Sari la conținut

Instalatie Xenon Moto


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

in plus, albastrele alea de 100W topesc si matuiesc oglinda de la far, plus toata instalatia....

xenoanele sunt reci, poti sa pui mana pe ele......

 

 

sa nu te supery da daca tu pui mana pe un bec de xenon esty tare

 

copiii nu mai comparaty xenoanele<instalatiile>cu niste prostii din vitan <becuri jalnice care te tyn maxim 3 luni>

eu lucrez cu asa ceva sy am montat la motor<cbr900rr>pe faza scurta

iar pe faza lunga am lasat becu normal<te bufneste rasul cnd vezy diferenta

daca totusi nu va permiteti folosyty macar becury philips<la noi au garantye un an>sunt cele may bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu instalatia electrica pana la urma cum ramane?

Eu stiu de la masini, ca cele cu xenon au niste voltaje mari si propietarilor li se spune clar sa nu umble la becuri, ca altfel ii paste ambulanta sau chiar morga, si numai la service sa faca asta.

 

La un motor daca se monteaza un asemenea kit de xenon, e riscul sa se suprasolicite instalatia electrica?

 

Na, am gasit si sectiunea de pe wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Headlight#HID...and_Bi-Xenon.29

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

La BMW-ul meu vreau sa montez xenon.Acum am halogen H4.

Am gasit la cineva,un kit costa intre 180/220 euro,functie daca vrei xenon scurta/normal lunga sau xenon pe ambele faze.

Avantajul este ca dintr-un kit auto poti rezolva doua motoare,practic te costa 100 euro si ai frumusete de lumina pe motor..

Daca mai este cineva interesat am imparti cheltuielile pe din doua.

Nu uitati,oferta este doar pentru cei care au H4.

Doritorii sa ma caute la 0722/625.710,sunt din Bucuresti

Sanatate.

Luigi Vicol

 

Eu am asa ceva pe motor: http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=3686

Si face cit vreo 5 faruri normale de bmw ca al tau.Sau al meu.

Nu necesita modificari ale instalatiei si e usor de montat.

Are un singur dezavantaj- e scump.Dar mergi noaptea linistit.

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu instalatia electrica pana la urma cum ramane?

Eu stiu de la masini, ca cele cu xenon au niste voltaje mari si propietarilor li se spune clar sa nu umble la becuri, ca altfel ii paste ambulanta sau chiar morga, si numai la service sa faca asta.

 

e periculos<ceva in genul bobinei de inductie>dar instalatia e "rezistenta" la apa<in limita bunului simt>iar de consum are 35w

deci practic daca nu desfaci mufele cu faru apryns nu prea are ce sa se intample

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari:

1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine?

2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria?

 

Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari:

1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine?

2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria?

 

Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se ia nimeni de tine

iar instalatia electrica nu are de ce sa sufere pt ca instalatia de xenon consuma mai putin decat un bec normal eu am avut la toate motocicletele mele si nu au fost probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari:

1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine?

2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria?

 

Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii

1.Daca farul e de masina/motocicleta si nu de avion dupa parerea mea sansele sunt minime, mai ales ca un far HID de 5000-6000Kelvin nu pate fi deosebit usor de un bec obisnuit cu halogen de genul Silverlight de la Osram de care folosesc eu acum. E adevarat ca legislatia rutiera spune ca nu ai voie sa-ti instalezi sisteme de iluminare neautorizate sau neomologate, dar regulamentul cam explica faptul ca cele neutorizate sunt de fapt girofarele de diverse culori si cele neomologate sunt proiectoarele care ii termina la ochi pe cei care vin din sens opus.

2. Numai daca incerci sa-ti pui din alea de avion (de 100W). Cele auto/moto legale consuma 35W si dau cu circa 50% mai multa lumina decat un bec cu halogen care consuma 55-60W. De fapt pe mine ma batea gandul sa-mi iau un far HID ca sa-mi scad consumul de curent...

