kelu_copilu Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 in plus, albastrele alea de 100W topesc si matuiesc oglinda de la far, plus toata instalatia.... xenoanele sunt reci, poti sa pui mana pe ele...... sa nu te supery da daca tu pui mana pe un bec de xenon esty tare copiii nu mai comparaty xenoanele<instalatiile>cu niste prostii din vitan <becuri jalnice care te tyn maxim 3 luni> eu lucrez cu asa ceva sy am montat la motor<cbr900rr>pe faza scurta iar pe faza lunga am lasat becu normal<te bufneste rasul cnd vezy diferenta daca totusi nu va permiteti folosyty macar becury philips<la noi au garantye un an>sunt cele may bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Cu instalatia electrica pana la urma cum ramane? Eu stiu de la masini, ca cele cu xenon au niste voltaje mari si propietarilor li se spune clar sa nu umble la becuri, ca altfel ii paste ambulanta sau chiar morga, si numai la service sa faca asta. La un motor daca se monteaza un asemenea kit de xenon, e riscul sa se suprasolicite instalatia electrica? Na, am gasit si sectiunea de pe wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Headlight#HID...and_Bi-Xenon.29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 Salut. La BMW-ul meu vreau sa montez xenon.Acum am halogen H4. Am gasit la cineva,un kit costa intre 180/220 euro,functie daca vrei xenon scurta/normal lunga sau xenon pe ambele faze. Avantajul este ca dintr-un kit auto poti rezolva doua motoare,practic te costa 100 euro si ai frumusete de lumina pe motor.. Daca mai este cineva interesat am imparti cheltuielile pe din doua. Nu uitati,oferta este doar pentru cei care au H4. Doritorii sa ma caute la 0722/625.710,sunt din Bucuresti Sanatate. Luigi Vicol Eu am asa ceva pe motor: http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=3686 Si face cit vreo 5 faruri normale de bmw ca al tau.Sau al meu. Nu necesita modificari ale instalatiei si e usor de montat. Are un singur dezavantaj- e scump.Dar mergi noaptea linistit. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 Cu instalatia electrica pana la urma cum ramane?Eu stiu de la masini, ca cele cu xenon au niste voltaje mari si propietarilor li se spune clar sa nu umble la becuri, ca altfel ii paste ambulanta sau chiar morga, si numai la service sa faca asta. e periculos<ceva in genul bobinei de inductie>dar instalatia e "rezistenta" la apa<in limita bunului simt>iar de consum are 35w deci practic daca nu desfaci mufele cu faru apryns nu prea are ce sa se intample Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 eu am 2 becuri pe fata cu faza scurta si lunga in acelasi bec 12 v 18/18w si nu gasesc deloc acest tip de bec. in carte scrie ca mere si 35/35w. stie cineva ceva? e important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari: 1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine? 2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria? Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari: 1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine? 2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria? Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 nu se ia nimeni de tine iar instalatia electrica nu are de ce sa sufere pt ca instalatia de xenon consuma mai putin decat un bec normal eu am avut la toate motocicletele mele si nu au fost probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari: 1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine? 2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria? Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii 1.Daca farul e de masina/motocicleta si nu de avion dupa parerea mea sansele sunt minime, mai ales ca un far HID de 5000-6000Kelvin nu pate fi deosebit usor de un bec obisnuit cu halogen de genul Silverlight de la Osram de care folosesc eu acum. E adevarat ca legislatia rutiera spune ca nu ai voie sa-ti instalezi sisteme de iluminare neautorizate sau neomologate, dar regulamentul cam explica faptul ca cele neutorizate sunt de fapt girofarele de diverse culori si cele neomologate sunt proiectoarele care ii termina la ochi pe cei care vin din sens opus. 2. Numai daca incerci sa-ti pui din alea de avion (de 100W). Cele auto/moto legale consuma 35W si dau cu circa 50% mai multa lumina decat un bec cu halogen care consuma 55-60W. De fapt pe mine ma batea gandul sa-mi iau un far HID ca sa-mi scad