CzCustoms Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Cum se pot repara clemele sau zonele dep rindere ale carenelor (zona unde vine surubul etc ) ? alea sunt mai delicate, poti incerca sa faci o clema din fibra in totalitate sau sa o lipesti pe cea veche. daca cea veche e destul de mare sa poti lipi fibra destula pe ea, merge sa o lipesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexSky Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare. Sfatuiti-ma si pe mine va rog. Am cumparat doua spray-uri: un primer/grund gri si un negru glossy. Ambele sunt de la "Dupli-Color" (sau ceva asemanator, luate din Dedeman, ~16-18 lei bucata). Pe grund/primer scrie ca este cu/din ceva rasina sintetica... pe spray-ul negru nu scrie nimic. Ambele sunt utilizabile atat pentru interior cat si pentru exterior. Problema este urmatoarea: ce lac imi recomandati sa folosesc pentru a proteja culoarea (negrul glossy)? Am cautat in Dedeman si Bricostore si nu am gasit nimic la spray... aveau ceva la cutie dar nu stiau cum se "impaca" cu plasticul (am de vopsit niste plastice si putin aluminiu -suporturile de la oglinzi-)... asa ca pana la urma nu am mai luat nimic. Mai am o nelamurire... cand se foloseste spritz-chitul si cand primer-ul? Orice alt sfat este bine venit (e prima oara cand vopsesc altceva inafara de lemn si gard metalic)! Mersi anticipat pentru bunavointa in special dar mai ales pentru raspunsuri ! Asfalt uscat! P.S. "Lucrarea" o fac in Arad iar materialele le procur tot de aici (de prin zona)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare. Sfatuiti-ma si pe mine va rog. Am cumparat doua spray-uri: un primer/grund gri si un negru glossy. Ambele sunt de la "Dupli-Color" (sau ceva asemanator, luate din Dedeman, ~16-18 lei bucata). Pe grund/primer scrie ca este cu/din ceva rasina sintetica... pe spray-ul negru nu scrie nimic. Ambele sunt utilizabile atat pentru interior cat si pentru exterior. Problema este urmatoarea: ce lac imi recomandati sa folosesc pentru a proteja culoarea (negrul glossy)? Am cautat in Dedeman si Bricostore si nu am gasit nimic la spray... aveau ceva la cutie dar nu stiau cum se "impaca" cu plasticul (am de vopsit niste plastice si putin aluminiu -suporturile de la oglinzi-)... asa ca pana la urma nu am mai luat nimic. Mai am o nelamurire... cand se foloseste spritz-chitul si cand primer-ul? Orice alt sfat este bine venit (e prima oara cand vopsesc altceva inafara de lemn si gard metalic)! Mersi anticipat pentru bunavointa in special dar mai ales pentru raspunsuri ! Asfalt uscat! P.S. "Lucrarea" o fac in Arad iar materialele le procur tot de aici (de prin zona)... Pai mai intai trebuie sa sti ca totul se da la pistol, mai putin primerul, care se da primul in situatia can nu exista deja "suport" adica deja vopsita.. in rest se aplica spritz chitul pe suprafata matuita cu 1000 , vopseaua de fond , vopseaua dorita de tine si lacul, dar daca obiectul este dat cu spritz chit integral si este o singura piesa sau mai multe dar date complet cu sp.kit, nu mai este nevoie de vopsea de fond, asta in cazul in care vopseaua care o dai nu cere vopsea de fond. Dupa fiecare mana se degreseaza cu degresant special cumparat nu cu tot felul de tampenii gen benzina acetona, nitrodiluant. Pentru un produs finit perfect este nevoie de perfectiune, dupa spritz ckit trebuie finisat Obiectul in sine cu granulatie 1000 sau mai mare.. cu apa desigur, este musai si de