Unchiu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Da? Ai patit asa ceva? Da-ne niste detalii. Eu??? Mi-a trecut vremea de "testat"...am carpit dupa uamini destia de "testeaza" sistemul de "desfundat jiglere"cum desfunda tataia la la dacee...prin "palmare". Nu pot decat sa ma amuz in sensul trist cand aud asa ceva...dar...ca peste tot de altfel, "cate bordeie...atitea obicee" Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 :-) Eu chiar intrebam la modul serios, dar asta e! De ce eram curios? Ca in 2012 nu pusesem bine saua si de la mers pe off a alunecat in jos si apasa pe gura de admisie si nu mai primea aer deloc. Si l-am chinuit sa-l pornesc pana m-am prins. Si de aici era curiozitatea mea, ca daca nu s-a rupt atunci cand era in mers si gura de admisie obturata complet de ce s-ar rupe cand incerc sa-l pornesc dupa iarna si nu il obturez complet cu mana ca atata mecanica stiu si eu ca motorul are nevoie de aer. Oricum merci de atentionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Crezi ca eu am glumit?? Am intalnit suficiente cazuri, nu numai la dominator, asta este valabila pentru toate carburatoarele vacumatice...la dominator se poate rupe foarte repede membrana datorita capacitatii mari a motorului monocilindric...personal nu am avut "accidente" de genul asta pentru ca nu aplic metoda descrisa mai sus la tipurile astea de carburatoare. Parca o pagina in urma a explicat si colegul Galen ... Drumuri bune LE Da, am vazut "live" cum se rupe o membrana asa, eu fiind pe margine (chibiteam) si admirand pe unii care isi etalau skilurile de mecanici.. Editat Martie 12, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Ok, eu eram curios daca chiar ai vazut asa ceva. Lamurita treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea Si totusi, ce ulei recomandati pentru domi? Avand in vedere faptul ca oricum nu tine prea mult si se lasa jos la 300 nu cred ca merita investit in ulei scump, mai ales la un motor mai vechi. Asa dar 15W 40 sau 20 w 40/50? Neaparat pentru motociclete, sau e bun si ala auto? La africana de exemplu nu am treaba cu ambreiajul indiferent de care pun. In alta ordine de idei: Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc! Editat Martie 19, 2014 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea Am cumparat pana la urma uleiul ala de taxi "heavy duty" 20w50, e prin toate en gros-urile cu un filtru de dacie la pachet sub 70 lei -4 litri. L-am pus deja in unul dintre dominatoare. Un pic inca prea rece pentru el, da motorul n-a guitat, merge f ok dupa ce se incalzeste, la pornire doar tine mai mult socul . Nu patineaza ambreiajul, uleiurile ieftine n-au probabil aditivi antifrictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Inainte sa ii fac reparatie capitala, imi consuma mult ulei si nu mergeam cu bidonul dupa mine - cumparam ulei heavy-duty 15W40 de la Peco - Lukoil, si mergea Domi fara nici un stres, iar ambreiajul nu mi-a patinat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Foarte "ca la carte"...20w40/50 spune si manualul(la temperaturi de +), intr-adevar dureaza o idee mai mult pe incalzire,, dar deja temperaturile sunt in urcare si nu e bai, 10w40 este cam subtirel pentru varfurile de temperatura, la pornire in schimb e ok, mai bun ar fi 10w60...dar pretul e oleaca prohibitiv si nu merita, oricum se schimba la 3000km.. Editat Martie 19, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 io am simtit ca patineaza cu ulei de auto, dar, numa pe deal, si cu mana bagata in gaz cu nesimtire totala motivul pt care nu mai vreau ulei de auto este, asa cum am mai zis, ca la schimbarea vitezelor, parca "agata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salutare domnilor! Dintre voi, a schimbat cineva telescopul pe spate la domi? Daca da, imi spuneti si mie ce variante ar fi? Eu unul as incerca sa evit urmatoarele 2: telescop second de dominator si telescop nou (>400 euro) Nu stie cineva de pe la ce alte modele s-ar potrivi? Iar varianta daca nu ma insel de la CR250R e super - un telescop servisabil, la care sa ii pot schimba uleiul si simeringurile. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Se potriveste si cel de Transalp 600. Dar modele dupa 90, care au arcul negru. Cele mai vechi cu arcul rosu nu se potrivesc - pe probate. Se potriveste si cel de Transalp 600. Dar modele dupa 90, care au arcul negru. Cele mai vechi cu arcul rosu nu se potrivesc - pe probate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 la cat de moale e amortizorul de Domi, nici eu nu as pune,,,,, la mine nu stiu de care e, dar e tare bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salutare!La un Dominator care are facut motorul(rectificat cilindru,piston nou rep.1,schimbat semeringuri supape)rulat cu el cam 2500km de la revizie ,consum de ulei cam 300g la 1000km,oare este normal?Sau poate anca nu are rodajul?Astept pareri din pt voastra!Ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nu cred ca e normal - la al meu dupa reparatie capitala a consumat foarte putin ulei (3-400ml la 3000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti? Problema se prezinta in felul urmator: Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta. Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul . Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 incearca sa reglezi supapa de evacuare dreapta cea cu decompresorul la 0,14-0,16 si verifica mansonul de carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 regleaza supapele, cum zice si alcaponezz, evacuare dreapta in special. am avut si eu problema asta, tot la fel am crezut ca e din carburator/bujie, dupa reglat mergea tzais, reglat la 0,15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc de pont! Sper sa scape cu atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am decis sa-mi schimb chitul de lant, pentru ca intinzatorul depasise de mult zona de "remove",lantul functiona zgomotos si chiar mi-a sarit de vre-o doua ori, ceea ce este foarte periculos. Toate bune, am achizitionat chit de lant si m-am pus pe treaba. Problema e ca nu am reusit sa dau jos "civilizat" nici unul dintre suruburile de 10 care prind pinionul mare de butucul de actionare a rotii spate. Ori se sparge tubul, ori se rotunjesc hexagoanele piulitei. Am taiat unul cu flexul si m-am dumirit. Se pare ca nu s-a schimbat niciodata chitul de lant si suruburile respective sunt blocate de catre firma Honda cu o substanta de blocare de culoare caramizie cu care sunt familiarizat de la AT, unde insa am reusit totusi sa desfac suruburile blocate astfel. Solutii? Sa incerc sa incalzesc cu suflaiul electric sau cu lampa de butan? Sau sa le tai pe toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc. Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia. Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot. Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh... O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc. Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia. Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot. Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh... O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km. Merci de sfaturi, si eu am judecat la fel. Pana la urma am rezolvat cumparand un tub nou de 14 drapper. Sculele profesionale imping mai sus limitele. Imbusul din partea aialalta era oricum Yato,sprijinit zdravan printr-o cheie in menghina, asa ca suruburile nu au avut ce face, pana la urma au cedat. Dar ma sperii cand ma gandesc cu ce forta am actionat, desi am folosit si un prelungitor. Cred ca niciodata nu am transpirat in halul asta la niste suruburi, adezivul de blocare Honda e cu adevarat "de blocare". Suruburile astea (de 10) sunt generos supradimensionate, la AT am la foaie de 8 si n-a fost o problema demontarea lor.Probabil ca firma s-a gandit la varfurile de cuplu ale monocilindrului, nu-mi pot explica altfel precautiunile astea (6 suruburi de 10 fac o sectiune de forfecare cat China!) Puteti pune linistiti ulei de masina si nu trebuie sa fie scump,oricum il aruncati la 2000. La mobrele mai "proaspete" la set, punem 15w40, la alea mai batrane 20w50. Apoi poti sa tragi de "caprita" in teren cat poftesti. Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti? Problema se prezinta in felul urmator: Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta. Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul . Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta? 1. Pare sa fie totusi o problema electrica(merita incercat cu alt CDI). Totusi intrebare: Se opreste de fiecare data in ralenti? Sau total aleator? cand merge in ralenti, acesta e regulat? 2. La rece cu socul tras sau semi-tras, face la fel? De ce intreb, pentru ca pe soc alimentarea de ralenti nu prea conteaza si se poate exclude o problema de carb daca tot la fel se opreste "din senin". Daca pe soc nu se opreste, atunci foarte posibil sa fie o problema de inchidere supape sau cel mai probabil de aer fals. Editat Martie 31, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daca era cineva curios: https://www.youtube.com/watch?v=wNKwqD_IHH0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 @Galen Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact... Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire). Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face. Multumesc mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 ridica turatia la 1400-1500 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La fel si la mine, era relantiu 1200-1300 si dupa ce mergeam mult (20km) in afara, cand opream la primul semafor se oprea motorul. Am ridicat relantiul la 1500 si de atunci nu s-a mai oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.