Sari la conținut

Detectoare Radar - Totul despre


grex
 Share

Postări Recomandate

ar suge-o? :D

 

 

Vrei sa scoti in evidenta ca in Politia Romana sunt si femei?...

 

 

ONTOPIC: X50 plasat pe tank-bag destul de inalt (cu mult peste bord), casca in ureche... nici o diferenta fata de radarele "vechi", pe care oricum garcea gasise metoda empirica de "instant on" prin cuplarea/decuplarea cablului antenei (manevra ilegala!?!?).

 

Aceleasi ambuscade plasate dupa curbe, aceeasi atitudine. Poate ca dupa ce termina de aruncat cu caschetele primesc si ei niste salarii motivante pentru a'si face cu adevarat treaba de politisti si anume de a preveni si nu doar de a penaliza.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

eu cumpar ciocolata milka si ma imbrac in staniol :D

 

Pai si marmota?...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La statie nu exista sa se deplaseze masina politiei si tu sa nu stii..decit daca ai statia inchisa.

Oriunde te invartesti sunt masini mari si din ce in ce mai multe automobile cu statii, este practic imposibil sa nu afli info in timp real..

:D

 

 

Prin natura job-ului, ma plimb destul de mult (cu un autoturism). De cand cu MCV-urile astea noi, mi-am luat un Midland Alan 100.

 

post-28093-1287261171_thumb.jpg

 

Nu ma pricep la statii de emisie-receptie, dar pt mine e mai mult decat suficient. Impreuna cu antena a fost ~ 100 Euro.

Am mers cu ea fara nicio problema, desi multi mi-au spus ca masina cu antena de aprox. 2 m (nici nu stiu modelul) arata ca o masina cu telecomanda. :D

La fel ca l.u.v., prefer sa stiu din timp unde e un radar. Nu e deloc deranjanta. Poti sa-i setezi volumul si squelch-ul spre minim, astfel incat sa "bat?" cativa km - e mai mult decat suficient. Dau muzica in masina suficient de tare incat sa fie peste statie, dar in acelasi timp mai trag cu urechea la ce spun baietii.

In momentul in care e liniste pt mai multe minute, mai intreb si eu colegii de trafic daca a aparut ceva nou pe traseu. Dar in principiu, daca tii statia deschisa, nu prea ai cum s-o musti (exceptand cazul in care se posteaza un nou radar si esti primul care trece pe acolo).

Dac-as putea da timpul inapoi, as fi dat banii pe o statie cu mult timp in urma, de cand mi-am luat primul detector. Cu detectorul trebuia sa stai foarte atent. De fiecare data cand suna, primul instinct era sa ma urc pe frana. Dup-aia vedeam/constientizam tipul alarmei.

Asadar, statiile de emisie-receptie RULLZ! :D

 

 

Cu motocicleta... inca n-am avut probleme. :D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna statia Alan !!

President-ul,Alan sunt varf de gama la capitolul statii de 4W.

TTi,Intec,Maxon isi fac treaba si ele,atentie sa nu luati no-name,au inceput sa apara si "gunoaie"facute in China in baraci !!A nu se confunda cu o statie de firma facuta sub licenta in China !

 

Folosesc statie CB de vreo 6 ani,cand nu erau decat pe masini mari,am avut Midland(alan),President Harry 2,Alan 42 multi,TTi+amplificator de 100W.M-am oprit la Alan 8001S+antena Sirio megawat 4000.

 

Antena conteaza foarte mult,mai ales pe receptie...chiar daca arata ca o masina cu telecomanda :D cu cat e mai lunga cu atat e mai bine :D

Si nu in ultimul rand,pe auto trebuie calibrata pt.a merge la parametri maximi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am un A6..mi-am luat o antena de 200 cm..cit este masina asta de mare tot arata monstruos cu antena aia :D vorba voastra..zici ca este masinuta cu telecomanda..nevasta-mea rade tot timpul cind vede lanseta aia pe masina :D

Mai am un Suzuki Swift de oras..cit o cutie de chibrituri este toata..am plecat odata cu ea afara din Bucuresti si mi-am luat si statia dupa mine..sa fi vazut cum arata.. :D ..

Important este sa-si faca treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

E vechi topicul si abandonat spre deosebire de cel cu statii radio pe moto. Sa inteleg ca nu foloseste nimeni detector radar pe moto? Nu da rezultate? Ramane doar statia radio ca solutie de urmat?

Ba da, eu nu ies niciodata fara detector. Am incercat si cu statia radio CB insa la mine nu a functionat, gargara "colegilor" imi strica toata placerea plimbarii. Am incercat si cu statia radio VHF/UHF programata sa scaneze canalele politiei dar de cand au inceput criptarea comunicatiilor am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detectorul bun (cateva sute de lei minim) are cel mai mare succes, pentru ca organele romanesti nu folosesc INSTANT-ON-ul (daca-l nu cumva nu-l au). Noile radare, desi emit nonstop, sunt totusi mult mai greu gasite de detectoarele low-cost.

