa ce a primit ghidon de africana si alt chit de lant, i-am inlocuit burdufurile la telescoape pe care le-am ridicat cu ocazia asta la maximum. Pot sa stau ca lumea in scarite cand este cazul, chiar daca pozitia pe sa se apropie acum de cea a unui chopperist . Acum vreau sa il echipez cu xenon la far. Asa ca am evaluat cu becul normal functionarea farului. Am o problema, reglajele elementului de far (cele doua suruburi cu inbus) sunt "varza", ori ce fac tot antiaeriana ramane, la fel nu pot sa centrez nici cum fascicolul. Nu cred ca elementul de far poate fi desfacut ca sa repar reglajele, asa ca m-am hotarat sa le slabesc la maximum si sa blochez cumva elementul de far in pozitia optima. Ma gandesc sa bag spuma poliuretanica (folosita in izolatii) sau ceva pufere de cauciuc. A reusit careva sa desfaca "decent"/repare reglajele si sa reasambleze elementul de far? Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Salutare domnilor! Dintre voi, a schimbat cineva telescopul pe spate la domi? Daca da, imi spuneti si mie ce variante ar fi? Eu unul as incerca sa evit urmatoarele 2: telescop second de dominator si telescop nou (>400 euro) Nu stie cineva de pe la ce alte modele s-ar potrivi? Iar varianta daca nu ma insel de la CR250R e super - un telescop servisabil, la care sa ii pot schimba uleiul si simeringurile. Multumesc anticipat! am eu un telescop spate de CR250 R da-mi pm si stam de vorba toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Stie cineva prin Cluj sau prin apropiere vreun atelier care face pinioane moto si lanturi de transmisie? ...sau... are cineva un kit complet de Dominator (pinion+lant+foaie de 45-47 de dinti)? Al meu e cam pe ultima suta de metri si trebuie sa-l schimb, dar caut variante cat mai ieftine cu putinta, chiar si SH daca sunt in stare acceptabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 pinion fata am io...second...da' mai mere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.