SorinSenior Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Dar ABS nu este tot plastic? ABS -ul (acrilonitril butadien stiren) nu stiu daca sa poate vopsi. Stiu doar ca vine gata colorat materialul. Multe nuante. Este un polimer Editat Februarie 28, 2012 de SorinSenior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Am spus asa fiindca nu am incercat niciodata sa vopsesc ABS. Probabil ca se poate vopsi, nu stiu cat tine si nici conditiile de vopsire. Daca afli ceva tine-ma la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 cuptor. Am si eu cuptor, gatesc bine in el, o merge si la plastice? Glumesc. Ce vroiam sa intreb e daca ar fi mai ok sa iau la smirghel tot ce inseamna plastic dupa care sa il colantez in loc sa-l vopsesc? Ma gandesc ca in cazul in care handguardul de ex. face cunostinta cu ceva dur, pot pur si simplu sa-l recolantez decat sa-l vopsesc. Nu m-ar ajunge mai ieftin? Habar n-am ce-nseamna asta, dar intreb dinainte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Sprit-chit-ul se da pe toata suprafata care urmeaza a fi vospsita sau doar in locurile in care e nevoie de acoperire a zgarieturilor sau defectelor? se da peste tot! Am si eu cuptor, gatesc bine in el, o merge si la plastice? Glumesc. Ce vroiam sa intreb e daca ar fi mai ok sa iau la smirghel tot ce inseamna plastic dupa care sa il colantez in loc sa-l vopsesc? Ma gandesc ca in cazul in care handguardul de ex. face cunostinta cu ceva dur, pot pur si simplu sa-l recolantez decat sa-l vopsesc. Nu m-ar ajunge mai ieftin? Habar n-am ce-nseamna asta, dar intreb dinainte ) pe plastic nu e problema neaparat de aderenta! vopseaua normala se intareste si devine casanta, deaia cand plasticul de indoaie, vopseaua crapa, inevitabil. Doar daca e vopsea speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Deci pana la urma am urmatoarele solutii - vopsit normal (crapa la stres)? - vopsea cauciucata? - colantare? - le matuiesc si le las asa? - altceva? Pentru partea din spate (manere pasager, acces la sistemul de prindere al seii si ce naiba mai poti baga acolo) cred ca o sa le fac singur, pe cine am intrebat mi-a cerut de la 200 de lei in sus ceea ce mi s-a parut enorm pentru o suprafata gen A4 sau putin mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 -mai sunt solutiile de polishat plastic. -vopsit normal nu iti recomand. -vopsea cauciucata nustiu de unde sa cumperi. -colantul trebuie aplicat bine, ca altfel arata urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Pai atunci as merge pe polisare, cica asta de la 3M ar fi cam scump dar foarte bun pentru zgarieturi fine, trebuie sa caut totusi unul pentru transeele de pe handguarduri. Hai c-am mai citit pe ici pe colo, unii spun ca ar fi cel mai indicat sa ma uitesc tot si sa folosesc Plastofix inainte de a aplica orice tip de vopsea. Cica ar fi la Brico niste vopsea pentru plastic, in jur de 40ron cutia. Am gasit un excelent (sper) ghid unde e detaliat tot (pasi necesari pregatire, cum si cu ce se fac vopselurile, etc). De la policolor-automotive. Editat Februarie 28, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 salutare din nou azi am demontat si eu carenele la zzr as vrea sa le revopsesc era imbatranita vopseua mai avea mici crapaturi si alte retusuri cu spray am slefuit rezervorul cu 240 dar inca mai am zgarierturi de adancime si in unele locuri am ajuns la grund( o fi fost mai subtire acolo voxaua) pe rezervor (metal) tre da dau cu un primer filler spritzchit ceva sa egalizez zgarieturile .? mentionez ca in unele locuri am ajuns la grundul vechi(alb) pe carenele de plastic cam ce granulatie sa folosesc si dupa slefuire tre sa aplic si pe ele un plastiprimer ceva ? la rasina pt fibra cam cat intariror sa pune ce raport este multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) tocmai am terminat de vopsit carenele la un suzuki bandit din 97. erau decolorate. 