Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am si io o problema la mobra....

A inceput sa-mi faca figuri sonda de benzina, imi arata cand plin cand juuma. As vrea sa o desfac sa vad daca pot sa o curat. Stie cineva unde este localizata?

Am un BMW R1200GS...

Thanx

 

Lasa prostiile. E o problema, cel mai probabil, de senzor. E o problema cunoscuta, si care nu prea are leac. Cel putin acum doua luni, nu avea (: (exista si un buletin de service oficial al BMW prin care se recunostea problema catre filialele lor din lume, dar spuneau ca inca nu i-au gasit rezolvarea). Va trebui sa intri cu ea in service, sa-ti schimbe senzorul si/sau softul si/sau alta componenta necunoscuta momentan (: cind or descoperi care e problema.

Editat de nazdravanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut mai multe topicuri pe ADV si lumea nu prea ajunge la o concluzie clara. Voi la ce turatie va tineti in mod normal GS-urile? Care sunt avantajele/dezavantajele unei turatii mari/mici? Personal imi tin GS-ul cat mai jos, pe la 2000-2500rpm si nu zice nimic de rau si vreau sa cred ca fac o economie mai mare de combustibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

1. probleme cu sonda de la indicatorul de combistibil litrometru am avut de la o km

desi sunt 33 de litri deja de la 24 consumati imi sta becul aprins - o prostie

 

2.la 3500 - 5000 in fct de traseu dar nu cobor niciodata sub 3000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

userul TAU a facut asa ceva

 

 

da, useru' Tau a facut asa ceva, si acum vrea sa-l schimbe cu totu'!

 

 

deci Bill:

 

-la 1,86m ai mei, cu parbrizul ridicat la maxim, cu saua standard in pozitia jos (840mm), cu casca (Vemar) avind flipul ridicat, simt turbulente exact / doar in zona fruntii.

Insa de departe este cu mult mai bine decit cu parbrizul standard - nu mai am pe mine nici tintari, niste muste, nici fluturi si nici praful nu se mai depune pe zonele cutate ale gecii!

 

-daca pun palma deasupra parbrizului, aceasta turbulenta incepe de la o inaltime de aproximativ 6 - 8cm deasupra lui, si se transmite / este directionata dupa cum am spus mai devreme, exact in zona fruntii.

 

-atentie insa: la viteza mea de croaziera - 110 - nu este foarte deranjant!

DAR daca ai mers pe RT-ul 1200 si ai vazut / simtit cum se aude ... e normal sa-ti doresti acea liniste pe care ti-o confera acesta!

Asa sa tot mergi cu motocicleta ...! Esti ca intr-o masina cabrio!

 

-intrucit eu asa vreau si imi doresc sa merg, din "cercetarile" mele am concluzionat ca aceasta "deficienta" poate fi remediata cu extensia de parbriz de la Touratech, impreuna cu o casca de cross - la aceasta, atit inaltimea cit si lungimea sunt mai mici decit cele ale castii mele, cu flipul ridicat.

 

-consider ca adaugind aceasta extensie, chiar si cu o casca cu flip, turbulenta este directionata peste cap; astfel incit teoretic, aud doar motorul si scap de vijiiala pe care o aud acum.

 

-altfel ... la viteza (mea) de croaziera, pe autostrada, doar cu topcase-ul pe ea - da' incarcat, nu gluma - si cu 2 umbrele de plaja, mi-a consumat 4,7l / 100km. :)

 

 

Parerea mea este sa nu-l schimbi, ca ajungi ca mine: apoi vei vrea sa schimbi si rezervoru', si scaritele, si portbagaju' si ... uite asa apare Adv.-ul, da' cu mult, mult mai scump!

 

Ah ... un lucru FOARTE IMPORTANT: inlocuirea parbrizului - schimbarea am facut-o eu acasa, nu la Bavaria - m-a costat DOAR 557 euro !!! :)

Asa ca gindeste-te bine inainte ....!

 

Da, arata mult mai bine cu parbrizul si deflectoarele, insa ... imaginea si comfortul ... costa!!!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turatiea la care o tin este intre 3000 si 5000.

am incercat si io varianta subturata dar mi se para ca consuma mai mult, in plus boxerul are un punct slab in ceea ce priveste ungerea, deci e bine sa o ti mai turata ca sa faca uleiul presiune suficienta sa ajunga prin conducatele respective unde este necesar.

TAU vreau si eu, te rog, linkul cu deflectorul ala de la touratech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turatiea la care o tin este intre 3000 si 5000.

am incercat si io varianta subturata dar mi se para ca consuma mai mult, in plus boxerul are un punct slab in ceea ce priveste ungerea, deci e bine sa o ti mai turata ca sa faca uleiul presiune suficienta sa ajunga prin conducatele respective unde este necesar.

