Sari la conținut

Iete ca-si lua si olteanca motocicleta


janel
 Share

Postări Recomandate

Hai, bre, nu fiti stransi la punga, jur ca alaturi Janel-fotomodel tot restul revistei merita citita :yikes: Si daca tot vreti revista pentru zambetul ei (cel caruia nu-i place sa dea primul cu piatra), sa stiti ca tiparit original e mult mai de efect decat in niste scan-uri pale si lipsite de rezolutie.

Nu recurgeti la surogat, luati the real thing. Cu holograma! :yikes:

 

Dom'soara Janel, ridici pasiuni ! :yikes: Baietii pana acum nu citeau posturile da' la poze le place sa se uite. Nici nu stie ML ce afacere a facut cu shootingul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 418
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Off topic: Imi pare bine ca va plac pozele din MOTO Life. Alte poze mai gasiti si in Nr.41 al ML... fara sa mai vorbim de numerele viitoare... Atentie, vine vara! :cheers:

 

On topic: Dragilor, haideti sa pastram discutia de aici doar pentru povesti cu pisi... Pentru discutii despre rubrica Style si pozele mele de acolo, topicul acesta va sta la dispozitie: Nr.42, Februarie

 

Redbeben, oricat de mult s-ar fi ingrasat Lutac, nu conteaza, nu mai pune el fundul lui ala mare pe pisi... :D

Ne vedem la Clinceni!

Editat de janel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Si daca tot vreti revista pentru zambetul ei (cel caruia nu-i place sa dea primul cu piatra), sa stiti ca tiparit original e mult mai de efect decat in niste scan-uri pale si lipsite de rezolutie...

 

Bre, io zic ca cel mai de efect zambet e cel "original", nu ala tiparit sau scanat :cheers: :P

respekt janel...

 

aaa, si ciocu' mic, sa n-aud ca-mi rastalmaciti vorbele, ca babele alea de pe sant, carcotasilor....

:baldy: :baldy: :baldy:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

sal jane. frumoasa povestea ta. sunt membru nou si nu am citit chiar tot ca m-au luat ametelile cand am vazut cate pagini sunt , si am sarit la ultima. din cate povesteau unii de aici esti cam kamicaze:))) fara supare. asa am fost si eu si altii care nu ar recunoaste. acum m-am cam cumintit dupa ce miam dat-o in freza de 2 ori intr-o luna :laugh:. la prima am fost vinovat ca nam fost atent la altii si mam trezit cum un politai imi taie banda si franeaza brusc in fata mea in statia de autobuz sa o ia pe una. urmare :laugh: . ia-m rupt curu la renault-ul lui nou nout.Megane. :cheers: . la al doilea, de la viteza si neatentie ma-m ales cu un traumatism si o fractura la cotul dret cu 3 sarme amintire pt 6 luni.cam naspa.mia cam parut rau de cel pa care lam tamponat ca iam facut praf masina scoasa recent din servis. ce vreau sa spun este ca unii invata din greselile altora si altiii stim prea bine. asa ca mai usor si mai sigur pe drumuri publice:)))). mult noroc in continuare si drum uscat ca vine primavara. numai bine

Editat de adiciucy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

bai super tari povestirile ,,cand sunt la serviciu primul lucru este sa verific ce a mai scris nou ...poate facem o mini telenovela :crack: cu aventurile ei ...oricum super tari povestirile :) tare as vrea sa o cunosc personal pe Janel :) cred ca este mult mai tare cand povesteste "live" :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

29 aprilie – 1 mai

Misiune: Vama Veche

Pe scurt:

-sambata la 11 fara ceva am iesit din Bucuresti pe drumul vechi spre Lehliu; pisi a facut cateva nazuri dar ZIDU i-a venit de hac; mers in grup de 2 pana la Fetesti unde ni s-au alaturat Darian si Mircea;

-in Constanta pisi a avut iar probleme, doi memebri ai clubului Sea Wolfs au oprit sa ne ajute;

-la ora 17:30 am ajuns in Vama;

-duminica am cunoscut ospitalitatea si altruismul baietilor din Sea Wolfs: mi-au imprumutat un alternator ca sa ajung in Bucuresti;

-luni la ora 21 am ajuns in Bucuresti fara nici un fel de probleme din partea lui pisi.