ne ignorat, LACUL Este cea mai importanta operatiune, de ea depinde tot efectul... dupa ce ai toate piesele vopsite si stau cuminti fiecare la locul lor fara sa mai pui mana pe suprafetele vopsite(atentie mare) se aplica lacul cu pistolul desigur nici nu intra in discutie tampeniile gen spray, lacul auto intaritor si lac este special pentru a rezista la tot ce insemna intemperii etc, nu dai pe o veioza, sau pe gard, dai pe o piesa foarte importanta, sa reluam... dupa ce ai improvizat un mic stativ aprox la inaltimea pu...i zona trebuie sa fie perfect curata fara praf pe jos tu te suflii afara desigur de eventualele scame, si orice gura casca care s euita la tine trebuie sa iasa afara pentru an nu antrena scamele din aer, in acea incapere trebuie sa ai un refugiu construit din nailon aproximativ acoperit ( daca ai mai multe pise gen carenaj moto) daca nu o lasi acolo dupa ce termini si intiri dupa 2 ore, nu te fatai cu scamele dupa tine, mai departe Dupa ce ai facut amestecul de lac reglezi pistolul aproximativ sa pulverizeze forte finut si NEabundent ( ca incepator) si dai 2-3 gaze in incapere pentru a steriliza zona(adica vaporii de lac se lipesc de scamele din aer si cad jos este simplu), dupa aia aduci din refugiul ala piesa o suflii putin cu pistolul ( ca are 2 trepte ,, o data scoate aer si daca apesi mai tare da drumul la lac) SI INCEPI CU GAURILE SAU ZONELE CARE SUNT GREU DE AJUNS ... DOAR GAZEZI NU DAI LUCIUL CA EL SE ASEAZA SI SE FORMEAZA LUCIUL, DUPA ...DAI PE SUPRAFETELE PLANE SI SIMPLE... DOAR GAZAT DE LA O DISTANTA CARE O PERCEPI CA FIIND OPTIMA ( CE NASPA ESTE CA NU POT SA-TI ARAT) DUPA O INSPECTIE DE CONTROL SA NU AI ZONE GAZATE CUM VEZI PE MOTOCICLETE VOPSITE LA VOPSITORIE, O DUCI IN SPATE SAU DACA AI LOC O DUCI UNDEVA MAI DEPARTE LA PESTE 5 METRII CA NU ARE NIMIC DACA SE DUC VAPORII PESTE EA CA DOAR OPERATIUNEA TOTALA LA O MOTO SPRE EX DUREAZA 10 MINUTE SI NU SE INTARESTE PENTRU A DETERIORA SUPRAFATA... VAPORII DESIGUR. iN TOT TIMPUL ASTA COMPRESORUL ESTE AFARA DESIGUR ... ESTE SI NORMAL. CA SI FIRMA DE LAC EU RECOMAND STANDOX EASY CU USCARE NORMALA... VEZI NU INCEPI CA DEMENTUL PE PIESELE CELE MAI VIZIBILE DAI CE ESTE PITIT MAI INTAI ... PISTOLUL ESTE FOARTE IMPORTANT.. TREBUIE CURATIT PERFECT SA NU FIE NIMIC PE EL MAI ALES PE CALEA AERULUI ACOLO IN BOT PE UNDE IESE VOSEAUA ADICA EXACT IN VARF IESE SI AER IESE SI VOPSEA PENTRU A SPARGE PICATURA CAT MAI BINE, DACA RESPECTII INDICATIILE MELE SI TE JOCI PUTININAINTE PE CEVA.. SI MAI AI SI INDEMANARE IESE PI..ZDA, gAZEZI USOR FARA SA TE GRABESTI SA FACI LAC PE PIESA, FARA SA TE SPERII ETC ESTE EXAC CA SI MERSUL PE MOTOCICLETA GRESESTI ATUNCI ESTI CCACIOS.. IN FINE EU AM SPUS CUM SE FACE PROFESIONAL SA IASA PERFECT DAR SUNT DESTUI DA BAGA DOUA SPRAY-URI SI SE PI..SA PE POVESTEA MEA ... DA DACA PLANGE O PASARE IN ZBOR SI CADE PE CARENA S ESTERGE CA VARUL ALA IEFTIN. vOSEAUA NU ESTE NIMIC ,, LACUL ESTE ARTA SI OFERA REZISTENTA. SPOR LA TREABA SI DACA TE INCURCI MA INTREBI CA EU AM DESCOPERIT SINGUREL NU A FOST UN ALADIN SA-MI SPUNA TOT. AAAAA ERA SA UIT PRESIUNEA SA FIE REGLATA LA 5 ATMOSFERE. Mesaj completat alea sunt mai delicate, poti incerca sa faci o clema din fibra in totalitate sau sa o lipesti pe cea veche.daca cea veche e destul de mare sa poti lipi fibra destula pe ea, merge sa o lipesti. TE INVAT EU MAN CA STIU... ORICE CLEMA DACA O AI COMPLETA O INSAILEZI IN POZITIA INITIALA CU PISTOLUL DE LIPIT, DUPA