TAU vreau si eu, te rog, linkul cu deflectorul ala de la touratech.

 

 

Adi,

 

asta-i: http://www.touratech.com/shops/001/product...e04255d89426a67

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

Adi,

 

asta-i: http://www.touratech.com/shops/001/product...e04255d89426a67

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

Ah, si daca esti interesat, ia legatura cu Mae!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am puscat un simering de furca (combinatie de praf, forestiera destul de nasoala si, probabil, cauciuc imbatranit). N-am mai avut vreo astfel de problema pana acum, dar pot sa-l schimb in parcare? Am manualul de service, am scule, dar nu am extraordinar de multa experienta. A mai incercat, eventual si reusit, cineva sa faca reparatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

 

 

da stiu ca ai avut ceva rabdare pina la a cincea revizie sa iei hotarirea asta...

eu nici la prima nu m-am dus dupa ce mi-au zis ca tre sa las moto de cu seara, sa verifice daca au pe stoc consumabilele, bla bla...jesus!eu sint la 500 km de service!

eu am zis de mai multe ori, luati bre moto si faceti o plimbare in ungaria ,daca nu chiar in austria, si faceti reviziile.

eu am renuntat la garantie si imi fac singur reviziile si ,cind am un drum pe afara ,mai trec pe la un service sa imi puna testeru.

poate servisu despre care se vorbea pe aici sa fie mai de doamne ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

Salutare!!!la Brasov ai incercat sa vorbesti????
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!la Brasov ai incercat sa vorbesti????

 

La Brasov lucreaza la fel de "bine" se pare. Daca gresesc, va rog contraziceti.

 

Din pacate am ajuns si eu la concluzia ca cel mai apropiat service BMW e la Budapesta.

 

@Ianachim. Mai am inca 4.000km pana la revizia urmatoare (20.000), dar ma gandesc foarte serios la varianta Budapesta.

Din cate stiu, este cineva pe forum care acolo se serviseaza. Studiez un pic problema si revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o sa-i bagam in faliment :))

come on chiar o sa-i doara in pix ca 3-4-...-9 motociclete nu-si mai fac service la ei...

contractele care le au cu politia sunt suficiente ca sa o duca bine... si asa interesul automobile bavaria in divizia mot merge pe minima rezistenta...

in skimb cred ca mai multe scrisori de plangere catre bmw germania ar pune ceva presiune pe ei.... lipsa concurentei pe piata romaneasca este cea care genereaza aceta desconsiderare fata de clienti....

deci plangere /plangere/plangere/ la bmw germania + un tel la opc (cand e cazul)... asa se rezolva in tara noastra lucrurile - ala care tipa mai tare e rezolvat primul-

asta e motivul ptr care nu mi-am luat motocicleta de aici.

deci daca vreti sa faceti reviziile la budapesta mi se pare o idee nobila dar putin practica mai ales ptr cei ca mine si ianachim despre care stiu ca fac multi km... din mai anu trecut pana acum am 40.000 km... 4 drumuri pana la budapesta ar fi inca cel putin 1000E (asta doar ca sa duc motocicleta acolo)

Editat de stilgar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o sa-i bagam in faliment :))

come on chiar o sa-i doara in pix ca 3-4-...-9 motociclete nu-si mai fac service la ei...

contractele care le au cu politia sunt suficiente ca sa o duca bine... si asa interesul automobile bavaria in divizia mot merge pe minima rezistenta...

in skimb cred ca mai multe scrisori de plangere catre bmw germania ar pune ceva presiune pe ei.... lipsa concurentei pe piata romaneasca este cea care genereaza aceta desconsiderare fata de clienti....

deci plangere /plangere/plangere/ la bmw germania + un tel la opc (cand e cazul)... asa se rezolva in tara noastra lucrurile - ala care tipa mai tare e rezolvat primul-

asta e motivul ptr care nu mi-am luat motocicleta de aici.

deci daca vreti sa faceti reviziile la budapesta mi se pare o idee nobila dar putin practica mai ales ptr cei ca mine si ianachim despre care stiu ca fac multi km... din mai anu trecut pana acum am 40.000 km... 4 drumuri pana la budapesta ar fi inca cel putin 1000E (asta doar ca sa duc motocicleta acolo)

 

 

Reactia asta e tipic romaneasca. Cand incep afacerea si-mi tzatzaie fundul ca nu merge sau ca nu pot plati oamenii, creditele etc. ma agit fac frumos la clienti si toata lumea e multumita. Cand incep sa castig niste bani si ma relaxez, incep sa vad lumea altfel, clientul nu mai e seful ci e un neica nimeni care ma deranjeaza din cand in cand, rugandu-ma sa-i iau banii...

