neamuu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 lamuriti-ma si pe mine va rog, ce reprezinta indicativele H3, H4, H7....sau mai bine zis ce kit ar trebui sa aleg pt un ducati monster...multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 24, 2008 Autor Admin Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) Reprezinta tipul becului(soclului).Daca nu ai carte tehnica desfa un bec si vezi ca scrie pe soclul lui ce H este. Luigi Vicol PS:Si eu am H4 bixenon si recent am montat si proiectoare cu cite doua becuri H3 fiecare,pe care am pus evident doua instalatii de xenon.Lumina oferita este dementiala,nu va puteti inchipui! Luigi Vicol Editat Aprilie 24, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 lamuriti-ma si pe mine va rog, ce reprezinta indicativele H3, H4, H7....sau mai bine zis ce kit ar trebui sa aleg pt un ducati monster...multam tu ai h4. h4 este becul ce are ambele faze pe un singur bec. restul au cate o faza pe bec. numai ca difera si soclu, forma samd...si au primit niste denumiri ca sa stii ce sa cauti....h1, h3, h7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamuu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 multumesc mult pt raspunsuri ce branduri de kituri bixenon recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu ca nu ar exista deja enshpe discutii pe tema Xenon pe moto: /index.php?...39&hl=xenon /index.php?...16&hl=xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 multumesc mult pt raspunsuri ce branduri de kituri bixenon recomandati? importanta e garantia si mai putin brandul ,pt. ca peste 80 % din cele comercializate la noi sunt fabricate in China si restul prin Turcia si alte tari dar daca ai garantie la ele nu e nici o problema unde ar fi fabricate important e si sa stii ca Bosch si Simens nu produc instalatii xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 vinde si monteaza cineva instalatie xenon h4 in bucuresti.Daca da,sa-mi spuna si un pret estimativ.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Care sunt cele mai bune marci de instalatii Xenon pt moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Care sunt cele mai bune marci de instalatii Xenon pt moto? ia legatura cu L.U.V. si te lamureste el, ii de incredere omul si are numai clienti multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 ia legatura cu L.U.V. si te lamureste el, ii de incredere omul si are numai clienti multumiti. Subscriu. Pacat ca aduce doar 6000k, insa te poate ajuta si cu 4300 sau 5000, din ce aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2009 Autor Admin Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Care sunt cele mai bune marci de instalatii Xenon pt moto? Hmmm..cum este viata asta! In 2006 cautam sa-mi pun asa ceva pe motor,am deschis topicul acesta de care uitasem si acum comercializez asa ceva.. Revenind la intrebare,are mai putina importanta marca,cit are importanta garantia oferita de comerciant si feedback-ul clientilor. Toate instalatiile sunt produse in China,care maine va fi prima putere mondiala.. Sanatate multa. ia legatura cu L.U.V. si te lamureste el, ii de incredere omul si are numai clienti multumiti. Multumesc pentru apreciere Subscriu. Pacat ca aduce doar 6000k, insa te poate ajuta si cu 4300 sau 5000, din ce aud. Asemenea.. Luigi Vicol Editat Martie 11, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Si atunci la Hornetu din meu din 2000 cat face o treaba de asta? Un 4300k sa zicem sau si mai sus....5000k, H4 parca trebe. Vreau doar sa se vada cel mai bine, nu sa arate bengos. Ar fi de preferinta si faza lunga si scurta...bi-xenon parca e ala....e mai scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2009 Autor Admin Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Diferenta intre 5000 si 6000 este foarte mica,ambele sunt alb/argintii cu tenta bleu,putin mai pronuntata la 6000k. Chestie de gust,eu unul merg si pe motor si pe masina cu 6000K,la care nuanta aceea de bleu scoate in evidenta de la sute de metri marcaje rutiere/numere de inmatriculare/indicatoare rutiere. Tu ai H4 care este bixenon,costa 275 lei+15 sau 25 bec cu led pt.pozitie. Bafta multa.. Luigi Vicol PS:Ca sa te edifici intra pe topic si citeste ce spun cei care au cumparat,sunt si poze edificatoare si comparative care spun totul.. /index.php?...2138&st=440 Editat Martie 11, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Si atunci la Hornetu din meu din 2000 cat face o treaba de asta? Un 4300k sa zicem sau si mai sus....5000k, H4 parca trebe.Vreau doar sa se vada cel mai bine, nu sa arate bengos. Ar fi de preferinta si faza lunga si scurta...bi-xenon parca e ala....e mai scump? Daca ai un singur bec (H4) ai nevoie de bi-xenon, si asta e mai scump pentru ca are un fel de releu in poponeatza care-l face sa se balangane cand treci de pe faza scurta pe lunga si un modul de comanda pentru chestia asta care costa si el ceva bani. Eu am dat pentru instalatii bi-xenon de motocicleta 240/270 de lei cam acum