consumul de curent... Ca principiu problema la tehnologia HID (adica High Intensity Discharge, adica un fel de arc electric intr-un gaz inert care la lampile enervant de albastre chiar e xenon) e ca ele amorseaza greu (cam la fel cu un bec cu neon cand da din starter), asa ca in momentul in care aprinzi un asemenea far ceea ce vede un conducator care vine din sens opus e un fel de blitz slab (sau un bec care se arde), dupa care dupa 1-2 secunde lampa prinde viata si ajunge la 60-80 la sute din putere si dupa 5-6 secunde ajunge la luminozitatea nominala. La un asemenea comportament e evident ca nu poti sa dai flash-uri, asa ca au aparut pe piata 2 modele de H4 care sa-ti permita sa dai totusi flash: - Dual-xenon are un singur bec (de fapt o lampa cu descarcare in gaz pe tehnologie HID ) si un fel de releu in fund care misca becul pe verticala astfel incat cand esti pe faza scurta se comporta ca un bec normal de faza scurta, iar cand treci pe faza lunga becul se misca mecanic astfel incat farul se defocalizeaza si lumina incepe sa bata pana in pomi; - Becul combinat are partea de faza scurta facuta pe tehnologia HID si partea de faza lunga pe tehnologia traditionala de halogen (cu filament) si prezinta incovenientul ca desi timpul de viata la HID e de minimum 8000 de ore ala la halogen e de minimum 500 de ore, asa ca daca folosesti des faza lunga s-ar putea sa te trezesti mult prea repede fara ea. Ca principiu o instalatie dual-xenon costa mult mai mult decat un bec combinat (undeva pana in 100 de Euro), dar m-i s-ar parea frustrant sa-mi iau o instalatie de 50-60 de Euro la care piesa mai scumpa din cele doua sa-mi moara dupa 500 de ore de functionare. Vezi ca exista niste slujbasi de marketing care se lauda ca vand becuri cu Xenon de 55W. Asta e o minciuna ordinara, de fapt nimeni in lume nu produce decat becuri de 35W (de auto/moto) si becuri de avion de 100W. In realitate, din punct de vedere tehnic, treaba sta asa: tot felul de masini moderne cu computer de bord (cum ar fi majoritatea modelelor de Toyota) au o chestie foarte isteata care te avertizeaza pe bord daca ai un far ars; ideea e isteata, dar implementarea e proasta, astfel incat nu se masoara daca pe respectivul circuit electric se consuma ceva sau nimic, ci se masoara ca consumi circa 50-55W sau nimic, si daca pui un consumator de 35W in locul celui de 55W vei vedea vesnic pe bord ceva palapaind enervant care-ti va spune ca farul tau care merge de fapt OK cica e ars. Ca sa poata vinde becuri HID de 35W si la posesorii de masini cu senzori cretini, producatorii acestori becuri au scos modele de "55W", care de fapt sunt becuri normale de 35W care au o rezistenta de balast in soclu care produce caldura degeaba astfel incat becul consuma in total 55W ca sa nu-l supere pe conu' senzor. Sigur ca unii din (cuvant jignitor) aia de la marketing s-au gasit in treaba sa se laude ca firma lor vinde becuri cu Xenon de 55W fara sa stie despre ce e vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Asta asa e...pe de alta parte....eu nu folosesc decat f rar faza lunga..in general nu merg noaptea..si chiar daca merg prefer faza scurta...mai dau cate un flash din cand in cand...si inca ceva la mine luminile se aprind automat o data cu pornirea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 (editat) In primul rand salutare tuturor.. Am si eu o mica problema...Am gasit pe un site o inst xenon pt moto H4 faza scurta xenon, faza lunga halogen undeva pe la 160 de ron. Acum..am 2 intrebari: 1: Ce sanse sunt sa se ia politia de mine? 2: Pot aprea probleme cu instalatia electrica? sa consume prea mult si sa imi nenorocesc bateria? Va multumesc si astept raspuns cat mai repede intrucat as vrea sa plasez comanda pana la sf saptamanii 1: nu sunt sanse 2:nu iti dauneaza cu nimic,consumul la xenon e de 35w,adica cu 20w mai putin decat becul pe care il ai pus din fabrica datorita consumului de doar 35w ,calculatoarele de bord ale anumitor tipuri de masini afiseaza eroare de bec ars ,desi acestea functioneaza perfect pe masina.