Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2006 Admin Share Postat Decembrie 20, 2006 (editat) Salut. La BMW-ul meu vreau sa montez xenon.Acum am halogen H4. Am gasit la cineva,un kit costa intre 180/220 euro,functie daca vrei xenon scurta/normal lunga sau xenon pe ambele faze. Avantajul este ca dintr-un kit auto poti rezolva doua motoare,practic te costa 100 euro si ai frumusete de lumina pe motor.. Daca mai este cineva interesat am imparti cheltuielile pe din doua. Nu uitati,oferta este doar pentru cei care au H4. Doritorii sa ma caute la 0722/625.710,sunt din Bucuresti Sanatate. Luigi Vicol Editat Decembrie 20, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Pe cbr -ul meu am xenon 4300k . Nu iti recomand mai mult de 5000 k - luminozitatea scade considerabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 21, 2006 Autor Admin Share Postat Decembrie 21, 2006 H4 este tipul becului halogen.. Este cel mai raspindit,ca la Dacia de exemplu. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Ce e H4? Soclul becului. In mare toate becurile sunt la fel, difera doar mufa. De exemplu, eu la masina am HB5 (sau 9007) care nu-l gasesc pe niciunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) S-ar putea sa gresesc insa nu prea cred ca e legal sa-ti pui xenon nici pe masina fara instalatie d'aia(giroscopica cred) desteapta care regleaza inaltimea fascicolului luminos automat.In fine, fiecare face ce vrea,e doar parerea mea. Editat Decembrie 21, 2006 de S George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 21, 2006 Autor Admin Share Postat Decembrie 21, 2006 Bine,legal n-ai voie nici sa descarci un film de pe net fara licenta..si sunt convins ca tu ai 100 acasa!! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) Am zis ca fiecare face ce vrea. Despre filmele de acasa: le trebuie mandat de perchezitie ca sa verifice si o armata de procurori si alte alea, cat despre Xenon: il vede orice agent de circulatie de pe drum care-ti poate apoi face zile fripte, basca nu stiu cat de sanatos ar fi pentru sistemul electric al mobrei care n-a fost proiectat pt asa ceva. PS:si legalitatea ca legalitatea..insa ce te faci daca orbesti vreun vajnic proprietar de Lada care-ti intra mai apoi pe contrasens cand tu esti in forja cu 160 la ora??? Editat Decembrie 21, 2006 de S George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Becurile cu Xenon functioneaza cu un ridicator de tensiune. Citeodata la unele kituri acest ridicator e comun, asa ca nu poti separa un kit in doua. Pe de alta parte, becurile astea consuma MAI PUTIN, ceea ce este foarte bine. Inca ceva: la alb de intensitate mare, lumina se va vedea doar reflectata, si nu directa. E un lucru bun daca te obisnuiesti, pe astea se bazeaza si becurile halogen "blue". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 PS:si legalitatea ca legalitatea..insa ce te faci daca orbesti vreun vajnic proprietar de Lada care-ti intra mai apoi pe contrasens cand tu esti in forja cu 160 la ora??? La sportive doar daca iei mina din gaz sau din potriva daca tragi tare de gaz si imediat se schimba inaltimea fascicolului - asa ca il reglez manual )) . Lasand gluma la o parte eu am mers cca 400 km in masina iar in spate era un prieten pe cbr-ul meu ( cu xenon ) . Vreau sa spun ca nu am fost absolut deloc deranjat - am prins si noapte si zi . Eu unul am H7 dar parca la H4 poti sa ai bixenon - avand si faza scurta si lunga pe acelasi bec. Mare atentie insa ca farul sa fie cu sticla clara - daca nu atunci intradevar cei din contrasens au de ce sa te injure . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 in primul rand, H4 este de 2 tipuri: flansa PT45T, si PT43T.daca pe soclu ai 3 picioruse, nu este ca la dacie. in al doilea rand, xenonul nu are treaba cu reglarea fasciculului.ala este un sistem automat care iti citeste gradul de incarcare al masinii, ptr a regla automat farul. in al treilea rand, nu ai nici o treaba cu sticla(clara sau nu).sunt masini mai vechi care nu au sticla clara, si totusi au xenon.toata treaba este ca xenonul trebuie sa fie gandit sa directioneze lumina cu ajutorul sticlei si oglinzii, sau prin intermediul unei lupe.deci trebuie sa te intersezi ptr ce tip de far este gandit.o alta chestie e ca cica degaja f multa caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 (editat) Xenon pentru far cu sticla altfel decat clara nu mai sunt pe piatza, sau gasesti numai in mod expre' si daca il cauti cu lumanarea. daca t uiti la passatul din 1996 nu e geam clar DAR in dreptul becului cu