Lupu Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Salut stimati GPZ-isti! Am si eu o intrebare intrebatoare: farul si respectiv prinderile sale difera intre modelele ante-1994 si respectiv post-1994 ?? Intreb fiindca am auzit ca in cazul carenei fatza, desi sunt la fel, prinderile (carenei) difera, si vroiam sa stiu daca asa e si la far. Oricum daca cadrul ala metalic pe care se prind bordul si farul e la fel, atunci ar trebui sa se potriveasca si farul. Va multumesc anticipat si astept un raspuns cu un sfat pertinent! Nimeni nu stie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 De la Ablenick : http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/K...Manual_(EN).pdf Ai vrut sa zici Kawasaki_EX500-GPZ500S_1987-1993-ServiceManual_(EN).pdf Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alsb Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 Buna sunt si eu un nou fericit nou propietar de gpz 500, din 98 si am tot cautat pe net un manual de service ptr el..tot ce am gasit e pe mult prea multi bani. Asa ca intrebarea mea vine catre voi Cine ma poate ajuta si pe mine sau cine are asa ceva deja???? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Salut sunt nou pe aici si nu de foarte mult timp posesorul unu kawasaki er-5. Stiu ca motorul de gpz este identic cu ce de er-5 as vrea sa stiu si eu cum se comporta motorul pentu ca prea multe detalii despre ea nu stiu si as vrea sa mai schimbam o parere. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Salut stimati GPZ-isti! Am si eu o intrebare intrebatoare: farul si respectiv prinderile sale difera intre modelele ante-1994 si respectiv post-1994 ?? Intreb fiindca am auzit ca in cazul carenei fatza, desi sunt la fel, prinderile (carenei) difera, si vroiam sa stiu daca asa e si la far. Oricum daca cadrul ala metalic pe care se prind bordul si farul e la fel, atunci ar trebui sa se potriveasca si farul. Va multumesc anticipat si astept un raspuns cu un sfat pertinent! carenele fatza difera intre cele 2 modele deci difera si farurile ...de aici mai departe tragi tu restul concluziilor numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Trag concluzia ca GPZ-urile astea sunt cele mai fiabile motoare de strada... Asta e singurul topic de la sectiunea asta in care nu s-a mai scris nimic de jumatate de luna aproape. Inseamna ca toate merg brici si nu ridica nici o problema in exploatare, iar riderii nu se mai dezlipesc de ele zi ori noapte, ca sa mai scrie o vorba si pe forum. ...De aceea sunt fericit ca am achizitionat si eu unul. Poze curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadonico Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Salutare tuturor Dragos ma numesc sunt din pitesti judetul Arges, si in primul rand vreau sa va urez tuturor asfalt uscat si bine v-am gasit deoarece sunt nou pe forum.Sunt si eu posesorul unui gpz si am o problema: imi curge ulei din telescoape! am semeringuri, am ulei dar nu stiu cum sa le schimb si tare mult as vrea so fac eu!Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se face?Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Salutare tuturor Dragos ma numesc sunt din pitesti judetul Arges, si in primul rand vreau sa va urez tuturor asfalt uscat si bine v-am gasit deoarece sunt nou pe forum.Sunt si eu posesorul unui gpz si am o problema: imi curge ulei din telescoape! am semeringuri, am ulei dar nu stiu cum sa le schimb si tare mult as vrea so fac eu!Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se face?Va multumesc mult! Te-as ajuta cu placere, dar nu stiu cum. Asteptam sa mai intre pe topic cei care mai au GPZ si care s-au confruntat cu asa ceva. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iollele Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Am primit o mare teapa cu un GPZ500 si din pacate nu prea se mai poate repara...stie cineva ceva despre vre-un bloc motor de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 La sfarsitul saptamanii ma duc sa fac ITP-ul. Pentru asta am nevoie de ambele (doua) capace pentru semnalele din fata - ale mele s-au stricat dupa ce mi-au dat motorul jos in parcare. Este vorba de capacele din sticla galbena (dispersoarele) Daca poate sa-mi imprumute cineva capacele pentru 2 ore (pentru sambata, 4 august 2007) sa dea un semn pe forum. Multumesc! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadonico Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Salutare tuturor Am si eu o problema cu gpz-ul meu Am facut praf tobele cu tot cu galerii, ma poate indruma cineva cate niste tobe rezonabile ca pret sau macar catre un service unde le pot face noi? Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Vezi ca poate mai are tobele de vanzare aici. /index.php?showtopic=121609 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadonico Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Salutare tuturor Am si eu o problema cu gpz-ul meu Am facut praf tobele cu tot cu galerii, ma poate indruma cineva cate niste tobe rezonabile ca pret sau macar catre un service unde le pot face noi? Multumesc si asfalt uscat! Multumesc pentru indrumare Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 frati GePeZari, am un broblem... nu porneste! KMtQ4LrUf2E Auziti acel clink-clank? Se aude de sub sha de la modulele alea de dedesubt. Porneste doar daca o misc cu treapta 1 cuplata si dau drumul la ambreiaj dupa 2 m parcursi sa se opreasca din rezistenta pe care o opune motorul cand e oprit. Dupa aceea reiau secventa de pornire, apas botonu si... porneste. I mean, wtf? A inceput cu chestia asta de joia trecuta si pana acum a facut doar asa. Insa marti cand am facut un drum pana la Giurgiu, s-a apucat sa faca nazuri mai zdravene si sa se opreasca motorul din senin. Am tras la un moment dat pe dreapta, discut ceva cu omul din fata si cand sa plec, dau semnal stanga si motorul moare. Dupa metoda de mai sus reusesc sa-l repornesc. Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling! Trag iar pe dreapta, si cand motoreta se opreste din miscare, se opreste motorul de la sine! Ok, reusesc sa o repornesc iar dupa metoda de mai sus, insa de data asta sting si farul si pozitiile. Plec din nou la drum si ma gandesc "ma, macar pozitiile sa mearga". Cum le cuplez, vrionnng... iar imi moare motorul pentru o fractiune de secunda. De atunci pana in Giurgiu si inapoi in Bucuresti nu m-am mai atins nici macar de semnalizator, daramite far sau pozitie. Ajung inapoi in Bucuresti, il traversez inspre locul de munca, nu mi s-a oprit deloc de cand am pornit din Giurgiu inapoi; insa cum parchez la mine la munca, cum moare motorul de unul singur. Si face figuri la pornire in mod aleatoriu. Cand porneste, cand nu porneste. Oi fi avand un scurtcircuit in instalatie de pierde curent, sau e boala tipica cu magnetii alternatorului? V-ati confruntat careva cu asa ceva? Banuiti vreo chestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 frati GePeZari, am un broblem... nu porneste! KMtQ4LrUf2E Auziti acel clink-clank? Se aude de sub sha de la modulele alea de dedesubt. Porneste doar daca o misc cu treapta 1 cuplata si dau drumul la ambreiaj dupa 2 m parcursi sa se opreasca din rezistenta pe care o opune motorul cand e oprit. Dupa aceea reiau secventa de pornire, apas botonu si... porneste. I mean, wtf? A inceput cu chestia asta de joia trecuta si pana acum a facut doar asa. Insa marti cand am facut un drum pana la Giurgiu, s-a apucat sa faca nazuri mai zdravene si sa se opreasca motorul din senin. Am tras la un moment dat pe dreapta, discut ceva cu omul din fata si cand sa plec, dau semnal stanga si motorul moare. Dupa metoda de mai sus reusesc sa-l repornesc. Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling! Trag iar pe dreapta, si cand motoreta se opreste din miscare, se opreste motorul de la sine! Ok, reusesc sa o repornesc iar dupa metoda de mai sus, insa de data asta sting si farul si pozitiile. Plec din nou la drum si ma gandesc "ma, macar pozitiile sa mearga". Cum le cuplez, vrionnng... iar imi moare motorul pentru o fractiune de secunda. De atunci pana in Giurgiu si inapoi in Bucuresti nu m-am mai atins nici macar de semnalizator, daramite far sau pozitie. Ajung inapoi in Bucuresti, il traversez inspre locul de munca, nu mi s-a oprit deloc de cand am pornit din Giurgiu inapoi; insa cum parchez la mine la munca, cum moare motorul de unul singur. Si face figuri la pornire in mod aleatoriu. Cand porneste, cand nu porneste. Oi fi avand un scurtcircuit in instalatie de pierde curent, sau e boala tipica cu magnetii alternatorului? V-ati confruntat careva cu asa ceva? Banuiti vreo chestie? Acolo unde se vede in film sub sa este releul de incarcare.Verifica-l mai intai pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 frati GePeZari, am un broblem... nu porneste! [...] Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling! Banuiti vreo chestie? Da, banuiesc (dar nu bag mana in foc).Exact treaba cu depasirea tirului mi s-a intamplat si mie acum 1 an (numai ca eram pe ploaie si pe autostrada). La mine a fost simplu: siguranta "centrala" (aia de culoare verde, de obicei), era "manarita" (a se citi legata cu sarma) si nu facea bine contact. Din cauza ca se tot misca sarmulita respectiva s-a ars cu totul si mi s-a oprit motorul. Fiind siguranta centrala nu mai mergea nimic, nici macar bordul nu se aprindea. Deci, nu garantez ca de acolo se trage, dar incearca totusi sa verifici sigurantele (ridici shaua si gasesti in fata, spre rezervor, cutiuta). P.S.: Eu dupa incidentul cu tirul am punga cu sigurante sub sha La sfarsitul saptamanii ma duc sa fac ITP-ul. Pentru asta am nevoie de ambele (doua) capace pentru semnalele din fata - ale mele s-au stricat dupa ce mi-au dat motorul jos in parcare.Ma ajuta si pe mine cineva cu semnalele? Imi expira ITPul peste 1 saptamana si tare n-as vrea sa duc motorul pe platforma pana la service. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Va rog frumos pot spune ca am nevoie de un mic ajutor .... : sezonul asta am cam tocit cuciucul de pe spate in proportie de cam 80 % banuiesc eu , asa ca as avea rugamintea daca imi puteti spune si mie de unde as achizitiona un cauciuc nou in bucuresti cam care sunt preturile si daca as putea pune unu de 140 si daca da daca afecteaza cu ceva.... Va multumesc mult asfalt uscat tuturor --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 22:10 ------------- Va rog frumos pot spune ca am nevoie de un mic ajutor .... : sezonul asta am cam tocit cuciucul de pe spate in proportie de cam 80 % banuiesc eu , asa ca as avea rugamintea daca imi puteti spune si mie de unde as achizitiona un cauciuc nou in bucuresti cam care sunt preturile si daca as putea pune unu de 140 si daca da daca afecteaza cu ceva.... Va multumesc mult asfalt uscat tuturor va rog am nevoie de caucioace chiar nu ma poate ajuta nimeni --- Mesaj completat în 07 Aug 2007 15:14 -------------UP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Mr. Watt probabil ca ai doamne fereste...defectul stricat. de curiozitate desfa capacul din stanga de la motor, ala pe care scrie kawasaki(fara frica, nu iti va curge mai mult de 100 grame ulei), ai de scos doar 9 suruburi si vezi daca nu cumva te asteapta vreo surpriza pe acolo. in mod sigur problema ta e electrica: bateria prea slaba coroborat cu incarcare proasta(releu defect) sau daca ai modelul dinainte de 93(asa pare dupa culoare) s-au desprins magnetii de pe rotor. oricum ar fi e de rau. tine-ne la curent ! daca ai norocul sa nu fie de la magneti si e cumva de la releul de incarcare da un semn ca poate se gaseste unul. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scar Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 hop si eu cu gpz-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Mr. Watt probabil ca ai doamne fereste...defectul stricat. de curiozitate desfa capacul din stanga de la motor, ala pe care scrie kawasaki(fara frica, nu iti va curge mai mult de 100 grame ulei), ai de scos doar 9 suruburi si vezi daca nu cumva te asteapta vreo surpriza pe acolo. in mod sigur problema ta e electrica: bateria prea slaba coroborat cu incarcare proasta(releu defect) sau daca ai modelul dinainte de 93(asa pare dupa culoare) s-au desprins magnetii de pe rotor. oricum ar fi e de rau. tine-ne la curent ! daca ai norocul