 

Pe lung:

Saptamana de dinainte de week-end-ul Vama Veche.

Ce naiba sa fac? Nu pot sa ratez Vama de 1 mai si anul asta. Trebuie sa merg, mai ales ca mi-e dor de mare si mi-e dor de duca. Nu prea am bani deci cea mai ieftina varianta este sa merg pasager. Nu numai ca-i mai ieftin, dar e si singura mea varianta: pisi nu stiu ce puii ma-si are de nu porneste. Dar Darian mi-a mai dat o alternativa: „Bai, daca esti cuminte, iti dau Hondita mea sa mergi cu ea. Eu trebuie sa iau banii din banca zilele astea si imi si iau Vulcanu’.”

Fericita nevoie mare ca nu merg pasager, m-am imprumutat de bani pentru benzina si ma pregateam psihic pentru un sfarsit de saptamana fericit. Miercuri, zi de Arc, merg si eu pentru prima data pe 2006 sa iau pulsul comunitatii si sa mai socializez...

Il gasesc si pe ZiDU care nu prea era in apele lui:

„Ce faci Janelule, mergi in Vama?”

„Da, cu Shadow-ul lui Darian”

„Dar pisi ce are? N-ai curaj sa mergi cu ea atat de departe?”

„Ash, curaj pe naiba. Nu merge dihania.”

„Si daca eu ti-o repar asta seara, mergi cu Nepra?”

„Cu siguranta!”

Asa ca miercuri seara, dupa Arc, ZIDU repara ce stricasem eu: un avans, o bujie. Tare omu’! Pai de cate ori mi-a zis el sa nu-mi mai bag nasul pe ste tot?!?! Ca bine zice cand zice: „Janel, atunci cand nu-i porneste nepra, umbla la avans si la carburatoare”.

 

Ziua I

Bun!!! Pisi doritoare, eu nerabdatoare, sambata la 7 ma trezesc. Selectie aspra in scule: asta imi trebuie, asta nu-mi trebuie. Sa iau mai multe bujii, jmirchel, cheile uzuale, patentul... Iau si ciocanul? Mai intra pe undeva? Hai sa-l iau, motocicleta asta e facuta cu ciocanul si lasata ca din topor, deci imi poate fi util. Toate pregatirile le termin plutind pe nori de fericire ca o sa fac un drum mai lung cu pisi, primul al meu, primul al ei. La 9:30 ajung la locul de intalnire. In drum spre benzinarie, pe la piata Bobocica, dupa un rateu de zile mari, pisi ne obliga sa facem prima oprire. Dupa cateva verificari, ZIDU ajunge si la aprindere. Care era problema? Centrifugalul nu avea surubul strans si s-a slabit in mers. De ce nu era strans? La ultima interventie, miercuri, dupa reglajul de la avans, ZIDU a zis: „Strange suruburile astea!” Mie mi-a intrat pe o ureche si mi-a iesit pe amandoua. Deci vina este exclusiv a mea.

Plecam dinou. Pana la Lukoil merge intr-un cilindru din cauza unei buji stricate.

Ok. Gata de drum dinou. Sa mergem pe autostrada? Nu, este plictisitor si poate cauza nefericire cronica. Deci drumul vechi prin Fundulea - Lehliu-Gara – Dragalina este cea mai buna alegere. Drum aproape ca-n palma, mai o curba, mai un copil care cerseste pe marginea drumului facand semn cu mana la burta ca este goala si-i este foame, mai o Dacie in spatele meu care-mi dadea flash-uri de atentionare (mi se desfacuse un surub de la placuta de inmatriculare si numarul pendula)... Ca ma oprii io sa vad ce am in neregula la motor de ma atentioneaza omu’, dar nu vazui nimic suspect. Bagajele in regula, prinse strans, tobele inca le am, rotile nu au fugit de sub pisi... :) Ce-o fi?!?!?! Fu nevoie tot de ZIDU ca sa vada placuta atarnand intr-un surub. Io umblu de obicei cu cateva suruburi cu piulite in buzunajul gecii mele, dar nimic suficient de subtire sa intre pe gaura. Deci prinseram placuta cu o sfoara. Si dinou ring-dring-dring-ding-ding-dang-drang......