halogen de pe faza scurta e clara sticla. singura faza cu impartitul kit-ului in 2 e exact acel ridicator care de obicei e unul singur. Editat Decembrie 23, 2006 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 http://cgi.ebay.de/echtes-Xenon-kompl-Moto...1QQcmdZViewItem Un exemplu, luat la intimplare. Gasesti sute pe e-bay. Special adaptat pentru moto, tip plug&play, pentru H1....H7. Trebuie sa fii oarecum retardat sa nu stii ca o lampa cu descarcare in gaze nu produce caldura. Una peste alta, e vorba de un kit care inlocuieste perfect vechiul bec H4. Nu conteaza ca farul e cu lupa, cu sticla clara sau focalizatoare. Consumul e foarte mic, asta e un mare avantaj. Pe de alta parte, daca pare scump, poti lua becuri clasice H4 umplute cu xenon (lumina mai puternica si mai alba la acelasi consum). Eu sint multumit de ale mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 24, 2006 Autor Admin Share Postat Decembrie 24, 2006 (editat) Cristi mic,nu fii asa acid..nu se pricepe toata lumea la d'astea,asta nu inseamna ca sunt retardati.. Ai sa fii uimit cite nu cunosti TU despre multe lucruri,dar asta nu-i da dreptul nimanui sa spuna ca esti infantil,de exemplu! Ma gindesc daca imi montez si daca o fac pun si poze.. Luigi Vicol Editat Decembrie 24, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 Accept critica, tocmai pentru ca NU ma bag unde nu cunosc. On-topic, sa stii ca becurile "xenon" (alea bleu) chiar sint bune, si nu te costa cit un kit xenon. Adica sint o alternativa buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 Sfatul meu este acelasi.Ia un set de h4 halogene clasice c xenon si vei iesi la fel de multumit ca si cu xenoane.Avantajul este ca sunt intre 25 si 55 ron si gasesti la VITAN sau in orice peco si sunt foarte rezistente si le instalezi usor.Eu am de ceva timp si toti cred ca am xenoane.Iti dai seama doar la pornire.Important este sa ai vizibilitate mai buna .Si este.Au si 95 w pe scurta si 100 pe lunga.Diferenta de bani o pastrezi sa mergem la un gratar! Ei,ce zici?Am observat la drum ca pot sa merg si cu faza lunga ca nu deranjeaza soferii din sens invers. La xenon nu poti sa imparti ridicatorul de tensiune cu releele din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 domnul CRISTI-MIC, nu te fac retardat, ci doar naiv.cum dreacu poti sa crezi ca exista bec umplut cu xenon?adica bec cu xenon care sa il pui la 12v si sa mearga. alea sunt niste facaturi.sunt becuri cu sticla colorata.un bec care are descarcare in xenon, normal nu are nici filament.ori ca sa poti sa faci descarcare in xenon, ai nevoie de mii de v. crezi ca degeaba sunt ridicatoarele de tens?sau reinventezi tu roata? daca tu imi dai bec cu xenon care sa il pun direct la 12v, iti cumpar 10, la un milion bucata. iar becurile alea care zice emylio, sunt facaturi cu putere mai mare(ilegale). la un bec cu xenon, nu ai nevoie de 100 w.au vreo 40 w(nu stiu exact), dar au avantajul ca fac o lumina mai alba, si cu un consum mic de curent. la unele masini, ai cate un ridicator pe fiecare far.de ce? in loc sa faci unul mare, mai bine 2 mai mici. deci vorbiti de xenon adevarat, nu de rahaturi din bazar.mai stiu pe unul care avea becuri de 100 w, colorate albastru, care era ferm convins ca era xenon.era cam dezamagit dupa aia.partea misto a fost ca becurile i-au parlit instalatia, cu tot cu relee de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ca7a_73 Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 domnul CRISTI-MIC, nu te fac retardat, ci doar naiv.cum dreacu poti sa crezi ca exista bec umplut cu xenon?adica bec cu xenon care sa il pui la 12v si sa mearga. alea sunt niste facaturi.sunt becuri cu sticla colorata.un bec care are descarcare in xenon, normal nu are nici filament.ori ca sa poti sa faci descarcare in xenon, ai nevoie de mii de v. crezi ca degeaba sunt ridicatoarele de tens?sau reinventezi tu roata? daca tu imi dai bec cu xenon care sa il pun direct la 12v, iti cumpar 10, la un milion bucata. iar becurile alea care zice emylio, sunt facaturi cu putere mai mare(ilegale). la un bec cu xenon, nu ai nevoie de 100 w.au vreo 40 w(nu stiu exact), dar au avantajul ca fac o lumina mai alba, si cu un consum mic de curent. la unele masini, ai cate un ridicator pe fiecare far.de ce? in loc sa faci unul mare, mai bine 2 mai mici. deci vorbiti de xenon adevarat, nu de rahaturi din bazar.mai stiu pe unul care avea becuri de 100 w, colorate albastru, care era ferm convins ca era xenon.era cam dezamagit dupa aia.partea misto a fost ca becurile i-au parlit