Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Au declarat destui altii inainte (probabil ceva mai experti ca noi) BMW ca fiind number one. ;) Iar de GS LC deja nu mai avem ce sa spunem... Pana si Harea viseaza la el... :)

ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda!!!Faina rau,dar io stiu una si buna:ma cam feresc de high-tech-uri...Mai ales in Romania.Raman la Stromul meu de 1k.Reteta verificata si sigura.Uneori smecheria sta in simplitate si fiabilitate brici.Cu high-tech-urile astea om mai vedea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire.

bogdan, maine o TURA????

iti scriu aici ca vad ca esti foart activ pe acest TOPIC!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca bine zici. Maine impreuna cu Adrian Mijaica plecam la Constanta pe cai ocolite. Nu am indraznit sa caut intariri pt ca fiind la mijlocul saptamanii ma gandeam ca nu sunt amatori. Ne intalnim in Militari la 8,00 si probabil pe la 8,30-8,45 vom fi pe autostrada. Iesim din Buc pe Cheiul Garli si bucatica de centura pana la autostrada. Daca esti amator te sun maine dimineata pe la 7. OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Ai schimbat flansa spate cu asta noua?

 

Cand ai uns ultima data canelurile la cardan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ?

Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw.

Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf ...acum vad !! Capone ?!!!!!!suzuki 1000 SV si acum gs -ul?

 

bai, esti dus, cum ai putut sa faci asa ceva? ma rog, daca ai dat ala si ai luat gs + diferenta hai , treaca mearga dar..pana si atunci..

huooo tradatorule..

mi erai simpatic..ptiu ptiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ?

 

In momentul in care ocazional iesi in off, dupa parerea mea este clar o investitie buna, sa nu zic chiar necesara la GS(A). Si poate nu numai in off...

Eu am iesit destul de des si am dat de cateva ori cu el de pietre si mai ales de sleauri luate in viteza. Si nu e vorba de mare endureala ci de iesit de pe asfalt, drumuri de munte etc. Si este evident mai cuprinzator decat cel standard, atat pt galerii cat si pt zona din spatele motorului. Asadar, nici nu concep sa nu am scutul enduro.

Am auzit chiar povestiri cum ca in unele cazuri scutul standard s-a infipt in mal/sleau si a fost smuls cu tot cu surub din blocul motor, si asta aduce "ceva" complicatii.

 

Tot ca si parere personala ti-l recomand pe cel original BMW, fata de TT este putin mai cuprinzator in zona galeriilor (unde probabil ei vor sa compenseze cu acele bucati de tabla prinse de galerii, pe care eu le gasesc cam dizgratioase si nu neaparat prea utile). Si as zice ca arata si mai bine. Pret orientativ cca 215€.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ?

Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw.

Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant.

ca sa nu pui tot scutul

am eu la vanzare jumatatea care ti lipseste

se aplica pe cricul central

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu pui tot scutul

am eu la vanzare jumatatea care ti lipseste

se aplica pe cricul central

 

Nu are legatura... in discutia de mai sus era vorba in special de avantajele legate partea principala (dinspre fata) a scutului enduro.

Apoi, partea care se pune pe cric nu inlocuieste nici macar partea dinspre spate a scutului enduro (cea care este in plus fata de cel standard), ci vine si mai in spate, in continuare.

Poate poza de mai jos te lamureste. ;)

 

post-9546-0-65662100-1382969732_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt sugestii si explicatii :)

Intr-adevar, protectia de pe cric nu prea are cum sa se pupe cu scutuletul mic cu care vine default mobra, plus ca ma intereseaza multicel si protectia suplimentara pe care o asigura frontal cel de enduro.

O sa dau comanda la baietii de la Bavaria pt cel original.

 

Eventual Ianachim, putem discuta apoi de cel de pe cric, pt a-l suplimenta pe cel mare daca va fi cazul. Dar sa vad mai intai cum vine asta mare.

 

 

wtf ...acum vad !! Capone ?!!!!!!suzuki 1000 SV si acum gs -ul?

 

bai, esti dus, cum ai putut sa faci asa ceva? ma rog, daca ai dat ala si ai luat gs + diferenta hai , treaca mearga dar..pana si atunci..

huooo tradatorule..

mi erai simpatic..ptiu ptiu

 

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Ai grija ce spui. Orice afirmatie apreciativa la adresa mobrei tale, te va face sa fii considerat BMW-ist de acum incolo.

