floricel Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 RIP Condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 RIP @jenel, care ar fi acele surse sigure duduitza...??? (erai cu el??) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 mi-a fost coleg de munca, Dumnezeu sa-l odihneasca. motocicleta era noua-nouta, un r1 2005 cu cativa kilometri la bord si era tare mandru de ea. pentru cine vrea sa vina la inmormantare, are loc maine (4 mai) la ora 1 la cernica. va rog fara motoare ambalate sau claxoane.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Asta e, pe motor la viteza aia e de-ajuns sa gresesti doar o singura data. E frumos la viteza, e fain cand te infigi in acceleratie si motorul pleaca cu tine ca din pusca, adrenalina pura... dar ganditi-va fratilor ca aveti o singura viata, si ca trebuie sa o pretuiti! Odihneasca-se in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 motorul era luat in leasing de la Mille, de la Yamaha.... nou-noutz, nici la prima revizie n-a ajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Fie-i tarana usoara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Eu il cunosc din liceu (I.L.Caragiale). Shtiu ca erau doi nepotzi de-al lui Mizil care pe timpul acela 91-92 aveau fiecare cate o motocicleta aprilia de 50 deci aveau experientza. Sincere condoleantze familiei shi prietenilor. R.I.P. Sper sa invatzatzi ceva din aceste nenorociri ale colegilor noshtri: VITEZA UCIDE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 merge cineva la inmormantare...??? spunetzi si voi o vorba.. n-as vrea sa ajung si sa nu cunosc pe nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Nu a fost chiar asa cum zic surse din cadru politiei care la orice accident dau vina pe viteza . Razvan a incercat sa depaseasca o masina pe partea dreapta si fiind la limita drumului atunci a pierdut controlul motocicletei si s-a lovit de parapet dar nu frontal.Iar referitor la viteza nu era chiar 200 . Dumnezeu sa-l odihneasca! Poliţia nu a dat vina pe viteza excesivă.S-a spus că doar datorită vitezei mari s-a pierdut controlul.Şi acum nu ştiu dacă la un R1 nou viteză mare este "peste 170", dar asta mi s-a spus dintr-o sursă mai sigură decât cea a lui Jănel.Şi acum nu mai are rost să divagaţi aiurea, păziţi-vă vieţile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Din pacate aseara eram cu ai mei si a sunat telefonul! Era o tipa care ii spunea lu maicamea ca a murit fiul lu Mizil si sa am si eu grija... A doua zi trebuia sa merg la alfa-motors sa imi iau motor (gsxru de 600)! Acum nu mai imi iau decat abonament ratb... Asta e... oricum pacat de baiatu ala, dar totusi R1??? accidentu de anu trecut a fost tot cu un R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Preluat de pe SBZ unde Denis a citat de pe alt forum nespecificat: Nu sunt nici ruda cu familia indoliata si nu am fost nici implicat in accident. Dar am fost printre primii care au oprit sa ii acorde un eventual ajutor. Iata cum s-au petrecut lucrurile. Veneam duminica seara spre Bucuresti pe DN1 in jurul orei 21.00; eram pe portiunea dreapta dintre Tancabesti si Saftica, cand am intrat in depasire pe banda a doua. La scurt timp am fost depasit peste banda dubla ce depaseste cele doua sensuri de mers (deci pe contrasens) de o motocicleta care a trecut cu viteza foarte mare. Era intuneric bezna pe portiunea respectiva, deci era greu sa ii apreciezi viteza cu care circula, dar avea sigur peste 160 km/h (unii martori au spus ca avea cam 200 km/h). Putin mai incolo drumul respectiv face o curba larga catre intrarea in Saftica. Pe portiunea respectiva, la numai cateva sute de metri de locul in care ma depasise, l-am vazut cazut pe banda 1 de pe carosabil. Mi-ati vazut masina la TV pentru ca am oprit-o pe banda 1, inainte de locul accidentului, cu avariile puse, pentru ca ceilalti participanti la trafic sa poata ocoli zona accidentului. La fata locului mai oprise un autovehicul si venise un baiat (cel pe care l-ati vazut la trelevizor), care lucra peste drum si care vazuse tot ce se intamplase. Tot el a sunat