Jump to content

Recommended Posts

1 oră în urmă, ianachim a spus:

Daca nu o ai ...NEAGRA..... degeaba o AI😂😂😂😂

''''si neaparat sa o  lustruiti !!!    ...cu pasta !   😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are rulment.  Se aude cand bagi in viteza sau tot timpul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, andynuta a spus:

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Fa aici o prezentare a ambreiajului de la cazanul mentionat si arata de unde anume zornaie. Felul in care descrie simptomul arata ca problema e la cutie.

Acum 48 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Ai dreptate, am cautat imagini cu ambreiajul, in realoem prezentarea nu e clara pt ca nu prezinta constructia placii de presiune. Cand apasa ambreiajul partea de frictiune a placii de presiune se elibereaza si este ancorata in niste lindice de tabla otelita care nu-i asigura stabilitatea necesara si incepe sa zornaie.

Imaginea din realoem:

 

diag_7d1u.thumb.jpg.1c33ad904afcb3fb726e185afeb37e7b.jpg

 

Imaginea reala, am incercuit zona care da zgomot:

 

dsc_8444_13.thumb.jpg.477c614ce0abd3c5b8210db6651e325c.jpg

 

 

Edited by petre81.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa faca din cauza uzurii paslei de pe tija... Nu-i bai.. !  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SCHIMBARE AMBREIAJ IN 4 MINUTE ... 😀

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, adnohepentrupoponari a spus:

 

cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw...

ca de exemplu? ce adv  mare iei de 7000? si nu , nu sunt fan bmw, chiar daca am unul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, adnohepentrupoponari a spus:

 

cotet de bmw...

... habar n-ai ce este aia 1200gs... stai in banca ta si vezi-ti de treaba ta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Dan Cata a spus:

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

 Multumesc Dan de sfat. Am auzit câteva GS-URI la diverși km si la al meu se aude similar dar mai tare. Între timp am mai căutat si am găsit asta clipul de mai jos. Este exact zgomotul meu!!!. Am comandat deja disc si sper sa nu fie afectată si priza de la cutie. 

Acum 10 ore, petre81. a spus:

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Petre81punct nu am auzit pana acum de probleme majore la CV la 1200gs. Sa nu uitam ca sunt produse de Getrag si ăștia cam se știu cu cutiile de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Shitty design", "bmw is not offering any solution"... :rusinica:

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus:

 

cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw...

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine punctat. Asta incercam si eu sa zic, dar n am avut rabdarea ta sa scriu. Sa vedem acum raspunsurile. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 50 minute, o_kellu a spus:

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

 

ktm 990 adventure bifeaza toate conditiile de mai sus. Pierzi la consum de benzina comparativ cu un 1200gs insa ca si fun factor ktm-ul este net superior :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, o_kellu a spus:

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

 

Este foarte generica si f vasta  informatia pusa la dispozitie, dpmdv si feelingul meu este ca o sa primesti zeci de raspunsuri, toate corecte, dar la fel de vagi ca si cererea ta. 

Si probabil toate off-topic.

Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). 

Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau.

 

Ce am invatat eu recent (si nu mi-a placut deloc, recunosc) - Nu ma doare deloc spatele dupa sute de km pe sport turisme fiindca stau usor aplecat. Bonus - motocicletele de gen abia  incep sa traga de la 140 in sus; la 180 multe inca torc.

Dar, un sport turism nu va avea niciodata manevrabilitatea unui enduro-turism, cu ghidon inalt si lat + pozitia dreapta/de forta in sa. Partea proasta este ca enduro-tursime incep sa ma fosnesc in sa dupa maxim 200 de km. Si asta din cauza spatelui. Daca trebuie sa fac minim 4-500 de km, nu mai este nici un farmec pt mine. 

Da, stiu, sunt niste amanunte f importante care se bat rau de tot cap in cap. 

 

Si ca sa fiu si on topic - Boxerele Bmw au fost cele mai manevrabile motociclete conduse de mine vreodata, raportate la greutatea lor. 

 

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎29‎.‎01‎.‎2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus:

 

cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw...

