Banzay Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Nu, ca e si lac mat (cel putin vorbind despre astea la spray). Asa am stricat eu frumusete de vopsea Bine...rau nu a iesit, dar eu voiam sa luceasca si prin cap mi-a trecut sa ma uit la spray deabia la sfarsit: deh, inceputuri in ale 'tuningului', nu prea stiam cu ce se mananca nici vopsitul asta. Editat Martie 21, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Eu tocmai sunt la jumatatea vopsitului,jumatate din carene sunt gata.Am dorit sa o fac negru mat si tot ce am folosit au fost vopsea la spray si smirghel de 1200. Am matuit vopseaua cu 1200 (cam 30 de minute fiecare bucata de carena,sau mai putin uneori,depinde de suprafata).In locurile cu mici ciobiri am insistat cu smirghelul pana cand a devenit aproape neteda suprafata. Am dat 2 straturi de spray negru mat cumparat de la praktiker (19 lei spray-ul-per total 4 bucati).Nu a curs,nu s-a cojit,a iesit aproape PERFECT. Singurele locuri unde nu a iesit perfect a fost in locurile unde erau zgarieturi mai adanci si nu am avut rabdare sa le umplu cu chit in rest unde era ok suprafata spui ca-i data din fabrica vopseaua.(problema va fi remediata cu stickere aplicate pe deasupra).O sa revin cu poze in curand.Si acum testul timpului imi va arata cum va tine vopseaua in timp,nu voi aplica lac pe deasupra.Va salut! maxim trei luni daca ai noroc. been there, done that. asta cu tot cu lac mat... ma apucase pe mine talentul de vopsitor. mi-a iesit bine, nu spun nu dar n-a rezistat neam. in trei luni aveam ceva patat in diferite nuante de gri-sobolan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 nu e si mai iefitin sa o faci ratbike? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 ba cred ca da. doar ca dureaza mai mult sa ajunga ratbike decat sa dai cu spray... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 pai fi atent, dai cu spray pe ea, direct cum e acuma, nepregatita, nespalata etc si va iesi tot un fel de ratbike in scurt timp ca se mai cojeste vopsea prin locurile unde era mizerie, sau unde nu a prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Oi avea Si am mai vazut la un prieten dupa ce sa uscat vopseaua a stropit cu apa usor ca sa ramana picaturi pe ea dupaia a uscato si a dat cu lac...Iesise super! de stropit cu apa se stropeste inainte de vopsea enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Salut, iarna asta vreau sa imi vopsesc si eu motorul,un F4,vreau sa o fac un galben simplu.Intrebarea mea este cam de cata vopsea as avea nevoie (vopsea la spray pentru ca nu am pistol...) si cam cat va costa tot materialul (stratul care se da inainte de vopsirea propriu zisa,vopsea,lac) avand in vedere ca cel mai ieftin vopsitor,dar care mai vopsise motoare mi-a cerut 700-800 lei doar ca mi se pare mult avand in vedere ca e o motocicleta de 12 ani . eu sunt din tm si vopsea am vazut la policolor,aici poti sa iti alegi culoara din multe cataloage,deoarece nu vreau sa o fac neaparat cum e cea originala,vreau o culoare care sa imi placa,deci a mai folosit cineva vopsea de la policolor la spray,e buna de ceva?? ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salut, iarna asta vreau sa imi vopsesc si eu motorul,un F4,vreau sa o fac un galben simplu.Intrebarea mea este cam de cata vopsea as avea nevoie (vopsea la spray pentru ca nu am pistol...) si cam cat va costa tot materialul (stratul care se da inainte de vopsirea propriu zisa,vopsea,lac) avand in vedere ca cel mai ieftin vopsitor,dar care mai vopsise motoare mi-a cerut 700-800 lei doar ca mi se pare mult avand in vedere ca e o motocicleta de 12 ani . eu sunt din tm si vopsea am vazut la policolor,aici poti sa iti alegi culoara din multe cataloage,deoarece nu vreau sa o fac neaparat cum e cea originala,vreau o culoare care sa imi placa,deci a mai folosit cineva vopsea de la policolor la spray,e buna de ceva?? ms mult Totul depinde de mana iar mana ti-o formezi prin experienta. Daca stii sa vopsesti poti cu un amarat de spray sa vopsesti profesional. Problema la tine e ca o sa ai nevoie de o carca de spray-uri si o sa iesi mult mai scump decat daca ai lua o cutie de vopsea. 90% din lucrare o face pregatirea suprafetei pe care o ai de vopsit. Ai grija unde vopsesti, fereste-te de vant, praf etc. si vezi cum sa faci sa ai lumina, muuuuulta lumina (face diferenta intre un vopsit de mantuiala si un vopsit profesionist). Sunt foarte multe de spus dar gandeste-te bine ca nu e simplu precum pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Vopsitoria e cel mai greu lucru , se phisa pe mecanica . Nu iteleg "mult" si 10-12 ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Incerc atunci sa mai strang niste bani si o duc la cineva profi...si atunci el o sa stie si cam ce vopsea ar fi buna pentru carene. o zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 lasa pe altul la ce nu te pricepi..bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 cand nu exista pretentie poti sa o dai si cu var lavabil la o adica este cel mai ieftin, de exterior. pentru un carenaj de motocicleta 700-800 lei este mocangeala vopsit profesional.. asta daca nu este vre-un ametit chior si betiv "meseriasul" ala.. te sfatuiesc sa vezi ce a facut meseriasul, alte lucrari, si ai grija la eventualele lipituri ca sunt lucru dreacu in casa popii, un anumit gen de lipitura este rezistent si prezinta garantie sa zic