BlackLord Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Cat costa ITP-ul? La Fundeni am inteles ca se face undeva foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mughena Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Cat mai e ITP-ul pt moto? Recomandari in Titan Pantelimon Colentina... Baneasa? Statie ITP mai este si pe Floreasca nr.43...mai multe detalii gasiti aici...pretul pentru itp este de 90 de lei. /index.php?/topic/670075-itp-moto-floreasca/&do=findComment&comment=3529469 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Cat mai e ITP-ul pt moto? Recomandari in Titan Pantelimon Colentina... Baneasa? Pe soseaua Fundeni la piciorul podului faci dreapta, o iei pe sub pod (ca si cum ai vrea sa te intorci inapoi ) si este imediat pe partea dreapta. Patronul este (fost ) motociclist, e super baiat. Recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Machine Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Am si eu o intrebare, Am niste proiectoare suplimentare montate pe crashbar, trec inspectia cu ele montate sau trebuie sa le dau jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Da-le jos. ITPul e 70-100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Am facut azi ITP la AdiStar pe Fundeni la pod. 80 de lei. Verificat franele si poze... superlejer. Recomand. Nu treb. programare. M-am dus asa direct si am stat max 30 min cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 A facut cineva ITP la mobra vopsita in alte culori decit cele trecute in CIV, talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Szia! De curand mi-am facut itp-ul la conserva, dupa 2 incercari de-abia mi l-a dat. (poveste lunga, masina nu avea mai nimic neinregula) Chestia e ca mi-a puricat masina pana la ultimul surubel, asa ceva n-am mai vazut. Alta data imi verificau frane, jocuri, noxe, gata. In fine, vreau sa stiu la motociclete, ce iti verifica? Ce iau la puricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Salut , la motociclete , la fel ca la masini : frane , lumini , semnalizari si eventual de la utlimele razii poluarea fonica . In rest , ce sa-ti faca ? Sa verifice roata de rezerva din portbagaj ? Stingatorul ? Depinde de ce toane au , dar in principiu nu prea au ce verifica la motociclete . O seara faina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Gumele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Gumele Corect , dar ma gandesc ca nu merge nimeni " descult " la ITP . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Mie la ITP mi-au verificat urmatoarele: lumini,semnalizare, frane, cauciucuri(marimea sa corespunda sa corespunda cu cea din talon). Sa ai la tine talonul , cartea masinii si asigurarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) puteti fi putin mai la obiect in exprimare?gen la lumini,semnalizari, ce anume verifica? va verifica fascicolul de lumina emis de far cu aparatul ala, sa vada daca e calibrat ok? sau se uita doar ochiometric sa vada daca aveti sau nu xenon? la semnalizari se uita doar sa nu fie cu led? sau se uita sa vada daca sunt omologate (si cum anume se justifica asta)? Sau unde anume sunt aceste reglementari. Sunt curios daca e stipulat undeva, sa poata vedea si cetateanu de rand, ce conditii trebuie sa intrunesti atat la RAR cat si la ITP.Ca de mituri eu m-am saturat... Astia de la RAR oricum sunt niste incompetenti ... Editat Decembrie 4, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 puteti fi putin mai la obiect in exprimare? gen la lumini,semnalizari, ce anume verifica? va verifica fascicolul de lumina emis de far cu aparatul ala, sa vada daca e calibrat ok? sau se uita doar ochiometric sa vada daca aveti sau nu xenon? la semnalizari se uita doar sa nu fie cu led? sau se uita sa vada daca sunt omologate (si cum anume se justifica asta)? Sau unde anume sunt aceste reglementari. Sunt curios daca e stipulat undeva, sa poata vedea si cetateanu de rand, ce conditii trebuie sa intrunesti atat la RAR cat si la ITP. Ca de mituri eu m-am saturat... Astia de la RAR oricum sunt niste incompetenti ... Imi pare rau sa te dezamagesc , dar fiecare statie are " regulile " ei . Este greu de stabilit ce este si ce nu este prevazut in