 

In plus in Romania nici n-a fost concurenta pana acum pe linia BMW. A fost un fel de exclusivitate mafiotizata a AB. Vestea buna e ca situatia asta e pe cale sa se schimbe. La Valcea de exemplu e in curs de deschidere o reprezentanta BMW independenta de AB. Acolo de moto o sa se ocupe motociclisti (mai multe va spune Atillas care e implicat direct) si nu tot felul de nechemati. Le urez succes si sper sa ne fie si noua mai bine cu ei pe piata. Valcea e oricum mai aproape ca Budapesta ! Iar daca apare concurenta poate se schimba si AB. Ca sa fiu corect nu toti de acolo sunt tampiti, au si niste baieti care stiu sa se poarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reactia asta e tipic romaneasca. Cand incep afacerea si-mi tzatzaie fundul ca nu merge sau ca nu pot plati oamenii, creditele etc. ma agit fac frumos la clienti si toata lumea e multumita. Cand incep sa castig niste bani si ma relaxez, incep sa vad lumea altfel, clientul nu mai e seful ci e un neica nimeni care ma deranjeaza din cand in cand, rugandu-ma sa-i iau banii...

 

In plus in Romania nici n-a fost concurenta pana acum pe linia BMW. A fost un fel de exclusivitate mafiotizata a AB. Vestea buna e ca situatia asta e pe cale sa se schimbe. La Valcea de exemplu e in curs de deschidere o reprezentanta BMW independenta de AB. Acolo de moto o sa se ocupe motociclisti (mai multe va spune Atillas care e implicat direct) si nu tot felul de nechemati. Le urez succes si sper sa ne fie si noua mai bine cu ei pe piata. Valcea e oricum mai aproape ca Budapesta ! Iar daca apare concurenta poate se schimba si AB. Ca sa fiu corect nu toti de acolo sunt tampiti, au si niste baieti care stiu sa se poarte.

 

este sau va fi o REPREZENTANTA LEGALA?

reviziile la ei vor fi recunoscute de catre producator in cazul unei prob majore

sa traiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este sau va fi o REPREZENTANTA LEGALA?

reviziile la ei vor fi recunoscute de catre producator in cazul unei prob majore

sa traiesti

 

 

ROMANIA----B M W...........CEA MAI MARE TZAPA.......SA FIM SERIOSI

 

MIE DACA IMI CURGEA ULEI DUPA REVIZIE AI FUTEA DUMNEZO....LE ARUNCAM IN AER TONETA

 

DE AIA AM CUMPARAT MOBRA MEA DE LA BUDAPESTA SI MERG ACOLO PT ORICE (cuvant urat)...

PT CA AM INCREDERE.........

 

ASA CA O PARANTEZA ....ORICE UBDATE ...DE SOFT IMI ESTE ANUNTZAT PRIN POSTA SI NU COSTA NIMIC.....PT CA SUNT CLIENTUL LOR.........

 

PLUS REDUCERI DE REDUCERI LA TOT.........

 

PT CA LE-AM BAGAT 20000 IN BUZUNAR ..........SI AM MAI DUS 4 BMW-ISTI

 

IAR COMPORTAMENTUL CURATZENIA SI CALITATEA SUNT IREPROSABILE :)

 

ACUM IN 10 MERG SA-MI MONTEZE GARMINUL ZUMO 550.........SI MA COSTA DOAR 135 EURO

 

CU TOT CU CABLUL SI SUPORTUL SPECIAL PT ADVENTURE :)

 

AM MARE NOROC CA LOCUIESC IN ARAD............SI DACA LA VALCEA SE FACE REPREZENTANTZA ...TOT ROMANIA SE CHEAMA

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai DR HOUSE am impresia ca tu ti cu ungurrrriiii?! :)

mda ce sa zic... e naspa dar asta e boala tuturor serviciilor de la noi din tara.... lipsa de profesionalism. punct.

as vrea sa pot mege la budapesta la fiecare revizie dar imi e peste putinta....

cand vca iesi din garantie o voi serica singur... macar asa ma injur singur

si cred ca voi baga 15w40 ca afara stiu ca asa baga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi la arc am ramas surprins de cate 1200 si adv am vazut

se pare ca segmentul de piata big a inceput sa prinda si la noi

 

oricum nu am vazut "piloti" copiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

marea majoritatea trecuti de 30 de ani

deci incepe sa "apara" si pe la noi motociclismul "adevarat"

 

 

felicitari tuturor posesorilor si cati mai multi km

 

 

frumoase motorete... eu am 21 de ani si vreau asa ceva. numai ca. am sa ma rezum cred la un r1100gs :rock: e mai ieftin. ca numa dau banii afara din casa. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...