Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cand in cand mai urmaresc acest topic ,ce scrietzi in el atat cat si pozele cu Gpz`uri..... :unsure:Imi e dor de al meu de nu mai pot va rog sa ma credetzi ca daca as fi avut banutzi l`as fi luat inapoi de la baiat care l`am vandut numai sa fie a 2a motereta ,doar pt oras si sa pt a imi face treburile zilnice cu ea si atat naveta la serviciu imi e dor de aceasta motereta ,imi e dor sa ii schimb bujiile cand se ineca... si sa mesteresc la ea ,sa ii schim din look si asa mai deaprte , a fost prima motocicleta la fel ca prima dragoste nu cred ca am cum sa o uit vreo`data :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am luat ulei, am luat de aici http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=ct si aveau si filtru de ulei.

Aveau K&N si stiu ca a fost cam scumputz, 60 RON, insa eram intr-o mare graba sa iau filtrul ca sa-i fac schimbul de ulei in aceeasi zi.

 

Chit ca-i importator, ei vand si la persoane fizice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am luat ulei, am luat de aici http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=ct si aveau si filtru de ulei.

Aveau K&N si stiu ca a fost cam scumputz, 60 RON, insa eram intr-o mare graba sa iau filtrul ca sa-i fac schimbul de ulei in aceeasi zi.

 

Chit ca-i importator, ei vand si la persoane fizice.

 

 

 

problema este ca la al meu GPZ 400 din 1990 nu stiu cat ulei trebuie :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Unclefester: arata impecabil si e model pre 94... cum naiba mai????? Ai revopsit-o cumva?

Orice fac (,) cu a mea, in fiecare zi descopar zgarieturi noi pe rezervor de imi vine sa dau cu capu in pereti :blink: , ma doare sufletu nu de alta.

Iii voi face un polish serios careva zi dar nu cred ca vaoi putea scoate toate zgarieturile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK... Incep sa ma panichez, pls help! :)

 

Am nevoie de Alternator pentru asta mica... Modelele de la care se potriveste: EN400, EN450, EN454, EN500, EX500, GPZ250 (Belt Drive), KZ400, Z400LTD/44LTD,KLE500

 

Va rog, daca stiti pe cineva, spuneti-mi! Nu vreau sa comand din afara inca, nu inainte sa raman fara posibilitati aici... Si incep sa raman...

 

E frumos si cu bicicleta, si totusi...

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Unclefester: arata impecabil si e model pre 94... cum naiba mai????? Ai revopsit-o cumva?

 

E din '88 chiar, si nu a fost revopsita. Zgarieturi mici si fine sunt, si oricat am frecat cu polish, n-au prea iesit. Dar stralucea deosebit in zonele dintre zgarieturi, e adevarat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprox 470 ron kitul la spinners din sannicoara. si eu acum vreau sa schimb si mam interesat

salut...am vazut ca ti-ai schimbat kit-ul de lant pentru gpz-ul tau...mai ai lantul vechi?in ce stare e?eu am facut comanda la un magazin de accesorii moto in madrid,dar dureaza mult pana il aduc..si problema e ca am platit jumatate din bani si nu ma mai pot retrage..acum trebuie sa astept dupa ei...iar cu motorul nu se mai poate circula din cauza lantului...tocmai in ziua cand trebuia sa mearga tatal meu la intrunirea de la gilau a ¨¨murit..¨¨

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate m-au intrebat daca mai am nevoie de lant si am zis nu

Atunci au zis ca aplica metoda rapida, adica flexul :) , deci sorry nu il mi am. Si dont worry, nu zburau scantei pe motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am venit de la reprezentanta..mi-am recuperat avansul,minus un mic comision..asta e. :) .spune-mi te rog de unde ti-ai luat kitul de lant si la ce pret,si daca in pret a intrat si montajul..multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul pt GPZ cu Oringuri Tsubaki made in Japan ori il au pe stoc la Spinners ori il aduc intr-o saptamana. Costul acela de aproape 500 RON includea si manopera pt demontarea kitului vechi, montarea celui nou cu o foarte buna curatire a zonelor unde sunt montate pinioanele( la schimbator si butucul rotii spate). Ma rog, ca sa nu vb prostii, iti dau numarul lui TEO de la SPINNERS 0729777768 sa afli sigur detaliile. Altundeva in zona Clujului poti incerca la Motorcity Floresti(m-i s-au parut cam neseriosi cand am comandat garnitura de chiuloasa prin februarie), Motoland din Valcele(cu astia nu prea am avut de lucru, par OK, in schimb nu te lasa sa asisti din cate am auzit la nici o operatie decat eventual printr-un geam, asta nu prea inspira incredere la mine) poti incerca magazinul din Marasti de pe straduta de langa PETROM Aurel Vlaicu( axati mai mult pe motoare noname si scutere dar poti incerca) si ar mai fi Aprilia de pe Frunzisului dar astia cand vine vb de piese se cam blocheaza din cate am obs, mai ales daca piesa respectiva nu se fol la motoarele Aprilia, is mai mult axati pe echipament. Deci in Floresti si la Aprilia eu m-am ars, cu cei din Valcele nu am avut treaba deci nu stiu ce sa spun. La Spinners in schimb inca nu am avut probleme, deci pe ei ti-i recomand. Asta pana nu imi dau seama ca si ei incearca doar sa iti goleasca cat mai bine buzunarul pt cat mai putin efort.

