Sari la conținut

Instalatie Xenon Moto


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Reprezinta tipul becului(soclului).Daca nu ai carte tehnica desfa un bec si vezi ca scrie pe soclul lui ce H este.

Luigi Vicol

PS:Si eu am H4 bixenon si recent am montat si proiectoare cu cite doua becuri H3 fiecare,pe care am pus evident doua instalatii de xenon.Lumina oferita este dementiala,nu va puteti inchipui!

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamuriti-ma si pe mine va rog, ce reprezinta indicativele H3, H4, H7....sau mai bine zis ce kit ar trebui sa aleg pt un ducati monster...multam

tu ai h4.

 

h4 este becul ce are ambele faze pe un singur bec. restul au cate o faza pe bec. numai ca difera si soclu, forma samd...si au primit niste denumiri ca sa stii ce sa cauti....h1, h3, h7...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pt raspunsuri

 

ce branduri de kituri bixenon recomandati?

 

 

importanta e garantia si mai putin brandul ,pt. ca peste 80 % din cele comercializate la noi sunt fabricate in China si restul prin Turcia si alte tari dar daca ai garantie la ele nu e nici o problema unde ar fi fabricate

important e si sa stii ca Bosch si Simens nu produc instalatii xenon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

vinde si monteaza cineva instalatie xenon h4 in bucuresti.Daca da,sa-mi spuna si un pret estimativ.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
Care sunt cele mai bune marci de instalatii Xenon pt moto?

ia legatura cu L.U.V. si te lamureste el, ii de incredere omul si are numai clienti multumiti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Care sunt cele mai bune marci de instalatii Xenon pt moto?

 

Hmmm..cum este viata asta!

In 2006 cautam sa-mi pun asa ceva pe motor,am deschis topicul acesta de care uitasem si acum comercializez asa ceva.. :)

Revenind la intrebare,are mai putina importanta marca,cit are importanta garantia oferita de comerciant si feedback-ul clientilor.

Toate instalatiile sunt produse in China,care maine va fi prima putere mondiala..

Sanatate multa.

 

 

ia legatura cu L.U.V. si te lamureste el, ii de incredere omul si are numai clienti multumiti. :P

Multumesc pentru apreciere :D

 

Subscriu. Pacat ca aduce doar 6000k, insa te poate ajuta si cu 4300 sau 5000, din ce aud.

Asemenea.. :D

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci la Hornetu din meu din 2000 cat face o treaba de asta? Un 4300k sa zicem sau si mai sus....5000k, H4 parca trebe.

Vreau doar sa se vada cel mai bine, nu sa arate bengos. Ar fi de preferinta si faza lunga si scurta...bi-xenon parca e ala....e mai scump?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Diferenta intre 5000 si 6000 este foarte mica,ambele sunt alb/argintii cu tenta bleu,putin mai pronuntata la 6000k.

Chestie de gust,eu unul merg si pe motor si pe masina cu 6000K,la care nuanta aceea de bleu scoate in evidenta de la sute de metri marcaje rutiere/numere de inmatriculare/indicatoare rutiere.

Tu ai H4 care este bixenon,costa 275 lei+15 sau 25 bec cu led pt.pozitie.

Bafta multa..

Luigi Vicol

PS:Ca sa te edifici intra pe topic si citeste ce spun cei care au cumparat,sunt si poze edificatoare si comparative care spun totul..

/index.php?...2138&st=440

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci la Hornetu din meu din 2000 cat face o treaba de asta? Un 4300k sa zicem sau si mai sus....5000k, H4 parca trebe.

Vreau doar sa se vada cel mai bine, nu sa arate bengos. Ar fi de preferinta si faza lunga si scurta...bi-xenon parca e ala....e mai scump?

Daca ai un singur bec (H4) ai nevoie de bi-xenon, si asta e mai scump pentru ca are un fel de releu in poponeatza care-l face sa se balangane cand treci de pe faza scurta pe lunga si un modul de comanda pentru chestia asta care costa si el ceva bani. Eu am dat pentru instalatii bi-xenon de motocicleta 240/270 de lei cam acum un an, dar atunci dolarul era pe la 2.3 pe cand acum e pe la 3.3, asa ca trebuie sa te astepti la preturi in jur de 390.

 

Relativ la culoare, 4300K inseamna ceva identic cu un bec halogen normal, 7000K (ce am eu) inseamna ce emite ziua la amiaza soarele si pare usor albastrui (dotare standard pe BMW, Skoda, etc), mai mult (8000K) inseamna ca arata albastru rau si ca ar trebuie sa porti in loc de casca gel si sa asculti neaparat manele....