Deja oameni pe care credeai ca-i cunosti se uita altfel la tine, ca de "ai pus botu' la marketing" .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Felicitari ! Vei descoperi niste valente pe care numai BMW este in stare sa le construiasca . Moto este intr adevar formidabila.Argumentatia ete simpla. Nu se opresc din vanzari. Sa o stapanesti sanatos si sa ti aduca numai bucurii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi!

 

Prietene Dan Olaru... Eu zic ca s-ar impune sa schimbi datele...

  • Moto: BMW R1150R
  • Numar: B 99 BHF

si macar in privinta motorului sa fii la zi si "la obiect"... respectiv R1200GS...

sa stie lumea ce conduci acum si cu cine votezi !

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ce spui. Orice afirmatie apreciativa la adresa mobrei tale, te va face sa fii considerat BMW-ist de acum incolo.

Deja oameni pe care credeai ca-i cunosti se uita altfel la tine, ca de "ai pus botu' la marketing" .

 

Eh, nu o fi dracu chiar asa negru :) Cititind pe aici am vazut ca exista un mic "trend" anti bmw, dar vreau sa cred (si sper) ca e mai mult in spirit de gluma, in ton cu eternele mistouri dintre posesorii de diverse branduri.

 

Dar nah, oricum ar fi mobra'i super faina si, cum ziceam, singurii care m-a convins a sa fac pasul catre enduro/touring/adventure au fost astia de la bmw. Si nu m-au convins in nici un caz cu marketingul (sunt un client dificil) ci cu feelingul pe care l-am avut calarindu-le motoarele. Si cand spun feeling nu ma refer doar la cum m-am simtit pe el, dar de asemenea si la dotari, feature-urile, look, versatilitate etc. Un tot unitar foarte bine inchegat, pe care nu l-am regasit la alte motoare care ma interesau si pe care le-am testat.

Initial am vrut sa imi iau F800gs. Foarte misto si el, dar mi-am dorit totusi ceva o idee mai mare ca pt gabaritul meu si ceva mai sprinten, asa ca am ales 1200-le.

 

Multam pt urari !! :cheers:

 

 

Legat de ce intrebam mai devreme, am dat azi o fuga pana la Bavaria sa vad scutul enduro. Il iau :D Mi-au dat comanda pt el (cel pe care il aveau era rezervat pt altcineva).

Este foarte usor dar suficient de teapan si acopera foarte ok tot ce trebuie. Cel stock pare o gluma pe langa asta. Mi-au confirmat de asemenea si ei ca cel de la TT este foarte greoi si butucanos.

post-40715-0-62947300-1383042008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine-ti luai 800le :)

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(cel pe care il aveau era rezervat pt altcineva).

 

banuiesc ca nu cel din poza... ca asta este de GS LC. Oricum, proportiile se pastreaza.

 

si macar in privinta motorului sa fii la zi si "la obiect"... respectiv R1200GS...

sa stie lumea ce conduci acum si cu cine votezi !

 

hopa! Si el nu zicea nimic... Welcome to the club! ;)

 

Cititind pe aici am vazut ca exista un mic "trend" anti bmw, dar vreau sa cred (si sper) ca e mai mult in spirit de gluma, in ton cu eternele mistouri dintre posesorii de diverse branduri.

 

Eh... exista un trend ceva mai mare am eu senzatia, dar nu s-au hotarat care este motivul, daca este "aroganta" posesorilor, sau "marketingul BMW", sau pe "preturile nejustificate"... important este ca atunci cand si-l iau, le place si se schimba la 180 grade. :)

 

mai bine-ti luai 800le

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

 

Normal ca are si najunsuri, mai ales ca nu toti avem aceleasi asteptari... iar unii poate le au exagerate.

Apropos de mers in oras cu a 1-a si F800GS... ai incercat? M-a durut mana doua zile de la ambreiajul ala greoi si care tinea destul de sus :D ... Si pana la urma tot de latimea ghidonului te lovesti.

 

Nu stiu daca este asa relevant cati le baga in off, important este ca daca vrei, se poate, bineinteles si proportional cu ce skill-uri are fiecare. Normal, vorbim de off-road, nu endureala/mocirle/copaci si altele asemanatoare... off-road, adica drumuri acolo unde se termina asfaltul, de munte cu pietris, denivelari, ceva nisip, ceva bolovani, abrupt etc. Eu zic ca se descurca mai mult decat onorabil. Cel putin eu, fara sa am mare experienta, m-am bagat pe destule si am ajuns cu bine.

