Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai cum asa? Are motive ?:)

Tu portzi de grija altor fiare, dar de hibridul tau nu-mi amintesc sa fi dat ceva detalii, poze, noutatzi mai ales! :laugh:

Macar noi mai miscam fiarele astea. Apropo as vrea sa vad ce sea ai... :givemebeer:

Link to post
Share on other sites

Nea' Nelu , deocamdata hibridu' zace , vreau sa-i pun aprindere cu cdi , ca prea-mi place cum se comporta pe cross . ( crossu' porneste si cu baterie muci , dar sincer sa fiu habar n-am ce aprindere are ca nu m-am uitat la alternator/magnetou/dinam sau ce are el acolo) .

Sper ca "fiara" va iesi complet functionala din iarna ; poate chiar inmatriculata.:)

Apropo de sa , cand ajung in Severin tre sa va aduc saua aia ruseasca .

post-66613-0-50854000-1347640210_thumb.jpg

 

Saua arata cam asa , cum e in poze , dar ma bate gandul sa o modific , sa o fac mai subtirica . Modificari peste modificari ...

 

Toate cele bune ! .

Edited by alexenescu
Link to post
Share on other sites

Sa lasi toba intreaga, asa cum a facut-o muma ei, fiindca asa ciomuita in veci nu-ti va merge bine motorul si iti va consuma cu galeata! ;)

Link to post
Share on other sites

Atunci cauta alta buna, fiindca motorul ala nu va mai merge bine in vecii-vecilor, amin! Poti sa-i pui chiar si aprindere atomica, asistata de NASA prin satelit! Crezi ca tovarasii cehi au fost prosti cind au conceput toba in formatul ala si avind la interior sitele alea?! :moron:

Aia este una dintre cele mai bune tobe concepute de cehi pentru modelele de motoare in doi timpi de strada.

Link to post
Share on other sites

Salutare.Nu te supara dar sa stii ca daca motocicleta este din 1961,sau poate fi,apai motorul de pe ea nu-i din 61.Eun motor mai aproape de 75-80 zic io.Motorul face cu prisosinta cei 115 E dar este un hibrid.pentru cine vrea sa mearga cu o "socialista",o spun inca odata:merita toti banii.

Link to post
Share on other sites

am si motorul original in perfecta stare...

Nu prea mai este nici asta original, fiindca cilindrul si implicit setul motor este tot de CZ 175 Sport. Pacat, este un motor frumos, la bani putini, dar care nu face nimanui cu ochiu'...

Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ?

Bafta la vinzare! :cheers:

Link to post
Share on other sites
Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ?

Nene Ivane, omul a trecut instalația pe doiÂşpe volți cu ajutorul unui magnetou:

. AÂş fi curios să aflu dacă instalația este prevăzută Âşi pentru baterie.
Link to post
Share on other sites

Da, multumesc...scapasem din vedere faptul ca omul specificase acum ceva vreme in urma treaba asta! In cazul asta chiar are un motor bun, fara hibe. :cheers:

Ma intereseaza modelul magnetoului folosit si eventual modul de adaptare. Nu de alta, dar acum am in batatura si io un motor de CZ 175 Sport, caruia trebuie sa-i gasesc pe viitor menirea! :bike-037:

Link to post
Share on other sites

magnetou e unul de scuter model chinezesc in 4timpi.dar modificat de mine ,deoarece CZ nu e un motor de turatie si nu dadea scanteie kalumea, numai daca dadeai cu ''vana la peda''

-magnetou de scuter are statorul format din 5 bobine care au rol de incarcare,lumini,si una care are sarma subtine care are rolul de a da scanteie,aceea bobina are o valoare aproximativa de 300 de ohmi,

-eu am scos sarma groasa de pe o bobina de la incarcare si am bobinato cu sarma subtire invers la sensul bobinei de scanteie .si asa am ajuns la 0 valoare de 500de ohmi, si pot spune ca da o scanteie daca o invarti si cu mana.

-ptr a pune statorul cu bobine pe CZ.am calculat putin si am facut o schema(desen tehnic) la piesa originala de la CZ in care vine pus semerigul in asa fel incat sa tina si statorul. acel desen l-am dat la un strungar care mi-a facut piesa din bronz ...

-volanta se potriveste perfect pe conul de la ambielaj ....

-punctul l-am pus cand e pistonu sus, fanta care e pe volanta sa fie trecut de senzor...

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Erate la ce ai scris mai sus :

 

1 - motorul in 2 timpi este de turatie mare;

2 - daca ai pus "punctul" cand pistonul este "sus" sa nu te astepti ca motorul sa-ti functioneze la parametrii normali.

Link to post
Share on other sites

''frate''daca citeai cu atentie am specificat ca:fanta care e pe volanta e trecuta de senzor cand e pistonu sus.adica vine in intampinare....adica are avans..(si am puso si mai inainte si mai inapoi ,cel mai bn merge cum am specificat)

si motorul de CZ nu are turatia la scutere in 2 timpi....si te astept sa dam o dura cu el ca sa iti dai cu parerea..

Link to post
Share on other sites

CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T.

Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min.

Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo.

...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba.

Link to post
Share on other sites

CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T.

Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min.

Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo.

...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba.

Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata.

Link to post
Share on other sites

nu vreau sa ma contrazic cu nimeni...in prima faza l-am montat fara nici o modificare...si dadea o scanteie intradevar dar nu suficienta dupa parere mea (in comparatie cu un scuter china)si mereu uda bujia etc.dupa ce am crescut nr de ohmi . s-a schimbat total treaba ...

-iar la yamaha bobina de inalta daca o masori are cu siguranta intre 400-500 de ohmi in schimb la magnetou de china cumparat ( nu cel original care se regaseste pe o chinezarie care are si el intre 400 -500 ohmi)are undeva la 300-400 (decat sa mearga) ...

si oricum turatia pe care o da cz la peda e mult mai mica decat cea pe care o da un scuter

Edited by flubber26
Link to post
Share on other sites

Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata.

.......daca asta se intelege, atunci sunt baloane. Vroiam sa contrazic unele teorii, anume ca nu ar merge un magnetou de la un motor turat la altul mai "nacajit" in ture.

 

Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui.

 

Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. B)

Link to post
Share on other sites

Salut. Singurul lucru care nu-mi este clar in toata discutia asta cu motorul de 175 Sport este ce lumina are la far "instalatiunea" in cauza. Am vazut clipul, cum a pornit motorul, am auzit mersul motorului la ralanti, am auzit mersul motorului in turatie. Daca stapinul hibridului ne-a tras pe mansa cu pornirea sa zicem ca avea motorul cald si alte vrajeli, la ralanti...mucles, replay si ascultati. Va place, bine. Nu va place? Replay si mai ascultati odata. Si cum spune anterior mie Calin, tot ce trebuia facut ptr. o aprindere cit mai functionala, s-a facut. Cine o va cumpara, la pretul asta (poate si cu motor de rezerva in toate mintile lui) cred ca va fi multumit de hibrid. Cine vrea una originala de la mama ei, reconditionata, restaurata, re, re, re, nu are decit sa caute, sa o cumpere si sa o tina ascunsa in casa, nu cumva sa se uzeze de la privirile altora. Numai bine.

Link to post
Share on other sites

Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui.

 

Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. B)

 

Bv!!! cineva care e cu adevarat in tema si a inteles ce am vrut sa zic nota 10:D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...