sa nu fie de la magneti si e cumva de la releul de incarcare da un semn ca poate se gaseste unul. numai bine cunosc problemele astea cu rotoare cu nebunii dastea:P ...jane nici acum nu ai facut gpz tata ? ce pot sa spun in legatura cu oprirea motorului s`ar putea sa ai dreptate cand am avut eu fraiul desfacut de rotor (rotor e acolo unde a spus jan) am avut aceleasi probleme si aproape aceleasi simptome ...mi se oprea in mers ,nu mai pornea ... cu greu reuseam sa il pornesc impins ....daca asata ar fi buba parerea mea e sa verifici si nu mai mai mergi cu el cine stie ce mai farami pe acolo prin`auntru si cand ai facut mobra sa ne spui si noua de curiozitate ce a avut sa vedem cam care a avut dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ...Ca tot ma laudam ca pun niscai poze... Ma bucur de fiecare clipa petrecuta pe el, este un motor de care m-am indragostit! Doar ca acum l-am scos la vanzare pe motiv de criza acuta de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Salve Imi cer scuze ca raspund cu asa intarziere, dar am si asteptat sa vad daca imi mai face figuri, ei bine, nu mai face. S-a dovedit a fi o problema de electrica. Cert e ca dupa ce ca la noi la garaj, 2 oameni (unul din ei fiind ipman) impreuna cu mine am incercat sa ne batem capul sa o rezolvam ajungand pana la incercat cu 2 alte baterii deja. Tot asa facea. Deci nu era vorba sa fie bateria moarta. Asa ca am fost cu ea la mecanic (mecanicul japonez de la Kaore Motors). S-a uitat Yoshi-san, a curatat toate contactele/sigurantele, verificat cu multimetru tensiunea din instalatie, cred ca a fost din bobina de inductie problema, daca puneai surublenitza pe bornele ei nu se intampla nimic (trebuia sa sara scantei). O incearca: acu pornea din prima (eu la garaj la mine am pornit-o impinsa pentru ca am dus-o pe rotile ei la Kaore). Cand dau sa plec, dupa o mica tacla cu nea' Yoshi (in engleza), dau sa pornesc.. nu vrea. Facea iarasi figura pe care am filmat-o si pus-o in topic. Yoshi cam ramane mirat; ok,da-i din nou carene jos, reverificat bobina, schimbat cu alta chiar.. insa facea la fel. Iar da-i si verifica contactele, acu s-a uitat si la starter engine. A gasit un surub de contact de la electromotor care se slabise si desurubase de la vibratii.. l-a fixat, probabil de acolo nu facea contact (posibil). Reverficat si refacute contactele de la bobina iarasi... al doilea mecanic era sigur ca de la bobina era totul si inclin spre asta si eu. Bobina era ok, la contacte a fost problema. Iar in final a pornit! Am repornit-o apoi de vreo 10 ori, n-a facut deloc figuri. La sfert de buton. Pe drum de asemenea. Am oprit-repornit. A mers totul brici. Tot restul saptamanii am fost atent daca mai face figuri sau da semne de asta: nimic. cam 150 km facuti de atunci si merge fara probleme. Pwheeew, bine ca nu a fost buba cu magnetii din oala rotorului. @Zappy , man maare pacat ca-l dai. Al tau mai si arata de zile mari. Ala e motor de pastrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Salve Imi cer scuze ca raspund cu asa intarziere, dar am si asteptat sa vad daca imi mai face figuri, ei bine, nu mai face. S-a dovedit a fi o problema de electrica. Cert e ca dupa ce ca la noi la garaj, 2 oameni (unul din ei fiind ipman) impreuna cu mine am incercat sa ne batem capul sa o rezolvam ajungand pana la incercat cu 2 alte baterii deja. Tot asa facea. Deci nu era vorba sa fie bateria moarta. Asa ca am fost cu ea la mecanic (mecanicul japonez de la Kaore Motors). S-a uitat Yoshi-san, a curatat toate contactele/sigurantele, verificat cu multimetru tensiunea din instalatie, cred ca a fost din bobina de inductie problema, daca puneai surublenitza pe bornele ei nu se intampla nimic (trebuia sa sara scantei). O incearca: acu pornea din prima (eu la garaj la mine am pornit-o impinsa pentru ca am dus-o pe rotile ei la Kaore). Cand dau sa plec, dupa o mica tacla cu nea' Yoshi (in engleza), dau sa pornesc.. nu vrea. Facea iarasi figura pe care am filmat-o si pus-o in topic. Yoshi cam ramane mirat; ok,da-i din nou carene jos, reverificat bobina, schimbat cu alta chiar.. insa