Apropos de setat suspensia, asta este unul din avantajele ESA... pe langa faptul ca in modurile enduro o si ridica, nu ma chinui sa-i gasesc setarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu f650gs . incomparabil mai bine . la fel si offroad-ul .

 

presupun ca twin... Pai daca iti place, ia-l p-ala si gata! ;)

Normal ca e mai bine ca e mai usor... dar la drum, viteza etc... la revedere! Apropos, eu cand m-am urcat pe 650 (cu frana aia monodisc) am crezut ca are probleme cu franele :D

F700GS insa imi place mult per total. E o polivalenta interesanta. Dar o dam in off-topic aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine-ti luai 800le

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

 

Clar are si unele minusuri. Cand am vrut sa intru prima oara printre 2 masini in coloana, obisnuit cu aia veche, era sa iau 2 bari cu mine. Noroc ca m-am oprit la timp si m-am uitat in jos :D

Pt cine vrea sa croseteze prin coloana de masini prin centru la 6 seara sau vrea sa faca enduro mai serios, F800-le (sau chiar 650) este mult mai recomandat. Numai ca la mine nu se prea aplicau nici una nici alta. In schimb imi doream sa mananc kilometri cu viteze ceva mai marisoare, o depasire mai din scurt, mers uneori poate cu pasager si niste bagaje etc, chestii la care F800 cam incepe sa piarda putin teren. Plus ca cracii mei lungi de balerin s-au simtit mai relaxati nitel pe 1200.

 

Nu stiu altii cat de mult le scot in off, dar eu probabil nu o voi plimba in afara soselei mai mult de 20-30% din timpul petrecut la o plimbare. Doar ca, in plimbarile pe care le faceam, vedeam o gramada de drumuri laterale mai light (cum le descria KHK mai sus, o potecuta, un drum pietruit etc) pe care mi-ar fi placut sa le explorez. Dar nu prea puteam cu ce aveam. Cel putin nu incat sa imi si faca placere. Cu asta, pusa pe modul de enduro si cu stilul meu (adica 0 cunostiinte in off), ma impac binisor cu ea.

 

 

Eh... exista un trend ceva mai mare am eu senzatia, dar nu s-au hotarat care este motivul, daca este "aroganta" posesorilor, sau "marketingul BMW", sau pe "preturile nejustificate"... important este ca atunci cand si-l iau, le place si se schimba la 180 grade.

 

Noi sa fim sanatosi, indiferent ce sigla calarim sau cat am dat pe ea. Si sa ne vedem cu totii la cate o berica, cafeluta, tarie ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, deja se vede efectul detergentului pentru creier.

in fine, tu sa fii fericit :)

zen, benzen

 

Doamne Iarta ma , daca luai macar modelul 2013 sau un GSA mai aveai scuze, dar asa...

ce va pune fratica in benzina ?

 

zi mi macar de bani, ca ai dat suza si ai luat gs-ul + diferenta.

 

bai , tu mergi cu vaca in oras( bucuresti ) ?!!!! esti maso rau.

 

cum incapti te rog cu ea ? ca eu nu incap cu scuter.

in afara de viteza 1cu ambreiajul patinat mai bagi ceva?

sau ..si tu ..cu trotutarul ? ca m -am interesecat cu un bmw cu pasagea pe la romana si nu intelegeam ce face printre pietoni pe trotuar. daor acolo era locul meu :)


Dar nah, oricum ar fi mobra'i super faina si, cum ziceam, singurii care m-a convins a sa fac pasul catre enduro/touring/adventure au fost astia de la bmw. Si nu m-au convins in nici un caz cu marketingul (sunt un client dificil) ci cu feelingul pe care l-am avut calarindu-le motoarele. Si cand spun feeling nu ma refer doar la cum m-am simtit pe el, dar de asemenea si la dotari, feature-urile, look, versatilitate etc. Un tot unitar foarte bine inchegat, pe care nu l-am regasit la alte motoare care ma interesau si pe care le-am testat.

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a merge cu 1.2GS prin Bucale e o provocare, insa te unge pe suflet cand vezi pe cate unu priceput cum zvacneste din cardan exact acolo unde trebuie si trece peste toate oglinzile turismelor - atentie la dubitze ca nu tine figura :)....eu unul ma obisnuisem binisor la drumul in oras, insa off-road este poate doar pentru profesionisti....din acest motiv, poate, am si renuntat la el....incercam si F800 ;)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...