1. repari cu fibra de sticla (25ron panza fibra sticla cam0,5mp+rasina+intaritor) - asta in cazul in care sunt crapate, sparte etc. se aplica cu o pensula de desenat se lasa la uscat 24h 2. chit poliesteric se aplica unde sunt denivelari, unde ati reparat etc. nu chit fibra sticla. se lasa la uscat. 3. folosesti smirghel de 80 numai pe suprafetele unde ai pus kit pana ajunge aproape de nivel. apoi unul de 240/280 pana scoti la nivel. in acest stadiu sigur vei avea de chituit din nou deoarece nu iese perfect din prima. atentie la al doua mana de kit pui in chit f putin intaritor. 4. dupa ce s-a uscat a doua mana de chit incepi cu smirghel de 320, apoi continui cu 800 pe toata suprafata carenei si apoi folosesti 1200 la final. e f mult de munca. smirghelul il folosesti numai cu apa. eu le-am smirgheluit in cada din baie. 5. dai un grund din spay pe toata carena. aici trebuie sa fac o precizare: am vopsit numai cu sprayul cu duza dreptunghiulara-arunca aprox ca pistolul. toate spray-rile le-am cumparat de ferdinand din gorjului. au numai standox si-ti prepara culorile pe loc. daca nu stii cod de culoare mergi cu o bucata de carena si-ti gasesc codul dupa producator. un spay indiferent de culoarea preparata este 38 ron. ATENTIE: roaga-le sa-ti imbutelieze tot la spray si grundul (1 sg spay e de ajuns pt moto chiar si carenata) - 22 ron si 2 spray-uri de lac de 140/l - 22ron/spray. in spray-urile de lac puteti sa le spuneti sa introduca si particole de o alta culoare. nu va costa nimic in plus dar cand terminati de lacuit o sa vedeti dintr-o parte motorul rosu si din alta parte bate in rosu cu albastru (in cazul meu). 6. lasi sa se usuce grundul, apoi freci cu smighel de 1200 si apoi cu 2000 7. f important: daca ai motorul rosu: dupa grund neaparat inainte de culoarea finala un strat de baza de culoare roz. o prepara tot doamnele de ferdinand. 8. daca nu este rosie culoare poti sa vopsesti direct in culoare care doresti. 9. da-i primul start de vopsea si in momentul cand acesta ajunge sa se usuce la nivel de "inca se lipeste degetul" dai urmatorul strat. la fel si pt stratul 3. 10. lacul il dai imediat dupa ce ultimul strat de vopsea dat este in stadiul de " "inca se lipeste degetul"). lacul il dai in 3-4 straturi unul dupa altul la interval de 4-5 min. 11. lasi 24 ore sa se usuce. 12 lipesti stik-erele si mai 2 mani de lac. 13. smirgel de 3000 si apoi polish cu buretele. iese luciu de "pian". A NU SE FOLOSI/UTILIZA SPRAY GATA IMBUTELIAT PT GRUND SI LAC. SUNT SUPER NASPA. Editat Martie 11, 2012 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) se foloseste acelasi ground si pt rezervor cat si pt carene. ca vopsirea sa fie perfecta neaparat sa fie date cu ground integral. si ce am uitat: DEGRESAREA NUMAI CU BENZINA. SI IAR SUPER IMPORTANT: NU LASATI SA SE USUCE VOPSEAUA INCEPAND DE CAND ATI INCEPUT CU STRATUL DE BAZA (DACA ESTE CAZUL) PANA CAND TERMINATI CU LACUL. DACA SE USUCA VA INFLORI!!!! PT GoodKat 1. ai ajuns la stadiul de a da grundul in dupa momentul in care ai terminat cu smirghelul de 2000, adica suprafata este perfecta cu f f f f mici striatii. 2. foloseste acelasi grund. 3. nu te intereseaza daca ai ajuns sau nu ground. daca dupa smirghelul de 2000 totul e ok, atunci dai cu ground. o sa pun si poze pulberea care se pune in lac se numeste satin si are cateva nuante de baza, care intr-o anumita proportie in lac poate face culoare neagra chiar in roz poze albul din jurul stik-erelor este polish. se duce la primul spalat. Editat Martie 11, 2012 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 tocmai am terminat de vopsit carenele la un suzuki bandit din 97. erau decolorate. 