reglementarile registrului . Eu unul am avut surpriza sa-mi spuna sa demontez chitul xenon ptr ca nu este omologat dar fara sa-mi afecteze inmatricularea iar unui prieten ia facut semn din poarta sa se intoarca atunci cand nu mai are xenon . Depinde de dispozitia lor si de starea de spirit a clientului . Maine , am o programare la RAR si am sa incerc , dupa ce rezolv problemele , sa dau de detalii oficiale . O seara faina . Exista RAR cu stand omologat pentru controlul tehnic al motocicletelor? Da , toate unitatile RAR de stat si cateva particulare . Standul , in schimb , verifica doar sistemul de franare , nimic mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Corect , dar ma gandesc ca nu merge nimeni " descult " la ITP . Nu bre, dar eu cand am fost ultima oara, cu Supercorsa incaltat au zis ca ce cauciucuri sunt astea ca sunt tocite, nu vezi ia uite ce au pe margine aici ?! Pai ce sa aiba, e tot cauciuc "cules" tot de pe asfalt. Pana nu i-am dat 50lei si o sticla de vin nu s-a convins de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 si eu trebuie sa fac RAR-ul si am slick-uri ... oare nu comenteaza ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Ba da, vor comenta clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 si eu trebuie sa fac RAR-ul si am slick-uri ... oare nu comenteaza ??? La slick -uri cred ca vei avea surprize . Trebuie sa ai o anumita adancime a profilului iar in cazul tau se pare ca ar fi zero . Eu zic sa nu incerci . De fapt nici nu stiu daca anvelopele slick sunt legale pe strada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Eu i-am facut ITP-ul la podul de la Fundeni,deci vorbesc strict despre statia ITP de acolo. S-a uitat(ochiometric) la lumini, a aprins pe rand pozitia, faza scurta, faza lunga + semnalizare si avarii. Inainte sa se apuce de treaba , m-a intrebat daca am xenoane ( nu am ). apoi a verificat franele pe stand, s-a uitat la gume sa corespunda cu ce scrie in talon si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 artur nu prea sunt legale dar diferenta mare fata de diablo roso 2 ce am avut inainte si alea erau noi atunci o sa le schimb cand merg la rar dar dupa tot cu slick voi merge si pe strada si pe pista !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) atunci o sa le schimb cand merg la rar dar dupa tot cu slick voi merge si pe strada si pe pista !!! Tu cand spui"merg la RAR", te referi la ITP sau chiar te duci la RAR ??!!! Vezi ca acolo-i alta treaba, e mai complicat ca la o statie ITP normala. Editat Decembrie 4, 2013 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 motocicleta nu e inmatriculata,am scos doar numere rosii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Adica te duci la RAR pentru identificare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 in afara de istorioarele povestite de fiecare cu RAR ul, pe care le am citit si pe alte topicuri, stie cineva concret unde sunt reglementarile astea?Nu merge pe stilu romanesc gen ca fiecare statie are reglementarile ei. Fiecare statie, ca si RAR ul,trebuie sa mearga pe aceleasi reglementari. Nu ma intereseaza ca in locul X te lasa cu xenon daca-i dai 50 ron sau in locul Y te intoarce pt ca ai supercorsa. Vreau sa stiu daca este undeva trecut informatii oficiale cu privire la ce norme tre sa respecte motocicleta (de la A la Z) ca sa treci verificarea tehnica.ce plm , is satul de ca.ca.tul asta de tara unde ori tre sa stau la coada, ori tre sa dau spaga, ori sa fiu la mila si cheful unui gabor imputit,a unui judecator imputit sau a unui functionar imputit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 La ITP fiecare service are regulile proprii. De exemplu eu am fost la unul (daca cineva e interesat ii zic si numele) , iar baietii erau pregatiti cu tot ce le trebuie ca orice motocicleta sa treaca cu brio itp-ul. Inainte sa-mi faca testele de frana imi zice cel care se apucase de verificat "nu-ti fa probleme, punem niste caramizi pe senzorii aia daca nu tin bine franele si rezolvam " , amuzant, dar nu prea e de ras. Oricum concluzia e ca totul se rezolva, daca omul e cu " bun simt "....desi sincer cred ca siguranta primeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.