La 25 de km pana in Fetesti, ZIDU ramane fara benzina. Luam benzina de la pisi si dupa ce stam la un pahar de vorba pe marginea drumului national, plecam. Dupa un km de ring-dring-dring, motorul lui pisi se opreste. Daca as fi fost mai atenta la simptome, mi-as fi dat repede seama care-i cauza. Dar eu, repede cheia de bujii ca iar sunt de vina bujiile. La care maestrul jedi ma opreste frumos, cu seninatatea si usoara aroganta a omului care stie: „Lasa bujiile ca sunt bune. Tu ai deschis robinetul la benzina?” NU. Nu am deschis robinetul la benzina. Dupa ce i-am dat benzina Ij-ului, l-am lasat inchis. Aeriana ce sunt!!! Nu-i vina mea ca sunt asa, pisi mi-a luat orice gram de ratiune, ma face sa fiu cu capul in nori.

Dupa alimentarea de la Fetesti, jonctiunea cu Darian si Mircea (MZ), un mic popas de usurare de vezici, pe la 16 suntem in Constanta.

O simt ca merge intr-un cilindru si iar se opreste. Acum stiu care-i cauza. Bujia de la cilindrul drept s-a bulit. Noroc ca sunt chiar langa un sevice Dacia. Din pacate nu aveau NP 24 asa ca iau NP 18. Schimb ambele bujii si o iau din loc. Nu va spusei ca eu inchid coloana, deci cand se opri pisi, singura ramasei. Se intoarse Mircea dupa mine, o luaram din loc si ajunseram langa ceilalti. Cand auzi ZIDU ca pusei NP 18, foc si para se facu: „O sa te tina fix o p***!” (aici am adaptat eu ca sa sune mai bine) Domnu’ Mircea veni cu o idee: „Am eu Beru, echivalente cu NP 27, hai sa ti le dau.”

Ne manca in poponet sa facem schimbul de bujii, caci aceste „bunatati” de echivalente la NP 27 nu dadura nici un semn ca vor s-o porneasca pe pisi.

In acest moment al naratiunii apar doi membri Sea Wolfs: „Stati fara nici o problema, o pornim. Eu sunt cu masina de service cu mine si am tot ce trebuie. Curent ai?”

Ei, acum nu mai am nici curent. Asta mai lipsea. Se masoara curentul pe baterie: 6,ceva – 7 V. Nasol. Scoate omul doua cabluri cu ditamai crocodilii la capete de te intrebi pentru ce fel de baterii sunt facuti, pentru camioane? Nici asa nu porneste. Suna omul la mesterii clubului, ca de ce nu am curent in baterie dupa un drum in care alternatorul ar fi trebui s-o incarce?

Acum ridic putin vocea si ma fac auzita: „La naiba, de ce am dat jos bunatate de bujii, noi, frumoase, neafumate, doar pentru ca n-au cifra termica suficient de mare? Hai sa le punem la loc sa vedem ce se intampla!”

Si a pornit mai dragilor pisi cu bujiile proaspat cumparate.

„Ok, zice ZIDU, mergem asa in Vama, sa n-o tii in ture si poate te tin bujiile pana acolo.”

Luam numere de telefon de la baieti: „Noi suntem in 2 Mai, acolo avem cartierul general. Sunati-ne oricand aveti nevoie de ajutor!” Sa traiti si sa ne vedem sanatosi!

Eu iubesc marea, nu are rost sa va spun cat de fericita eram cand ma uitam pe bornele kilometrice si vedeam cum se apropie Constanta. Asta nu numai acum, cu motocicleta, ci in fiecare an cand am mers la mare. Acum, cu pisi, zambetul mi se largea din ce in ce mai mult si eu mai aveam putin si nu-mi mai incapeam in casca, geaca si manusi. Este de inteles de ce drumul de la Constanta la Mangalia a fost mereu artera mea favorita: marea in stanga, mirosul baltii, briza, atmosfera... Si acum, pe langa toate, libertate! Libertate pe doua roti... spirit liber... ma simteam ca un vultur ce planeaza pe crestele muntilor: eu, vulturul marii!

La 18 fara ceva am poposit pe plaja din Vama. Putin obosita, cateva bataturi in palma dreapta, dar bucuroasa ca pisi nu m-a lasat pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......... si eu mai aveam putin si nu-mi mai incapeam in casca, geaca si manusi. Este de inteles de ce drumul de la Constanta la Mangalia a fost mereu artera mea favorita: marea in stanga, mirosul baltii, briza, atmosfera...

