Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 979
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat mai e ITP-ul pt moto? Recomandari in Titan Pantelimon Colentina... Baneasa?

Pe soseaua Fundeni la piciorul podului faci dreapta, o iei pe sub pod (ca si cum ai vrea sa te intorci inapoi ) si este imediat pe partea dreapta. Patronul este (fost ) motociclist, e super baiat. Recomand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi ITP la AdiStar pe Fundeni la pod.

80 de lei. Verificat franele si poze... superlejer.

Recomand.

Nu treb. programare. M-am dus asa direct si am stat max 30 min cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Szia!

De curand mi-am facut itp-ul la conserva, dupa 2 incercari de-abia mi l-a dat. (poveste lunga, masina nu avea mai nimic neinregula) Chestia e ca mi-a puricat masina pana la ultimul surubel, asa ceva n-am mai vazut. Alta data imi verificau frane, jocuri, noxe, gata.

In fine, vreau sa stiu la motociclete, ce iti verifica? Ce iau la puricat?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , la motociclete , la fel ca la masini : frane , lumini , semnalizari si eventual de la utlimele razii poluarea fonica . In rest , ce sa-ti faca ? Sa verifice roata de rezerva din portbagaj ? Stingatorul ? Depinde de ce toane au , dar in principiu nu prea au ce verifica la motociclete . O seara faina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

puteti fi putin mai la obiect in exprimare?

gen la lumini,semnalizari, ce anume verifica? va verifica fascicolul de lumina emis de far cu aparatul ala, sa vada daca e calibrat ok? sau se uita doar ochiometric sa vada daca aveti sau nu xenon? la semnalizari se uita doar sa nu fie cu led? sau se uita sa vada daca sunt omologate (si cum anume se justifica asta)?

 

Sau unde anume sunt aceste reglementari. Sunt curios daca e stipulat undeva, sa poata vedea si cetateanu de rand, ce conditii trebuie sa intrunesti atat la RAR cat si la ITP.

Ca de mituri eu m-am saturat...

 

Astia de la RAR oricum sunt niste incompetenti ...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteti fi putin mai la obiect in exprimare?

 

gen la lumini,semnalizari, ce anume verifica? va verifica fascicolul de lumina emis de far cu aparatul ala, sa vada daca e calibrat ok? sau se uita doar ochiometric sa vada daca aveti sau nu xenon? la semnalizari se uita doar sa nu fie cu led? sau se uita sa vada daca sunt omologate (si cum anume se justifica asta)?

 

Sau unde anume sunt aceste reglementari. Sunt curios daca e stipulat undeva, sa poata vedea si cetateanu de rand, ce conditii trebuie sa intrunesti atat la RAR cat si la ITP.

 

Ca de mituri eu m-am saturat...

 

Astia de la RAR oricum sunt niste incompetenti ...

 

 

Imi pare rau sa te dezamagesc , dar fiecare statie are " regulile " ei . Este greu de stabilit ce este si ce nu este prevazut in reglementarile registrului :) . Eu unul am avut surpriza sa-mi spuna sa demontez chitul xenon ptr ca nu este omologat dar fara sa-mi afecteze inmatricularea iar unui prieten ia facut semn din poarta sa se intoarca atunci cand nu mai are xenon . Depinde de dispozitia lor si de starea de spirit a clientului . Maine , am o programare la RAR si am sa incerc , dupa ce rezolv problemele , sa dau de detalii oficiale . O seara faina .

 

Exista RAR cu stand omologat pentru controlul tehnic al motocicletelor?

Da , toate unitatile RAR de stat si cateva particulare . Standul , in schimb , verifica doar sistemul de franare , nimic mai mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect , dar ma gandesc ca nu merge nimeni " descult " la ITP . :)

Nu bre, dar eu cand am fost ultima oara, cu Supercorsa incaltat au zis ca ce cauciucuri sunt astea ca sunt tocite, nu vezi ia uite ce au pe margine aici ?!

Pai ce sa aiba, e tot cauciuc "cules" tot de pe asfalt.

Pana nu i-am dat 50lei si o sticla de vin nu s-a convins de adevar :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu trebuie sa fac RAR-ul si am slick-uri ... oare nu comenteaza ???

La slick -uri cred ca vei avea surprize . Trebuie sa ai o anumita adancime a profilului iar in cazul tau se pare ca ar fi zero . Eu zic sa nu incerci . De fapt nici nu stiu daca anvelopele slick sunt legale pe strada !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am facut ITP-ul la podul de la Fundeni,deci vorbesc strict despre statia ITP de acolo. S-a uitat(ochiometric) la lumini, a aprins pe rand pozitia, faza scurta, faza lunga + semnalizare si avarii. Inainte sa se apuce de treaba , m-a intrebat daca am xenoane ( nu am ). apoi a verificat franele pe stand, s-a uitat la gume sa corespunda cu ce scrie in talon si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

artur nu prea sunt legale dar diferenta mare fata de diablo roso 2 ce am avut inainte si alea erau noi :D

 

atunci o sa le schimb cand merg la rar dar dupa tot cu slick voi merge si pe strada si pe pista !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci o sa le schimb cand merg la rar dar dupa tot cu slick voi merge si pe strada si pe pista !!!

Tu cand spui"merg la RAR", te referi la ITP sau chiar te duci la RAR ??!!! Vezi ca acolo-i alta treaba, e mai complicat ca la o statie ITP normala.

Editat de teiu29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

in afara de istorioarele povestite de fiecare cu RAR ul, pe care le am citit si pe alte topicuri, stie cineva concret unde sunt reglementarile astea?

Nu merge pe stilu romanesc gen ca fiecare statie are reglementarile ei. Fiecare statie, ca si RAR ul,trebuie sa mearga pe aceleasi reglementari.


Nu ma intereseaza ca in locul X te lasa cu xenon daca-i dai 50 ron sau in locul Y te intoarce pt ca ai supercorsa.

 

Vreau sa stiu daca este undeva trecut informatii oficiale cu privire la ce norme tre sa respecte motocicleta (de la A la Z) ca sa treci verificarea tehnica.

ce plm , is satul de ca.ca.tul asta de tara unde ori tre sa stau la coada, ori tre sa dau spaga, ori sa fiu la mila si cheful unui gabor imputit,a unui judecator imputit sau a unui functionar imputit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ITP fiecare service are regulile proprii.

 

De exemplu eu am fost la unul (daca cineva e interesat ii zic si numele) , iar baietii erau pregatiti cu tot ce le trebuie ca orice motocicleta sa treaca cu brio itp-ul.

Inainte sa-mi faca testele de frana imi zice cel care se apucase de verificat "nu-ti fa probleme, punem niste caramizi pe senzorii aia daca nu tin bine franele si rezolvam " :), amuzant, dar nu prea e de ras.

 

Oricum concluzia e ca totul se rezolva, daca omul e cu " bun simt "....desi sincer cred ca siguranta primeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...