Sari la conținut

Sfaturi Pentru Vopsit


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 375
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unde pot vopsi si eu o carena, fara sa fie diferenta de culoare cu restul carenelor?

vezi in manualul mobrei daca nu specifica codul de culoare.

e posibil sa il gasesti scris sub sa, sau pe la ghidon.

 

daca te duci pt vopsea la cei de la vitan (pe care ii recomand) au un catalog f cuprinzator; mie mi-au nimerit vopseaua, desi negrul meu avea si o mica concentratie de "sclipici".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi in manualul mobrei daca nu specifica codul de culoare.

e posibil sa il gasesti scris sub sa, sau pe la ghidon.

 

daca te duci pt vopsea la cei de la vitan (pe care ii recomand) au un catalog f cuprinzator; mie mi-au nimerit vopseaua, desi negrul meu avea si o mica concentratie de "sclipici".

 

Mersi de pont!

Imi poti spune o adresa mai exacta si aproximativ cam cata imi trebuie pentru carena fata? Si .. daca mai ai habar si de un pret, tot aproximativ. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau tanti nu stiu cum de la lizeanu (e renumita, ca toata viata si-a petrecut-o in magazinu ala de vopsea)...e in dreapta de mega image, al doilea mag de vopsea :kali:

 

da nu mai bine o lasi asa?o faci rat bike :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de pont!

Imi poti spune o adresa mai exacta si aproximativ cam cata imi trebuie pentru carena fata? Si .. daca mai ai habar si de un pret, tot aproximativ. :kali:

 

Pai avand in vedere ca in sistemele de mixare a vopselelor cantitatea minima este de 100g .... Eu zic ca iti ajung cele 100g asta cu conditia sa nu fie o perla pretentioasa cu grad mic de acoperire

 

Diferenta de nuanta in principiu si general dintre codul de culoare si vopseaua de pe element apare la vopseaua 2k datorita razelor UV ... cea fara lac mai popular zis

de aceea e bine sa mergi la un service care are laborator pt vopsea sa iti faca nuanta pe loc

 

Pret undeva pana in 2,5 mil all inclusive

Editat de sasser
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firma se numeste Genolux Serv...ca sa o identifici mai usor si au 3 magaizne:

-unul in targ la vitan si e cam spate in spate cu standul de la Moto Louis tt 3440709

-unul pe Lizeanu 0722654490

-unul pe sos Viilor 211 68 25

 

cum a spus cineva mai devreme, vopseaua se vinde in tuburi de 100ml = 30RON ( a mea fara lac asa a fost). un tub de lac DupliColor (recomad cu caldura dupa ce in prealabil am luat unul mai ieftin)e 14 RON, smirghel de diferite granulatii...diluant si o laveta care nu lasa scame.daca ai si de facut reparatii, au si un chit pt plastic, 11 RON. ti-as recomanda si in tub de plastic primer (ca sa fixeze mai bine vopseaua pe suprafata smirgheluita) e vreo 13 RON.

 

nu stiu ce motor ai ca sa stiu cat de mare e carena, o vopsesti fata/verso...in principiu un tub de 100 ml ar trebui sa iti ajunga. pe doamna de la magazin poti sa o mai intrebi un sfat, e f draguta si te ajuta.

 

bafta! si daca mai ai intrebari cu vopsitul (nu ca eu as fi mare expert, dar le-am invatat pe masura ce le-am facut) da-mi un PM si vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la GenoLux si nu mi-au gasit culoarea exacta, adica R258 (Winning Red) :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la GenoLux si nu mi-au gasit culoarea exacta, adica R258 (Winning Red) :kiss:

 

salut , eu sunt pregatitor vopsitor la la un service specializat bmw , si cred ca ash putea sa te ajut cu vopseaua , acolo avem laborator , important este sa nu aiba mai multe nuante pe acelasi cod ( daca are va trebuii sa te chem cu o mostra de vopsea sau cu agregatu , ca sa vedem care din ele este ), voi reveni luni cu un post sa iti spun ce am gasit , pana atunci bafta

 

imi cer scuze , am cartele ( honda ) de la standox in fata si nu am gasit codul tau , :D , sigur l-ai scris corect , din ce an e motoru ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda CBR F4i sport din 2001. Sub sa scrie codul culorii: R258 sau R-258! E aceiasi nuanta de rosu ca si la Fireblade si VFR, din acelasi an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oi avea :burnout:

Si am mai vazut la un prieten dupa ce sa uscat vopseaua a stropit cu apa usor ca sa ramana picaturi pe ea dupaia a uscato si a dat cu lac...Iesise super!

