pixi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) Si doua poze cu prietena si sotia mea una peste alta Editat Iunie 23, 2013 de pixi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Si doua poze cu prietena si sotia mea una peste alta Foarte frumoase Azi desfac roata, deja a inceput sa scartaie, mai mult ca sigur e un rulment bulit sau un arc de la simering sarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Bafta cu roata, daca aveti nevoie de ceasuri de sincronizare vreodata eu stau in Militari, si ma pot deplasa sa ne cunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 arata bine mobra! are exact coloritul pe care vreau sa-l fac eu la a mea. cum suna tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) Foarte bine,desi nu sunt adeptul tobelor galagioase se aude perfect la orice turatie,mi-ar fii placut sa aibe in dotare si silencere pentru vecinii mei Editat Iunie 23, 2013 de pixi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni. Vobleaza din cauza rulmentului directiei slabit. Se strange corect, si se rezolva voblajul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 O sa ma uit in manual si o sa verific la cat e strans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 O sa ma uit in manual si o sa verific la cat e strans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare, in svarsit am reusit sa termin mobra dupa multa munca si timp, acuma urmeaza sa o inmatriculez sau macar numere provizorii, atasez cateva poze cu gpzica inainte si dupa cum a iesit si cateva poze din timpu reparatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Felicitari, Mihai pt perseverenta si munca depusa. Pana la urma a iesit ceva frumos. Din pacate, eu am dat GPZ-ul, si mi-am luat o Aprilia Pegaso Cube, mai potrivita pt drumurile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixi Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Super bine arata,felicitari Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Da ms pentru aprecieri, iam scos numar provizoriu o luna si jar salutare din nou, dupa numai 100 km facuti cu Gpz ul a inceput sa se auda un tacanit puternic in motor dupa ce se incalzea mergea infranat nu il mai puteam porni, am desfacut motoru tot si problema era la o biela are joc pe arbore, cuzineti sau ivartit in biela is uzati la maxim si arborele are putina uzura la fusul respectiv si cam toti cuzinetii is pe duca, am fost la un atelier care rectifica si a zis ca nu poate face nu are cu ce e prea ingust lagarul. asa ca caut urgent vibrochen cu tot cu cuzineti si biele sau un morot cu totu cine are sau stie unde pot gasi astept sa ma contacteze. ms tel 0740601617 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Parerea mea este sa cauti un motor functional,pe care sa il treci in acte cand faci omologarea la RAR. Te costa in jur de 200 euro. Daca te apuci sa il.repari pe ala,te va costa mult mai.mult. Pacat ca ai.muncit la el atat,si.nu ai apucat sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Na asta e, il fac eu numai sa gasesc un motor bun la pret accesibil sau o motocicleta cu totu o ieftineala cum era candva dar acuma nui nimica cand imi trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut,Mihai. Uite aici un anunt: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-gpz%20500s-din-1994-520412.html Se potriveste tot, mai putin volanta si capacul de la stator cu bobinele si cititoarele, pe care le poti pune pe ale tale.Sau polizezi volanta lui, la o cama, ca este tipul nou, cu protectie magneti , si pui doar capacul tau de la alternator, cu tot cu bobine si cititoare. Toata treaba cu montaj cu tot dureaza cateva ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) salut Eugene, Am gasit tot asa ceva modelu nou avariat fata, am vorbit cu omu si poate maine imi trimite, am sa vad cum fac ori las cadru ila cu tot cu motor sau pun motoru pe cadru meu are ceva acte dar nu stiu daca pot face ceva. Numai sa imi vina carenele astea pe cadrul ila Editat Iulie 11, 2013 de mihai_yzh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Important este sa te coste cat mai putin investitia. Carenele nu se potrivesc din cate stiu eu, adica e posibil sa pui carenele tale pe fata doar daca schimbi si cadrul de bord, ceasurile si parbrizul, iar pe spate, nu se potrivesc la prinderi, dar se pot adapta cu niste flanse metalice. Saua iar nu o sa se potriveasca, pentru la modelul nou este cadrul si centrul de greutate mai jos. Totusi, partea de fata se poate modifica. Oricum, daca il iei complet, poti sa mai vinzi din piese si sa-ti recuperezi din investitie. Numai pe furca, CDI si releul de incarcare poti sa iei 250 euro. Editat Iulie 11, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 salutare, am luat /index.php?/topic/698959-dezmembrez-gpz-500s/ la un pret acceptabil maine poate imi ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Bravos. Daca are si acte de Romania, mai bine, ca nu mai cheltui bani cu a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Are acte de Romania si itp valabil, numai ca problema e alta, proprietaru in acte e altu nu cel de la care am luato si in cartea de identitate scrie instrainat deci a trebuit sa o treaca pe el in 30 de zile dar nu a trecut, acuma o sa vad daca pot face ceva cu actele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Banuiesc ca scrie in certificatul de inmatriculare, nu in carte. Mergi pe actele lui deocamdata, pana rezolvi cu fiscalul. Iti trebuie o asigurare mai veche, sa o poti reannoi in cazul in care a expirat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 sau in certificat nu stiu o sa vad cand primesc, asigurarea expirata una veche poate are, si pot circula asa daca fac asigurarea pe numele proprietarului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Da,Mihai. Pentru un control in trafic e ok. Atata doar sa nu faci prostii (accident), sa trebuiasca sa dai asigurarea, pentru ca atunci ai nevoie de propietar. Macar poti circula si tu sezonul asta, ca ai stat destul "pe dreapta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 da asa este indata se termina sezonu, acu stept sa primesc motocicleta sa vad in ce stare e si vad apoi ce fac, ms pentru lamuriri, mai revin cu alte detalii si intrebari mia ajuns azi motocicleta, pana la urma pun motorul pe cadrul meu si gata nu ma mai complic in acte scrie si culoarea rosie si instrainat pe certificat decat sa am probleme mai bine asa circul cu numar rosu apoi mai scot un rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.