 

Altora le place gargara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detectorul bun (cateva sute de lei minim) are cel mai mare succes, pentru ca organele romanesti nu folosesc INSTANT-ON-ul (daca-l nu cumva nu-l au). Noile radare, desi emit nonstop, sunt totusi mult mai greu gasite de detectoarele low-cost.

 

Altora le place gargara.

Scuza-ma... dar tu circuli pe soselele noastre ? Ca nu stiu cum de stii ca nu folosesc IO-ul, cand tocmai cu IO (adica vechea metoda "veioza", acum si legala pe noile radare de pe MCV) prind cei mai multi. Poate ai vrut sa spui de modulul POP ca nu il folosesc, pentru ca nu a fost comandat de la inceput de catre Politie (prin firma UTI, care a asigurat pana luna asta achizitiile-montajul-service-ul) de la "asamblatorul" din UK (partile componente sunt comandate din Taiwan in marea lor majoritate).

 

Pentru detalii mai clare se poate vizita pagina aceasta -> http://forum.softpedia.com/topic/649165-noul-radarechip-de-inreg-video-al-politieri-rutiere-autovision-transvu-tssltd/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma... dar tu circuli pe soselele noastre ? Ca nu stiu cum de stii ca nu folosesc IO-ul, cand tocmai cu IO (adica vechea metoda "veioza", acum si legala pe noile radare de pe MCV) prind cei mai multi. Poate ai vrut sa spui de modulul POP ca nu il folosesc, pentru ca nu a fost comandat de la inceput de catre Politie (prin firma UTI, care a asigurat pana luna asta achizitiile-montajul-service-ul) de la "asamblatorul" din UK (partile componente sunt comandate din Taiwan in marea lor majoritate).

 

Pentru detalii mai clare se poate vizita pagina aceasta -> http://forum.softpedia.com/topic/649165-noul-radarechip-de-inreg-video-al-politieri-rutiere-autovision-transvu-tssltd/

 

Teoria o stiu bine, ca doar eu am deschis threadul initial, dar atunci (ca de obicei) presa a dezinformat ori din prostie ori din manipulare. Noile radare nu-s chiar atat de invizibile.

 

Din linkul tau:

 

Mod de operare manual.

- Radarul este in Stand-By, inregistrarea video se face in loop.

- Auto-inregistrare depasire viteza pe HDD este Oprita.

Se observa un contravenient, se apasa butonul de Stand-By, radarul intra in emisie, asa numitul Instant ON, viteza este afisata ca watermark pe display-ul LCD, DAR operatorul radar nu actioneaza butonul Record, drept rezultat secventa video nu se salveaza ca proba pe HDD.

 

Contravenientul este oprit, spaga incasa!

 

 

Din ce am observat, noile radare sunt folosite pe CONSTANT-ON, si din ce mi-a zis cineva fac asta pentru ca altfel nu au probele video necesare in caz de contestatie. Veioza pe vechile radare se contesta usor pe motiv ca radarul era in timpul de initializare/testare, deci incalca NML. Si la astea noi e la fel, doar ca acum se contesta lipsa probei video (din care sa reiasa toate 3, numar inmatriculare + data exacta + viteza peste limita).

 

Am scris ca detectoarele bune au "cel mai mare succes", dar si cu ele poti sa ti-o iei daca ai viteza mult peste limita si radarul e ecranat dupa un panou publicitar, dupa un deal, o curba, etc. Dar daca vorbim de situatii extreme (ghinion, mers ca prostul cap de coloana, zona pustie, etc) atunci ti-o si cu detector, si cu statie si cu cruciulita sfintita la Ierusalim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am scris ca detectoarele bune au "cel mai mare succes", dar si cu ele poti sa ti-o iei daca ai viteza mult peste limita si radarul e ecranat dupa un panou publicitar, dupa un deal, o curba, etc. Dar daca vorbim de situatii extreme (ghinion, mers ca prostul cap de coloana, zona pustie, etc) atunci ti-o si cu detector, si cu statie si cu cruciulita sfintita la Ierusalim.

Cu statie nu o sa iti iei aproape niciodata vreo amenda radar, decit in situatia in care nu monitorizezi traficul, o uiti inchisa, etc.

Ma repet, statia este sfanta..

Sigur ca exista posibilitatea sa fie trafic redus si sa fie vreun MCV in zona, dar astea sunt cazuri rare de tot, mie mi s-a intamplat o singura data in 4 ani.

Oricum, in localitati merg cu grija si in marja aia de 50 km/ora sa nu ramai fara carnet..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. ai uitat sa scrii, "inca", caci am citit ca noul proiect de lege le va interzice complet.

asa ca dai cateva sute, pentru cateva luni doar

Proiecte au tot fost. Momentan sunt legale.

