Sari la conținut

Sfaturi Pentru Vopsit


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 372
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai fi atent, dai cu spray pe ea, direct cum e acuma, nepregatita, nespalata etc

si va iesi tot un fel de ratbike in scurt timp ca se mai cojeste vopsea prin locurile unde era mizerie, sau unde nu a prins :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Salut,

 

iarna asta vreau sa imi vopsesc si eu motorul,un F4,vreau sa o fac un galben simplu.Intrebarea mea este cam de cata vopsea as avea nevoie (vopsea la spray pentru ca nu am pistol...) si cam cat va costa tot materialul (stratul care se da inainte de vopsirea propriu zisa,vopsea,lac) avand in vedere ca cel mai ieftin vopsitor,dar care mai vopsise motoare mi-a cerut 700-800 lei doar ca mi se pare mult avand in vedere ca e o motocicleta de 12 ani .

eu sunt din tm si vopsea am vazut la policolor,aici poti sa iti alegi culoara din multe cataloage,deoarece nu vreau sa o fac neaparat cum e cea originala,vreau o culoare care sa imi placa,deci a mai folosit cineva vopsea de la policolor la spray,e buna de ceva??

ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

iarna asta vreau sa imi vopsesc si eu motorul,un F4,vreau sa o fac un galben simplu.Intrebarea mea este cam de cata vopsea as avea nevoie (vopsea la spray pentru ca nu am pistol...) si cam cat va costa tot materialul (stratul care se da inainte de vopsirea propriu zisa,vopsea,lac) avand in vedere ca cel mai ieftin vopsitor,dar care mai vopsise motoare mi-a cerut 700-800 lei doar ca mi se pare mult avand in vedere ca e o motocicleta de 12 ani .

eu sunt din tm si vopsea am vazut la policolor,aici poti sa iti alegi culoara din multe cataloage,deoarece nu vreau sa o fac neaparat cum e cea originala,vreau o culoare care sa imi placa,deci a mai folosit cineva vopsea de la policolor la spray,e buna de ceva??

ms mult

 

Totul depinde de mana iar mana ti-o formezi prin experienta. Daca stii sa vopsesti poti cu un amarat de spray sa vopsesti profesional. Problema la tine e ca o sa ai nevoie de o carca de spray-uri si o sa iesi mult mai scump decat daca ai lua o cutie de vopsea.

90% din lucrare o face pregatirea suprafetei pe care o ai de vopsit. Ai grija unde vopsesti, fereste-te de vant, praf etc. si vezi cum sa faci sa ai lumina, muuuuulta lumina (face diferenta intre un vopsit de mantuiala si un vopsit profesionist). Sunt foarte multe de spus dar gandeste-te bine ca nu e simplu precum pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

cand nu exista pretentie poti sa o dai si cu var lavabil la o adica :crack: este cel mai ieftin, de exterior.

pentru un carenaj de motocicleta 700-800 lei este mocangeala vopsit profesional.. asta daca nu este vre-un ametit chior si betiv "meseriasul" ala.. te sfatuiesc sa vezi ce a facut meseriasul, alte lucrari, si ai grija la eventualele lipituri ca sunt lucru dreacu in casa popii, un anumit gen de lipitura este rezistent si prezinta garantie sa zic asa.. hraparetii mancatori de hamsii sunt capabili sa lipeasca carene si cu glet mga si sa spuna ca tine jale " stie el" . :nono: Intradevar este foarte greu sa vopsesti, sunt foarte multe necunoscute care doar experienta le aseaza unde le este locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bun ghidul, insa am si eu o precizare. Vopsesc masini de cativa ani, momentan la nivel amator, si la fiecare lucrare atunci cand trebuie sa ii dau vopsea ud consistent garajul( fiind beton pe jos). Apa are doua functii: in primul rand atrage vaporii de vopsea si astfel nu se mai gazeaza piesa( lucru des intalnit atunci cand ai de vopsit o suprafata mare) si in al doilea rand nu se mai ridica praful care nu poate fi scos la matura oricat ai incerca.

 

Cabinele de vopsit functioneaza pe ud, asa cum am scris mai sus, sau pe uscat cu filtre si ventilatoare.