(ne-avand un consum de 55w,calculatorul ''citeste'' acel bec, ca fiind ars) <small>--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 23:03 -------------</small><br/> Asta asa e...pe de alta parte....eu nu folosesc decat f rar faza lunga..in general nu merg noaptea..si chiar daca merg prefer faza scurta...mai dau cate un flash din cand in cand...si inca ceva la mine luminile se aprind automat o data cu pornirea motorului... nu vei mai avea nevoie de faza lunga,cat despre flashuri...stiu doar ca halogenul raspunde instant ,dar nu prea mai are efect datorita intensitatii xenonului cand merg cu masina mi-e si rusine sa mai dau flashuri,deoarece e prea galbena lumina de halogen in comparatie cu cea a xenonului ,atunci cand provin din acelasi far pt flashuri cel mai indicat si cu efect instant este H4 magnetic (telescopic) .''xenon si pe faza lunga si pe faza scurta Editat Aprilie 16, 2008 de MUSASHI R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Am montat si eu xenonu pe motor si sunt f multumit pana acum. Am pus si niste poze....(am o mica problema...dupa ce am prins un blocaj in trafic si a trebuit sa ma strecor incet printre masini am constatat ca s-a stins..am dat faza lunga si am revenit pe scurta.....s-a aprins iar...stie cineva care ar fi problema???) Primele 2 poze sunt cu halogenu vechi...Philips Blue vision si celelalte cu xenonu 6000k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 1.nu are politia nici o treaba cu tine. 2.atata timp cat nu schimbi siguranta cu una mai mare exista doar riscul sa arzi o siguranta. poti totusi sa montezi un releu si sa legi direct la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Strumfule, sa traiesti. Cu ocazia asta, m-am lamurit si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ms oricum...deja am luat...asta e ..las ca e bun si asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ms oricum...deja am luat...asta e ..las ca e bun si asa... Si eu am avut xenon pe motor f4 ...scurta xenon si lunga halogen, cea mai proasta alegere pe care am putut-o face... Mai bine dadeam cu 50 lei mai mult si era bixenon, cand o sa vrei sa mergi cu faza lunga o sa ai impresia ca nu bate deloc( o sa fi orb cu ea)! Numai bine, Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 vand eu xenon h4(bi-xenon). face toti banii. pret 200 lei. si de masina 400 lei. recomand de la 4300K la 6000k. dupa aceste cifre deja puerea luminii scade, in acelasi timp devenind mai albastra pana la violet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 posibil sa ai o masa slaba(contact imperfect), sau nu ai curatat f bine locul respectiv. am mai patit si eu, dar s-a rezolvat. daca este sa persiste problema desi ai legat totul ca la carte...posibil sa ai bube pe instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ms de info...de acu...am comis-o ce sa fac...poate la motoru urmator pun bixenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 daca ti se stinge din cand in cand, o sa ti se stinga din ce in ce mai des pana nu o sa mai mearga. ti-a intrat apa in balast. nu a fost bine izolata, asa ca vezi ce faci. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 daca ti se stinge din cand in cand, o sa ti se stinga din ce in ce mai des pana nu o sa mai mearga. ti-a intrat apa in balast. nu a fost bine izolata, asa ca vezi ce faci. bafta nu avea de unde sa intre apa..ca l-am pus sambata seara si nu a plouat, nu am spalat motoru...deci nu avea de unde sa intre apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is75bbc Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 vand eu xenon h4(bi-xenon). face toti banii. pret 200 lei. si de masina 400 lei. recomand de la 4300K la 6000k. dupa aceste cifre deja puerea luminii scade, in acelasi timp devenind mai albastra pana la violet. sal, mai ai henon pt moto? merge la un cbr 600 f2? bacaluc@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 E influentat cu ceva de socuri repetate... ma intereseaza pentru a pune pe un enduro. Merg destul de des pe drumuri proaste... influenteaza asta durata de viata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 sunt foarte rezistente la socuri si vibratii,iar de intrat apa nu se pune problema,deoarece sunt izolate la toate imbinarile cu un strat de silicon eu am vandut pt. enduro si pana acum nu au fost probleme (deci nu esti primul care ar avea xenon pe enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamuu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 lamuriti-ma si pe mine va rog, ce reprezinta indicativele H3, H4, H7....sau mai bine zis ce kit ar trebui sa aleg pt un ducati monster...multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.