la linia de urgenta pentru a anunta salvarea. Era chiar sa ma vedeti la TV, intrucat cei din presa au vrut sa imi ia mai intai mie interviu. Am refuzat insa, intrucat eu nu vazusem exact cum se petrecusera lucrurile. Martorul respectiv a povestit ca venea cu viteza foarte mare si ca a vrut sa intre din banda a doua in banda intai, moment in care a pierdut controlul motocicletei si a intrat in parapetul metalic de pe marginea soselei. Impactul a fost foarte puternic, intrucat partea din fata a motocicletei, se pare o Yamaha R1, a fost rupt si aruncat peste parapetul respectiv, iar motociclistul a ricosat din parapet pe banda 1 de circulatie. Cand am oprit acolo era in viata. Am avut chiar un sentiment de usurare cand am vazut ca traieste. Mai multi dintre cei de fata s-au oferit sa il urce intr-o masina si sa il duca la spital. Am sustinut (si nu am fost singurul care a facut-o) ca intr-o astfel de situatie nu este recomandabil sa il misti, intrucat este posibil sa aiba leziuni ale coloanei, iar salvarea fusese deja anuntata. Si a venit destul de repede. Personalul de pe ambulanta a luat primele masuri intr-o asemenea situatie: l-au imobilizat, l-au perfuzat etc., dar chiar cand sa il urce in masina a intrat in stop cardio-respirator. Medicul de pe ambulanta s-a chinut vreo jumatate de ora sa il readuca la viata, dar totul a fost in zadar. Se pare ca a decedat din cauza unor leziuni interne. O prima bila neagra: impresia mea a fost ca salvarile din Romania sunt destul de slab dotate din punct de vedere tehnic pentru astfel de interventii. In schimb personalul medical a facut tot posibilul sa il salveze. Mai mult, medicul de pe salvare parea destul de afectat pentru ca nu a putut sa il ajute. O alta bila neagra a fost sosirea tardiva a politiei (la mai bine de o jumatate de ora de la accident; presa a sosit mult mai inainte, la putin timp de la sosirea salvarii). Dar tot un jurnalist mi-a spus ca echipajul respectiv a avut 9 accidente in 6 ore, deci era cumva de inteles. A fost o experienta destul de neplacuta pentru mine, in prima zi de Pasti, sa vad un om tanar (avea numai 27 de ani, era tatal unui copil mic iar sotia lui am inteles ca era insarcinata) murind in fata ochilor mei si, in acelasi timp, sa vad disperarea familiei si a prietenilor. De vina pentru ce s-a intamplat nu a fost insa decat viteza exagerata cu care a circulat. Altceva nu cred ca mai este de spus. Decat ca Dumnezeu sa il odihneasca in pace, iar familiei sa ii dea puterea de a trece peste acest moment atat de dureros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 (editat) "Martorul respectiv a povestit ca venea cu viteza foarte mare si ca a vrut sa intre din banda a doua in banda intai, moment in care a pierdut controlul motocicletei si a intrat in parapetul metalic de pe marginea soselei." Probabil ca a alunecat pe un marcaj ce desparte benzile de circulatzie. In Ro marcajele sint vopsite. Un adevarat pericol pt . Altfel nu avea de ce sa piarda controlul in curba. In poza se vede ca avea un cauciuc foarte performant pe motocicleta iar urmele de uzura lasate de curbe pe lateralele cauciucului arata ca era un motociclist cu experientza care stia cum se circula in curbe. Editat Mai 3, 2005 de Vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiggernlg Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 merge cineva la inmormantare...???spunetzi si voi o vorba.. n-as vrea sa ajung si sa nu cunosc pe nimeni CAND IL INMORMANTEAZA, VIN SI EU .....SI TOT ASA NU CUNOSC PE NIMENI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 3, 2005 Share Postat Mai 3, 2005 Eu chiar azi am fost la Cernica poate merg si eu Wizie sa ma suni daca te hotarasti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 din ce am auzit si eu de la unul sau altul, ca o cauza a accidentului sa fi fost deschiderea vizierei la viteza de 200km/h si faptul ca a incercat sa o inchida luand mana de pe ghidon!?!?! este o ipoteza demna de luat in calcul mai ales in cazul in care se adevereste pt. ca o casca buna te poate scapa de asa ceva. chiar daca nu asa s-a