 

 

la asta ma refeream

niste poze nu ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
- smirghel de 600, 800, 1000, 1500, 2500, 3000 (cam cinci din fiecare)

 

hey !!!! :baldy: o polishezi ????

 

Ordinea tehnologica e asa:

 

inainte de chituire in functie de gravitatea avariei

 

60 - 80 pt curatare egalizare dupa tinichigerie

Chituire

80(indepartarea surplusului de chit in urma aplicarii cu racleta - egalizare) -(120) -150 -(180) - 220 - 240 - (320) cele din paranteza se pot sari doar ca la granulatia urmatoare trebuie insistat ceva mai bine

Chit de pistol (daca este cazul)

220 - 240 (320)

Fuller (Sprit chit-ul )

(320) - 400 - 600 - 800 (te opresti la 800 pt vopselele 2k ) - 1000 (pt base coat-uri peste care se aplica lac)

Vopsitoria

USCAREA

(1000) 1500 <-> 3000 polishare , egalizare scursuri (plangeri)

 

La fiecare etapa se degreseaza cu solvent

IMPORTANT:

A NU SE FOLOSI APA la slefuirea chitului ci doar la finisarea Fuller-ului

Dupa degresarea chitului - a se aerisi foarte bine suprafata de lucru .. folositi pistolul de aer

De ce? Chitul este foarte poros si actioneaza ca un burete .. o sa aveti surprize neplacute la celelalte etape mai ales la uscare .... de aceea se formeaza micile "cratere" in locurile unde s-a lucrat cu chit .... ori datorita nedegresarii corecte

 

Folosind ordinea mea vei observa calitatea muncii tale :blink: :blink:

 

Oi avea :ph34r:

Si am mai vazut la un prieten dupa ce sa uscat vopseaua a stropit cu apa usor ca sa ramana picaturi pe ea dupaia a uscato si a dat cu lac...Iesise super!

 

a facut asa:

 

a dat stratul de vopsea, a lasat-o sa se traga , a stopit cu apa pana i-au iesit picaturile dorite, apoi se foloseste un argintiu fin metalizat(nu obligatoriu argintiu, depinde si de culoarea baza) , se gazeaza picaturile de apa cu presiune mica pt a nu le imprastia ,tinand pistolul de vopsit aproape paralel cu suprafata de vopsit , se da uscare pana la evaporarea picaturilor de apa , in acest fel vaporii de vopsea depusi pe picaturi se vor aseza pe suprafata de vopsit ... se aplica lacul

 

Asa se obtine efectul picaturilor de apa

 

salut , eu sunt pregatitor vopsitor la la un service specializat bmw , si cred ca ash putea sa te ajut cu vopseaua , acolo avem laborator , important este sa nu aiba mai multe nuante pe acelasi cod ( daca are va trebuii sa te chem cu o mostra de vopsea sau cu agregatu , ca sa vedem care din ele este ), voi reveni luni cu un post sa iti spun ce am gasit , pana atunci bafta

 

imi cer scuze , am cartele ( honda ) de la standox in fata si nu am gasit codul tau , :blink: , sigur l-ai scris corect , din ce an e motoru ???

 

Omu, nu ai acces la codurile moto decat din softul mixerului si asta daca au fost incarcate in el, sau cel mai probabil ai codurile pt BMW-moto

 

cat despre cartele ... mai rar

Codurile moto difera de la cer la pamant de cele auto

Editat de sasser
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca maxim 500 grame!

la o full carenata, peste un litru. depinde de nuanta , de ce culoare a afost ianinte. in orice caz dublu decat la aceeasi suprafata dreapta, ex capota sau plafon. sunt pierderi pt ca sunt multe muchii :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la o full carenata, peste un litru. depinde de nuanta , de ce culoare a afost ianinte. in orice caz dublu decat la aceeasi suprafata dreapta, ex capota sau plafon. sunt pierderi pt ca sunt multe muchii :kiss:

 

ai capota si plafon la mobra ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

apropo de topic in afara serviciului imi petrec timpul la atelierul unui prieten vopsitor-tinichigiu si vreau sa spun k am furat ceva meserie de la el asa k am desfacut carenele la cbr-u si acum le pregatesc de vopsit . promit sa revin si eu cu poze atat cu rezultatul final cat si din timpul procesului tehnologic. PEACE

 

 

sorry pt intarziere dar abia acum am reusit sa o termin . :moto: imi pare rau ca nu am facut poze in timp ce munceam la ea...dar macar cu rezultatul sa pun ..

daca va pot ajuta cu ceva din putina mea experienta.....cu placere.