CARE CURETI SI DEGRESEZI ZONA... DUPA CARE TE DUCI FRUMUSEL IN CASA CAUTI O BATISTA DIN BUMBAC(DOAR BUMBAC SI SA FIE DE LA MORT.. GLUMESC) TAI O FASIE DE APROX 2 CM LATIME SI O ASEZI PE ZONA CRAPATA DUPA CAREEEEEEEEEE O IMBIBI CU PICATURA SI TINE VESNIC SI MAI BINE CA NOUA.. EXPICATIA ESTE MUUUUUUUUULT MAI LUNGA DAR PENTRU ASTA TREBI SA VA UITATI LA DETIATORII DE SUZUKI AROXIMATIV IN JURUL PAGINII 300 ... PANA IN 300 DACA NU MA INSEL.. PENTRU CINE DORESTE SA LIPEASCA O CARENA MAI REZSTENTA DECAT NOUA DESIGUR SI CARE VREA SA NU-I CRAPE CAND STA LA TERASA CU PITII, LIPITURA CU FIBRA DE STICLA ESTE CEA MAI MARE TAMPENIE POSIBILA PENTRU CA FIBRA NU ADERA PE PLASTIC.. SI LA CALDURA REACTIONEAZA DIFERIT... IN FINE MA DOR DEGETELE SI MA BAG LA SOMN DUPA O PARTIDA DE AMOR CU SOTIA DESIGUR... lIPITURA CU PCATURA NU TINE LA CARENELE CROS ENDURO UNDE SUNT DIN PP SAU PA ESTE EXACT MATERIALUL DIN CARE ESTE FACUT CAPACUL... IN REST ESTE CEA MAI REZISTENTA LIPITURA... SI LA CARENELE DE VITEZANE SUNT ABS (ESP ASR) CINE DORESTE SA CAUTE UNDE AM SCRIS CA NU PIERDE NIMIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexSky Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Mersi Aladin1... Doar ca este o mica problema... Dupa cum poti observa -sper- in atasament , eu am de "rezolvat" doua bucati de plastice de langa rezervor + oglinzile si manerele de la oglinzi, eventual suportul oglinzilor. Compresorul cred ca il am (o chestie mare care scoate mult zgomot)... dar altfel, se merita pentru 4 piese sa cumpar pistol de vopsit/lacuit? Daca se merita, mai este o problema... cred ca ar fi bine sa ii schimb si kit-ul de lant la "caleasca" mea si atunci o sa ma cam doara la portofel, motiv pentru care as aprecia daca mi-ai putea sugera o solutie cat mai eficienta luand in calcul un buget... minim?! Ideal ar fi fost sa duc piesele la vopsitor (tratament la cuptor, la caldurica, etc.), stiu, dar... as aprecia si mai mult daca ati putea tine cont, in sfaturile voastre, de faptul ca buzunarele mele nu prea sunt adanci. Multumesc inca odata si... mai astept completari, pareri, opinii, sfaturi... P.S. Ce este vopseaua de baza? Sa inteleg ca este o diferenta intre vopseaua de baza si cea pe care o doresc eu la final? Daca da, care este diferenta si cand am nevoie de vopsea de baza? P.P.S. Ce se intelege prin "degresant de calitate"? Am cautat degresant de orice fel si nu am gasit... decat nitro bla bla si diluant, dar nu prea ma incanta solutiile astea... am inteles ca este bun -pe post de degresant- si sapunul cu apa (sau apa cu sapun, dupa preferinte ). P.P.P.S. @Aladin1: spor cu nevasta! ) Editat Martie 31, 2011 de AlexSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 vopseaua de fond ... este un strat de vopsea uniform peste care sa de vopseaua propriu zisa ..pentru a iesii uniform si fara pete.. Degresant special cumparat de la magazinul unde faci vopseaua pe calculator, nu poti sa degresezi cu toate cacaturile, ca ai surprize neplacute care te costa banii si timp. degresant gasesti doar la magazinele de specialitate.. carenutele alea de la hondita ta din cate stiu eu sunt din pp si nu prea sta vopseaua pe ele mai mult de jum. de an, pp si pa nu se vopsesc ca nu adera nimic pe material, Daca nu esti indemanatic mai bine le duci la vopsitorie si termini linistit treaba.. parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexSky Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 pp si