un an, dar atunci dolarul era pe la 2.3 pe cand acum e pe la 3.3, asa ca trebuie sa te astepti la preturi in jur de 390. Relativ la culoare, 4300K inseamna ceva identic cu un bec halogen normal, 7000K (ce am eu) inseamna ce emite ziua la amiaza soarele si pare usor albastrui (dotare standard pe BMW, Skoda, etc), mai mult (8000K) inseamna ca arata albastru rau si ca ar trebuie sa porti in loc de casca gel si sa asculti neaparat manele.... Editat Martie 11, 2009 de pmoldovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Daca ai un singur bec (H4) ai nevoie de bi-xenon, si asta e mai scump pentru ca are un fel de releu in poponeatza care-l face sa se balangane cand treci de pe faza scurta pe lunga si un modul de comanda pentru chestia asta care costa si el ceva bani. Eu am dat pentru instalatii bi-xenon de motocicleta 240/270 de lei cam acum un an, dar atunci dolarul era pe la 2.3 pe cand acum e pe la 3.3, asa ca trebuie sa te astepti la preturi in jur de 390. Relativ la culoare, 4300K inseamna ceva identic cu un bec halogen normal, 7000K (ce am eu) inseamna ce emite ziua la amiaza soarele si pare usor albastrui (dotare standard pe BMW, Skoda, etc), mai mult (8000K) inseamna ca arata albastru rau si ca ar trebuie sa porti in loc de casca gel si sa asculti neaparat manele.... Nu cred eu k BMW doteaza masinile cu 7000k, pentru simplu motiv k e ilegal in mai multe tari... si da-mi voie sa te contrazic la faza cu 4300k = halogen. Eu am pus unu langa altu un matiz cu faruri oarecare, un domi cu halogen +50% (philips motovision) si domi-ul meu cu halogen de 4300k. Tin sa te anunt ca diferenta e ca de la cer la pamant, dar pana nu le vezi unul langa altul nici ca iti dai seama. Practic halogenele sunt galbene (alea normale), galben spalacit spre albicios (alea de +50% de firma), in timp ce xenon-ul de 4300 e de un alb imaculat. Ca stralucire nici nu mai vorbesc. Trei farurui halogene (dintre care unu de +50%) si cand aprindeam xenonu, ziceai k se face zi peste lumina chioara de la celelalte faruri. In alta ordine de idei, 4300k = alb, 5000k = alb-bleu, 6000k = bleu, 8000k = albastru purpuriu, iar mai sus gasesti tot felul de nuante dubioase care nu fac lumina nici cat becul de pozitie. In pozele puse de luigi se poate vedea clar cat de albastru e becul de 6000k. Crede-ma, dupa ce vezi cateva faruri de xenon, te obisnuiesti sa le recunosti in trafic. 6000k-urile sunt criminale, in sensul ca deranjaza tocmai prin nuanta lor bleu (pe langa ca stralucesc, stralucesc cu o lumina neobisnuita si agasanta). Nu prea am azut mai mari, desi era unu cu proiectoare mov pe o rabla neagra. In fine; la urma urmei cred ca e vorba si de gust aici, dat fiind ca pe noi legea nu ne constrange. Editat Martie 11, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Nu cred eu k BMW doteaza masinile cu 7000k, pentru simplu motiv k e ilegal in mai multe tari... si da-mi voie sa te contrazic la faza cu 4300k = halogen. Eu am pus unu langa altu un matiz cu faruri oarecare, un domi cu halogen +50% (philips motovision) si domi-ul meu cu halogen de 4300k. Tin sa te anunt ca diferenta e ca de la cer la pamant, dar pana nu le vezi unul langa altul nici ca iti dai seama. Practic halogenele sunt galbene (alea normale), galben spalacit spre albicios (alea de +50% de firma), in timp ce xenon-ul de 4300 e de un alb imaculat. Ca stralucire nici nu mai vorbesc. Trei farurui halogene (dintre care unu de +50%) si cand aprindeam xenonu, ziceai k se face zi peste lumina chioara de la celelalte faruri. In alta ordine de idei, 4300k = alb, 5000k = alb-bleu, 6000k = bleu, 8000k = albastru purpuriu, iar mai sus gasesti tot felul de nuante dubioase care nu fac lumina nici cat becul de pozitie. In pozele puse de luigi se poate vedea clar cat de albastru e becul de 6000k. Crede-ma, dupa ce vezi cateva faruri de xenon, te obisnuiesti sa le recunosti in trafic. 6000k-urile sunt criminale, in sensul ca deranjaza tocmai prin nuanta lor bleu (pe langa ca stralucesc, stralucesc cu o lumina neobisnuita si agasanta). Nu prea am azut mai mari, desi era unu cu proiectoare mov pe o rabla neagra. In fine; la urma urmei cred ca e vorba si de gust aici, dat fiind ca pe noi legea nu ne constrange. Ai dreptate, 7000K sunt prea albastrui, eu am de fapt din alea de 6000K care sunt alb mai rece (cam ca un neon de bucatarie). In alta ordine de idei am vazut din alea de 8000K pe un BMW mai vechi negru, foarte tunat si cu manelele date foarte tare (BMW cu 4 roti, nu cu doua). Lumina nu prea fac, dar sigur atragi atentia cu ele ca arata practic cam ca luminile alea din discoteca ce fac sa luceasca sireturile albe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Tu ce marca vinzi? De Klarheit ce stii, sunt bune? Cica ar fi nemtesti... 18 luni garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Eu o sa-mi pun de-alea cu lumina ca la discoteca, "black-light" sau cum le zice la neoanele alea de fac albul mai alb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.