Sa numesti etalonul din categoria enduro touring cotet? Un adevarat speialist. Ce ziaristi de la reviste moto internationale, omul nostru stie adevarul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vazut, probabil te ia de spate, datorita ghidonului. RIsere, spre tine, si mai sus. Sa vezi atunci , daca te mai ia durerea.

Si da, tractoarele astea boxer sunt a naibii de manevrabile, ajuta enorm pozitia-distributia greutatii motorului, jos si spre laterale. SI eu ma gandesc,, in max 8 luni, la un upgrade, ceva mai nou,fata de rtul actual din 2007. Dar greu cu potrivit cerintele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30.01.2019 la 12:17, Dan Nastase a spus:

 

 

:) Chris Harris - unul dintre motivele pt care eu -> BMW.

stima

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, DeVazut_TM a spus:

 

Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). 

Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau.

 

 Da, cu Varadero ai dreptate, s.ar incadra, doar ca am incercat unul si cam atinge cu burta  la diferente de nivel nu foarte mari. Deci pas.

 

Criterii vagi? Hmm, eu chiar credeam ca stiu in ce zona merg cu pretentiile. Cum as putea fi mai exact? Sa spun ca vreau un motor albastru? Ca vreau neaparat intre 1000 si 1300 cmc? Ca il vreau cu rezervor de 33 de litri? Ca imi face cu ochiul ideea de a regla aproape instant suspensia.

Si cu toate astea sunt deschis la sugestii concrete. Gen: uite omule, pe mobile, sunt 30 de ktm 990 adv din anul x, care se preteaza mai bine la enduro decat vaca bmw la preturi intre 6500 si 8000. Faci rabat ca te bate un pic vantul la 130 dar gasesti tu ceva.

Sau uite,  pe motociclism.ro sunt cativa proprietari care.si vand motocicleta y, mai buna la drum lung ca caruta aia de bmw, si cred ca merita , mai ales ca sunt bulletproof.

 

In  stilul "hai sa vedem ce motor ne place", da si mie imi place Ktm.ul respectiv, chiar si Triumphul , dar cand vrei cu adevarat sa iei ceva si cauti ofertele nu mai este atat de simplu. Asa.si eu pot sa spun ca mie imi place Ferrari. Si? Oare o sa iei in seama varianta asta cand vrei sa.ti cumperi o masina de 10.000 de euro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@o_kellu Eu nu pricep ... poestezi pe topic de BMW dar ti-e gandul si vorbesti numai despre KTM. Postarea ta se incadreaza mai bine la generale, "ce motor sa-mi iau". 

 

@DeVazut_TM si eu am inceput sa ma gandesc la alt gen, imi place GS-ul dar ma omoara ca pozitie. Anu asta mai incerc niste combinatii (sha, risere, etc), sper sa gasesc solutia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, Xandros a spus:

@o_kellu Eu nu pricep ... poestezi pe topic de BMW dar ti-e gandul si vorbesti numai despre KTM. Postarea ta se incadreaza mai bine la generale, "ce motor sa-mi iau". 

 

@DeVazut_TM si eu am inceput sa ma gandesc la alt gen, imi place GS-ul dar ma omoara ca pozitie. Anu asta mai incerc niste combinatii (sha, risere, etc), sper sa gasesc solutia.

facem un switch? iesim 1 ora, pe undeva, aproape de Bucuresti, sa vezi pozitia de pe RT? si eu de pe gs? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

facem un switch? iesim 1 ora, pe undeva, aproape de Bucuresti, sa vezi pozitia de pe RT? si eu de pe gs? :D

 

Boss, m-am dat pe RT-ul de 2018, cu bune si rele mi-am spus pe undeva pe forum parerea. Ca pozitie e clar mai sanatoasa (mai putin ca stai cu picioarele mai stranse, sub tine si imi venea mai greu sa schimb vitezele decat la GS). Dar daca vrei, cand scot mobra te anunt si facem o plimbare de test.

 

Momentan pentru drumurile din RO tot GS-ul mi se pare mai potrivit. RT-ul ma arunca din sha pe unde GS-ul doar se ondula suav :D  si RT-ul il pusesem pe SOFT !!!  Mno, alt gen ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...