 

Este doar o parere personala, fiecare lucreaza asa cum considera ca este mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce recomandati pt cele doua tobe ?(am taiat aparatoarele cu flexu`)

Acoperit cu ceva ?Vopsit ?Si daca da, la ce sa am grija ,avand in vedere temp extreme?Multumesc anticipat.

post-19031-0-79283100-1352365150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput un proiect de a modifica codita la un fzr 93 si vreau sa stiu ce e bine sa folosesc chit sau fibra cu stratimat pt a umple niste spatii adik sa nu se mai vada ca e aplicat ceva sau e codita din 3 bucati si sa para doar una atasesz si o poza.in spatele seii pasager este o bucata care se imbina cu lateralele si vreau sa o fac dintr-o bucata.si dupa foliez toata codita.nu e sfarsita modificarea ma e de taiat mult:D

post-68972-0-52616900-1352376554_thumb.jpg

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spatiile nu sunt mari, poti sa folosesti chit de fibra, dar cu unele precizari: pe zona care se chituieste trebuie sa fie expus plasticul/fibra, intrat "in carne" cu o perie de sarma, ca sa adere bine chitul de fibra.

Daca spatiile sunt mai mari, stratimat si rasina, gauri date din loc in loc in codita si batuta fibra si pe spate, pt rezistenta si aderenta.

La final chituiesti cu chit de finisaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie prinse bine intre ele, sa nu aiba joc... altfel crapa chitul. Plasticul se lipeste bine cu batoane de plastic, cele care se folosesc cu pistol la priza, nu stiu cum sa explic mai bine. Bine, exista si silicon de diverse feluri, eu am folosit si batoane si silicon de constructii (se face foarte tare) cu diverse ocazii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti baga sarma, plasa de sarma, plasa de plastic pt. rezistenta si acoperi/astupi cu chitul de fibra. Oricat de ciudat ar suna, am vazut si la case mai 'mari' ca lucrau asa...

 

PS: Sa traiesti Domn Geo! We meet again! :cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traim (bine) Domn Banzay :cheers: Cand mai trec pe la Cta, probabil peste vreo luna, poate ne vedem la un suc, bere, votca etc :D

Are dreptate banzay, se poate pune in loc de stratimat (tesatura) si plasa de fibra, din aceea pt constructii, eventual la rola subtire. Dezavantajul fata de stratimat e ca e mult mai dura, greu maleabila... dar cu putina insistenta, se poate lucra cu ea :) Plasa de sarma are marele dezavantaj ca e dura si rugineste, trage imediat umezeala de la chit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nitrochit/spritchit. si luat la 'pilit' cu multa apa. Eu cu ala de la kober parca am facut treaba destul de buna. poza aici

 

PS: ca fapt divers, cat cantareste coada?

 

PS2: eu am observat ca se lucreaza usor in ordinea asta:

1) dat fibra si o iei cu un smirghel 60-80-100

2) dat chit de fibra si nu il lasi sa se usuce bine ca freci o gramada la el, ci il iei la finisat cu smirghel cu multa apa

3) dai cu chit de finisaje, mai freci, mai vezi unde mai e de dat

4) spritchit si luat la finisat cu ud de 600-800-1000, cum crezi ca e mai bine.

5) unii mai dau un negru la spray sau pistol, asa in 'fum' doar cica ar vedea mai bine defectele, dar eu nu prea am procedat asa.

6) vopsea 2 straturi

7) lac 2 straturi, astepti sa se usuce, smirghel 1500 sa scoti 'coaja de portocala', dupa un ultim strat de lac.

 

Asa iese binisor, chiar si cu echipamente hobby.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de sfaturi.nu cantareste mai mult ca inainte oricum :D

 

am carenele laterale si le-am reparat pe cateva portiuni.in rest e vopseaua veche.o sa matuiesc si e ok sa dau toata carena cu sprit chit? trebuie neaparat anumea pt plastic sau e ok cel normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

vin si eu cu 2 intrebari. in curind imi duc Shaka la vopsit. Mi-o fac matblack.

 

1. vreau sa-mi vopsesc si motorul in sine. Stiu ca trebuie vopsea speciala rezistenta la temperaturi mari. Altceva ce ar mai trebui sa stiu despre vopsitul motorului?

2. stickere vs airbrush/sablon. Pe rezervor as dori sa-mi pun una alta. Ceva simplu ca design. rezervorul fiind matblack, designul v-a fi ceva pe alb. Care ar fi diferenta intre a pune un sticker intre vopsea si lac sau de a o face in airbrush/sablon?

 

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am vopsit si eu doua repere de la mobra (2 carene) ! In principiu au iesit bine doar ca mi se par putin gazate, precizez ca le-am vopsit cu spray-u . Vreau sa stiu daca pot sa le iau putin la smirghel (P2500, P3000) inainte de a da lacul sau e mai bine sa le las asa si sa aplic lacul ?. Or sa ramana urme de la smirghel, zgarieturi fine ???

 

 

 

sdc12021.th.jpg

Editat de yobogdan_dbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...