1. repari cu fibra de sticla (25ron panza fibra sticla cam0,5mp+rasina+intaritor) - asta in cazul in care sunt crapate, sparte etc. se aplica cu o pensula de desenat se lasa la uscat 24h 2. chit poliesteric se aplica unde sunt denivelari, unde ati reparat etc. nu chit fibra sticla. se lasa la uscat. 3. folosesti smirghel de 80 numai pe suprafetele unde ai pus kit pana ajunge aproape de nivel. apoi unul de 240/280 pana scoti la nivel. in acest stadiu sigur vei avea de chituit din nou deoarece nu iese perfect din prima. atentie la al doua mana de kit pui in chit f putin intaritor. 4. dupa ce s-a uscat a doua mana de chit incepi cu smirghel de 320, apoi continui cu 800 pe toata suprafata carenei si apoi folosesti 1200 la final. e f mult de munca. smirghelul il folosesti numai cu apa. eu le-am smirgheluit in cada din baie. 5. dai un grund din spay pe toata carena. aici trebuie sa fac o precizare: am vopsit numai cu sprayul cu duza dreptunghiulara-arunca aprox ca pistolul. toate spray-rile le-am cumparat de ferdinand din gorjului. au numai standox si-ti prepara culorile pe loc. daca nu stii cod de culoare mergi cu o bucata de carena si-ti gasesc codul dupa producator. un spay indiferent de culoarea preparata este 38 ron. ATENTIE: roaga-le sa-ti imbutelieze tot la spray si grundul (1 sg spay e de ajuns pt moto chiar si carenata) - 22 ron si 2 spray-uri de lac de 140/l - 22ron/spray. in spray-urile de lac puteti sa le spuneti sa introduca si particole de o alta culoare. nu va costa nimic in plus dar cand terminati de lacuit o sa vedeti dintr-o parte motorul rosu si din alta parte bate in rosu cu albastru (in cazul meu). 6. lasi sa se usuce grundul, apoi freci cu smighel de 1200 si apoi cu 2000 7. f important: daca ai motorul rosu: dupa grund neaparat inainte de culoarea finala un strat de baza de culoare roz. o prepara tot doamnele de ferdinand. 8. daca nu este rosie culoare poti sa vopsesti direct in culoare care doresti. 9. da-i primul start de vopsea si in momentul cand acesta ajunge sa se usuce la nivel de "inca se lipeste degetul" dai urmatorul strat. la fel si pt stratul 3. 10. lacul il dai imediat dupa ce ultimul strat de vopsea dat este in stadiul de " "inca se lipeste degetul"). lacul il dai in 3-4 straturi unul dupa altul la interval de 4-5 min. 11. lasi 24 ore sa se usuce. 12 lipesti stik-erele si mai 2 mani de lac. 13. smirgel de 3000 si apoi polish cu buretele. iese luciu de "pian". A NU SE FOLOSI/UTILIZA SPRAY GATA IMBUTELIAT PT GRUND SI LAC. SUNT SUPER NASPA. odata ce ai lasat 24 de ore sa se usuce, cum mai dai tu cu lac? direct? nu se face asa, trebuie pregatit din nou daca l-ai lasat sa se intareasca, mai bine aplici stickerele cat e inca neuscat sa apuci sa dai si stratul final. spritzchit-ul se foloseste ca strat de baza , dupa ce ai slefuit carena/rezervorul cu o granulatie mai agresiva: ~200-300 ca sa indepartezi zgarieturile, deformarile adanci, dai cu 800 eventual daca nu esti sigur ca vor iesi toate; spritzchitul umple majoritatea zgarieturilor mici. apoi poti slefui direct cu 800 pana la 1000-2000 cat vrei, sa se simta fin la mana. inainte de orice strat(spritzchit, vopsea, lac) se degreseaza cu un diluant universal, pe majoritatea scrie ca pot fi folosite la degresat. Feriti-va cat se poate de spray-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 degresantul se da inainte de ground si se asteapta sa se usuce degresantul si apoi dai grundul. se da si inainte de vopsea si se asteapta sa se usuce suprafata. nu se da pe vopsea inca neuscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Daca dai cu degresant sau benzina pe vopseaua neintarita (neuscata) ai cam stricat toata lucrarea. Va trebui sa stergi de vopsea toata piesa si sa o iei de la capat cu vopsitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 granulatii peste 800 nu se folosesc pt matuire inaintea vopsirii, la vopsea se foloseste 800 iar la spritzchit 600. Granulatie de 1000, 2000 se foloseste inaintea polisarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 numai veniti cu comentarii dinastea: nu folositi 800!! folositi 850 ca asta e pentru grund si aia e pentru vopsea, nu conteaza prea mult o diferenta de 200 intre granulatii. toata treaba e sa folosesti o granulatie medie spre foarte fina de aplicarea vopselei (de la 800 in sus recomand), iar inainte de lac o granulatie si mai fina. Atentie! la vopseaua metalizata trebuie cel putin 1000 inainte, ca altfel raman multe zgarieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 numai veniti cu comentarii dinastea: nu folositi 800!! folositi 850 ca asta e pentru grund si aia e pentru vopsea, nu conteaza prea mult o diferenta de 200 intre granulatii. toata treaba e sa folosesti o granulatie medie spre foarte fina de aplicarea vopselei (de la 800 in sus recomand), iar inainte de lac o granulatie si mai fina. Atentie! la vopseaua metalizata trebuie cel putin 1000 inainte, ca altfel raman multe zgarieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 (editat) atentie la vopseaua metalizata, trebuie folosit smirghel cu granulatie minim 1000, ca o sa se observe toate zgarieturile lasate de unul cu granulatie mai mica de 1000 folosisem ceva alcool la ora aia, scuze Editat Martie 17, 2012 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Aha ai folosit la degresat alcoolul si ai baut vopseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Pentru amariti si saraci , ca mine. Decit spray mai bine trafalet. Honda mea , din lipsa de cascaval indura trafaletul si cu putin talent iese ceva decent , mai decent decit zgirieturi si zgirieturi. Actualmente folosesc vopsea " Lovitura de ciocan" , dau pe plastice fara alta pregatire decit niste smirghel mai fin care deschide porii. Doamne ajuta , sper sa nu se cojeasca in primii 25 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 O pui langa gard si vopsesti in acelasi timp si gardu, faci economie de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Si iti faci si gard cu decal misto.. .doar sa nu vina hotii noaptea sa-ti fure gardu crezand ca-i motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 "Deceit spray" am zis , nu am zis ca daca dai cu rola iese profi. Depinde si de rabdarea pe care o ai , dar cred ca vopseaua data cu rola se depune in strat mai gros , nu curge si e mai usor de dat. E pentru saraci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Eu tocmai sunt la jumatatea vopsitului,jumatate din carene sunt gata.Am dorit sa o fac negru mat si tot ce am folosit au fost vopsea la spray si smirghel de 1200. Am matuit vopseaua cu 1200 (cam 30 de minute fiecare bucata de carena,sau mai putin uneori,depinde de suprafata).In locurile cu mici ciobiri am insistat cu smirghelul pana cand a devenit aproape neteda suprafata. Am dat 2 straturi de spray negru mat cumparat de la praktiker (19 lei spray-ul-per total 4 bucati).Nu a curs,nu s-a cojit,a iesit aproape PERFECT. Singurele locuri unde nu a iesit perfect a fost in locurile unde erau zgarieturi mai adanci si nu am avut rabdare sa le umplu cu chit in rest unde era ok suprafata spui ca-i data din fabrica vopseaua.(problema va fi remediata cu stickere aplicate pe deasupra).O sa revin cu poze in curand.Si acum testul timpului imi va arata cum va tine vopseaua in timp,nu voi aplica lac pe deasupra.Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Si acum testul timpului imi va arata cum va tine vopseaua in timp,nu voi aplica lac pe deasupra.Va salut! Cand o sa ai vreo musca lipita de curatat si insisti cu carpa, se va innegri carpa imediat, ca se curata imediat de pe plastic vopseaua.. Lacul mai protejeaza un pic. Eu am testat recent pe un rezervor. Editat Martie 21, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 si cu lac pe deasupra nu se duce ideea de mat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.