Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Daca vreti ceva extrem pe nisip, va recomand ceea ce se vede in poze .........

:laugh:

 

corect asta da pt nisip

prob e ca trebuie sa.l pui la fata locului

sau sa vii cu moto pe remorca pana la locul faptei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza.

Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea.

 

My2Cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica:deci ala sigur nu e cauciuc de tractor? :laugh:

 

Nu este de tractor ! Este de mobra ! Uite-te la finalul filmuletului ......

... apare pe niste dune de nisip !

E' mare treaba guma aia, dar este de carat dupa tine ca bagaj si nu face sa te opresti sa schimbi guma, doar daca ai sute de kilometrii buni de facut pe nisip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este permis si ,,altora", as incerca sa imi spun parerea, in speranta ca iti va fi de folos.

 

Cele mai bune cauciucuri cu care se poate rula ,,mai sigur" pe nisip, sunt cele din categoria cross, insa la tine nu poate fi vorba de asa ceva, dat fiind dimensiunile rotilor (in special fata) si faptul ca in calatoria asta o sa mai mergi si pe asfalt sau drum de camp cu pamant tare.

Cel mai bun compromis cred ca este o pereche de Continental TKC80 Twinduro, gume ce se gasesc pe dimensiunile rotilor tale, insa nu ai rezolvat tot doar cu o pereche de gume.

 

Mersul pe nisip este un capitol a'parte din ceea ce inseamna off-road. Daca 'ni se mai intampla sa ne mai fuga roata spate, surprinzandu-ne placut uneori, altfel se intampla cand iti fuge fata, provocandu-ne fiori reci pe sira spinarii ! La mersul pe nisip cu motocicleta (oricare ar fi ea) nu prea se mai aplica ,,regulile" cu care suntem invatati de pe sosea. Motocicleta pluteste pur si simplu pe nisip, roata fata ce ,,ia in frunte" o cantitate considerabila de nisip, tinde sa se elibereze spre laterale. Adica ghidonul iti zvacneste in maini, ori in stanga, ori in dreapta ...... este ca si cum ai merge intr-un voblaj continuu, daca pot spune asa.

Secretul mersului pe nisip este ca nu trebuie sa mergi incet ! Reflexiv, toti avem tendinta de a taia gazul cand rotile nu-si pastreaza traiectul, insa de cele mai multe ori, chiar din aceasta ,,franare" ne tavalim ! Mersul pe nisip este ca o ,,acvaplanare", daca pot sa spun asa ! Cu cat mergi mai tare, cu atat te ridici peste nisip si ai un control mai bun al motocicletei. Daca vrei o comparatie...imagineaza-ti o salupa, care dupa ce prinde viteza, capata portanta la suprafata apei.

Acum eu nu stiu cat ai mers tu pe nisip, insa nu ar trebuii sa te surprinda ca un viraj pe nisip trebuie luat ca un mic drift, chiar accelerand putin si nu venind in frana de motor. Cu cat eliberezi fata de sarcina, cu atat mai bine !

Un alt punct destul de important la tine este modul cum motocicleta ta, transmite cuplul motor la sol. Se stie ca o transmisie pe cardan are tendinta de a infunda roata in pamant(nisip). Pe sosea este foarte tare, insa pe suprafete dubioase, precum este nisipul ... senzatia nu mai este asa de ,,cool" ! Cineva spunea ca atunci cand pleaca de pe nisip (cu cardan), pleaca direct in trapta a 2 a ca sa nu apuce roata sa sape ! Parerea mea este ca e total gresit ! Roata va functiona ca un polizor ce va sapa instantaneu in nisip. De plecat trebuie plecat usor, intr-a 'ntaia, patinand usor ambreiajul, iar dupa ce motocicleta sa urnit din loc si roata fata incepe ,,sa-si faca siajul" in nisip, abia atunci se poate accelera.

 

Ma rog ... atata vorbaraie ... cel mai bine ia-ti o pereche de TKC-uri si iesi la antrenament undeva unde este nisip. Sa ai si cativa prieteni langa tine sa te ajute ! Cu timpul te vei obisnuii si cu mersul asta pe nisip.