pa nu se vopsesc ca nu adera nimic pe material Ce insemana: - pp? - pa? Eu din cate am bagat de seama sunt din plastic acele "carenute"... cand m-am uitat pe cutia de primer am vazut ca este indicat si pentru plastice... ce sa inteleg? Primer-ul e bun... dar nu prea? Daca nu esti indemanatic [...] Nu este cazul ! Astazi am cautat si la Practiker si n-aveau decat lac pentru lemn... asa ca ramane varianta sa merg la un magazin special. Apropo, tinand cont ca am de vopsit atat aluminiu (bratele oglinzilor) cat si plastic ("carenutele" si oglinzile) este nevoie sa cumpar doua tipuri de lac sau exista ceva "universal"? Pistol de vopsit/lacuit de unde imi recomandati sa cumpar? Astept raspunsuri, completari, alte sfaturi... Multumesc si numai bine! P.S. Sper sa nu fie cu suparare dar... tinand cont ca am ajuns pe topic-ul asta cred ca este evident ca varianta cu vopsitoria pica... iar daca nu a fost evident, este acum ! Asfalt uscat (si vreme buna )! Mesaj completat Scuze pentru dublu post dar nu pot edita mesajul anterior. Astept raspunsuri, completari, alte sfaturi... AAAAA ERA SA UIT PRESIUNEA SA FIE REGLATA LA 5 ATMOSFERE Poti/vrei, te rog, sa detaliezi? Te referi la pistol sau la compresor? In alta ordine de idei, care din pistoalele ASTEA (<- click) credeti ca se preteaza la ceea ce am nevoie (buget mic + get the job done)? ...daca imi puteti recomanda ceva fiabil si cat mai ieftin, as aprecia (daca se gaseste de cumparat si in Arad -Metro, Carrefour, Kaufland, Practiker, Dedemann, Bricostore, Obi, etc.-, ar fi minunat)! Ca sa fie clar (in masura in care poate am fost putin neclar), nu vreau sa fac treaba de mantuiala si am rabdare destula, sunt migalos, etc., etc. ...doar ca NU vreau sa cheltuiesc mai mult decat strictul necesar astfel incat sa fac si treaba buna si fara costuri prea mari (...utopie, hm? ). Inca odata, multumesc anticipat. Astept si raspunsurile la mesajul anterior! Un weekend cat mai placut! Drive safe! Mesaj completat ...bine ca nu mi-am tinut respiratia asteptand un raspuns... SPOR LA TREABA SI DACA TE INCURCI MA INTREBI Aladin1, prefer sa nu ma incurc ci sa clarific anticipat situatia astfel incat sa nu se ajunga la incurcaturi... prea complexe. Asadar, poti considera ca m-am incurcat si as avea nevoie de niste raspunsuri (la cele intrebate mai sus) pentru care iti multumesc anticipat ---asa cum ii multumesc oricui care se afla in masura de a-mi da raspunsuri concrete, relevante, ca pentru incepatori---! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
junior_18_sgh Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Salutare, vreau sa incerc sa imi vopsesc motorul (honda hornet versiunea semicarenata). Partea care tine de datul jos al carenelor, pregatit si vopsit le-am inteles, dar eu vreau sa vopsesc si furcile (fata + spate). Ce sfaturi aveti pentru mine ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 la stikere cum ati procedat, ati comandat originalele de pe net sau ati vorbit cu vreo imprimerie sa vi le facA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Din plictiseala si cu putina pricepere. Am uitat sa pozez sprayul folosit, dar va spun ca am folosit vopsea Sinto care rezista la 800 grade Celsius. Mai erau unele de 650 grade Celsius, dar mai noname. Spor la treaba! O alta intrebare catre cei mai priceputi: cu ce as putea sa imi vopsesc pedalele, scaritele? Pedala de frana a prins niste urme de rugina in striatiile acelea micute, facute