instalatia, cu tot cu relee de protectie. zi-le cosmine nu te lasa pacalit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 (editat) deci vorbiti de xenon adevarat, nu de rahaturi din bazar.mai stiu pe unul care avea becuri de 100 w, colorate albastru, care era ferm convins ca era xenon.era cam dezamagit dupa aia.partea misto a fost ca becurile i-au parlit instalatia, cu tot cu relee de protectie. Subcriu. Recunosc ca nu stiu exact cum mere treaba cu xenonul ala, insa am vazut o gramada de ageamii patiti cu "tuninguri" nastrusnice..d'astea romanesti, cum ziceam: ori e ilegal, ori iti buleste instalatia, ori te seaca la bani. La ce bun?Ce scrie in carte... aia pun, nu exista retete secrete ale succesului, alea-s povesti de luat banii la .... In final fistecare e liber sa-si tuneze "feru" cum doreste pe barba/buzunaru personale si sa aiba impresia data de buzunaru' gol ca si-au stransformat IJ-ul in Hayabusa datorita unei lampe,metabond,scarite,spray de lantz,alea-alea si au crescut de la 25 CP la 180. Editat Decembrie 24, 2006 de S George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_me Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 Intrebari de la un necunoscator (sunt si eu curios): 1. bixenon inseamna xenon pe doua faze -scurta si lunga- ? 2. adevrat ca xenonul e mai usor suportabil de catre cei ce vin din fata ta sau ruleaza in spatele tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 1 Da 2 Da in plus, albastrele alea de 100W topesc si matuiesc oglinda de la far, plus toata instalatia.... xenoanele sunt reci, poti sa pui mana pe ele...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 dap, exact pt acolo este practic GAZ. madcox a explicat f bine treaba, iar cine are creier de inteles sa inteleaga, si cine nu pricepe sa dea un google search pe xenon technology.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 Domnu' Madcox, probabil ca tu nu stii ce gaz contine un bec cu filament. Ca sa inveti si tu ceva: becurile de la veioza folosesc azot la presiune mica (inert + presiunea ajuta sa nu evapore filamentul). Becurile H4 halogen (de-aia se cheama halogen) folosesc un alt gaz halogen inert (iod, brom) sau argon sau krypton, tot sub presiune, care permite pur si simplu o temperatura mai mare (lumina alba) a filamentului, la aceeasi putere. Becurile de care vorbeam eu sint clasice, doar ca sticla de cuart e colorata in albastru (filtru de culoare, albastrul e mai eficient noaptea), si sint umplute cu un amestec de halogen si xenon, un gaz de altfel banal si relativ ieftin, care permite, la aceeasi putere, o crestere a temperaturii filamentului peste cea a halogenurilor clasice (deci o temperatura echivalenta cu 4000 K). La instalatiile xenon, gazul e partea cea mai simpla. Scumpa e instalatia de ridicare a tensiunii, nu lampa. E vorba de miniaturizare, pur si simplu, aia costa. Hai ca m-am plictisit de lectii la copii obraznici.... PS La mine inca nu s-au topit oglinzile la faruri. La 55/60 W nici nu cred ca au cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 http://cgi.ebay.de/echtes-Xenon-kompl-Moto...1QQcmdZViewItem . Pe de alta parte, daca pare scump, poti lua becuri clasice H4 umplute cu xenon (lumina mai puternica si mai alba la acelasi consum). Eu sint multumit de ale mele... omu, nu stiu ce te ofuschezi asa.eu ar fi trebuit sa-ti sar la gat, la ce ai zis. eu pur si simplu te-am contrazis la faza cu bec H4 incarcat cu xenon, dar care merge fara instalatie.deci ai comentat aiurea in postul anterior.cat despre ce am zis in legatura cu cald degajata de un bec cu xenon, auzisem povesti in leg cu topirea oglinzii unui far pe care s-a pus xenon.nu pusesem mana pe un bec sa vad daca este rece sau cald.asta nu am stiut.ce o sa faci, o sa ma omori cu pietre?hai sa nu stricam un topic cu polemici inutile.iti doresc un craciun fericit.tie, si tuturor oamenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 (editat) Nici azi nu lasati rautatea din voi!Nici macar azi!Faceti care mai de care pe inteligentii cu calculatorul in fata!De asta suntem o comunitate u...nita!Cunosc oameni care si inainte de a face pipi dau search pe google cum sa nu faca imprastiat! Editat Decembrie 25, 2006 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 Nici azi nu lasati rautatea din voi!Nici macar azi!Faceti care mai de care pe inteligentii cu calculatorul in fata!De asta suntem o comunitate u...nita!Cunosc oameni care si inainte de a face pipi dau search pe google cum sa nu faca imprastiat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.