Jump to content

moshulik
 Share

Recommended Posts

Iaca, in prag de iarna, am reusit sa-mi revizuiesc tehnic mototoleta, pe ultimele zile de valabilitate. Sa va zic unde. Este un mare complex de-asta de service, pentru agricultura, gen "de stat", "comunist", de pe vremuri. Si ei bine, are si statie de I.T.P. (Inspectie tehnica periodica),"revizie tehnica" si pentru motociclete. Este cel mai ieftin care presteaza chestia asta (120 de mii de lei) si sunt foarte de treaba (sa corespunda seriile, sa mearga luminile si cam atat). De bucurie, lasati si voi acolo un 50k mesterului, pentru viitori clienti, sa nu zica ala ca motoristii sunt zgarcitzi.

Deci, sa ve explic : Service-ul este pe strada Ion Ionescu de la Brad. De la intersectia dintre soseaua Bucuresti-Ploiesti si Strada Aerogarii (unde a fost SIAB-ul), ei bine, strada Ion Ionescu de la Brad se face in stanga, deci in continuarea Strazii Aerogarii (perpendicular pe "Bucuresti-Ploiesti). Intersectia este prima dupa Antena1, dupa "Podul Baneasa", inainte de Selgros. In intersectie nu e permis virajul stanga, asa ca va incadrati inainte, apoi intoarceti intr-un scuar special de acolo, semaforizat, ce permite si intoarcerea autobuzelor. Ei bine, mergeti pe strada aia (e pietruita) cam 500 de metri, pana cand face un viraj la stanga. Imediat inainte de varful virajului, pe dreapta, e poarta service-ului. Scoateti buletinul la poarta, apoi va indruma de acolo.

Program : de la 7 la 15, de luni pana vineri.

Ok. Bafta. Sfat in plus : La vanzare-cumparare : Pentru a scuti cumparatorul de "problema RAR", e bine ca vanzatorul, inainte de semnarea actelor, sa aiba revizia tehnica valabila (cateva luni). In acest caz, cumparatorul va merge la RAR doar pentru identificare, pe care nu poate sa o rateze. Altfel, daca revizia e expirata, ar fi obligat sa faca totul la RAR (nasol si periculos...).

Alt service care face ITP la moto : Sama Service - www.samaservice.ro - am inteles ca taxa e de 300k. Scrie ca are program si sambata, dar eu cand am fost nu era si tipul care se ocupa de motociclete, deci trebuie dat telefon inainte obligatoriu.

Oky... Daca aveti nevoie, grabiti-va, ca vine si ploaia, nu doar frigul ala crunt de dis-de-dimineatza :P ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 977
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dar daca am numere vechi si nu am carte de identitate se mai poate face ITP-ul. Ca eu vreau sa ii iau numere noi la MZ-ul nevestimi dar vroiam sa ii fac ITP-ul inainte. Stie cineva daca se poate?

Link to comment
Share on other sites

salutare!am si yo o intredare.

daca nu mai este valabil i.t.p cind inscri motocicleta ,in afara de identificare care se face la RAR .

este obligatoriu sa faci i.t.p.la RAR,sau se poate face la ori ce statie.i.t.p care se ocupa de moto.

merci!

Link to comment
Share on other sites

Mi-e teama ca nu se poate, dar nu bag mana in foc. Eu zic ca nu se poate din simplul motiv ca la un service obisnuit de ITP ti se cere cartea de identitate si talonul (pe care trece viza de ITP). Daca motocicleta nu este inmatriculata.. service-ul nu are cum sa iti faca ITP. Daca motocicleta este inmatriculata, pe numere noi (adica are carte de identitate), atunci faci ITP-ul la service si identificarea la RAR. Daca insa e inmatriculata, dar are numere vechi, te trimite la RAR.. Oricum, din experienta mea proprie, la RAR treci ITP-ul daca nu ai modificari grosolane, suduri, fisuri pe cadru, daca iti merg luminile si franele....

Link to comment
Share on other sites

Mi-e teama ca nu se poate, dar nu bag mana in foc. Eu zic ca nu se poate din simplul motiv ca la un service obisnuit de ITP ti se cere cartea de identitate si talonul (pe care trece viza de ITP). Daca motocicleta nu este inmatriculata.. service-ul nu are cum sa iti faca ITP. Daca motocicleta este inmatriculata, pe numere noi (adica are carte de identitate), atunci faci ITP-ul la service si identificarea la RAR. Daca insa e inmatriculata, dar are numere vechi, te trimite la RAR.. Oricum, din experienta mea proprie, la RAR treci ITP-ul daca nu ai modificari grosolane, suduri, fisuri pe cadru, daca iti merg luminile si franele....

mersi! motocicleta nu are modificari,dar tocmai a expirat i.t.p inainte sa pot face yo actele

singura problema care ma mai tine sa nu pot merge la i.t.p. este frana de spate care nu merge . mai am 12 zile si expira numerele rosi,si toate taxele.sper sa gasesc o pompa. sau merg cu spaga .

merci de raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Bun, deci am inteles, motocicleta este deja radiata si tu ai numere provizorii pe ea. Eu zic sa mergi la rar, riscul sa te pice e mic. Mai ales daca motocicleta nu e comunista (frana disc pe spate), nu o sa se uite mai deloc la partea tehnica, ci doar la serii - la gilera mea a venit tot departamentul sa-i caute seria de pe motor :grinbandit:)))))) ce-i drept, nici eu nu stiam unde e si nici nu am cautat-o :banana:.

 

Din experientza mea, cel care face inspectzia NU o sa se suie pe motocicleta ca sa o probeze, te pune pe tine sa aprinzi becurile, eventual sa dai o tura si sa pui o frana. De asemenea, daca se prinde ca frana pe spate "nu prea tzine", zici ca asa e setata din fabrica, pentru incepatori, ca daca franezi cu spatele rupi aderentza si cazi. Deci vezi cum faci cu pompa sa tzina cat de cat, sa nu piarda lichid si du-te cu curaj la rar.

 

Contrar parerii de pe forum (cu cei care voiau sa-i concedieze), mie mi s-au parut niste oameni corectzi si intelegatori in limita legii. Sa respingi un motor care are seriile batute artizanal sau cadrul taiat/sudat, facut din tzeava de gaze, cu unghiuri care nu au vazut nici calcule nici probe de rezistentza materialelor mi se pare perfect normal si corect. Cum la fel de corect mi se pare si sa tolerezi un far un pic crapat, o manetzica rupta, un "zambet" de rugina etc. etc...

Link to comment
Share on other sites

mersi !asta e merg luni sa vad poate am putina bafta.

problema e ca nu vrea sa tina de loc frana ,am incercat toate posibilitatile,dar dau si yo de o bere :D

parerea mea ,ca asta ar fi singurul defect la ea.sper sa fie asa .

Link to comment
Share on other sites

:D salutare !

am facut i.t.p .pe undeva pe la romana.

m-am dus si am vb cu omul ,si i-am spus ca am probleme cu frina de spate,si ca nu o pat repara inainte sa imi expire actele.cat ma costa sa fac i.t.p.me-a zis scurt 4 sute.

sa uitat doar la seri.a vazut asa in mare ca nu ar fi probleme.

si intro jumatate de ora eram la odriste sa depun actele.

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nu prea stiu unde sa intreb, asa ca incerc aci.

Daca motorul e pe numele vechiului propietar, si eu ii fac ITP-ul, cand il radiaza si il reinmatriculez eu, trebuie sa fac iar ITP-ul? Si cam cat costa?

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...