Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Mi-ar fi placut mie unul, mai ales ca asta de 13 litri ii cam micut, dar cum am schimbat cauciucurile si mi-am luat toate cele necesare nu mai am de unde sa cer bani...

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu problema.

1.Daca ar fi defect CDI-ul,ar mai porni.Ieri si azi a pornit de fiecare data. :laugh:

2.Curentul vine la bobina din turometru?

3.Ce pret are un CDI si unde se poate gasi?Acesta se poate verifica in vreun fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc si stai linistit ca roscata ta spitzata, este pe maini bune, si o sa fie la fel de curata si ingrijita cum a fost si la tine. sa ai noroc si cit mai repede cu achizitionarea transalpului.

Mesaj completat

Bai, gata. Ia, ce-i aici.

 

In curand o sa am de dat diverse de pr mobra mea, ca vine ghidonu nou :D

da, da, si.... poate iti aduci aminte ca maneta de schimbAT viteze este a mea, asa ca...... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca roscata ta spitzata, este pe maini bune, si o sa fie la fel de curata si ingrijita cum a fost si la tine.

Felicitari domnu,da...halatu' cat e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... Am reperat si eu 2 Dominatoristi pe Valea Jiului ieri. Era si normal, peisaj superb, drum fara camioane, destul de gol, vreme buna.

 

Rezervorul Acerbis e cam scumput :lol: . Eu zic pas, am bagat deja destul in Domi anul asta.

 

Felicitari pentru mobra, Sorine! Sa te poarte sanatos si sa aveti grija unul de altul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt Transalpina, va rog sa ne spuneti cum este drumul anu' asta ca am inteles ca ii destul de greu avand in vedere ca se lucreaza la el.Si euvisez sa merg acolo dar inca nu am experienta necesara :lol: sa mai fac inca cateva sute sau mii de km si ies de la naftalina !!!!

 

O INTREBARE !!!!! destul de prosteasca am zice dar nu stiu.CUM SE VERIFICA ULEIUL la Domi' ? :)))) deci in manualul de folosire scrie sa pornesti motorul, sa il ti in relanti , il opresti si astepti 5 min, verifici uleiul. In manualul de reparatii zice sa ti motorul pornit o perioada , il opresti si verifici uleiul (fara sa mai stai 5 minute ) care ii metoda exacta???? pt ca daca stai 5 minute uleiul coboara in cadru iar daca il verifici dupa ce ai oprit abia atunci incepe coborarea....deci care ii metoda cea mai potrivita de a masura uleiul???

Mesaj completat

Felicitari pt Transalpina, va rog sa ne spuneti cum este drumul anu' asta ca am inteles ca ii destul de greu avand in vedere ca se lucreaza la el.Si euvisez sa merg acolo dar inca nu am experienta necesara :D sa mai fac inca cateva sute sau mii de km si ies de la naftalina !!!!

 

O INTREBARE !!!!! destul de prosteasca am zice dar nu stiu.CUM SE VERIFICA ULEIUL la Domi' ? ;)))) deci in manualul de folosire scrie sa pornesti motorul, sa il ti in relanti , il opresti si astepti 5 min, verifici uleiul. In manualul de reparatii zice sa ti motorul pornit o perioada , il opresti si verifici uleiul (fara sa mai stai 5 minute ) care ii metoda exacta???? pt ca daca stai 5 minute uleiul coboara in cadru iar daca il verifici dupa ce ai oprit abia atunci incepe coborarea....deci care ii metoda cea mai potrivita de a masura uleiul???

Editat de l_francisc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornesti motorul si se incalzeste pana ajunge sa stea la relanti. sau dupa ce ai mers cu el si e cald.

opresti

fumezi o jumate de tigare si te uiti la nivel

 

 

 

ia bagati un ochi pe timisoara sa vedeti un dominator fain negru de vanzare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornesti motorul si se incalzeste pana ajunge sa stea la relanti. sau dupa ce ai mers cu el si e cald.

opresti

fumezi o jumate de tigare si te uiti la nivel

 

 

 

ia bagati un ochi pe timisoara sa vedeti un dominator fain negru de vanzare :lol:

 

 

Deci ii mai greu decat credeam eu.....trebuie sa ma apuc de fumat :D asta e motoru' cere sacrificii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia bagati un ochi pe timisoara sa vedeti un dominator fain negru de vanzare :lol:

 

/index.php?...t&p=2021455

 

cred ca a fost revopsit cu mult negru (chiar si pe tobe) de arata asa frumusel. :)

 

nu stiu cum a reusit sa curete coturile de la evacuare de se vede asa frumos inoxul :D . cu cif si burete nu am reusit sa scot murdaria "prajita" acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc si stai linistit ca roscata ta spitzata, este pe maini bune, si o sa fie la fel de curata si ingrijita cum a fost si la tine. sa ai noroc si cit mai repede cu achizitionarea transalpului.

