sconx Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Varianta B CLAARR!!! 4-2-2 indiscutabil....nici nu se pune problema..... » Post actualizat in 12 Mar 2015 15:09Cum zice si Kat, daca lasi jos conice.Imi plac astea conice arata vintage,bine sunt destule moderne conice. Eu nu am avut alta optiune , avand 2 amortizoare.Vezi poza. Ale tale au diametru mic, hap sub coada, stiu usor de zis, trasee, sudura, masuratori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) daca te uiti la mine in topic o sa vezi ca si eu am intrebat daca se potrivesc piese si cineva foarte amabil (nu ca majoritatea trepadusilor de pe aici) mi-a raspuns ce sa iau, nu ma ocup cu asa ceva, treaba cu interesatu daca merg piese de la o moto la alta este a celui care cumpara, ca el da banii si sa stie pe ce da...Dovada ca nu ma ocup cu asa ceva este faptul ca este intreaga moto si am de ceva timp anuntul... » Post actualizat in 07 Mar 2015 08:11 cauta bogdan bulimac pe facebook, are un kawasaki portocaliu la profil, este de incredere am luat mai multe piese de la el, singura problema este ca nu trimite prin posta doar prin curier..gasesti si piesele separat fara sa cumperi carburatoarele cu totul... Cat despre faza cu carburatoarele habar nu am, deasta ti-am si spus "cred ca se potrivesc" ca stiam ca am mai luat eu piese de pe un gpz cand am avut nevoie..poti verifica in My content » Post actualizat in 07 Mar 2015 08:16 si ca sa vezi ca nu am fost rau intentionat iti recomand pe Bogdan Bulimac cu toata increderea si o sa imi multumesti dupa ....doar sper sa aiba piesele pe acolo, stiu ca are multe maruntisuri, ca ce ti-a dat colegu cel destept mai sus gaseai si singur nu e greu sa dai cauta pe olx Daca prin "baiatul cel destept",te referi la mine,ai gresit adresa.Si asta din varii motive: -sunt din generatia tatalui tau -am 30 de ani pe doua roti motorizate -am avut 4 motociclete Kawasaki din gama Gpx / Gpz,din care am dezmembrat doua - am lucrat intr-un service moto de renume,dar asta nu imi este nici meseria de baza,nici actuala profesie - ma cunosc cu multe persoane din "lumea motociclismului" si nu de la spart de seminte la colt de strada - nu fac afaceri dubioase si nu am avut nici o plangere,pentru ca am stiut ce inseamna respectul reciproc si OMENIA,insa nu marsavia (asta o las pentru vagabonteala) - nu incerc sa prostesc lumea - ma ai demult timp in lista de asa-zisi prieteni de pe Facebook,daca folosesti Bogdan Bulimac, ca Eugen Wakasaki; imi poti da Unfriend oricand,pentru ca imi este indiferent daca o faci sau nu - sunt administratorul unor grupuri cu profil moto din cadrul retelei de socializare Facebook. Toate astea,pentru ca esti a doua persoana de pe acest forum,din 2006 pana acum,care a reusit sa ma scoata din pepeni. Daca am inteles gresit,imi cer scuze,cavalereste. Daca am inteles bine aluzia,ceea ce am scris mai sus,ramane valabil. Pentru alte comentarii sau reactii,te rog sa folosesti PM-ul,sa nu stricam starea de bine a topic-ului. Oricum am alte activitati mai constructive, decat o simpla gargara. O seara buna intregii audiente. » Post actualizat in 13 Mar 2015 04:09 domnilor voi care varianta ati alege A ori B? 4-2-2 sau 4-2-1 evacuarea?. Multumesc! Salut. Eu merg pe ideea ca in doua tobe are alt farmec. Ca sa exemplific,uite diferenta la fostul meu Gpx 600 R: Aici,modificat 4->2->1,toba Motad din inox,facuta in Anglia. Cred ca nu aveam montate atunci filtrele K&N care au ajuns ulterior la Andrei din Bucuresti,cu nr B-33-RYP. Motociclismul era perceput putin altfel,pentru ca erau modele vechi,rare,dar cu personalitate. Schimbat toba.mp4: In asta e cu tobele stock,putin "prelucrate",la ghidon tata,la 57 de ani,prima data cand a condus o japoneza in 4 pistoane si nu i-am dat voie sa o tureze la mai mult de 4.000 rot/min. Gpx.mp4: Scuze pentru calitatea imaginii,dar telefoanele de atunci aveau camere VGA. Editat Martie 12, 2015 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian9010 Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Se vand urmatoarele piese de pe un GPZ 500: - etrier si disc frana fata - maner pasager - codita cu stop incorporat - rezervor - pinion (cel din imagine) - carene laterale - o pereche de oglinzi streetfighter / naked - cadru GPZ - roata fata si roata spate - furca completa - aripa fata si spate - scarite pasager si "sofer" + alte piese daca se vad in poze si am uitat sa le trec eu. De pe cadru se vand piesele care se vad in poze in afara de semnalizari, pinion lant, lant, suport numar de inmatriculare. Toate piesele sunt in stare foarte buna si nu sunt crapate, julite iremediabil, chituite, sudate sau alte chestii de genu. Pretul se discuta la telefon, iar daca e vorba de mai multe piese se negociaza un pret cat mai bun pt ambele parti. Pentru intrebari sau detalii contactati-ma la telefon. Pentru cei cu adevarat interesati de piese pot trimite poze suplimentare. 0762435498 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salutare, precum am promis sa revin cu poze facute la atelaj-ul din dotare , asa arata acum, in caz ca aveti sugesti va astept cu drag, eu unu sint foarte incintat de locomotiva mea, Eugen, nu te enerva man nu e cazu , chiar si "destept " cum te numesc uni ..... pina una alta iti cam asculta sfatu destui, ori ce padure cu uscaturile ei, nu mai pune la suflet, mai e un pic pina da caldura calumea, eu am miriit mobra zilele astea cind a dat soarele. asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Daca ai da stickerele alea cocalaresti cu Monster Energy de pe ea, ar arata beton. Verdele ala nu are ce cauta pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salutare, precum am promis sa revin cu poze facute la atelaj-ul din dotare Super mobra! Aceeasi impresie totusi despre stickerele verzi » Post actualizat in 14 Mar 2015 12:48 sunt si sincronizate....cred ca se potrivesc Pe langa faptul ca nu se potrivesc, degeaba sunt sincronizate pe un motor iar dupa se monteaza pe altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Multumesc pentru aprecieri, acele gheare verzi nu au rol numai estetic , mobra a mai fost scapata pe jos si carenele au suferit mici zgirieturi, nu am vrut sa le vopsesc, asa ca am ajuns la acest compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salutare, precum am promis sa revin cu poze facute la atelaj-ul din dotare , asa arata acum, in caz ca aveti sugesti va astept cu drag, eu unu sint foarte incintat de locomotiva mea, Eugen, nu te enerva man nu e cazu , chiar si "destept " cum te numesc uni ..... pina una alta iti cam asculta sfatu destui, ori ce padure cu uscaturile ei, nu mai pune la suflet, mai e un pic pina da caldura calumea, eu am miriit mobra zilele astea cind a dat soarele. asfalt uscat si numai bineMi-a trecut...Faina doamna. Uite si ceva poze cu GPX-ul meu,pana sa il vand. Montasem pe spate amortizor de ZZR 600E,modelul dupa 1995,insa i l-am montat noului propietar pe cel stock,pentru ca nu ajungea bine cu picioarele. Din pacate,a iesit in decor cu el intr-o curba la 160 km/h. Si acum zace intr-un garaj.. https://www.pro-bike.ro/forums/topic/71940-kawasaki-gpx-600-r/?do=findComment&comment=370022 Toate bune. » Post actualizat in 14 Mar 2015 17:15 Si Gpz-ul de 600 pe care l-am dezmembrat. https://www.pro-bike.ro/forums/topic/68853-vand-piese-kawasaki-gpz-600-r/?do=findComment&comment=365714 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Mi-a trecut... Faina doamna. Uite si ceva poze cu GPX-ul meu,pana sa il vand. Montasem pe spate amortizor de ZZR 600E,modelul dupa 1995,insa i l-am montat noului propietar pe cel stock,pentru ca nu ajungea bine cu picioarele. Din pacate,a iesit in decor cu el intr-o curba la 160 km/h. Si acum zace intr-un garaj.. https://www.pro-bike.ro/forums/topic/71940-kawasaki-gpx-600-r/?do=findComment&comment=370022 Toate bune. » Post actualizat in 14 Mar 2015 17:15 Si Gpz-ul de 600 pe care l-am dezmembrat. https://www.pro-bike.ro/forums/topic/68853-vand-piese-kawasaki-gpz-600-r/?do=findComment&comment=365714 am vazut intreaga ta poveste mai sus, daca te-ai simtit este problema ta...ma acuzi fara sa stii nimic de mine, pur si simplu de la un simplu comentariu, poti verifica...Nu am vandut o piesa in viata mea, ceva de genu am simtit si eu cand te-ai trezit sa vorbesti, mi se pare ca tocmai tu mi-ai zis cu pompa de apa nu mai stiu sigur....in fine hai sa o lasam balta si nu-ti mai da cu parerea data viitoare in necunostinta de cauza...nici eu nu am timp de dezvoltat subiecte gen asta, intru din