 

da' fericita mai erai de nu mai incapeai in casca, ca am vazut eu citamai casca aveai.

ai uitat insa sa accentuezi ca dupa repatarea lui pisi la care a asistat si grupul venit de la Arc, mergeai ca broscuta-nebuna cu rateuri la fiecare toba.

daca pun la socoteala cite bujii consuma Pisi, cred ca o sa inventezi un incarcator de bujii ca sa nu mai cauti atita prin ghiozdan dupa ele. cele care mi le-ai dat sa le arunc, sunt inca la mine. te-am cautat prin Vama sa te intreb daca nu te-ai razgindit.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua II

Pe la 13, hotarati sa dam niste ture pe camp, pornim mobrele. Pisi o ia cam greu, si dupa ce trecem prin populatia animata de pe aleile din Vama, se opreste. Clar, a ramas fara curent. Luam firele si curent de la Darian, o pornim, cand sa plec, intr-o turatie putin mai mare decat relantiul, iar moare. Nu o tine deloc bateria, dar nu ar trebui sa incarce alternatorul? Ca sa nu reparam la ea printre oameni, o imping pana in zona corturilor noastre. Inchipuiti-va spectacolul: o motocicleta maricica impinsa de o tipa aproape cheala prin puhoiul de lume! Imingand eu de zor si incercand sa iau demaraj, simt o pisi mai usoara care parca merge singura. Zic ca poate e o panta imperceptibila piciorului meu, dar buna pentru rotile lui pisi. Dar ce panta e asta ca aproape nu mai tin pasul cu pisi? Ma uit in spate si tocmai ce vad un pusti plin de cercei si ace pe fata care se distra copios ajutandu-ma la impins.

Lumea se uita, se amuza, pe mine ma durea fix in pix. Apare un tip: „Ce are? De ce nu porneste?”

„Nu mai are curent.”

„Pai hai s-o impingem pana aici, langa masina mea, si te ajut eu, am aparat de masura, scule, tot ce vrei.”

Ma gandeam, uite dom’ne cum poate fi cucerita o femeie: „am scule, aparat de masura, tot ce vrei!”

Ne ajunge din urma si ZIDU si dupa mai multe masurari de curent in diverse puncte ale anatomiei lui pisi, verdictul este: ALTERNATOR - VARZA CU CARNATI!!!!!!!! Si in acest moment de cumpana in care ZIDU realizeaza ca nu are cum sa faca alternatorul pe marginea drumului din lipsa de material, apare si ingerul salvator: Catalin!

„Tu esti tipa care a avut probleme cu nepra ieri in Constanta?”

„Io.”

„Sunt din clubul Sea Wolfs, ieri in Constanta te-au ajutat prietenii mei. Eu zic sa mergem in 2 Mai, acolo sunt si baietii cu nepre si o scoatem la capat.”

Cum alternator nema, baterie nema, punem o jumatate de ora bateria la incarcat la masina omului care ma oprise sa ma ajute si o tulim spre 2 Mai. Cu bateria la 11,78 V pisi a pornit si ar fi putut sa mearga cateva zeci de km. Cum casca pentru Catalin nu am gasit (purta XXL, deci nu prea aveam de unde sa imprumut) am ales traseul „forestier” prin campurile patriei, pentru a evita politia. Ca tot vroiam noi sa dam o raita prin gropane.

Ei, in 2 Mai, la sosirea in barlogul lupilor de mare, raiul neprelor chopperite! Am cunoscut oameni care nu numai ca au pasiune pentru motoare modificate dar si inimi mari si cutezatoare. Andrei - Rat Jawa pe forum, mare mester in inginerie electrica; Laur – gazda din 2 Mai; Laurentiu – unul din cei doi care cu o zi in urma ne ajutasera in Constanta, fost detinator de nepra, actual posesor de Virago; Marius – celalalt tip care a oprit in Constanta, posesor de Virago 525 chopperita pana in panzele albe; Mendoza – proprietarul celui mai tare Nipru chopperit; Faraonul - il stiam de anul trecut de la Ploiesti (cel care isi modifica Simsonul); Manuel - da, Manuel din Mangalia, marele doctor in nipre suparate (tocmai si-a vandut nepra la care a lucrat o gramada) si inca alti cativa carora nu le-am retinut numele.

