Simpson_ Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 salut.nu cred ca are cineva unu in plus nu e o piesa uzoala si nici la dezmembrari nu cred ca gasesti utite aici 13 90087HB5000 CAP, 30MM € 8.28 20 91305KF0003 O-RING, 27X2 (ARAI) € 1.71 Te costa mai mult transportu decat "piesa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 uite ca avea moto_dan , cateva posturi mai sus capace motor,,,,, vezi si tu cui le-a dat, poate te tocmesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Daca e crapat si curge(dupa ce ai verificat daca nu-i cumva oringul-asa cum a scris @Santa Liviu mai sus).da-mi un pm si te trimit eu la sudat in Cluj,daca nu gasesti altul de schimb! Nu e din plastic? Nu stiu cum am la Honda dar la Yamaha era din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salutare. Astazi, cu ocazia pregatirilor de sezon (ce dor mi-a fost !) am observat ca acest surub sau capacel de la capacul stanga a motorului este crapat si pierde ulei. Are cineva asa ceva pe acasa in plus ?....sau macar imi poate spune concret cum se numeste ?IMG_20160226_2024261.jpg? Multumesc anticipat. http://kit-lant.ro/90087-hb5-000-capac-stanga-honda/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut! Stie cineva ce dimensiuni are O-ring-ul de la flansa de admisie pentru Dominator NX650 RD02? Multumesc. Dacă nu e tardiv, dimensiunile ar fi 3x53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi ztz Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multumesc Andrei. Pana la urma l-am gasit original, il avea cineva pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salutare! Azi, mi-a "fatat" amortizorul spate! Intrebarea este: se poate "mosi"? Este cineva care a reparat asa ceva? este vorba de amortizor SHOWA , pe care mai scrie MN9-801, am unul cu aceleasi dimensiuni, tot SHOWA, dar MN9-871 cel de-al doilea are arcul mai putin comprimat cu circa juma de milimetru,,,,,oare se schimba semnificativ forta? » Post actualizat in 05 Mar 2016 20:48juma de centimetru,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Multumesc baieti ! Am rezolvat problema comandand unul nou la motomus. E original, la 41 lei si ajunge cam in 2 saptamani. Acum astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Stie cineva daca se poate anmatricula așa ceva la noi an Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Cu omologare individuala probabil se poate an-matricula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Io zic ca dacă ai toate luminile și dimensiunile corecte la gume în mințile lor, fără sa uităm de o evacuare cinstită, nu văd de ce nu ai putea înmatricula. Ca ai un amortizor sau două, șaua întreaga sau jumătate, cred ca nu contează la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Mersi pentru raspunsuri!Asta este pentru noul proiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Chiar nu a reparat nimeni amortizor spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 La dominator nu cred ca merge!Eu am unul si am sa ancerc daca iese ceva te .anunt » Post actualizat in 10 Mar 2016 18:43 Are cineva un cablu de soc pentru dominator cu partea ce se anfileteaza an carb cu tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) La dominator nu cred ca merge!Eu am unul si am sa ancerc daca iese ceva te .anunt » Post actualizat in 10 Mar 2016 18:43 Are cineva un cablu de soc pentru dominator cu partea ce se anfileteaza an carb cu tot? Uite aici http://kit-lant.ro/cablu-soc-carburator-honda-nx-650-dominator-1988-1989-1990-1991-1992-1993-1994/ Editat Martie 12, 2016 de moto.consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) o veste bună http://www.advpulse.com/adv-bikes/2017-honda-nx650-dominator/ Editat Martie 15, 2016 de ovideu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 o veste bună http://www.advpulse.com/adv-bikes/2017-honda-nx650-dominator/ interesant, sa speram ca o vor si produce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Un Domi cu a6a viteza overdrive sa poti sa mergi lejer cu 160 pe autostrada,sa faci si enduro si cu racire pe aer,sa scapi si de antigel,radiator,furtune,pompa apa,termostat,motor electric,elici,termocupla,scurgeri antigel,schimburi,coliere si alte rahaturi,ar fi o adevarata comoara,chiar supermotocicleta visata, fiabila cu costuri de intretinere insignifiante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Ar fi cineva interesat de un domi '97 ... nepornit de peste 1 an? Probleme: se prelinge ulei de la garnitura din capul chiulasei (aia de sus, nu garnitura de chiulasa). Plus multe alte probleme mici si de estetica (lipsesc carene laterale, rezervorul e infundat pe ambele parti). As vrea sa il dau pe o suma foarte mica, macar sa fie folosit, ca eu nu am timp sa ma ocup de reparatii. Momentan nu sunt in tara, abia la inceput de mai sunt disponibil. Pentru detalii, dati-mi un mesaj va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 salutare, daca intereseaza pe cineva am spre vanzare sistemul complet de kilometraj si anume: melc + cochilie +cablu(nou) potrivit DILLY POINT melcul este 130 ron iar cablul este 62 ron, se vinde cu 130 ron + 20 ron transport sau la schimb cu acelasi sistem dar pentru Transalp 650 sau 600(dupa 97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Arata la fel, dar nu se potrivesc de la unul la celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Depinde de la ce Domi la ce Transalp sau invers faci transplantul... cert e ca eu am facut asa ceva in trecut , am montat pe un Domi din 91 un CDI de la un Transalp din 89 si a functionat, daca nu ma insel a trebuit facuta doar o masa de la mufa pe cadru » Post actualizat in 04 Apr 2016 20:02 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. incearca sa lovesti cu ceva in electromotor in timp ce apesi pe buton, cel mai probabil ai carbunii la electromotor dusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Baterie descarcata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.