 

Cu statie nu o sa iti iei aproape niciodata vreo amenda radar, decit in situatia in care nu monitorizezi traficul, o uiti inchisa, etc.

Ma repet, statia este sfanta..

Sigur ca exista posibilitatea sa fie trafic redus si sa fie vreun MCV in zona, dar astea sunt cazuri rare de tot, mie mi s-a intamplat o singura data in 4 ani.

Oricum, in localitati merg cu grija si in marja aia de 50 km/ora sa nu ramai fara carnet..

Nici eu in 7 ani nu mi-am luat vreo amenda cand am avut detectorul instalat. Deci si cu detector si cu statie exista riscul sa-ti iei amenda, riscurile sunt similare. Unii vor sa asculte gargara continua de pe statii, altii prefera bipaitul ocazional al detectorului. De gustibus.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

Unii vor sa asculte gargara continua de pe statii..

Asta nu intelege lumea, statia nu trebuie tinuta deschisa tot timpul, nici eu nu merg cu ea non stop, m-ar deranja teribil!

Folosesc o casca pt.una dintre urechi, cind plec inspre Ploiesti(de exemplu)intreb ce am pe traseu, astept si alte confirmari, o inchid, ii mai dau drumul la Ciolpani si tot asa..pina la Brasov sa zic ca o deschid de cinci ori cite 40 de secunde..

Ca si cu orice trebuie sa si stii sa lucrezi eficient cu o statie, trebuie tinuta cu squelch mai mult sa nu-ti ia toate bruiajele ci doar ceea ce este mai pe aproape si esential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu statie nu o sa iti iei aproape niciodata vreo amenda radar, decit in situatia in care nu monitorizezi traficul, o uiti inchisa, etc.

Ma repet, statia este sfanta..

Sigur ca exista posibilitatea sa fie trafic redus si sa fie vreun MCV in zona, dar astea sunt cazuri rare de tot, mie mi s-a intamplat o singura data in 4 ani.

Oricum, in localitati merg cu grija si in marja aia de 50 km/ora sa nu ramai fara carnet..

 

agree, cu specificatia ca acolo unde e traficul redus aproape niciodata n-o sa vezi radar.

La detector, cat e inca legal, cand tu detectezi si el te-a detectat pe tine.

Stai ca m-a facut curios baiatu-asta...

Luigi, cati km bate statia ta?

 

sfatul meu e ca NICIODATA sa nu treceti de 50+.

Deja riscul major nu mai e politia la viteza aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motor cam 4/5 kilometri, arhisuficient.

Pe masina poate si 15/20..

Fara glume, voi chiar stati cu balacareala aia in urechi, pe mine m-a speriat la unul care avea statie, am zis ca decit asa, mai bine fara si cu permisul suspentat pe 3 luni, n-am apucat, si totusi merg "legal".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu e ca NICIODATA sa nu treceti de 50+.

Deja riscul major nu mai e politia la viteza aia

pai 100 (50+50) in localitate si 150 (100+50) afara e ok

:)

totusi in coperta talonului este bine sa aveti o "carte de vizita" a lui Ion Luca Caragiale :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 100 (50+50) in localitate si 150 (100+50) afara e ok

:)

totusi in coperta talonului este bine sa aveti o "carte de vizita" a lui Ion Luca Caragiale :)

 

nu, okay este la limita.

mai putin okay este limita +10km/h

 

mai mult o faci pe riscul tau. ce depaseste limita e dincolo de legalitate. nu-ti convine limita? scrii la cnadnr si propui tu limita si studiile care stau in spate.

sfatul meu a foat ca indiferent de pretext sa nu treceti niciodata de 50+. asa cum ai scris tu se intelege ca 100 prin localitate e bine.

daca mergi cu filozofia asta, iti dau maxim 2-3 saptamani si te vad ori la rubrica accidente, ori la politie dandu-le permisul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 100 (50+50) in localitate si 150 (100+50) afara e ok

:)

totusi in coperta talonului este bine sa aveti o "carte de vizita" a lui Ion Luca Caragiale :)

Este bine si nu prea, si eu merg cu +20/30km/h, dar nu-i bine - risti mult, si nu numai amenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu statie nu o sa iti iei aproape niciodata vreo amenda radar, decit in situatia in care nu monitorizezi traficul, o uiti inchisa, etc.

Ma repet, statia este sfanta..

Sigur ca exista posibilitatea sa fie trafic redus si sa fie vreun MCV in zona, dar astea sunt cazuri rare de tot, mie mi s-a intamplat o singura data in 4 ani.

Oricum, in localitati merg cu grija si in marja aia de 50 km/ora sa nu ramai fara carnet..

De vreo 4 ani folosesc si eu statia. Am luat o singura amenda, intr-o duminica dimineata, cand mi-a spus ca-i liber chiar politistul de pe radar. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...