Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari la toata lumea, se pare ca motociclism e ereditar , frate-miu are un GPZ500s din 96 si eu un Transalp si alte 3 comuniste:). Desi am citit tot postul asta de 2 ani de cand are frate-miu GPZ ( ca eu sunt cel care se ocupa de partea mecanica a tuturor fiarelor din "ograda") n-am postat niciodata , acum a venit momentul din cauza unei intamplari nefericite.

Dupa un impact cu un caine pe E85 inainte de Focsani, a cazut frate-miu cu GPZ-icul lui. Slava Domnului ca nu a avut nimic( echipamentul si-a facut 100% treaba , impact la 100+ km/h , caine rupt in 2, alunecat ceva pe asfalt => nici o zgarieutra), acum urmeaza partea nasoala, cautat piese ( de preferinta SH ( buget de criza!!!!) pentru GPZ500s dupa 94:

1. semighidon stanga cu toata comanda electrica;

2. carena fata .

3. scut motor( nu stiu exact cum se numeste e ciocul de jos de la motor ).

 

Daca aveti careva sau auziti pe cineva VA ROG dati de stire...

la tel 0722991441 sau Yahoo : dan_motor2003 sau pe forum . Cum preferati!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-)

"....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?"

rulmentul. s-a uzat. si eu aveam aceeasi problema. nu vobla, dar la franari mai bruste, din cauza jocului f mare, troncanea in momentul in care motorul se oprea pe loc. mi l-a mai strans mecanicul meu in service, dar agata si de-abia mai puteam lua viraje cu el; aveam impresia ca se duce unde vrea el, ca nu-l mai stapanesc. m-am intors in service si mi l-a mai slabit. ideea ar fi sa schimbe rulmentul ala, dar ca si compromis ar merge sa-l slabeasca, dar nu foarte mult incat sa aiba joc, ci indeajuns de mult incat sa nu mai agate. acum depinde si de cat de uzat este acel rulment, la mine a mers si in continuare ma dau cu el asa pana o sa il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

nu stiu daca a mai fost postata insa eu acum am descoperit-o:

 

http://www.youtube.com/watch?v=AF9YNDeExVA

-------------------------------------

I took my gpz out for a ride

The engine felt good between my thighs

The air felt cool, its was forty degrees outside

 

I rode to pennsylvania near the delaware gap

Sometimes I got lost and had to check the map

I stopped at a roadside diner for a burger and a coke

 

There were some country folk and some hunters inside

Somebody got themselves married and somebody died

I went to the juke box and played a hillbilly song

 

They was arguing about football as I waved and went outside

And I headed for the mountains feeling warm inside

I love that gpz so much, you know that I could kiss her

--------------------------------------------------------------------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt in procesul de strangere al banilor! caut GPZ... mai ieftin asa...mai pt bugetul unui student! mi-ar face mare placere sa ma alatur grupului GPZ-istilor!

 

 

Proaspat proprietar de GPZ ! Ma bucur ca am reusit sa imi indeplinesc visul!

post-29307-1246993648_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentul. s-a uzat. si eu aveam aceeasi problema. nu vobla, dar la franari mai bruste, din cauza jocului f mare, troncanea in momentul in care motorul se oprea pe loc. mi l-a mai strans mecanicul meu in service, dar agata si de-abia mai puteam lua viraje cu el; aveam impresia ca se duce unde vrea el, ca nu-l mai stapanesc. m-am intors in service si mi l-a mai slabit. ideea ar fi sa schimbe rulmentul ala, dar ca si compromis ar merge sa-l slabeasca, dar nu foarte mult incat sa aiba joc, ci indeajuns de mult incat sa nu mai agate. acum depinde si de cat de uzat este acel rulment, la mine a mers si in continuare ma dau cu el asa pana o sa il schimb.

 

Multam fain de informatii. Pretenul meu a mai mers pe la service, au desfacut ceva pe acolo au uns, nu stiu ce si acum merge bine.

