Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

De curiozitate ia zi tu cam cat consuma Varadero in oras.Am avut Vtr si stiu despre ce vorbesc;)

varadero NU ESTE DE ORAS!

din 95.000 km cred ca am 500 in oras. never ever ( ma refer la Bucale ).

 

e bataie de joc de un V sa il tii in treapta 1 - max 2.

 

consumul daca mergi legal ( adica stai in coloana etc ) se face pe ORA nu pe km. :)

 

in oras scuterul ( sub 400 cmc ) si eventual electric face legea.

 

restul e fitza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prietene pentru oras folosesc masina, am 2 personale + cea de firma, cu motocicleta ma relaxez nu ma duc zilnic in oras la piata la munca etc....

Pai e cazul tau...si al meu :). Asta nu inseamna ca mobra nu mere folosita si la asa ceva. Tot ca sa nu omor troaca si sa consum benzina ca chioru' mi-am luat scuterici. Dar mai sunt si persoane care au doar mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate cat vrea el ....... dar merge cum vreau eu !!!! :crack:

 

Prietene pentru oras folosesc masina, am 2 personale + cea de firma, cu motocicleta ma relaxez nu ma duc zilnic in oras la piata la munca etc....

Mda raspuns fooooaaaarte bun ce sa zic.

Eu ma gandeam ca scoate un 2%.BIne hai sa fie 3%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2006 am fost surprins sa aflu ca un motor cu injectie nu consuma neaparat mai putin decat unul cu carburatoare. In toate cazurile testate, comparand motociclete din clase identice (600, 1000), motocicletele cu injectie erau mai consumatoare.

Explicatia sta de cele mai multe ori in stiul de mers - cine are mana grea scoate mai multi bani la pompa :D

Vorbind strict despre sistemul de alimentare, in general motoarele stoc cu injectie fata de cele cu carburatie au un raspuns mai rapid al acceleratiei, lucru care se traduce prin capacitatea de a arde mai mult combustibil in unitatea de timp, ceea ce nu e neaparat mai eficient dar poate fi mai distractiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2006 am fost surprins sa aflu ca un motor cu injectie nu consuma neaparat mai putin decat unul cu carburatoare. In toate cazurile testate, comparand motociclete din clase identice (600, 1000), motocicletele cu injectie erau mai consumatoare.

Explicatia sta de cele mai multe ori in stiul de mers - cine are mana grea scoate mai multi bani la pompa :D

 

Ai sa ramai uimit dar Varadero cu carburatoare chiar consuma, nu se joaca :)

 

Am avut ambele variante, deci varianta cu stilul de mers pica, cel putin in cazul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa ramai uimit dar Varadero cu carburatoare chiar consuma, nu se joaca :)

 

Am avut ambele variante, deci varianta cu stilul de mers pica, cel putin in cazul meu.

 

Am uitat sa mentionez ca am facut comparatia doar pe motoare 4L - am obtinut acelasi consum cu un 900RR si un 600F4i la acelasi stil de mers.

Evident ca sunt diferente intre 4 si 2 cilindri, nu comentez :)

Cam care ar fi diferenta de consum intre cele doua variante de motorizare (cu conditia ca ambele sa fie servisate si reglate corect)?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un mers regulamentar "touring" (10 km peste limita legala) diferenta nu este mai mare de 1-1,5 l/100km...la golanela "bagat nasul in asfalt" diferenta creste 2-2,5 l/100km...deci revenind la gaura din portofel este defapt o "gaura psihica " ..sa explic la 100km am 2 euro in plus ,la 10000 km(un sezon plin) am in plus 200euro...asta inseamna cam 5 ani de dat cu mobra si abia atunci se compenseaza diferenta de pret de la achizitie..dintre cele 2 modele!!

Pt mine consumul la motocicleta este irelevant ca nu fac taximetrie!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor. M-ar putea ajuta cineva sa ma urc 2 minute pe un Varadero de 1000cmc, in Bucuresti? Ma bate gandul sa-mi iau unul si as vrea sa vad cum stau pe el. Am 1,82m, sunt sigur ca ajung cu talpile jos, dar vreau sa vad ce si cum... era unul parcat in Kaufland Mihai Bravu, dar nu era frumos sa ma urc pe el fara sa cer voie.

