Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si doua poze cu prietena si sotia mea una peste alta ;)

Foarte frumoase :D

 

Azi desfac roata, deja a inceput sa scartaie, mai mult ca sigur e un rulment bulit sau un arc de la simering sarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine,desi nu sunt adeptul tobelor

galagioase se aude perfect la orice turatie,mi-ar fii placut sa aibe in dotare si silencere pentru vecinii mei

Editat de pixi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni.

Vobleaza din cauza rulmentului directiei slabit. Se strange corect, si se rezolva voblajul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, in svarsit am reusit sa termin mobra dupa multa munca si timp, acuma urmeaza sa o inmatriculez sau macar numere provizorii, atasez cateva poze cu gpzica inainte si dupa cum a iesit



si cateva poze din timpu reparatiei

post-62201-0-20522800-1372613750_thumb.jpg

post-62201-0-81767900-1372613914_thumb.jpg

post-62201-0-55894500-1372613954_thumb.jpg

post-62201-0-80043200-1372614739_thumb.jpg

post-62201-0-27415100-1372614836_thumb.jpg

post-62201-0-53526100-1372615603_thumb.jpg

post-62201-0-24548900-1372615751_thumb.jpg

post-62201-0-25623100-1372615829_thumb.jpg

post-62201-0-02511700-1372615857_thumb.jpg

post-62201-0-84204200-1372615938_thumb.jpg

post-62201-0-66066000-1372615977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, Mihai pt perseverenta si munca depusa.

Pana la urma a iesit ceva frumos.

 

Din pacate, eu am dat GPZ-ul, si mi-am luat o Aprilia Pegaso Cube, mai potrivita pt drumurile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ms pentru aprecieri, iam scos numar provizoriu o luna si jar



salutare din nou, dupa numai 100 km facuti cu Gpz ul a inceput sa se auda un tacanit puternic in motor dupa ce se incalzea mergea infranat nu il mai puteam porni, am desfacut motoru tot si problema era la o biela are joc pe arbore, cuzineti sau ivartit in biela is uzati la maxim si arborele are putina uzura la fusul respectiv si cam toti cuzinetii is pe duca, am fost la un atelier care rectifica si a zis ca nu poate face nu are cu ce e prea ingust lagarul.

asa ca caut urgent vibrochen cu tot cu cuzineti si biele sau un morot cu totu cine are sau stie unde pot gasi astept sa ma contacteze. ms

tel 0740601617

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa cauti un motor functional,pe care sa il treci in acte cand faci omologarea la RAR.

Te costa in jur de 200 euro.

Daca te apuci sa il.repari pe ala,te va costa mult mai.mult.

Pacat ca ai.muncit la el atat,si.nu ai apucat sa te bucuri de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Mihai.

Uite aici un anunt:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-gpz%20500s-din-1994-520412.html

 

Se potriveste tot, mai putin volanta si capacul de la stator cu bobinele si cititoarele, pe care le poti pune pe ale tale.Sau polizezi volanta lui, la o cama, ca este tipul nou, cu protectie magneti , si pui doar capacul tau de la alternator, cu tot cu bobine si cititoare.

Toata treaba cu montaj cu tot dureaza cateva ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Eugene,

Am gasit tot asa ceva modelu nou avariat fata, am vorbit cu omu si poate maine imi trimite, am sa vad cum fac ori las cadru ila cu tot cu motor sau pun motoru pe cadru meu are ceva acte dar nu stiu daca pot face ceva.

Numai sa imi vina carenele astea pe cadrul ila

Editat de mihai_yzh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa te coste cat mai putin investitia.

Carenele nu se potrivesc din cate stiu eu, adica e posibil sa pui carenele tale pe fata doar daca schimbi si cadrul de bord, ceasurile si parbrizul, iar pe spate, nu se potrivesc la prinderi, dar se pot adapta cu niste flanse metalice. Saua iar nu o sa se potriveasca, pentru la modelul nou este cadrul si centrul de greutate mai jos.

Totusi, partea de fata se poate modifica.

Oricum, daca il iei complet, poti sa mai vinzi din piese si sa-ti recuperezi din investitie. Numai pe furca, CDI si releul de incarcare poti sa iei 250 euro.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are acte de Romania si itp valabil, numai ca problema e alta, proprietaru in acte e altu nu cel de la care am luato si in cartea de identitate scrie instrainat deci a trebuit sa o treaca pe el in 30 de zile dar nu a trecut, acuma o sa vad daca pot face ceva cu actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca scrie in certificatul de inmatriculare, nu in carte.

Mergi pe actele lui deocamdata, pana rezolvi cu fiscalul.

Iti trebuie o asigurare mai veche, sa o poti reannoi in cazul in care a expirat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Mihai. Pentru un control in trafic e ok.

Atata doar sa nu faci prostii (accident), sa trebuiasca sa dai asigurarea, pentru ca atunci ai nevoie de propietar.

 

Macar poti circula si tu sezonul asta, ca ai stat destul "pe dreapta" :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa este indata se termina sezonu, acu stept sa primesc motocicleta sa vad in ce stare e si vad apoi ce fac, ms pentru lamuriri, mai revin cu alte detalii si intrebari



mia ajuns azi motocicleta, pana la urma pun motorul pe cadrul meu si gata nu ma mai complic in acte scrie si culoarea rosie si instrainat pe certificat decat sa am probleme mai bine asa circul cu numar rosu apoi mai scot un rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...