Mesaj completat

da, da, si.... poate iti aduci aminte ca maneta de schimbAT viteze este a mea, asa ca......

Sa-l stapanesti sanatos mestere!! :lol: :D :) ;)

 

Bine ai venit in gasca! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine sta sa curete coturile la un enduro????????????? :cheers:

 

/index.php?...t&p=2021455

 

cred ca a fost revopsit cu mult negru (chiar si pe tobe) de arata asa frumusel. :laugh:

 

nu stiu cum a reusit sa curete coturile de la evacuare de se vede asa frumos inoxul :angry: . cu cif si burete nu am reusit sa scot murdaria "prajita" acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elen-o, la urmatoarea intilnire de Dominatoristi vii cu sotu? :angry:

 

:cheers:

Esti offtopic! Dar ca sa iti raspund: si daca vin cu sotul ce? inseamna ca in sf o sa imi gasesc fericirea.

 

Ontopic: dsorinmihail felicitari pt mobra, dai si tu un tel sa iesim la o tura mica si un suc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cum reglati faza scurta? stiu ca trebuie sa bata cel mult la nivelul farului in sus, si la mine nu e asa.

Primu rand reglez farul mult in sus. Sa bata dupa ciori. Pun un prieten sa stea in fatza mea la 5m intr-o masina si sa imi zica daca il deranjaza farul in oglinzi. Reglez pe verticala cu mine tinand motorul drept, cu un pic de incarcatura in spate (un bax de bere :angry: ). Apoi mut motoru la 2cm in spatele masinii si repet figura: reglat pana cand nu e deranjant.

 

Subiectiv dar eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea complicata manevra. mai bine se regleaza in fata unui zid deschis la culoare in timpul noptii. eu intr5eb de unde se fac reglajele ca al meu bate un pic spre dreapta? :angry:

 

ee... switchu' are lumina sa regleze farul asa :cheers:

 

eu cu halogenul asta vision plus de la philips, chiar cu 50% mai multa lumina, tot sunt suferind pe drumuri fara iluminat decent.

 

la zid o sa imi fac si eu reglajul. la 5 m, pe plan orizontal. parca partea de sus a luminii de la faza scurta trebuia sa fie max la nivelul farului, nu? pentru reglaj trebuie data toata carena fata jos si umblat la cele 4 suruburi ce sustin farul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema mare avand in vedere ca merg vineri pe Transalpina. Azi am fost cu Dominatorul la o tura pe off si drumul fiind rau de tot am auzit niste lovituri puternice din cand in cand. Cand ma uit la moto vad ca imi lipseste partea de jos de la chain slider si imi bate lantul in bascula.

 

post-17935-1248867845_thumb.jpg

 

A mai avut cineva problema? A rezolvat-o altcumva decat cu o alta piesa?

Aveti cumva careva piesa asta din intamplare sau nu stiti pe cineva care dezmembreaza un Dominator?

 

Am mare nevoie de piesa asta daca nu vreau sa imi bata in cap tot drumul pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihnea: reglajul se face fara sa dai nimic jos, umbland la cele doua suruburi cu cap lat care nu fixeaza farul, ci sunt doar 'acolo'. Pe stanga ai reglajul orizontal, mi se pare stanga-jos iar pe dreapta (dr-sus) ai reglajul vertical.

 

@Schumy: daca nu ai chain-slider iti iei altu sau te pregatesti de kit nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dat tot carenajul jos. farul are 2 prinderi sus cu suruburi si sta jos pe niste tampoane de cauciuc. nu mi-am dat seama in seara asta care e surubul de reglaj si se facuse si intuneric. si ma mai enervasem si ca am rupt filetul din plastic al prinderii mastii farului - fusese carpit in trecut, de fostul propietar, si cred ca a prins cu rasina si surubul, nu numai bucatile de plastic :angry: . o aranjez maine si revin cu o poza. pana atunci ma dau cu ea dezbracata, sa ii atarne matele p-afara, ca s-o fac de ras in oras - e si mai placut pe vremea asta, te bate vantul la 60kmh ca pe drapel - :cheers:

 

parerea mea e ca mult mai simplu era de reglat un far rotund care avea prinderi laterale, stil naked :laugh:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu tre sa dai nimic jos - sunt doo suruburi amarate pe care le reglezi cu un briceag sau o surubelnita scurta sau o tablitza din aia de calculator (care acopera la carcasa sloturile PCI). Le reperezi instant pentru ca sunt sigurele suruburi care sunt pe carcasa farului de izbeliste, fara sa-l fixeze de nimic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...