ivan pedala Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Sa lasi toba intreaga, asa cum a facut-o muma ei, fiindca asa ciomuita in veci nu-ti va merge bine motorul si iti va consuma cu galeata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) Am retezat-o deja ...dar partea finala oricum era goala , doar avea ingustare si cam atat . Editat Septembrie 14, 2012 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Atunci cauta alta buna, fiindca motorul ala nu va mai merge bine in vecii-vecilor, amin! Poti sa-i pui chiar si aprindere atomica, asistata de NASA prin satelit! Crezi ca tovarasii cehi au fost prosti cind au conceput toba in formatul ala si avind la interior sitele alea?! Aia este una dintre cele mai bune tobe concepute de cehi pentru modelele de motoare in doi timpi de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 cine are sau cine stie unde pot gasi segmentii pentru piston de 58.72 cu o grosime de 2 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 salut ...inca mai am CZ de vanzare pret nou 5 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Salutare.Nu te supara dar sa stii ca daca motocicleta este din 1961,sau poate fi,apai motorul de pe ea nu-i din 61.Eun motor mai aproape de 75-80 zic io.Motorul face cu prisosinta cei 115 E dar este un hibrid.pentru cine vrea sa mearga cu o "socialista",o spun inca odata:merita toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) am si motorul original in perfecta stare, acela este de CZ sport nu stiu exact anul Editat Septembrie 19, 2012 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 am si motorul original in perfecta stare... Nu prea mai este nici asta original, fiindca cilindrul si implicit setul motor este tot de CZ 175 Sport. Pacat, este un motor frumos, la bani putini, dar care nu face nimanui cu ochiu'... Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ? Bafta la vinzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ? Nene Ivane, omul a trecut instalația pe doiÂşpe volți cu ajutorul unui magnetou: . AÂş fi curios să aflu dacă instalația este prevăzută Âşi pentru baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Da, multumesc...scapasem din vedere faptul ca omul specificase acum ceva vreme in urma treaba asta! In cazul asta chiar are un motor bun, fara hibe. Ma intereseaza modelul magnetoului folosit si eventual modul de adaptare. Nu de alta, dar acum am in batatura si io un motor de CZ 175 Sport, caruia trebuie sa-i gasesc pe viitor menirea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 magnetou e unul de scuter model chinezesc in 4timpi.dar modificat de mine ,deoarece CZ nu e un motor de turatie si nu dadea scanteie kalumea, numai daca dadeai cu ''vana la peda'' -magnetou de scuter are statorul format din 5 bobine care au rol de incarcare,lumini,si una care are sarma subtine care are rolul de a da scanteie,aceea bobina are o valoare aproximativa de 300 de ohmi, -eu am scos sarma groasa de pe o bobina de la incarcare si am bobinato cu sarma subtire invers la sensul bobinei de scanteie .si asa am ajuns la 0 valoare de 500de ohmi, si pot spune ca da o scanteie daca o invarti si cu mana. -ptr a pune statorul cu bobine pe CZ.am calculat putin si am facut o schema(desen tehnic) la piesa originala de la CZ in care vine pus semerigul in asa fel incat sa tina si statorul. acel desen l-am dat la un strungar care mi-a facut piesa din bronz ... -volanta se potriveste perfect pe conul de la ambielaj .... -punctul l-am pus cand e pistonu sus, fanta care e pe volanta sa fie trecut de senzor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Erate la ce ai scris mai sus : 1 - motorul in 2 timpi este de turatie mare; 2 - daca ai pus "punctul" cand pistonul este "sus" sa nu te astepti ca motorul sa-ti functioneze la parametrii normali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 ''frate''daca citeai cu atentie am specificat ca:fanta care e pe volanta e trecuta de senzor cand e pistonu sus.adica vine in intampinare....adica are avans..(si am puso si mai inainte si mai inapoi ,cel mai bn merge cum am specificat) si motorul de CZ nu are turatia la scutere in 2 timpi....si te astept sa dam o dura cu el ca sa iti dai cu parerea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T. Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min. Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo. ...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T. Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min. Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo. ...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba. Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) nu vreau sa ma contrazic cu nimeni...in prima faza l-am montat fara nici o modificare...si dadea o scanteie intradevar dar nu suficienta dupa parere mea (in comparatie cu un scuter china)si mereu uda bujia etc.dupa ce am crescut nr de ohmi . s-a schimbat total treaba ... -iar la yamaha bobina de inalta daca o masori are cu siguranta intre 400-500 de ohmi in schimb la magnetou de china cumparat ( nu cel original care se regaseste pe o chinezarie care are si el intre 400 -500 ohmi)are undeva la 300-400 (decat sa mearga) ... si oricum turatia pe care o da cz la peda e mult mai mica decat cea pe care o da un scuter Editat Septembrie 21, 2012 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata. .......daca asta se intelege, atunci sunt baloane. Vroiam sa contrazic unele teorii, anume ca nu ar merge un magnetou de la un motor turat la altul mai "nacajit" in ture. Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui. Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Salut. Singurul lucru care nu-mi este clar in toata discutia asta cu motorul de 175 Sport este ce lumina are la far "instalatiunea" in cauza. Am vazut clipul, cum a pornit motorul, am auzit mersul motorului la ralanti, am auzit mersul motorului in turatie. Daca stapinul hibridului ne-a tras pe mansa cu pornirea sa zicem ca avea motorul cald si alte vrajeli, la ralanti...mucles, replay si ascultati. Va place, bine. Nu va place? Replay si mai ascultati odata. Si cum spune anterior mie Calin, tot ce trebuia facut ptr. o aprindere cit mai functionala, s-a facut. Cine o va cumpara, la pretul asta (poate si cu motor de rezerva in toate mintile lui) cred ca va fi multumit de hibrid. Cine vrea una originala de la mama ei, reconditionata, restaurata, re, re, re, nu are decit sa caute, sa o cumpere si sa o tina ascunsa in casa, nu cumva sa se uzeze de la privirile altora. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui. Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. Bv!!! cineva care e cu adevarat in tema si a inteles ce am vrut sa zic nota 10:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Azi am avut drum si am trecut sa vad CZ-ul lui Flubber26. Baiatul a fost foarte dragut si m-a lasat sa dau o tura cu el. Pot sa va spun, in contextul discutiilor anterioare de pe forum legate de aprindere, ca a pornit imediat si a mers bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Am montat un magnetou de Piaggio Liberty 50 fara nici o modificare a bobinajului, cand am vazut demultiplicarea la pornire la jawa am crezut ca nu v-a porni dar contrar asteptarilor porneste la "sfert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 am o intrebare, de ce nu revine pedala de la schimbator in pozitia de mijloc fica ca o ridic in treapta I fie ca a o cobor in treapta a II ce arc trebuie sa verific in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Pe "sector" exista doua arcuri, iar daca alea sint rupte sau moi, nu mai readuc pedala la punctul de neutru. Desfaci capacul din stinga motorului, dai jos ambreiajul si semiluna de pornire, vezi in ce stare sint cele doua arcuri care ti se ivesc in fata si iei masurile necesare. Atentie sa nu-ti cada in interiorul motorului cele doua bolturi (clicheti) care urca si coboara sectorul prin actionarea pedalei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Pe "sector" exista doua arcuri, iar daca alea sint rupte sau moi, nu mai readuc pedala la punctul de neutru. Desfaci capacul din stinga motorului, dai jos ambreiajul si semiluna de pornire, vezi in ce stare sint cele doua arcuri care ti se ivesc in fata si iei masurile necesare. Atentie sa nu-ti cada in interiorul motorului cele doua bolturi (clicheti) care urca si coboara sectorul prin actionarea pedalei! arcuri am eu........Alba e aproape de Cugir . Pe langa cele spuse de @ivan, mai poate "exista o posibilitate" , anume la o demontare anterioara sa nu fi nimerit intre cele 2 arcuri . Axul schimbatorului, nu cel de care e prinsa pedala, ci cel din motor are cei doi clicheti de care zice @ivan si un stift/bolt care se pozitioneaza intre arcurile alea.... de nimeresti intre spirele unui arc nu mai revine pedala la orizontala. Arcurile sunt in selectorul de viteze/harta asezati in suporti de tabla f. subtire .... si acolo poate aparea vreo problema. sau poate ai inlocuit "O-ringul" de la axul pedalei cu unul obisnuit si strange ala . Segmenti de cz, intrebai intr-un post....ultima data, acum 1,5 ani...erau la tg. mures....toate cotele. De fapt pt. jawa ts...dar tot aia e. Editat Octombrie 3, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 arcuri am eu........Alba e aproape de Cugir . Pe langa cele spuse de @ivan, mai poate "exista o posibilitate" , anume la o demontare anterioara sa nu fi nimerit intre cele 2 arcuri . Axul schimbatorului, nu cel de care e prinsa pedala, ci cel din motor are cei doi clicheti de care zice @ivan si un stift/bolt care se pozitioneaza intre arcurile alea.... de nimeresti intre spirele unui arc nu mai revine pedala la orizontala. Arcurile sunt in selectorul de viteze/harta asezati in suporti de tabla f. subtire .... si acolo poate aparea vreo problema. sau poate ai inlocuit "O-ringul" de la axul pedalei cu unul obisnuit si strange ala . Segmenti de cz, intrebai intr-un post....ultima data, acum 1,5 ani...erau la tg. mures....toate cotele. De fapt pt. jawa ts...dar tot aia e. o sa verific cu prima ocazie pedala de care vorbesc este la un cz de 175 cmc modelul 450 am rezolvat cu segmentii la magazinul de la semafoare din ampoi 3 dar cand am intrebat prima data au spus ca nu au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.