Intre timp mi-am luat si eu un GPZ, ma rog, Ninja EX 500 cum i zice in Canada si state. Am si eu troncanitul ala la franari puternice, bine ca stiu de la ce. In rest directia merge foarte bine. Chiar sant curios cum e ciclistica la motoarele sport, ca mie la gpzica mi se pare strasnica, e atit de manevrabil, se inclina asa mult si usor, se poate si mai mult de atit? Ma gandesc ca totusi nu e un motor sport; cum e treaba cu un motor sport? Tare as fi curios sa incerc!

Mai am o intrebare: A desfacut cineva yala, sau cum sa-i zic, de contact? Ideea e ca la modelul meu se aprind pozitiile si farul automat dupa ce pornesti motorul. Uneori nu mi se aprinde pozitia pe spate, dar daca misc un pic de cheie isi revine. Deja am mers de doua ori, noaptea cu ea stinsa. Am bagat niste W40D, fara nici un rezultat. Daca bag ceva spray de contact de ala de electronisti, o sa fac totul varza pe acolo? O sa faca toata lumea contact cu toata lumea? :lol: Mai degraba gred ca e vreo lamela ceva slabita

Mercic anticipat pentru orice sfaturi, pareri, opinii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o posibila problema cu al meu gpz si anume: vibreaza urat cand il turez pe liber pana trece de 4500-5000 rpm, apoi urca bine pana la 9-10000 unde incepe sa dea innapoi.In mers nu pot sa merg sub 5000 rpm cu treptele 4-5-6 din cauza aceluiasi vibrat.

 

intrebarea este: e bulit el sau asa trebuie sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de informatii. Pretenul meu a mai mers pe la service, au desfacut ceva pe acolo au uns, nu stiu ce si acum merge bine.

Intre timp mi-am luat si eu un GPZ, ma rog, Ninja EX 500 cum i zice in Canada si state. Am si eu troncanitul ala la franari puternice, bine ca stiu de la ce. In rest directia merge foarte bine. Chiar sant curios cum e ciclistica la motoarele sport, ca mie la gpzica mi se pare strasnica, e atit de manevrabil, se inclina asa mult si usor, se poate si mai mult de atit? Ma gandesc ca totusi nu e un motor sport; cum e treaba cu un motor sport? Tare as fi curios sa incerc!

Mai am o intrebare: A desfacut cineva yala, sau cum sa-i zic, de contact? Ideea e ca la modelul meu se aprind pozitiile si farul automat dupa ce pornesti motorul. Uneori nu mi se aprinde pozitia pe spate, dar daca misc un pic de cheie isi revine. Deja am mers de doua ori, noaptea cu ea stinsa. Am bagat niste W40D, fara nici un rezultat. Daca bag ceva spray de contact de ala de electronisti, o sa fac totul varza pe acolo? O sa faca toata lumea contact cu toata lumea? :lol: Mai degraba gred ca e vreo lamela ceva slabita

Mercic anticipat pentru orice sfaturi, pareri, opinii!

 

la contact nu are nimic sprayul de contact :). dupa parerea mea, baga linistit.

la GPZ mi se pare prea lejera ciclistica. scaritele sunt prea joase, suspensia prea moale si garda la sol prea mica. sincer, o frec in curbe tot timpul de pamant si ma enerveaza mai ales cand dau cu scarita de asfalt si face sunteul acela de slefuit. dupa tura de croatia de anul acesta vreau sa o vand pe a mea si sa imi iau ceva mai serios la anu. intrebarea ta este cam asa si asa :) pai de ce s-ar mai face SSuri daca GPZul ar fi de ajuns. are cadru, motor si suspensii de 20 ani, iar pe vremea cand s-a proiectat , kawasaki vroia un motor de economii deci nu s-au cheltuit bani pe componente de calitate mare. aici calitate mare este relativ, ma gandesc aici la suspensii bune si tehnololgie serioasa in motor. ca si fiabilitate nu poate decat sa impresioneze acest sport tourer modest.