facea la fel. Iar da-i si verifica contactele, acu s-a uitat si la starter engine. A gasit un surub de contact de la electromotor care se slabise si desurubase de la vibratii.. l-a fixat, probabil de acolo nu facea contact (posibil). Reverficat si refacute contactele de la bobina iarasi... al doilea mecanic era sigur ca de la bobina era totul si inclin spre asta si eu. Bobina era ok, la contacte a fost problema. Iar in final a pornit! Am repornit-o apoi de vreo 10 ori, n-a facut deloc figuri. La sfert de buton. Pe drum de asemenea. Am oprit-repornit. A mers totul brici. Tot restul saptamanii am fost atent daca mai face figuri sau da semne de asta: nimic. cam 150 km facuti de atunci si merge fara probleme. Pwheeew, bine ca nu a fost buba cu magnetii din oala rotorului. @Zappy , man maare pacat ca-l dai. Al tau mai si arata de zile mari. Ala e motor de pastrat. New bucuram ca ai facut motorul si ai impartasit cu noi problema ...in cazul asta bine ai revenit printre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 @Mr.Watt Bine ca a fost ceva banal si s-a rezolvat, desi nu fara Da, e o dulceata de motor, insa trebuie sa scot niste bani sa-mi achit o datorie mai veche si n-am loc de intors... Lasa sa fim noi sanatosi, ca pana la busa o sa mai schimbam vreo 5 motoare... Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Modificarile facute la GePeZache meu ...sper sa va placa...daca nu asta e ghinion mie imi place Deci sa incep cu Crash protectorii ( sper ca am scris bine )....si vreau sa subliniez ca am vrut sa ii pun chiar de la inceput de cand am cumparat motoreta dar sincer pe la noi nu am vazut si am inteles ca nu prea exista mai nik pt modelul notstru care ce si cum s`ar prinde.am studiat am mai cautat pe net si tot nu am gasit cine stie ce ...in fine m`am dus la un strungar(un colege care a lucrat cu asa ceva si se pricepe) cu o schema bine pregatita de mine si l`am rugat sa imi scoata si mie 2 piese din bronz cu dimensiunile respective...zis si facut am pus alta tija de prindere a motorului si restul se vede din poze cam ce a iesit,eu sunt mutumit de lucrare dar totusi exista si o parte proasta sa zic asa care nu am luat`o in calcul chair daca m`am gandit la ea de la inceput dar macar sa fie asta problema si cum zice omul noi sa fim sanatosi , in fine parte proasta esta ca acum la fiecar schimb de ulei pe langa ca va trebui sa dau masca jos va trebui sa dau si asa zisele buloane si tija ...dar cum spuneam noi sa fim sanatosi Urmatoare modificare a fost parbrizul care am vrut sa semene leit cu un parbrzi Double BOuble de la PUIG,aici subliniez ca nici modelul de double bouble nu am mai vazut la vre`un gpz si sunt multumit de cum a iesit pot spune eu ca nu arata rau dar am sa va las sa va convingetzi din poze...asta cum a mai luat nastere ....intr`o zi ma plictiseam la scarbicu si ma tot gandeam la parbrziul pritenului meu care si la achizitonat nou pt fazer lui si "tring" mi`a venit o ideee ,l`am dat pe al meu jos am scos dupa el o matritza din fibra de sticla care acesta a suferit putine modificari am turnat alta piesa in el si a iesit produsul finit de care sunt tare mandru .i`am dat un mic chit si o vopsea neagra si "voila" my puig Urmatoare miodificare a fost numarul din spate nu imi place de loc aripa aceea din plastic care sustinea numarul chiar ma stresa mi se parea ca se vedea urat asa ca am dat`o jos si pe aia am taiat`o la nivelul carenei sa nu imi arunce apa si mierie sub shaaa am refacut o alta tija pt numar alta tiha pt semnale si din nou va las sa va convingetzi din poze zic eu ca arata mai "racing" ...asa si ce am mai facut am cumparat niste plasa de aluminiu care am pus`o la masca de jos unde se vedea filtrul de ulei si la radiator Docamdata cam atat pe viitor imi bese mintea (nevoie de bani) sa ij pun o toba LASER (2 IN 1) sa ii pun 2 filtre de aer conice sport ...si sa vad ce mai imi trece prin cap Sper ca va place ce am facut pt ca , costul total al investitiei este fix 0,00 LEI,ba poate o bere care tre sa o dau la strungar .... Trompi a mea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.