ca sa nu iti alunece talpa pe ele. Cum curat zona aia in profunzime? Cu deruginol, ceva de genu'? Mesaj completat Din plictiseala si cu putina pricepere. Am uitat sa pozez sprayul folosit, dar va spun ca am folosit vopsea Sinto care rezista la 800 grade Celsius. Mai erau unele de 650 grade Celsius, dar mai noname. Spor la treaba! O alta intrebare catre cei mai priceputi: cu ce as putea sa imi vopsesc pedalele, scaritele? Pedala de frana a prins niste urme de rugina in striatiile acelea micute, facute ca sa nu iti alunece talpa pe ele. Cum curat zona aia in profunzime? Cu deruginol, ceva de genu'? Hai cu raspunsul ca n-am ce face seara si vreau sa-mi "bibilesc" toata mobra, acum cat e desfacuta O alta intrebare catre cei mai priceputi: cu ce as putea sa imi vopsesc pedalele, scaritele? Pedala de frana a prins niste urme de rugina in striatiile acelea micute, facute ca sa nu iti alunece talpa pe ele. Cum curat zona aia in profunzime? Cu deruginol, ceva de genu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 perie de sarma pusa pe flex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Si vopsitul? Cu vopsea banala sau ceva primer, apoi vopsea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blanco Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Vreau si eu un site bune si ieftin de unde sa comant 2 tuburi de spray cu vopsea alb si negru mat multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Ceau am fost la un baiat ce are magazin de tato la care mi-am vopsit mototru tot negru mat cu o vopsea ciudata si un aparat ciudat si arata bestial dar el nu a lucrat cu lac si nici nu am inteles ce mi-a explicat si vreau sa stiu daca trebuie dat cu lac sau ce se poate intapla daca nu il dau??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 n-o sa primesti niciun raspuns care sa te ajute pentru ca nu stie nimeni ce vopsea ai aplicat acolo, ce procedeu... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Poze ???? O fi in cimp electrostatic ???? A dat cu un praf ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 mi-am vopsit rezervorul acu' vreo 2 saptamani la un service, a iesit mai ceva ca nou. problema e ca nu pare sa tina orice apasare cu unghia (de ex) lasa urme adanci in lac. cat naiba ii ia sa se usuce? la vopseaua veche n-am vazut asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) s-ar putea sa se intareasca dupa ceva timp. am patit si eu asaceva cu un lac acu ceva timp, de atunci folosesc lac cu intaritor separat, asta se intareste sigur dar si mai rapid. o solutie sigura ar fi sa il revopsesti folosind un lac mai bun. Editat Iulie 24, 2011 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 merci pentru sfat! mai vedem cum se comporta peste vreo luna ...adevarul e ca sunt destul de cusurgiu iar mobra are o varsta respectabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo_cbr_fireblade Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 salutare tuturor, de ceva vreme ma gandesc sa imi vopsesc mobra dar am o nelamurire, mi-am achizitioar tot ce consta in materie de vopsit cu exceptia compresorului , nu am un compresor de aer si vreau sa imi cumpar unul pana intr-o 120 euro , poate cineva sa imi zica si mie cat ar trebui sa fie butelia ,ce presiune de lucru (in bari), ce putere a motorului putere/kw ar trebui sa aiba, ce capacitate de aspirare l/min , ce parere aveti de aste doua din link , se paote vopsi cu ele ??? mersy .. http://www.utilul.ro/Compresor-BT-AC-180-Kit http://www.utilul.ro/Compresor-Einhell--BT-AC-20024-OF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Sa vopsesti continuu si fara probleme recomand sa aiba volum de min. 50 litri. Desi ai face treaba si cu asta de 24, ca sunt carene de moto, doar ca e posibil sa mai astepti pana se umple iar ca sa tina presiunea constanta, dar mi se pare si un picut cam scump. Eu acum 2 ani mi-am luat unul mai ieftin ca asta de 24, doar ca are 50l, din bricostore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 salut. ai grija si ce fel de pistol de vopsit iti iei ca si aici conteaza. Daca iti iei unu cu rezervorul jos nu te astepta sa iti iasa ceva ok ala e pentru vopsire grosiera ex. garduri porti o tabla etc. Daca iti iei unul cu rezervor deasupra aici se schimba treaba ala vopseste mai fin imprastie vopseaua mai dispersata nu buluc ca celalant si are si mai multe reglaje. Si mai verifica pe pistol ce cantitate de aer refulat are nevoie pentru performante maxime si coreleazal cu compresorul. Sper ca iti este de folos. Ma scuzi ca m-am bagat ca musca-n ..... App ce motor vrei sa iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Daca iti iei cu rezervorul sus, sa iti iei si filtre de vopsea. Sunt ieftine, 1 leu ceva de genul parca erau. Nu de alta, dar mai gasesti impuritati si sa vezi ce nervi iti faci cand umbli cu acul sa scoti de pe vopsea 'un guguloi' din ala @nime: eu am avut noroc, am prins un aparat de sudura bun, pt 170 de lei cat a fost. Inca traieste de 2 ani si l-am adus la munca de au sudat astia la fiare si ... cred ca inca merge. Bine, sunt de acord cu tine, astea de le vand, sunt scule hobby, nu prea tin, nu le mai fac ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo_cbr_fireblade Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 multumesc pentru raspunsuri, pisotol de vopsit mi-am cumparat , am ales unul de calitate si cu pulverizare fina, asta din link l-am cumparat http://www.sculeserviceauto.ro/index.php?productID=7304 @ionut 86, mi-am luat un gsxr k6 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 io am o vorba: si vopsitorii trebuie sa traiasca. asa ca nu ma bag. ii las pe profesionisti sa-si faca treaba. am de vopsit, ma duc la unul bun si nu am batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 salut. ai grija si ce fel de pistol de vopsit iti iei ca si aici conteaza. Daca iti iei unu cu rezervorul jos nu te astepta sa iti iasa ceva ok ala e pentru vopsire grosiera ex. garduri porti o tabla etc. Daca iti iei unul cu rezervor deasupra aici se schimba treaba ala vopseste mai fin imprastie vopseaua mai dispersata nu buluc ca celalant si are si mai multe reglaje. Si mai verifica pe pistol ce cantitate de aer refulat are nevoie pentru performante maxime si coreleazal cu compresorul. Sper ca iti este de folos. Ma scuzi ca m-am bagat ca musca-n ..... App ce motor vrei sa iti iei? Faptul ca rezervorul e sus sau jos( adica gravity feed sau suction feed) nu conteaza in ce zici tu, garduri prostii. Conteaza marimea duzei, si restul reglajelor pe care le are pistolul, deci pentru piese mici merge o duza mica 1,5 - 2 mm iar pentru ceva mai mare, de ex masini trebuie ceva cu duza mai mare care sa sufle o cantitate mai mare de vopsea. Desi sunt pistoale care au duza de 2mm si fac treaba buna si la piese mari, deci nu pot sa cred adevarata regula ta cu gardurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.