post-38174-1217362759_thumb.jpg

post-38174-1217362797_thumb.jpg

post-38174-1217362858_thumb.jpg

post-38174-1217362935_thumb.jpg

post-38174-1217362972_thumb.jpg

post-38174-1217363011_thumb.jpg

post-38174-1217363059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
apropo de topic in afara serviciului imi petrec timpul la atelierul unui prieten vopsitor-tinichigiu si vreau sa spun k am furat ceva meserie de la el asa k am desfacut carenele la cbr-u si acum le pregatesc de vopsit . promit sa revin si eu cu poze atat cu rezultatul final cat si din timpul procesului tehnologic. PEACE

 

 

 

sorry pt intarziere dar abia acum am reusit sa o termin . :) imi pare rau ca nu am facut poze in timp ce munceam la ea...dar macar cu rezultatul sa pun ..

daca va pot ajuta cu ceva din putina mea experienta.....cu placere.

 

A iesit super misto :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine ca am gasit topicul asta tocmai cand am terminat de vopsit!

Oricum cam asa am facut cam cum e descris mai peste tot, dar am doua intrebari:

1. Cu ce solvent sa se faca degresarea dupa fiecare strat? Am incercat 3 diluanti si toti dau jos grasimea cu vopsea cu tot. Am folosit vopsele acrilice de la DUPLICOLOR si lac tot de la ei.

2. Unde puii mei gasesti banda din aceea care se lipeste pentru diferite modele?!?!?! Eu am dat strat albastru, pus banda de izolat, dat peste cu negru, scos banda de izolat... asa ramane o dunga albastra. Dar, chiar pe marginile benzii de izolat, aceasta fiind relativ groasa pentru un strat de vopsea (0,3 mm) raman niste ridicaturi care se simt si sunt super enervante. Dupa lac nu se mai simt, dar se vad. Am incercat smirgheluire, le ia jos foarte bine, vopseaua neagra nu are nimic, isi revine dupa lacuire, dar vopseaua albastra metalizat se duce dracului dupa smirgeluire, fara sa isi revina dupa lacuire. Asa ca unde se gaseste banda din aceea foarte maleabila, foarte subtire, cum se vede pe la astia pe la TV???? Am vrut sa fac cu banda din aceea corectoare pentru hartie, peste care se poate scrie, dar se lipeste mult prea bine si e dificil si de pus si de dat jos. Nu merge.

 

Motor: Minsk 125

Piese vopsite: far, aripi, rezervor

Pret materiale: aprox 250 RON (3xlac, 2xnegru, 1xalbastru, 2xgrund, smirghel 40-1200 - mai fin nu am gasit - perii sarma, chit 250g) - pana acum. Se pare ca va avea nevoie si de putin polish, insa pentru asa ceva am deja ustensile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,...supertare..respekt...Mi-ai dat chef sa ma apuc shi eu de vopsit.Am mai incercat la masina,preventiv,sa nu apara rugina.Tot vine iarna shi bag motoreta in garaj,pt revizia anuala...Mult succes... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine ca am gasit topicul asta tocmai cand am terminat de vopsit!

Oricum cam asa am facut cam cum e descris mai peste tot, dar am doua intrebari:

1. Cu ce solvent sa se faca degresarea dupa fiecare strat? Am incercat 3 diluanti si toti dau jos grasimea cu vopsea cu tot. Am folosit vopsele acrilice de la DUPLICOLOR si lac tot de la ei.

2. Unde puii mei gasesti banda din aceea care se lipeste pentru diferite modele?!?!?! Eu am dat strat albastru, pus banda de izolat, dat peste cu negru, scos banda de izolat... asa ramane o dunga albastra. Dar, chiar pe marginile benzii de izolat, aceasta fiind relativ groasa pentru un strat de vopsea (0,3 mm) raman niste ridicaturi care se simt si sunt super enervante. Dupa lac nu se mai simt, dar se vad. Am incercat smirgheluire, le ia jos foarte bine, vopseaua neagra nu are nimic, isi revine dupa lacuire, dar vopseaua albastra metalizat se duce dracului dupa smirgeluire, fara sa isi revina dupa lacuire. Asa ca unde se gaseste banda din aceea foarte maleabila, foarte subtire, cum se vede pe la astia pe la TV???? Am vrut sa fac cu banda din aceea corectoare pentru hartie, peste care se poate scrie, dar se lipeste mult prea bine si e dificil si de pus si de dat jos. Nu merge.

 

Motor: Minsk 125

Piese vopsite: far, aripi, rezervor

Pret materiale: aprox 250 RON (3xlac, 2xnegru, 1xalbastru, 2xgrund, smirghel 40-1200 - mai fin nu am gasit - perii sarma, chit 250g) - pana acum. Se pare ca va avea nevoie si de putin polish, insa pentru asa ceva am deja ustensile.

 

/index.php?...1661&st=800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...