asa.. hraparetii mancatori de hamsii sunt capabili sa lipeasca carene si cu glet mga si sa spuna ca tine jale " stie el" . Intradevar este foarte greu sa vopsesti, sunt foarte multe necunoscute care doar experienta le aseaza unde le este locul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan21ro Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 E foarte bun ghidul, insa am si eu o precizare. Vopsesc masini de cativa ani, momentan la nivel amator, si la fiecare lucrare atunci cand trebuie sa ii dau vopsea ud consistent garajul( fiind beton pe jos). Apa are doua functii: in primul rand atrage vaporii de vopsea si astfel nu se mai gazeaza piesa( lucru des intalnit atunci cand ai de vopsit o suprafata mare) si in al doilea rand nu se mai ridica praful care nu poate fi scos la matura oricat ai incerca. Cabinele de vopsit functioneaza pe ud, asa cum am scris mai sus, sau pe uscat cu filtre si ventilatoare. Este doar o parere personala, fiecare lucreaza asa cum considera ca este mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ce recomandati pt cele doua tobe ?(am taiat aparatoarele cu flexu`) Acoperit cu ceva ?Vopsit ?Si daca da, la ce sa am grija ,avand in vedere temp extreme?Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ce anume vrei sa vopsesti, tobele? Nu inteleg de ce ai taiat aparatoarele... Pt tobe, galerii etc, exista vopseluri speciale pt temperaturi inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) am inceput un proiect de a modifica codita la un fzr 93 si vreau sa stiu ce e bine sa folosesc chit sau fibra cu stratimat pt a umple niste spatii adik sa nu se mai vada ca e aplicat ceva sau e codita din 3 bucati si sa para doar una atasesz si o poza.in spatele seii pasager este o bucata care se imbina cu lateralele si vreau sa o fac dintr-o bucata.si dupa foliez toata codita.nu e sfarsita modificarea ma e de taiat mult:D Editat Noiembrie 8, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Daca spatiile nu sunt mari, poti sa folosesti chit de fibra, dar cu unele precizari: pe zona care se chituieste trebuie sa fie expus plasticul/fibra, intrat "in carne" cu o perie de sarma, ca sa adere bine chitul de fibra. Daca spatiile sunt mai mari, stratimat si rasina, gauri date din loc in loc in codita si batuta fibra si pe spate, pt rezistenta si aderenta. La final chituiesti cu chit de finisaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ms.ramane chit.ca e plastic langa plastic si oricum le fac o prindere intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Trebuie prinse bine intre ele, sa nu aiba joc... altfel crapa chitul. Plasticul se lipeste bine cu batoane de plastic, cele care se folosesc cu pistol la priza, nu stiu cum sa explic mai bine. Bine, exista si silicon de diverse feluri, eu am folosit si batoane si silicon de constructii (se face foarte tare) cu diverse ocazii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Poti baga sarma, plasa de sarma, plasa de plastic pt. rezistenta si acoperi/astupi cu chitul de fibra. Oricat de ciudat ar suna, am vazut si la case mai 'mari' ca lucrau asa... PS: Sa traiesti Domn Geo! We meet again! Editat Noiembrie 8, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Sa traim (bine) Domn Banzay Cand mai trec pe la Cta, probabil peste vreo luna, poate ne vedem la un suc, bere, votca etc Are dreptate banzay, se poate pune in loc de stratimat (tesatura) si plasa de fibra, din aceea pt constructii, eventual la rola subtire. Dezavantajul fata de stratimat e ca e mult mai dura, greu maleabila... dar cu putina insistenta, se poate lucra cu ea Plasa de sarma are marele dezavantaj ca e dura si rugineste, trage imediat umezeala de la chit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 treaba a mers bine pana acum.am chituit ca era toata denivelata.urmeaza sa slefuiesc bn si dupa ar fi sa dau cu un grund sau cu sprit chit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) Nitrochit/spritchit. si luat la 'pilit' cu multa apa. Eu cu ala de la kober parca am facut treaba destul de buna. poza aici PS: ca fapt divers, cat cantareste coada? PS2: eu am observat ca se lucreaza usor in ordinea asta: 1) dat fibra si o iei cu un smirghel 60-80-100 2) dat chit de fibra si nu il lasi sa se usuce bine ca freci o gramada la el, ci il iei la finisat cu smirghel cu multa apa 3) dai cu chit de finisaje, mai freci, mai vezi unde mai e de dat 4) spritchit si luat la finisat cu ud de 600-800-1000, cum crezi ca e mai bine. 5) unii mai dau un negru la spray sau pistol, asa in 'fum' doar cica ar vedea mai bine defectele, dar eu nu prea am procedat asa. 6) vopsea 2 straturi 7) lac 2 straturi, astepti sa se usuce, smirghel 1500 sa scoti 'coaja de portocala', dupa un ultim strat de lac. Asa iese binisor, chiar si cu echipamente hobby. Editat Noiembrie 28, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ms de sfaturi.nu cantareste mai mult ca inainte oricum am carenele laterale si le-am reparat pe cateva portiuni.in rest e vopseaua veche.o sa matuiesc si e ok sa dau toata carena cu sprit chit? trebuie neaparat anumea pt plastic sau e ok cel normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) gandeste putin inainte sa scrii. nu mai insira cuvintele asa aiurea ca mai sus, e enervant. Da, poti sa dai cu spritz-chit direct pe carenele de plastic. Editat Noiembrie 29, 2012 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.