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un singur bec (H4) ai nevoie de bi-xenon, si asta e mai scump pentru ca are un fel de releu in poponeatza care-l face sa se balangane cand treci de pe faza scurta pe lunga si un modul de comanda pentru chestia asta care costa si el ceva bani. Eu am dat pentru instalatii bi-xenon de motocicleta 240/270 de lei cam acum un an, dar atunci dolarul era pe la 2.3 pe cand acum e pe la 3.3, asa ca trebuie sa te astepti la preturi in jur de 390.

 

Relativ la culoare, 4300K inseamna ceva identic cu un bec halogen normal, 7000K (ce am eu) inseamna ce emite ziua la amiaza soarele si pare usor albastrui (dotare standard pe BMW, Skoda, etc), mai mult (8000K) inseamna ca arata albastru rau si ca ar trebuie sa porti in loc de casca gel si sa asculti neaparat manele....

Nu cred eu k BMW doteaza masinile cu 7000k, pentru simplu motiv k e ilegal in mai multe tari... si da-mi voie sa te contrazic la faza cu 4300k = halogen.

 

Eu am pus unu langa altu un matiz cu faruri oarecare, un domi cu halogen +50% (philips motovision) si domi-ul meu cu halogen de 4300k. Tin sa te anunt ca diferenta e ca de la cer la pamant, dar pana nu le vezi unul langa altul nici ca iti dai seama. Practic halogenele sunt galbene (alea normale), galben spalacit spre albicios (alea de +50% de firma), in timp ce xenon-ul de 4300 e de un alb imaculat. Ca stralucire nici nu mai vorbesc. Trei farurui halogene (dintre care unu de +50%) si cand aprindeam xenonu, ziceai k se face zi peste lumina chioara de la celelalte faruri.

 

In alta ordine de idei, 4300k = alb, 5000k = alb-bleu, 6000k = bleu, 8000k = albastru purpuriu, iar mai sus gasesti tot felul de nuante dubioase care nu fac lumina nici cat becul de pozitie. In pozele puse de luigi se poate vedea clar cat de albastru e becul de 6000k. Crede-ma, dupa ce vezi cateva faruri de xenon, te obisnuiesti sa le recunosti in trafic. 6000k-urile sunt criminale, in sensul ca deranjaza tocmai prin nuanta lor bleu (pe langa ca stralucesc, stralucesc cu o lumina neobisnuita si agasanta). Nu prea am azut mai mari, desi era unu cu proiectoare mov pe o rabla neagra. In fine; la urma urmei cred ca e vorba si de gust aici, dat fiind ca pe noi legea nu ne constrange.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred eu k BMW doteaza masinile cu 7000k, pentru simplu motiv k e ilegal in mai multe tari... si da-mi voie sa te contrazic la faza cu 4300k = halogen.

 

Eu am pus unu langa altu un matiz cu faruri oarecare, un domi cu halogen +50% (philips motovision) si domi-ul meu cu halogen de 4300k. Tin sa te anunt ca diferenta e ca de la cer la pamant, dar pana nu le vezi unul langa altul nici ca iti dai seama. Practic halogenele sunt galbene (alea normale), galben spalacit spre albicios (alea de +50% de firma), in timp ce xenon-ul de 4300 e de un alb imaculat. Ca stralucire nici nu mai vorbesc. Trei farurui halogene (dintre care unu de +50%) si cand aprindeam xenonu, ziceai k se face zi peste lumina chioara de la celelalte faruri.

 

In alta ordine de idei, 4300k = alb, 5000k = alb-bleu, 6000k = bleu, 8000k = albastru purpuriu, iar mai sus gasesti tot felul de nuante dubioase care nu fac lumina nici cat becul de pozitie. In pozele puse de luigi se poate vedea clar cat de albastru e becul de 6000k. Crede-ma, dupa ce vezi cateva faruri de xenon, te obisnuiesti sa le recunosti in trafic. 6000k-urile sunt criminale, in sensul ca deranjaza tocmai prin nuanta lor bleu (pe langa ca stralucesc, stralucesc cu o lumina neobisnuita si agasanta). Nu prea am azut mai mari, desi era unu cu proiectoare mov pe o rabla neagra. In fine; la urma urmei cred ca e vorba si de gust aici, dat fiind ca pe noi legea nu ne constrange.

Ai dreptate, 7000K sunt prea albastrui, eu am de fapt din alea de 6000K care sunt alb mai rece (cam ca un neon de bucatarie).

 

In alta ordine de idei am vazut din alea de 8000K pe un BMW mai vechi negru, foarte tunat si cu manelele date foarte tare (BMW cu 4 roti, nu cu doua). Lumina nu prea fac, dar sigur atragi atentia cu ele ca arata practic cam ca luminile alea din discoteca ce fac sa luceasca sireturile albe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu o sa-mi pun de-alea cu lumina ca la discoteca, "black-light" sau cum le zice la neoanele alea de fac albul mai alb..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...