Ravenitza Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) Am montat in sfirsit crasbar-ul. Ma BIIIIIIIIIip in ea de firma ca m-a obosit montajul mai rau ca o noapte de sex. Daca neamtul s-a gindit ca piesele alea doua trebuie montate cu chingi de tensionare, folosind intreaga masa a montatorului si sa-ti mai si ramia piese insemna a nici nemtii nu mai sunt ce-au fost odata. Bine macar ca ai scos-o la capat, asa se intampla mereu: cand crezi ca nu va dura mult, ca e usor...ajungi sa pierzi ore in sir Eu aseara am fost pana la Ploiesti si tare as fi vrut o carena ceva pe SLR-ul meu... Editat Decembrie 24, 2008 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Eu aseara am fost pana la Ploiesti si tare as fi vrut o carena ceva pe SLR-ul meu... O carena, un parbriz... Apropo, ai mai fost la advrider pentru masca aia? Sau inca nu a venit salariu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Eu nu am cum sa imi pun astfel de carenaj, rezervorul nu permite. Am fost ocupata si nu am fost sa imi ridic salariu, acu cu sarbatorile am avut altele mai importante. Insa o sa ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 oai ce bine ca mi-ati amintit de bani... ca si io am ceva de luat... rav nu a nins? cum ai mers cu motoru aseara? iti place sa te risti peste limita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) Nu e primul drum de acest gen... Asfaltul era uscat, nu erau grade sub 0. Am vazut 2-3 fulgi dar atat, nici macar pe viziera nu se puneau, ii vedeam numai in far. Chiar am mers linistita, fara griji, echipament de iarna am, mi-au inghetat numai degetele de la maini dar a fost ok. Oricum nu am mers singura ci cu un baiat tot cu Dominator Editat Decembrie 24, 2008 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codreanu_romi Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Salutare tuturor, Am si eu un dominator si as a vea nevoie de o piesa de pe axa cu came, "decompresorul", daca aveti cumva idee unde as putea gasi .... Multumesc! si Sarbatori Fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Salutare tuturor,Am si eu un dominator si as a vea nevoie de o piesa de pe axa cu came, "decompresorul", daca aveti cumva idee unde as putea gasi .... Multumesc! si Sarbatori Fericite! Vorbeste cu Dan, aduce cam orice fel de piesa la preturi f bune si rapid. Siteul lui si contact este: http://www.dillypoint.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codreanu_romi Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Vorbeste cu Dan, aduce cam orice fel de piesa la preturi f bune si rapid. Siteul lui si contact este: http://www.dillypoint.ro/ Multumesc! Multumesc! I-am trimis mail ca probabil e inchis acum de sarbatori... ce sa-i faci iarna se repara motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Dragii mei si dragele mele, Va doresc Craciun Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Drajii Mosului, nu puteam scapa ocazia ca un fost detinator de Dominator, sa nu va fac una bucata urare : CRACIUN FERICIT !!! si pentru ca se apropie si celalalt an LA MULTI ANI 2009, iar pentru sezonul ce se arata multa fericire si ASFALT USCAT. acelas A.Tw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 sarbatori fericite tuturor enduristilor, si nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 27, 2008 Share Postat Decembrie 27, 2008 Sarbatori Fericite! Scuze dar nu am avut net:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Un An Nou plin de fericire si bucurii! Cati mai multi km sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Un An Nou de 10000 ori mai bun va doresc, multe calatorii superbe cu dominatoarele si macar 1 plimbare speciala si cu un SLR La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 De ieri sunt si eu posesorul unui Dominator de 650 din 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 De ieri sunt si eu posesorul unui Dominator de 650 din 94 Felicitari, calatorii superbe cu domi si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Multumesc, multumesc Multumesc, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Stie cineva al cui este dominatorul negru cu galben de langa Sectia 14 Politie? (vis a vis de pasajul care merge spre univeristate) Are super TOBE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) bine v-am gasit dragi Dominatoristi (si SLR-isti ) si in minunatul an 2009! ca oricare om care sta in casa cu motorul la iernat mi-au venit idei de echipare pentru noul sezon. 