Aleko Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Nu vad de ce nu apare Fabrica Tohan si motocicleta Hoinar in rubrica Motociclete Noi. Poate ca ei (din prostie) nu au solicitat, dar faceti-le voi propunerea. Avand in vedere ca inca se fabrica si se vinde la 17 000 000 lei pretz total mi se pare o dovada de usoara indiferenta din partea redactiei. Apreciez pozitiv felul in care intelegeti fenomenul moto romanesc prin articolele despre socialiste si motociclete de epoca. Pentru multi comunistele sunt inca motocicletele cu care invata ABC-ul moto. De altfel este unul din motivele pentru care nu ratez nici un numar. Nu cred ca pierdeti nimic prin prezentarea si ,de ce nu, sustinerea unui produs romanesc cu traditie si cu un raport calitate/pret imbatabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 27, 2005 Autor Share Postat Mai 27, 2005 Asa-i ca-i destul de frumos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 super, 5 viteze, 90 km/h merge hoinarul de rupe. daca l-ar scoate un mic enduroi ar fi si mai atractiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 DESTINAŢIE : Mijloc de transport pentru două persoane, atăt pentru oraş căt şi pentru drumuri mai lungi. CARACTERISTICI TEHNICE : - motor : cilindree 49,6 cmc. - cutie de viteze în 5 trepte comandate, cu - selector la picior PERFORMANŢE : - puterea : 5 CP/8200 rot/min. - viteza : 70 km/h. - autonomie în jur de 450 km. unde-s aia 90 km/h promishi de @ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 putina pila pe la porturi, 2 segmenti pe piston, nitica lucratura la toba, pinionul de atac.. cineva zicea de 100 cu 2 persoane, dar cu 6,5-7 l/100km la drum intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 web-ul lu' hoinar: http://www.tohan.ro/page15.html @zidu: daca-mi iau hoinar, shtiu la cine sa vin sa-l faca sa fuga!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Probabil nu au trecut Hoinar-ul pt ca (am inteles din discutiile anterioare) nu se mai fabrica...Ca mai e unul la vanzare la pretul respectiv... Cu motoarele si piese, iar e problema...eu am un cart cu motor de hoinar si nu mi-a fost deloc usor sa gsaesc segmenti....mai aveau la magazinashul respectiv si pistoane, cilindrii..si ....cam atat... Dar sunt intru totul de acord ca, desi industria romaneasca nu mai e in stare de nimic (no offense, dar in MOTO asa e...) , macar sa fie prezentate cu cat mai multe atuuri,din care cel dintai banui ca e pretul..sper sa nu fie singurul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Autor Share Postat Mai 31, 2005 Da, m-am trezit tarziu sa zic,dar revista apare de 3 ani. Puteau si ei sa puna Hoinarul, ca poate mai cumpara lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 mda, mai bine mai tarziu decat niciodata....Si in toti acesti 3 ani sa nu fi fost nici un articol detaliat despre ce inseamna productia moto in romania ? eu unul nu ma pot lauda cu o asa colectie sa verific, dar cei care pot sunt bineveniti. Nu ma aflu printre cei care au avut drept prima iubita o mobra sau un hoinar, dar tot as fi incantat sa citesc despre ele..am facut-o de cate ori am avut ocazia, dar e din ce in ce mai rar.... A fost acel articol in Jurnalul National despre prima moto romaneasca...nu ar putea fi un punct de pornire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 In nr.6/2004 al revistei "Univers Moto" a fost totusi un articol interesant (desi controversat...) numit "696 R: Mobra rediviva?" in care se analiza, tangential, si evolutia industriei moto mioritice (care monteaza acum totusi, in licentza, chestiile taiwaneze de 50 si 125 cmc numite "First Bike"). Un test despre astea ar fi evident binevenit, in oricare dintre reviste! 125-ul e la vreo 60 de milioane (cam 1.700 euro), e in 4t, prinde 90 km/h si consuma putin (2l/100 km , normal la doar 10 CP) dar pare sa aiba mici hibe pe ici-colea. Am fi curiosi sa aflam mai multe date dintr-un test obiectiv si nu doar din auzite, nu credeti? Traiasca in orice caz pretenia romano-taiwaneza!