cand in cand de la munca Editat Martie 16, 2015 de yonustelystu1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Sa fie pace intre noi,cum spuneau inteleptii amerindieni in literatura lui Carl May (Calauza,Winettou..). Imi cer eu scuze,ca asa am fost educat. Poate si eu sunt prea stresat din cauza serviciului. In fine,nu port nimanui ranchiura. Alte lucruri sunt mai importante in viata asta prea scurta. Te salut,cu respectul cuvenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 E normal sa consume un gpz500s 10% in traficul din bucuresti? Mers cu el dimineata/seara la orele de varf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Sa inteleg ca trebuie dus la curatat/reglat carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Cine stie, trebuie gasit cauza. Poate sa fie si un filtru de aer imbacsit. Se vedem daca ne spune cineva cu un GPZ500 consumul actual in oras. 900-ele se ducea catre 9% - 10% pe distante mici, toamna tarziu si primavara devreme (=frig afara, conteaza). Dar e motor mai mare, bicla mai grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Filtrul are ~10.000 km, bujiile 7 mii si sincronizare/ curatarea a fost facuta tot acum 7 mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Verifica furtunul de retur de la carburatoare. A mea nu sarea de 5 la %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Nu sare mai mult de 5% in oras. Vezi care e problema, poti incepe cu verificarea filtrului de aer, curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 E normal sa consume un gpz500s 10% in traficul din bucuresti? Mers cu el dimineata/seara la orele de varf. daca mergi cu ea turata cred ca este normal... apropo,consumul se face de la plin la plin ce culoare au bujiile? cum merge motoreta? da si tu mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 daca mergi cu ea turata cred ca este normal... apropo,consumul se face de la plin la plin ce culoare au bujiile? cum merge motoreta? da si tu mai multe detalii... Merg cu ea normal, nu e nimic anormal la felul cum merge. Nu tremura, nu da in nas, n-are pauze in acceleratie. Nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Merg cu ea normal, nu e nimic anormal la felul cum merge. Nu tremura, nu da in nas, n-are pauze in acceleratie. Nu stiu. nu stiu cum ai determinat consumul dar fa-i un consum de la plin la plin daca totusi consumul este mare:desfa bujiile si uita te la culoarea lor(negre-amestec bogat),filtru de aer sa fie curat(daca este din burete sa nu fie uns cu prea mult ulei),apoi treci la carburatoare(tu spui ca merge bine):curatare,reglare,sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 I-am facut plinul, am mers 116km pe trip meter, am alimentat din nou si au intrat 10l in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Du-l la doctor. Mie imi consuma mediu 4-4.5%. La drumuri lungi daca nu ma dau la ea scot sub 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 I-am facut plinul, am mers 116km pe trip meter, am alimentat din nou si au intrat 10l in ea Cred ca nu ai alimentat bine adica in partea de sus este mai lat rezervorul si intra benzina multa. Ca sa fiu sigur las numai cam 2 cm de aer in rezervor amNormal verificat de mai multe ori am consumul de 3,9 daca sunt serpentine si 3,6 pe drum drept.Nurmal depinde mult si de stilul de conducere ( zicea unul ca schimba numai la 11000 de ture). La consumul tau nu ar mai trebui sa porneasca ar fii bujiile umede Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Am alimentat pe cricul central cat de sus am putut. E posibil sa ai dreptate pentru ca la astia 10 l am avut imptresia ca am alimentat mult mai sus ca inainte. Nu am problemw cu pornirea, calda o ia la sfert Editat Martie 30, 2015 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Domnilor ,caut un kit reparatie carburator pt Gpzica A5 `91 500 cmc . Cel mai ieftin pret gasit pana acuma 67.99Lei , daca aveti surse mai ieftine astept un PM ! De asemenea daca se impiedica cineva de o pereche de semnalizari fata sau oglinzi sunt dispus sa le iau de pe capul lor. later: Daca stiti prin zona Cluj-Napoca sau Baia Mare cu atat mai bine , asta daca nu s magazine online Editat Martie 31, 2015 de rapboyhed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.