1. casca: Shark S 650, care are un pret redus la louis.de [59 in loc de 189 de iepuroi] (din ce am citit pe net, in review-uri e casca cea mai ieftina de la shark, asemanatoare insa ca nivel de protectie si comfort cu suratele mai scumpe (S800, RSF etc), dar pt a tine pretul jos are outer shell-ul facut din thermoplast injectat. multi au zis ca e compromisul ideal la raportul calitate/pret dar mai sunt critici conform careia s-ar forma niste curenti foarte suparatori in partea inferioara, sub barbie). are cineva de pe aici asa ceva? sau macar a vazut pe la amici/prieteni/colegi? si 2. furtune de frana (asa zis reising "racing") Melvin (de aici) sau Lucas (de pe louis.de) pentru frana de fata. eu am simtit nevoia ca frana sa fi fost mai... "hotarata", ferma, mai ales cand am mers cu pasager, mai ales in Bucuresti. dar nu stiu daca doar schimbarea furtunelor de cauciuc cu cele "reising" vor face o asa mare diferenta. am mai luat in considerare si montarea unui disc de GS 500, dar trebuie facute adaptari ale prinderii etrierului... si cu frana nu prea e de glumit. aceeasi intrebare: are cineva pe Domi asa ceva? daca da, a vazut vreo diferenta? principalul dezavantaj de care ma temeam, acela ca furtunele nu vor rezista la trosnituri in teren ca cele originale mi-a fost contrazisa de cele scrise de producator, care spune ca rezista cu pana la 24X mai multe indoiri ca originalul. mai ales datorita tresei de otel inox. Editat Ianuarie 2, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Ia vezi la www.dillypoint.ro, capitolul furtune de frana "racing". Furtunul "racing" iti aduce plusul datorat rigiditatii, deci o presiune mai mare asupra pistoanelor, rezultand frana mai buna. Poate prea buna uneori ) si 2. furtune de frana (asa zis reising "racing") Melvin (de aici) sau Lucas (de pe louis.de) pentru frana de fata. eu am simtit nevoia ca frana sa fi fost mai... "hotarata", ferma, mai ales cand am mers cu pasager, mai ales in Bucuresti. dar nu stiu daca doar schimbarea furtunelor de cauciuc cu cele "reising" vor face o asa mare diferenta. am mai luat in considerare si montarea unui disc de GS 500, dar trebuie facute adaptari ale prinderii etrierului... si cu frana nu prea e de glumit. aceeasi intrebare: are cineva pe Domi asa ceva? daca da, a vazut vreo diferenta? principalul dezavantaj de care ma temeam, acela ca furtunele nu vor rezista la trosnituri in teren ca cele originale mi-a fost contrazisa de cele scrise de producator, care spune ca rezista cu pana la 24X mai multe indoiri ca originalul. mai ales datorita tresei de otel inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 Mai draga Harciogule, ma trezesti de dimineata cu intrebari dificile. sa o luam in ordine: 1. furtunele de racing sunt cu mult mai bune decat cele de fabrica. ele au un diametru mai mic si atunci cantitatea de lichid pompata la stangerea manetei este mai mare . deci avem o presiune mai mare pe placute si ca atare o frana mai eficienta. 2. cu 2 persoane este normal ca franeaza mai greu si distanta este mai mare din cauza greutatii care combinata cu "SFORTA" centri fuga rezulta un cuplu de ambianta de " care este " si mare grija ca cand este ud poti sa faci buf. 3. aptineazate sa pui alt disc deoarece ele ie calculate da fabrica dupa chinuri japoneze. 4. ce este cel mai important din toata povestea este urmatorul lucru manual:pune mana si curata in fiecare primavara instalatia de franare, dar foarte important este sa dezmortesti cilindrii de frana (sa ii plimbi ) si sa dezlipesti placutele de pe disc. se recomanda de asemenea sa se schimbe lichidul de frana in fiecare an datorita temperaturii care incepe sa creasca (VEZI INCALZIRE GLOBALA )si lichidul pierde calitatile CARE ESTE. CE ESTE CEL MAI IMPORTANT ESTE ---- LA MULTI ANI 2009! cu asfalt uscat pentru toti bikerii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Ianuarie 4, 2009 Share Postat Ianuarie 4, 2009 Salut asta e motocicleta cu tobele . Are cineva asa tobele la Domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 Salut asta e motocicleta cu tobele . Are cineva asa tobele la Domi? Is modificate. Alea originale arata ca in poza atasata de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) @rechinulalb: Melvinul de care vorbeam eu e de la dillypoint. @RD 02 ALX: cred ca tu ai tobele "chiuretate" conform procedeului descris de Axa cu Scame (? ), in primele pagini ale topicului asta. ...deci, asadar si in concluzie o sa trec la furtune racing. am citit despre ele dar vroiam sa stiu daca cineva a experimentat inainte si dupa montarea lor. presiunea in sistem ar trebui sa se mentine si datorita tresei din fir impletit la exterior care nu permite o pierdere de presiune datorita cresterii diametrului de sectiune. ma rog... concluzia e ca "e bune dom'le, e bune, face bine la motocicleta!" alta imbunatatire (low cost, facuta din lipsa de imaginatie): bec Philips vision plus ( blue vision, ultra vision, moto vision - toate astea se pare ca au spectru de lumina mai putin prietenos cu ochiul, iar unele chiar nu rezista la vibratii). Vision Plus-ul asta cica e 'eftin si bun. Xenonul (HID) e scump, nu se stie cat de rezistent e la trosneli, lumina e obositoare [parere personala facuta de pe scaunul din dreapta al unei masini astfel "dotate"] si nu merita pt ca nu cred ca merg atat de mult noaptea. Bonus partenerul de trafic de pe contrasens te va injura de toate cele, pt ca sigur il vei orbi, atata timp cat vei pastra farul cu oglinda si nu il vei inlocui cu unul cu lupa. Niste explicatii aici. Hai sa vedem cat rezista forumul fara sa crape din nou! Editat Ianuarie 5, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.