 

 

Oah prea mult am invatat pt examen si postez romane aiurea, bafta maxima la cautat si mai ales la gasit ce cauti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din '88 chiar, si nu a fost revopsita. Zgarieturi mici si fine sunt, si oricat am frecat cu polish, n-au prea iesit. Dar stralucea deosebit in zonele dintre zgarieturi, e adevarat :P

 

 

haa?

 

'88 zici? Muama, eu aveam impresia ca e din 92 ca a mea :D

 

Deci, da, iti sustin parerea: motoarele astea raman pana pentru nepoti, nici vorba de revanzarea lor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vajumic - id de mess

 

mi-am facut un grup numit GPZ in mess si m-am gandit sa ne dam id-urile pentru a da mai usor unii de altii in caz de o intrebare, ceva. poate e buna ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la prieten care am vandut GPZ tot are o problema cand merge pe ploaie sau cand spala motorul cu jet cu presiune ii intra apa la bujii cred eu ,simptome:da sa moara motorul, nu mai sta la relatiu, merge intr`un piston sau ceva de genul ca ar fi inecat avetzi ideea exact ce se intampla ca nu imi dau seama sau daca este remediu la asa ceva ? sau ce poate fi ? ca chiar nu inteleg !!?! dar vreau sa mentinez ca numai cand da de APA si unde draq intra ce se poate face !? ca doar te mai priinde ploaia tre sa fie un remediu ceva ! ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la prieten care am vandut GPZ tot are o problema cand merge pe ploaie sau cand spala motorul cu jet cu presiune ii intra apa la bujii cred eu ,simptome:da sa moara motorul, nu mai sta la relatiu, merge intr`un piston sau ceva de genul ca ar fi inecat avetzi ideea exact ce se intampla ca nu imi dau seama sau daca este remediu la asa ceva ? sau ce poate fi ? ca chiar nu inteleg !!?! dar vreau sa mentinez ca numai cand da de APA si unde draq intra ce se poate face !? ca doar te mai priinde ploaia tre sa fie un remediu ceva ! ?

 

 

cred ca daca ar fi de la bujii ar muri de tot nu intra cumva pe la carburator ?? sau filtru de aer daca se umezeste sa suga si apa sau umezeala in carburator???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum daca tot m-am apucat de motor,vreau sa schimb totul pe el si sa pun nou...unde gasesc semeringuri pentru telescoape fata?filtru de ulei?un ulei bun ?multumesc.. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum daca tot m-am apucat de motor,vreau sa schimb totul pe el si sa pun nou...unde gasesc semeringuri pentru telescoape fata?filtru de ulei?un ulei bun ?multumesc.. :friends:

pe louis

Filtru de ulei 10050200 pret 7 euro

Simeringuri ulei 10042302 pret 10 euro

Simeringuri praf 10042052 pret 10 euro

Ulei bun ... cauta pe la reprezentante, cel putin fratemiu cand si-a facut schimbul a luat de la reprezentanta de la Honda, Motul 10W40 semisintetic 350 mii litrul parca

 

Deci la prieten care am vandut GPZ tot are o problema cand merge pe ploaie sau cand spala motorul cu jet cu presiune ii intra apa la bujii cred eu ,simptome:da sa moara motorul, nu mai sta la relatiu, merge intr`un piston sau ceva de genul ca ar fi inecat avetzi ideea exact ce se intampla ca nu imi dau seama sau daca este remediu la asa ceva ? sau ce poate fi ? ca chiar nu inteleg !!?! dar vreau sa mentinez ca numai cand da de APA si unde draq intra ce se poate face !? ca doar te mai priinde ploaia tre sa fie un remediu ceva ! ?

ii intra apa la luleaua bujiei si ii da la masa pe blocul motor si nu ii da indeajunsa scanteie bujiei cat sa faca arderea bine, rezolvare schimba lulelele cu tot cu fise (recomand) cu unele ce ai o garnitura de cauciuc sau ce au o garnitura de cauciuc buna ... arata cam asa :

post-18053-1213345121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...