 

Am citit pareri pe net, toti spun ca e f comfortabil, fiabil, agil, putere si cuplu... dar cu o mare sete de benzina. Dar asta e pana la urma... m-am tot gandit la ce sa aleg (si sa imi si permit), scopul lui fiind plimbarile de 400-600-800 km/zi cu pasager, uneori cu putin bagaj. Am gasit un Varadero de 1000cmc din 2000, carburatie, dar as vrea ca inainte sa ma duc dupa el la 450km distanta, sa ma urc si eu pe unul, sa vad cum e. M-ar incanta unul pe injectie, dar din pacate nu am buget...

 

Salut, noi nu suntem inca la iernat, da-mi un pm si ne vedem prin oras sa te urci pe vaca.

 

Eu o singura data i-am facut consumul in oras ( metoda plin-plin) si pt 200km am alimentat 15l.

 

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de consum s-a mai vorbit...e amuzant sa readucem subiectul in discutie...ideea e simpla consum 6,3-6,5 l in stil touring....daca vrei consum mai mic adica cam 5 l ia motor de 600 cc-transalp,v-strom 650etc- cu juma de cai fata de varadero. prefer sa am putere si sa ma pot baza in depasiri etc decit sa ma tot pling ca imi consums ci 1,5 l mai mult,hai 2 l cu sidecase,topcase si partenera si mers mai sportiv ...cine vrea consum mic nu are ce se uita catre miare...pe linga asta strict parere personala si fara sa critic pe nimeni ...un motociclist adevarat stie in ce se baga si nu ne mai tot gindim la fiecare l de benzina...asta pt ca dispare placerea de a conduce asa ceva...daca stai cu frica la orice cheltuiala ajungi sa te scirbesti de acel lucru pt ca el provoaca stres si nu bucurie si ajungi sa renunti la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu a mea care este pe injectie merg la drum cu 5-5.5% cu side si top case, geanta pe rezervor, pasager si ceva bagaj prins de crashbaruri, asta la regim de plimbat.
Am avut oarecare emotii cand am luat-o legat de consum dar au cazut repede.

Mai am un 4linie de 600, motoreta mea :) din 2006 (pe atuncea proaspat scoasa din magazin) si consuma la fel in regim lent, nu am tras tare de Varadero ca nu e cazul, iar in oras am impresia ca merg mai bine cu Varadero..

Oricum, la ce motor si ce dimensiuni si anul vacii, treaba cu autonomia sta foarte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la modelul 2002 pe carburatie am un consum de 5.9% - 6.4% la majoritatea turelor pe care le fac.

Consumul minim: 4.4%, pe autostrada, fara bagaje, cu un stil de mers bosorogeste si mai mult ca sigur cu vant puternic din spate...

Consum maxim: 9.9%, pe autostrada, cu sidecase-uri pline ochi, cu viteza constant intre 150 si 170 km/h si probabil cu vant din fata :)

 

Dar, cum spuneau si alti colegi, cand alegi un miar ai alte criterii mult mai importante decat consumul...

Varadero e o canapea pe roti, gandita pentru ture lungi si un stil de condus moderat. Din fericire, are destula putere sa o si arzi daca iti vine cheful sau daca e nevoie.

De servisat nu e mare filozofie, criteriu important pentru mine, care locuiesc in Sibiu, unde nu sunt foarte multi mecanici... Personal m-as gandi de doua ori inainte de-a-mi lua o mobra de ultima generatie, plina de electronica, cu care ar trebui sa fac kilometrii buni pentru a face o revizie. Sau mai rau: pe care ar trebui sa o urc pe platforma si sa o duc kilometrii buni pentru a-i depista vreo buba.

 

Deci, ia-ti Varadero, ca n-o sa-ti para rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumita colegului memyselfand, am incalecat astazi Vacadero :) Desi ma sperie putin dimensiunile si greutatea, venind de pe o mobra mult mai mica,e neasteptat de confortabila si imi place. Si nici macar n-am iesit pe sosea cu ea.

Deci voi ramane setat pe modelul asta, mai ales ca o sa fie folosita 99% din timp la plimbari mai lungi, nu in oras. Si pe sosea nu ma mai deranjeaza cele 270-280 kg.

Daca am noroc sa nu se vanda cea pe care am pus ochii sau, daca se vinde, sa gasesc ceva cat de cat ok si in bugetul meu, raman pe Varadero. Sunt sigur ca o sa ma obisnuiesc cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de consum s-a mai vorbit...e amuzant sa readucem subiectul in discutie...ideea e simpla consum 6,3-6,5 l in stil touring....daca vrei consum mai mic adica cam 5 l ia motor de 600 cc-transalp,v-strom 650etc- cu juma de cai fata de varadero. prefer sa am putere si sa ma pot baza in depasiri etc decit sa ma tot pling ca imi consums ci 1,5 l mai mult,hai 2 l cu sidecase,topcase si partenera si mers mai sportiv ...cine vrea consum mic nu are ce se uita catre miare...pe linga asta strict parere personala si fara sa critic pe nimeni ...un motociclist adevarat stie in ce se baga si nu ne mai tot gindim la fiecare l de benzina...asta pt ca dispare placerea de a conduce asa ceva...daca stai cu frica la orice cheltuiala ajungi sa te scirbesti de acel lucru pt ca el provoaca stres si nu bucurie si ajungi sa renunti la el...