Prietena lui Marius imi zice: „Deci pentru voi a oprit ieri al meu. Ca l-am intrebat de ce a intarziat. Mi-a zis: BINE ESTE SA OPREASCA CINEVA CAND ESTI IN IMPAS!”

Dau jos baietii alternatorul, il desfac, si cea mai rapida solutie este sa-mi dea un alternator nou pe care Catalin il cumparase de cateva zile pentru Nenea din Costinesti. La al meu trebuie bobinat ceva la rotor (chestie pe care Andrei putea s-o faca numai in Constanta), asa ca ZIDU a plecat cu Catalin la Costinesti sa-mi faca rost de alternator pentru drum.

Alternatorul nou instalat (care nu mi-a mai facut nici o problema) dat pe cuvant lu’ je, in cateva ore va fi in microbuz cu destinatia Constanta. Andrei mi-a zis ca la al meu ii schimba si semeringul... Deci pe acolo curgea ulei pe carterul motorului intr-o veselie.

Sa ne intoarcem in Vama. Tot pe drumul „de centura”.

Spre seara, cum stateam noi ca motociclistii cu sticla de Sprite in mana in fata la B 52, vine o gagica: „Voi sunteti motociclisti, nu? Tu (se adresa mie) ai motocicleta?”

„Da” zic io cu jumatate de glas

„Prietena mea este inebunita dupa motoare, o dai si pe ea o tura?”

Nu-mi venea sa cred! Aceasta solicitare (de a da o tura pe motor o fata) se adreseaza in majoritatea cazurilor BARBATILOR. Si ea imi cerea mie asta. Din doua una: ori credea ca sunt barbat, si ma considera atragator, ori chiar vroia o tura cu motorul, indiferent de sexul rider-ului.

„Ok, zic, sa-si caute casca.”

Ii fac un mic instructaj fetei, se urca in spatele meu si cum ma tine in brate asa ma strange. O fi fost de frica de a nu cadea, o fi fost lesbi, o fi fost normala dar m-o fi crezut pe mine altfel de cum sunt, nu stiu. Ideea este ca nimeni nu m-a mai tinut asa de strans niciodata.

Ii zic sa ma mai slabeasca putin, ca nu mai am cum sa respir, pare sa inteleaga, dar tot lipitoare este. O tura scurta, o livrez si cealalta indrazneste: „Ma dai si pe mine, te rog?”

„Hai sa te dau si pe tine...”

Livrarea nr.2 in regula. Fetele se arata multumite dupa ce coboara de pe pisi. Acum, cand ma gandesc la o vorba de-a lui ZIDU, inteleg de ce fetele astea erau fericite la coborare: pisi vibreaza la ture joase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am presupus ca e ceva de povestit si de drumul inapoi, nu? Nu am postat pana acum ca sa nu interup integritatea povesti...

 

O astept la cotitura..... :) ..sa vaz ce scrie...ca fusei in spatele ei!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te-ai incumetat singura la mare din cauza capriciilor pisicesti...ai fost cu "carul de asistenta tehnica" nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@snapshot:face posturi. ca de deschis topicuri s-a plictisit

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua III

La 14 fara un pic decolam din Vama cu burtile pline: eu, ZIDU si Joe Cretz, cretul cu noua lui achizitie DR 650. Drumul lin si frumos, fara incidente de nici un fel. La intrare in Constanta, pana sa facem dreapta sa intram pe sub pod, ZIDU intra in depasirea unui camion si ii taie fata ca sa faca la dreapta. Eu, care uitasem ca trebuie sa facem dreapta, eram angajata in aceeasi depasire a aceluiasi camion, bag a treia, dau gaz si-i tai si eu fata. Ce aiurea sunt. Joe care era in spatele meu, se baga si el in depasire si nu mai apuca sa se incadreze bine pe drumul din dreapta si intra pe scuarul cu iarba verde. Asta din relatarile lui ZIDU. Aici il asteptam pe Joe cu amanunte. In zona aia este un parculet care era plin de oameni, gratare, masini si alte alea.. Ar fi fost fain sa plonjeze Joe pe micii si fripturile de pe vreun gratar si apoi sa faca slalom printre oamenii furiosi.