intamplat, poate nu toti posesorii de sport, super-sport stiu de existenta unor asemenea casti care au un mecanism de blocare a vizierei. poate ca stiu si nu apreciaza aceasta inventie, dar din moment ce exista e clar ca este nevoie, ma gandesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 Nepotul fostului demnitar comunist Paul Niculescu Mizil, mort intr-un accident de motocicletaNepotul fostului membru al CPEx al C.C. al P.C.R., Paul Niculescu Mizil, a decedat, ieri, intr-un accident rutier pe DN 1. Razvan Niculescu Mizil Stefanescu se intorcea de la casa sa de la Saftica unde, impreuna cu familia, a petrecut Sfintele sarbatori Pascale. Din cauza vitezei excesive, acesta a pierdut controlul motocicletei Yamaha, proprietate personala, pe DN 1 - dinspre Ploiesti catre Bucuresti, lovindu-se frontal de un parapet. Surse din cadrul Politiei Romane au declarat ca, in momentul in care a ajuns pe autostrada, din cauza vitezei excesive, a pierdut controlul directiei motocicletei si s-a lovit de balustrada de protectie de pe marginea drumului. in urma impactului, Razvan Niculescu Mizil Stefanescu a murit pe loc. In spatele motocicletei lui Razvan rula un autoturism in care se aflau prieteni de familie, care au asistat ingroziti la accident si au anuntat ulterior familia. Razvan Niculescu Mizil Stefanescu urma sa implineasca 28 de ani pe 14 mai. Era casatorit de trei ani si avea o fetita, Katia, care la 29 mai implineste doi ani, iar sotia lui, Codruta, este insarcinata in doua luni. Razvan Niculescu Mizil Stefanescu era fiul mai mic al Lidiei, una dintre fiicele lui Paul Niculescu Mizil, si fratele Oanei Niculescu Mizil Thome, designer al Casei Deverra si patroana Revistei Monden. Razvan Niculescu Mizil lucra la o firma de telefonie mobila. Inmormantarea va avea loc maine, la ora 13,00, la cimitirul Manastirii Cernica. CONDOLEANTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 astazi, cand am fost la scoala, am aflat ca ca Razvan este cumnatul profesoerei mele de informatica. cand am aflat, m-am simtit foarte prost, am simtit un val de tristete. R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maibunu Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 Ar fi bine sa inchidem subiectul. Azi a fost inmormantat si a avut parte de o slujba superba iar casca si manusile au ramas aproape de el !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morphine Child Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 nici nu stiu ce sa zic, inafara de Odihneasca-se in pace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 Doamne, acum am ajuns si eu acasa si citesc acest topic ingrozitor. L-am cunoscut pe Razvan, m-am dat anul trecut de cateva ori cu el in enduro. Era priceput, avea o gramada de experienta si se dadea foarte bine. Deasemenea era cumpatat si nu risca inutil, cel putin asa cum l-am cunoscut eu. Incredibil! Rest In Peace, Razvane, si condoleante familiei... :laugh: Razvan anul trecut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dondo Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 fratilor, eu nu vreau sa supar pe nimeni, dar vad ca nimeni nu a spus nimik despre ipoteza lansata de mine. mai ales cei apropiati care pot confirma ce tip de casca a folosit...... vedeti postul meu din pagina 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Mihnea, Razvan avea echipament 100% "top quality". Nu cred ca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falco Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 @ DragosKTM: nu conteaza daca echipamentul este "top quality". Eu am doua casti pe care le-as numi "top quality": Arai si Shoei Exact cum a spus si Neamih, Arai-ul are un sistem de siguranta care nu-i permite deschiderea la viteza Shoei-ul nu are asa ceva E drept ca imi vine greu sa cred ca s-ar putea deschide la viteza pt ca are un sistem de deschidere (sa-i zicem "in trepte") care nu-i permite o deschidere brusca. Dar la fel de adevarat e ca am inceput sa folosesc Shoei-ul doar de 2 zile si nu stiu cum va evolua in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.