 

Ca principiu problema la tehnologia HID (adica High Intensity Discharge, adica un fel de arc electric intr-un gaz inert care la lampile enervant de albastre chiar e xenon) e ca ele amorseaza greu (cam la fel cu un bec cu neon cand da din starter), asa ca in momentul in care aprinzi un asemenea far ceea ce vede un conducator care vine din sens opus e un fel de blitz slab (sau un bec care se arde), dupa care dupa 1-2 secunde lampa prinde viata si ajunge la 60-80 la sute din putere si dupa 5-6 secunde ajunge la luminozitatea nominala. La un asemenea comportament e evident ca nu poti sa dai flash-uri, asa ca au aparut pe piata 2 modele de H4 care sa-ti permita sa dai totusi flash:

- Dual-xenon are un singur bec (de fapt o lampa cu descarcare in gaz pe tehnologie HID ) si un fel de releu in fund care misca becul pe verticala astfel incat cand esti pe faza scurta se comporta ca un bec normal de faza scurta, iar cand treci pe faza lunga becul se misca mecanic astfel incat farul se defocalizeaza si lumina incepe sa bata pana in pomi;

- Becul combinat are partea de faza scurta facuta pe tehnologia HID si partea de faza lunga pe tehnologia traditionala de halogen (cu filament) si prezinta incovenientul ca desi timpul de viata la HID e de minimum 8000 de ore ala la halogen e de minimum 500 de ore, asa ca daca folosesti des faza lunga s-ar putea sa te trezesti mult prea repede fara ea.

Ca principiu o instalatie dual-xenon costa mult mai mult decat un bec combinat (undeva pana in 100 de Euro), dar m-i s-ar parea frustrant sa-mi iau o instalatie de 50-60 de Euro la care piesa mai scumpa din cele doua sa-mi moara dupa 500 de ore de functionare.

 

Vezi ca exista niste slujbasi de marketing care se lauda ca vand becuri cu Xenon de 55W. Asta e o minciuna ordinara, de fapt nimeni in lume nu produce decat becuri de 35W (de auto/moto) si becuri de avion de 100W. In realitate, din punct de vedere tehnic, treaba sta asa: tot felul de masini moderne cu computer de bord (cum ar fi majoritatea modelelor de Toyota) au o chestie foarte isteata care te avertizeaza pe bord daca ai un far ars; ideea e isteata, dar implementarea e proasta, astfel incat nu se masoara daca pe respectivul circuit electric se consuma ceva sau nimic, ci se masoara ca consumi circa 50-55W sau nimic, si daca pui un consumator de 35W in locul celui de 55W vei vedea vesnic pe bord ceva palapaind enervant care-ti va spune ca farul tau care merge de fapt OK cica e ars. Ca sa poata vinde becuri HID de 35W si la posesorii de masini cu senzori cretini, producatorii acestori becuri au scos modele de "55W", care de fapt sunt becuri normale de 35W care au o rezistenta de balast in soclu care produce caldura degeaba astfel incat becul consuma in total 55W ca sa nu-l supere pe conu' senzor. Sigur ca unii din (cuvant jignitor) aia de la marketing s-au gasit in treaba sa se laude ca firma lor vinde becuri cu Xenon de 55W fara sa stie despre ce e vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta asa e...pe de alta parte....eu nu folosesc decat f rar faza lunga..in general nu merg noaptea..si chiar daca merg prefer faza scurta...mai dau cate un flash din cand in cand...si inca ceva la mine luminile se aprind automat o data cu pornirea motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari:

1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine?

2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria?

 

Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii

 

1: nu sunt sanse

2:nu iti dauneaza cu nimic,consumul la xenon e de 35w,adica cu 20w mai putin decat becul pe care il ai pus din fabrica

datorita consumului de doar 35w ,calculatoarele de bord ale anumitor tipuri de masini afiseaza eroare de bec ars ,desi acestea functioneaza perfect pe masina.(ne-avand un consum de 55w,calculatorul ''citeste'' acel bec, ca fiind ars)

 

<small>--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 23:03 -------------</small><br/>

Asta asa e...pe de alta parte....eu nu folosesc decat f rar faza lunga..in general nu merg noaptea..si chiar daca merg prefer faza scurta...mai dau cate un flash din cand in cand...si inca ceva la mine luminile se aprind automat o data cu pornirea motorului...