Din Constanta Joe a fost nevoit sa dea bice spre capitala ca sa ajunga in timp la serviciu iar noua ni s-a alaturat DDU. Buey, demential omul. Banuiam eu, dar nu stiam ca poate fi atat de haios. La un momentdat ma depaseste, isi ridica visiera si zice: "Trebuie sa ma p** "

Si opreste. Oprim cu totii. Ce naiba, mi s-a parut, nu am auzit bine: "DDU, ai zis ce-am auzit?"

"Pai ce semn vroiai sa fac? Sa ma ridic in scarita si s-o scot?" :moto:

Ei, de la mini popasul asta, DDU ramane fara insotitoare de bord (adica sotia), o plaseaza subtil in masina cumnatului... Si tot subtil, opreste casca de pasager. Pai bine mai domnule draga, cu nevasta si copil te gandesti la airbag-uri pentru spate? Ca la benzinarie in Fetesti analizau domnii Z si D toate posibilele doritoare. Ca asta are dar e prea asa, asta e buna dar n-are, uite si una perfecta. Zic: "Ma duc sa-i zic fetei ca vreti s-o luati pe motor!"

DDU: "NU, Janel, ai inebunit? Ma omoara nevasta-mea! Ce, tu crezi ce zic eu? Numai gura e de mine!"

La drum dinou. La cativa km dupa Fetesti, accident moto. Un taxi a franat brusc iar motociclistul a intrat in el. Nu stiu daca este postat la accidente, dar baiatul este in afara oricarui pericol, are umarul stang deranjat, nu stiu in ce masura, si acuza dureri de testicule. Vroia sa se ridice si sa mearga la motor, sa vada in ce stare este. Ambulanta a venit repede, politia a fost operativa si amabila, taximetristul, un sarpe foarte viclean: statea pe langa noi sa vada ce discutam, intreba plin de curiozitate ce s-a intamplat, ca si cum el era unul din multii gura casca care se stransesera. Am facut si noi ce am putut: ZIDU poze cu telefonul accidentatului, DDU l-a ingrijit pana la sosirea ambulantei, am discutat cu martorii (cativa baieti cu doua masini supersport care erau opriti pe dreapta atunci cand s-a intamplat accidentul). Ei au zis ca viteza a fost mica (acum nu stiu cat de mica, ei se cam contraziceau; dar nici mare nu a fost, ca la cum s-a dat motorul peste cap cu tot cu motociclist, ranile nu a fi fost doar astea, el avand doar casca si geaca).

Cum nu aveam cum sa mai ajutam, am tulit-o. Aproape de Drajna, convoi de masini. Le depasim cat putem pe stanga, pana cand acelasi personaj, DDU, gaseste o alternativa viabila: drumul de carute paralel cu drumul national. Copiem ideea, ca de, asa se face cu ideile bune, nu se lasa se se piarda, si mergem frumos, ca regii, in timp ce pe asfalt masinile inainteaza cu viteza melcului lesinat.

Evident ca evitam si de data asta autostrada lunii si gasim drumul vechi la fel cum l-am lasat: pustiu si prietenos. Un drum idilic inconjurat de lanuri de galben in lumina amurgului si sunetul baritonal al tobelor lui pisi (cel putin pentru mine, care nu auzeam si altceva), un sac de dormit care imi zboara aproape in fata (sacul lui ZIDU care nu era prea bine prins)... Lehliu Gara, stop pentru o vorba, o bere, o snoava; o terasa draguta, inconjurata de verdeata. Cam prea multa, pentru ca nu am vazut picii care mi-au tras fisa din bujie. Pai cum? Uite asa simplu. Cand pornim sa plecam, pisi merge doar intr-unul dupa care se opreste. Cand arunc un ochi spre cilindrul stand, vad bujia goala ca Pamela in Playboy. In jurul nostru se zagaiau angajatii terasei si cativa pustani. Injur in casca, pun fisa la loc pe bujie si plecam.

Dinou in Bucuresti. Urat oras. Ce nasol ma simt. Vreau la mare.

Ajunsa acasa cu MZ-ul in ariengarda, dau alternatorul jos, astup gaura, o invelesc pe pisi si pace. Cu ajutorul lui Mircea.

La inchiderea editiei, alternatorul era inca in microbuz, pe drum spre Constanta.

Noapte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...