The Mentalist Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Sa-l stapanesti sanatos! Stie toata lumea ca "Honda-i Honda!" asa ca ai grija ce zici pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 salutare, unde gasesc si eu crash pad-uri pentru modelul 2007, care la montare sa nu necesite taierea carenelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 pe ebay .com . de .co.uk .nl,cel mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 salutare, unde gasesc si eu crash pad-uri pentru modelul 2007, care la montare sa nu necesite taierea carenelor? Ai grija ce iti iei. Sunt foarte putini producatori de crash pads care fac produse safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Ai grija ce iti iei. Sunt foarte putini producatori de crash pads care fac produse safe. Imi recomanzi ceva? Aveti ceva de genul? Singurul lucru pe care il vreau, este ca la montare sa nu se gaureasca carena.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Parerea mea este ca RG ar fi cam cea mai buna alegere. E adevarat ca, trebuiesc decupate carenele laterale. Pozitionarea aceea e cam cea mai avantajoasa la accident, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Parerea mea este ca RG ar fi cam cea mai buna alegere. E adevarat ca, trebuiesc decupate carenele laterale. Pozitionarea aceea e cam cea mai avantajoasa la accident, parerea mea. mda, exact ce nu imi doresc. o sa mai caut. ma interesa ceva in genul celor de pe motocicleta lui Niko, dar nu prea gasesc de cumparat pe net... apropo, merita banii chestiile astea? Editat Martie 9, 2015 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Ti-am trimis niste detalii in PM. Ce are niko, daca nu ma insel sunt chiar Kawasaki. La un moment dat s-a rupt singura din senin tija filetata care trece dintr-o parte in alta si i-am fabricat alta. » Post actualizat in 09 Mar 2015 09:13Protectia pt maneta de frana este obligatorie in unele competitii, ca sa nu atinga maneta pe riderul din fata si sa te dai peste cap. » Post actualizat in 09 Mar 2015 09:15Ti-am dat pe PM niste detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Am raspuns, multumesc pentru interesul acordat. Da, Niko le are cel mai probabil chiar de la Kawasaki, insa am impresia ca nu se mai fabrica. In legatura cu protectiile, pe ebay sunt foarte ieftine, doar 20 de E, d-asta intrebam daca isi merita oare banii. Editat Martie 9, 2015 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 am cumparat pt al 2a mobra de curse tot RG,recomand cu incredere si sper sa fie acolo doar de forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Minunata!!!! Ce honda ai avut? multumesc mult de aprecieri la toata lumea. am avut un 900rr din 98 pe care il consider un motor foarte bun, singura lui problema roata de 16. am iesit in weekend cu kawa si sunt in continuare socat. inca nu reusesc sa deschid gazul pana in capat in a2a. moto se misca foarte fain si cutia este de vis. revin cu video cand se mai incalzeste hai cu vara!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Am raspuns, multumesc pentru interesul acordat. Da, Niko le are cel mai probabil chiar de la Kawasaki, insa am impresia ca nu se mai fabrica. In legatura cu protectiile, pe ebay sunt foarte ieftine, doar 20 de E, d-asta intrebam daca isi merita oare banii. uitate si aici la astea nu trebuie sa decupezi carena si pe gasesti pe ebay http://www.puig.tv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Am gasit, multumesc. Acum sa vad cum comand de pe ebay, ca nu am mai facut asta niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 In afara de estetic nu fac nimic protectiile alea de manete, poate doar daca le cumperi Rizoma reale...eu le-am pus de design si sunt multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 In afara de estetic nu fac nimic protectiile alea de manete, poate doar daca le cumperi Rizoma reale...eu le-am pus de design si sunt multumit ma gandeam ca in caz de tavaleala nici nu se rupe maneta de frana/ambreiaj. cateodata e suficient sa-l scapi de pe loc si se rupe mizeria de maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Nu sunt sigur ca rezista, sunt de plastic ce pare rezistent la tavaleala, totusi nu mi-as pune bazele in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Protectiile respective nu sunt pt a nu-ti rupe maneta de frana in caz de accident. Ele se monteaza pentru a ca un alt rider sa nu-ti atinga maneta de frana in mers, din greseala - exact cum a spus si Cesar. Eu am avut pe R1-ul de circuit si, cand m-am dus in lowside, mi-am indoit maneta de frana. Sunt sigur ca rezultatul era acelasi, chiar daca nu aveam protectia respectiva. Si estetic arata bine, iar ca o alta functionalitate, poti agata prosopul in boxa. Editat Martie 9, 2015 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Ti-am trimis niste detalii in PM. Ce are niko, daca nu ma insel sunt chiar Kawasaki. La un moment dat s-a rupt singura din senin tija filetata care trece dintr-o parte in alta si i-am fabricat alta. ..... Imi trebuie iar piulita, de la vibratii am pierdut-o din nou. Cred ca trebuie gaurit axul si pus un stift din ala ca la bascula, ca deja m-am saturat sa imi balangane tija aia printre picioare cand mi-e lumea mai draga! Altfel bun crashpadul, a tinut bine la tranta pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Facem, gaurim, punem sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) ca tot ziceam de rosbk , prima zi de antrenamente Editat Martie 15, 2015 de SorinCbr900rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Poti da mai multe detalii pe topicul trackday Adancata? Poze, noutati de la circuit,... . Editat Martie 15, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 ca tot ziceam de rosbk , prima zi de antrenamente si..? cum se comporta? iti place? ceva ce nu iti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) sincer sunt chiar multumit de batranica mea . la putere a facut fata cu brio unui zx10r 2012, nu ma putut depasi pe linia drepta . In schimb franele destul de nasoale si la acceleratii bruste ridica nasul oricat de tare e suspensia spate... in rest e foarte agila si cu cateva mici modificari da batai de cap miarelor mai noi ca ea (2010+) Editat Martie 16, 2015 de SorinCbr900rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 (editat) la putere a facut fata cu brio unui zx10r 2012 Sorin, noi te credem, dar nici tu sa nu mai zici asta. Eu, la Brno, am depasit pe linie dreapta un S1000RR. Asta nu inseamna ca mobra mea (R1 2007) era mai puternica decat BMW-ul, ci doar ca celalalt pilot n-a deschis gazul maxim (din diferite motive). Oricum ai o jucarie frumoasa! S-o stapanesti sanatos multi km si sa o scoti cat mai mult acolo unde-i place - pe circuit. Editat Martie 17, 2015 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Tot ce se poate. Dar avand in vedere la cat de pregatita era cealalta am crezut ca pilotul tragre de ea. E oricum sunt multumit de ea, avand in vedere ca are 11 ani. O sa pun si filmarea doar sa o iau de la un amic . Si adevaratul test o sa fie la serres in cursa si pentru batrana mea si pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.