 

Nu m-a deranjat nicioadat consumul de 11-12 pe motocicleta sport de 1000 in regim urban :D

Totat de acord cu tine, motocicleta e pt placere. Pt consum scazut exista diesel.

Multumesc pt informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare, nu stiu cat de stupida vi se pare:

 

credeti ca aripioarele de la jonctiunea dintre carena si radiator (cele evidentiate in poza) au vreun rol la aerodinamica motocicletei sau doar unul estetic?

Eu am luat motocicleta fara acele aripioare, si intre carena si radiator e un spatiu cat sa bagi degetul, apoi "crapatura" aceea intra sub rezervor, ma gandeam ca poate acestea au rolul de a devia aerul sa nu intre sub rezervor si astfel sa imbunatateasca aerodinamica. Poate gandesc prostii, astept si parerile voastre. Mersi :)

 

@memyselfandI, cred ca mai bine intrebi pe sectiunea de SERVICE, acolo sunt baietii priceputi:)

 

Acele aripioare au rolul de a devia aerul cald care iese din radiatoare care exterior (sa ocoleasca genunchii) sa nu ne te inebuneasca vara de cald, altfel ar veni direct pe genunchi si nu cred ca este placul daca afara mai sunt si 35 grade :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Multumita colegului memyselfand, am incalecat astazi Vacadero :) Desi ma sperie putin dimensiunile si greutatea, venind de pe o mobra mult mai mica,e neasteptat de confortabila si imi place. Si nici macar n-am iesit pe sosea cu ea.

Deci voi ramane setat pe modelul asta, mai ales ca o sa fie folosita 99% din timp la plimbari mai lungi, nu in oras. Si pe sosea nu ma mai deranjeaza cele 270-280 kg.

Daca am noroc sa nu se vanda cea pe care am pus ochii sau, daca se vinde, sa gasesc ceva cat de cat ok si in bugetul meu, raman pe Varadero. Sunt sigur ca o sa ma obisnuiesc cu el.

Geo, asta vroiam sa iti spun. Eu am tot 1.82 si stau foarte comod pe Zimbrul meu :) parbrizul este cam mic pentru inaltimea noastra, dar se simte doar cand stai in spatele unui camion si incepe casca sa danseze putin. Am avut un SV650 inainte si diferenta este enorma, zici ca stai in fotoliu pe Honda.

 

In alta ordine de idei, cele 250 de kg ale motocicletei ai sa le simti doar daca stai pe loc si o inclini. Ciclistica este foarte buna si asta se simte in mers, nu o sa-ti vina sa crezi ca 250+ kg intre picioare nici la drum lung si nici prin oras (cu tot cu topcase, sidecaseuri si pasagera).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pareri :) Treaba cu parbrizul e discutabila... venind de pe un "ceva" cu 0 protectie la vant, carenele si parbrizul original de la Varadero sunt un mare plus. Ramane de vazut ce o sa gasesc, ce bani mai trebuie investiti si care e starea generala a mobrei. In cazul in care nu o sa bag prea multi bani in ea, asta daca gasesc ceva pe placul meu, poate ii pun/fac un parbriz pe masura mea, daca ma nemultumeste cel stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat nu se merita, ofera destul protectie la vant si e bine sa te mai si aerisesti pe drum.

 

Stiu pe cineva care si-a pus un parbriz mare si vara se coace si la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Un cric central se gaseste pe la cineva? Cam la ce preturi se invarte un nou sau unul sh? Mobra pe care m-am hotarat nu are si vreau sa-mi fac un calcul al cheltuielilor. An 1999, carburatie.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ebay sh nu am gasit dar recunosc ca nici nu am cautat pe toate. Ce am gasit, au fost noi, la acelasi pret sau putin mai scumpe decat ce imi poate aduce cineva. Pana la urma, daca nu gasesc sh, iau unul nou si aia e. Sa ma vad cu mobra in fata blocului si ma mai orientez... momentan o sa il calculez la 200 euro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...