 

uitate doar la cauciucuri, ce profil are un zx6r si ce profil ai tu, uitate cat de inalte sunt pe acela scaritele si iti vei da seama ca da, se poate mult mai mult decat poate gpzul.

 

am si eu o posibila problema cu al meu gpz si anume: vibreaza urat cand il turez pe liber pana trece de 4500-5000 rpm, apoi urca bine pana la 9-10000 unde incepe sa dea innapoi.In mers nu pot sa merg sub 5000 rpm cu treptele 4-5-6 din cauza aceluiasi vibrat.

 

intrebarea este: e bulit el sau asa trebuie sa fie?

 

cam toate vibreaza la 4-5500 din cauza ca sunt 2 cilindri. 2 cilindri nu au cum sa isi elimine vibratiile din cauza constructiei decat daca sar folosi ceva contrabalansare, tehnologie, in care nu sa investit din cauza costurilor. cat de mult vibreaza a ta? mie de exemplu imi scutura putin carena dar inafara de bazaitul acesteia nu ma deranjeaza. depinde cat de mult vibreaza poate sau nu sa fie normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help!

Vreau si eu sa stiu ce fel de ulei si cat se baga in furca petru GPZ 500s fab. 96, eventual dupa carte ca dupa ureche nu as risca.

Merci.

 

eu am cerut parerea unui mecanic si mi-a spus 20W..si am gasit la un magazin ulei motul dar era 15W fork oil, nu 20W si deocamdata nu am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stie careva: in afara de reprezentanta, unde as gasi segmenti pentru pistoane de GPZ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cat ulei se baga mai exact la Gpz? eu am bagat aprox. 2700 ml si este la semn dar vroiam sa fiu sigur!

 

Si inca ceva... aveti idee unde pot gasi un filtru de aer prin bucuresti? ca placutze de frana si semeringuri pt furca fata am facut comanda...imi mai trb doar ulei pt furca, si maine cred ca il iau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cat ulei se baga mai exact la Gpz? eu am bagat aprox. 2700 ml si este la semn dar vroiam sa fiu sigur!

 

Si inca ceva... aveti idee unde pot gasi un filtru de aer prin bucuresti? ca placutze de frana si semeringuri pt furca fata am facut comanda...imi mai trb doar ulei pt furca, si maine cred ca il iau!

 

 

2.8L fara filtru si 3.4L daca schimbi si filtrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii dau alte date, astea sunt ce am gasit pe Bike Database de pe Louis

 

Baujahr / Fahrgestellnr.

Baujahr: 1987-1993

 

 

FĂźllmengen (cantitati de umplere)

 

Gabel pro Holm(furca per jamba): 0,287 L. SAE 10W

Ăl ohne Filter (ulei, fara filtru): 3,0 LITER 10W40 GP

Ăl mit Filter (ulei, cu filtru): 3,2 LITER 10W40 GP

BremsflĂźssigkeit (lichid de frana): DOT 4

 

Betriebsstoff (carburant): NORMAL BLEIFREI

KĂźhlflĂźssigkeit (lichid de racire): 1,8 LITER

 

 

Iar filtru de aer gasesti la magazinul MyMoyo din cotroceni.

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pentru furca.

fab. pana in 93 287ml ulei 10W

fab. dupa 93 350ml ulei 10W

 

Ulei ptr. furca am gasit pe www.bbmoto.ro la 48 lei MOTUL.

Drum bun.

Am o carte teh. pentru GPZ pana in 93 fab. PDF in germana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pentru furca.

fab. pana in 93 287ml ulei 10W

fab. dupa 93 350ml ulei 10W

 

Ulei ptr. furca am gasit pe www.bbmoto.ro la 48 lei MOTUL.

Drum bun.

Am o carte teh. pentru GPZ pana in 93 fab. PDF in germana.

 

 

eu o am in engleza... cine o vrea sa dea add pe mess ca e prea mare pt a o pune pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...