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2005 Autor Share Postat Iunie 2, 2005 Mda, nici un raspuns de la Moto Life. Cred ca puteau ajuta si ei cumva. Acum toata pustimea cu dare de mana ia scutere scumpe care (desi sunt comode si placute) nu ofera senzatiile unui Hoinar. Asta e. De altfel de ceva vreme (adica cam de cand a plecat Stefanescu aka Neamtu) revista a inceput sa neglijeze motocicletele clasice. Articolele lui Stefanescu faceau revista mai interesanta, ii dadeau un farmec de revista cu traditiein lumea moto. Fara ele, revista Moto Life are mai putine atuuri in lupta de piatza cu Univers Moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Motocicletele clasice au fost sunt si vor fi un punct de referinta puternic in lumea moto, asa ca ar trebui acordata mai multa atentie lor si sa mai lasam discutiile si testele de "bucati de plastic"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorpion Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 (editat) Deci, de doi ani incercam sa luam legatura cu brasovenii sa aflam mai multe informatii despre Hero, First Bike, Mobra sau dracu stie ce mai fabrica ei. Daca ne lovim cap in cap cu incapatanarea dumnealor de a furniza informatii publice, asta deja nu prea mai tine de noi. Ne-am cam saturat sa tot vrem sa facem un bine omului gratuit si respectivul sa se uite la noi de parca l-am da apoi in judecata si i-am lua pielea dupa el. Daca reuseste altcineva sa scoata informatii de la ei, sa fie sanatos si la mai multe! Ideea e ca noi ne vom interesa in continuare de astfel de informatii, cand le vom avea le vom publica (de ex: in numarul viitor vom vorbi despre o fabrica romaneasca ce produce unele din cele mai cunoscute casti internationale). Cat despre motocicletele clasice, probabil ca sigur le vom aborda la iarna cand vom avea spatiu suficient. Sunt atatea evenimente inerne in aceasta vara ca ne mai trebuie inca o revista-doua sa le tratam pe fiecare cum ar trebui. Editat Iunie 13, 2005 de skorpion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 putina pila pe la porturi, 2 segmenti pe piston, nitica lucratura la toba, pinionul de atac..cineva zicea de 100 cu 2 persoane, dar cu 6,5-7 l/100km la drum intins 173817[/snapback] Am avut eu Hoinar. Aprindere Magneti Marelli, bujie Bosch cu 3 electrozi, scos niste site din tona, nu toate, segmenti de la un scuter Honda, umblat un pic la carburator si atat ca sa prinda 90 cu mine in sa. Consum 3,5-4l/100km. L-am vandut unui pusti care a dat in el 100 la ora si i-a crapat chiulasa. Banuiesc ca ori e facut sa mearga cu 70 ori nu i-a bagat pustiul ulei in benzina. Hoinar? Motoreta buna! Eu am ramas cu o amintire placuta. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Vrajeala cu 70 km/h... Eu am avut Hoinar si in talon scria 65 km/h... Nu se mai fabrica Hoinar!!! Ultimele bucati ce erau bagate in vanzare erau facute din piesele ramase pe stoc.. Multe aveau rezervorul gaurit, curgea uleiul din cutie, cauciucuri imbatranite, burdufe imbatranite...Garantie 18 luni!!! , fara sa asigure piese de schimb, si nici service autorizat nu era specificat unde gasesti!!! Eu am vrut sa cumpar, degeaba este ieftin, daca il cumperi si poti sa te ff... in el!! Deja ca nou era prost!!! Apropo.. Mobra Super era mult mai bun decat Hoinarul..La Hoinar unele "inbunatatiri" erau facute de niste prosti!!! - ex. toba de esapament sa stai cracanat pe motor, si te mai si arde la picior... - scarita pasager prins de bascula la fiecare groapa sare si piciorul - fara portbagaj, - fara cheie de contact - Sa usor demontabila .. motoreta special facut sa fie cat mai usor de furat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 Mi-am amintit de Hoinarul meu carenat. Prima "carenata" a mea. Tineam mult la el... i-am dat si vopsea neagra metalizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 Nu vad de ce nu apare Fabrica Tohan si motocicleta Hoinar in rubrica Motociclete Noi. Poate ca ei (din prostie) nu au solicitat, dar faceti-le voi propunerea. Avand in vedere ca inca se fabrica si se vinde la 17 000 000 lei pretz total mi se pare o dovada de usoara indiferenta din partea redactiei. Apreciez pozitiv felul in care intelegeti fenomenul moto romanesc prin articolele despre socialiste si motociclete de epoca. Pentru multi comunistele sunt inca motocicletele cu care invata ABC-ul moto. De altfel este unul din motivele pentru care nu ratez nici un numar. Nu cred ca pierdeti nimic prin prezentarea si ,de ce nu, sustinerea unui produs romanesc cu traditie si cu un raport calitate/pret imbatabil. FI SERIOSSSSSSSSSSSS........... HOINAR.????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shobolanu19 Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 si totusi oare noi romanii de ce nu mai fabicam motoare!!! am avea si unde si unpic modificate (enduro) ar arata super si cred ca s-ar si vinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorpion Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Salut In nr 43 al revistei ne-am ocupat de acest subiect si am aflat ce mai "face" Mobra noastra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Aleko,vad ca iti place hoinarul. Eu am hoinar si va pot spune ca sunt destul de multumit de el. Cat despre toba,poti sa ii pui una de mobra daca nu esti multumit de ea si spui ''ca te arde la picior''. Uite o poza cu un hoinar(nu este al meu) care are o toba d mobra. Probabil ca tipul avea aceeasi parere ca a ta(ca se arde la picior) aaaaaaaa si inca ceva.Ce modificari iti trebuie ca sa prinda 90 cu 1 persoana???!!!!! Eu i-am marit pistonul si trage de rupe.Cu doua persoane ia 90-100 km/h fara probleme!!!!bine................asta cu segmenti buni,benzina buna,reglata bine........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Ca sa_mi mearga hoinarelul meu de acasa care e a lui taicamiu tre sa pun e pe mobra mea pe el aprinderea si alte piese dar eu aam la mana mobra pt k.zik io ca e mai draguta ca un hoinar si in acelasitimp mai linistila la galagie turatii arata mai pf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubbusiness Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 am sunat eu acum vreo luna la fabrica si mi-au zis ca nu mai au la vanzare decat un Hoinar la 17 milioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Dar piese de schimb mai au? Da-mi si mie nr. de telefon te rog Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares Badrea Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Hoinar: prima dragoste! Prima mea motocicleta, zic motocicleta datorita capacitatii cilindrice de 80cmc. Detalii tehnice: Capacitate cilindrica: 80cmc (Radiator alezat si camasa de cilindru modificata cu ca baleaje de transfer si doua de evacuare) Carburator: Dellorto 32 Raport compresie: 14:1 Putere maxima: cam 18 cai la 11.000 rpm (performanta obtinuta cu aprindere motoplat si rulmenti speciali la ambielaj precum si toba de esapament custom) Viteza maxima: 137 km/h (in conditiile in care aveam o calcatura extrem de scurta) Consum: mediu de 10% Singura problema tehnica pe care am avut-o a fost ruperea axului secundar din cutia de viteze. Problema rezolvata de altfel odata cu fabricarea unui nou ax cu indexare si mult mai rezistent. Nu pot sa va spun satisfactia pe care o aveam plecand de la stop si lasand in urma pe vremea aceea (imediat dupa revolutie) absolut orice motocicleta de provenienta slava. As mai modifica unul si acum numai de fun sa vad ce fete ar face unii cu bmw-urile cand ar vedea Sageata Neagra (era numele de alint) plecand de la stop ca din prastie. O fi cool sa pleci de pe loc tare cu o Hayabusa dar cred ca e si mai cool sa dai gaze la bmw-uri cu Hoinaru'! Hoinareala placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.