 

nu vei mai avea nevoie de faza lunga,cat despre flashuri...stiu doar ca halogenul raspunde instant ,dar nu prea mai are efect datorita intensitatii xenonului

cand merg cu masina mi-e si rusine sa mai dau flashuri,deoarece e prea galbena lumina de halogen in comparatie cu cea a xenonului ,atunci cand provin din acelasi far

pt flashuri cel mai indicat si cu efect instant este H4 magnetic (telescopic) .''xenon si pe faza lunga si pe faza scurta

Editat de MUSASHI R6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu xenonu pe motor si sunt f multumit pana acum. Am pus si niste poze....(am o mica problema...dupa ce am prins un blocaj in trafic si a trebuit sa ma strecor incet printre masini am constatat ca s-a stins..am dat faza lunga si am revenit pe scurta.....s-a aprins iar...stie cineva care ar fi problema???) Primele 2 poze sunt cu halogenu vechi...Philips Blue vision si celelalte cu xenonu 6000kpost-13858-1208851763_thumb.jpgpost-13858-1208851947_thumb.jpgpost-13858-1208852011_thumb.jpgpost-13858-1208852152_thumb.jpgpost-13858-1208852123_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron.

1. Ia H4 BI-Xenon, nu xenon + halogen.

2. Cauta la temperatura de culoare de 5000K, lumina va fi mai mult ALBA decat albastra si va lumina mai bine. (banuiesc ca asta vrei, nu sa caste gura de admiratie tovarasii, nu?) :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms oricum...deja am luat...asta e ..las ca e bun si asa...

Si eu am avut xenon pe motor f4 ...scurta xenon si lunga halogen, cea mai proasta alegere pe care am putut-o face...

Mai bine dadeam cu 50 lei mai mult si era bixenon, cand o sa vrei sa mergi cu faza lunga o sa ai impresia ca nu bate deloc( o sa fi orb cu ea)!

 

Numai bine,

Raul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand eu xenon h4(bi-xenon). face toti banii. pret 200 lei. si de masina 400 lei.

recomand de la 4300K la 6000k. dupa aceste cifre deja puerea luminii scade, in acelasi timp devenind mai albastra pana la violet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil sa ai o masa slaba(contact imperfect), sau nu ai curatat f bine locul respectiv. am mai patit si eu, dar s-a rezolvat. daca este sa persiste problema desi ai legat totul ca la carte...posibil sa ai bube pe instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ti se stinge din cand in cand, o sa ti se stinga din ce in ce mai des pana nu o sa mai mearga. ti-a intrat apa in balast. nu a fost bine izolata, asa ca vezi ce faci. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ti se stinge din cand in cand, o sa ti se stinga din ce in ce mai des pana nu o sa mai mearga. ti-a intrat apa in balast. nu a fost bine izolata, asa ca vezi ce faci. bafta

nu avea de unde sa intre apa..ca l-am pus sambata seara si nu a plouat, nu am spalat motoru...deci nu avea de unde sa intre apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand eu xenon h4(bi-xenon). face toti banii. pret 200 lei. si de masina 400 lei.

recomand de la 4300K la 6000k. dupa aceste cifre deja puerea luminii scade, in acelasi timp devenind mai albastra pana la violet.

 

 

sal, mai ai henon pt moto?

merge la un cbr 600 f2?

bacaluc@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte rezistente la socuri si vibratii,iar de intrat apa nu se pune problema,deoarece sunt izolate la toate imbinarile cu un strat de silicon

eu am vandut pt. enduro si pana acum nu au fost probleme (deci nu esti primul care ar avea xenon pe enduro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...