Probabil ca o sa-mi spui ,,...dar eu am mers destul pe nisip ..." ! Eu inteleg mersul pe nisip atunci cand te deplasezi cu o viteza la care nu ai impresia ca piezi timpul pe drum si nu mersul in treapta intai, patinand ambreiajul la 3-5km/h si tarshaind picioarele pe langa motocicleta sperand sa o sprijini atunci cand ea va vrea sa cada .

 

Inca o chestie ... si ultima, promit ! :P Ai dezavantajul (ca si mine de altfel) sa ai un motor destul de greu. ,,Voblajul" de care vorbeam mai sus iti va face praf muschii bratelor in nici 10km. Nu o sa mai ai resurse fizice sa controlezi ghidonul si o sa iei pauza destul de des. Eu am montat pe mobra un amortizor de ghidon, care ma scos din rahat de nenumarate ori. Cu toate ca am dat pe el o poala de bani, cred ca mai mult m'ar fi dus o tibie rupta ! ..... Doamne fereste !

Daca ai un astfel de amortizor la directie, te-ai scos ! Daca nu ... trebuie sa te apuci de antrenament ! ... cu motorul pe nisip !

 

Bafta in calatorie si iti doresc sa ai momente frumoase si sa te bucuri de ceea ce se numeste ...... AVENTURA !

 

P.S. Daca in calatoria asta nu pleci cu GS-u, ci cu alta mobra se intelege ca multe din chestiile de mai sus se anuleaza ...... si eu sunt ,,un dus" !

 

Petrica, ai explicat perfect :D Mersul pe nisip e o forja continua :laugh:

 

Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza.

Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea.

 

My2Cents

 

 

problema cu amortizorul este ca:

 

1. nu se fac special pentru 12gs

2. nu se merita "efortul" de a improviza unu din cauza sistemului telelever :D (e un tip pe advrider.com din australia care si-a facut asa ceva :laugh:)

 

 

Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi smile.gif

 

aia e reclama ... e normal sa mearga perfect :P

Editat de grownup.punk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeee, nu-i chiar asa greu sa mergi asa :P Nu face nimic iesit din comun, doar merge frumos prin nisip :D Asa pot merge multi dintre noi

 

 

cu 12gs :laugh: ..... pana nu vad nu cred ...;)

 

 

eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 12gs :laugh: ..... pana nu vad nu cred ...

 

 

eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip :huh:

 

 

Cu 1200 n-am avut ocazia sa incerc, dar uite ca totusi se poate

:P ..............e, acum crezi? :D

 

se pare ca n-ai stiut tu cum se incearca ;)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 1200 n-am avut ocazia sa incerc, dar uite ca totusi se poate
:D ..............e, acum crezi? :laugh:

 

se pare ca n-ai stiut tu cum se incearca :huh:

 

 

.... eu credeam ca te referi la tine sau la amici tai ;)

 

 

aia sunt "profesionisti" ... nu se pun la socoteala, eu ma refer la oameni normali care in timpul saptamani mai si muncesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... eu credeam ca te referi la tine sau la amici tai :D

 

 

aia sunt "profesionisti" ... nu se pun la socoteala, eu ma refer la oameni normali care in timpul saptamani mai si muncesc :laugh:

 

 

Eeeee, hai n-o mai da la intors.

 

Iar aia de pe net nu mi se pare deloc ca sunt profesionisti. Sunt doar niste oameni ca noi care au prins ideea despre cum se merge in nisip. Da-mi 1200-le tau echipat cu niscaiva crampoane si am banuiala cu in vreo doua ore ma voi descurca onorabil in nisip cu vaca aia proasta de motocicleta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeee, hai n-o mai da la intors.

 

Iar aia de pe net nu mi se pare deloc ca sunt profesionisti. Sunt doar niste oameni ca noi care au prins ideea despre cum se merge in nisip. Da-mi 1200-le tau echipat cu niscaiva crampoane si am banuiala cu in vreo doua ore ma voi descurca onorabil in nisip cu vaca aia proasta de motocicleta :laugh:

 

 

omule esti mai tare :D ce sa zic ... poate o sa am onoarea sa ma inveti si pe mine cum pot merge decent cu o "dihanie" de 350 de kg pe nisip (de la 40-50 km/h in sus)

 

si fara sa o scap ..ca asta inseamna bani :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule esti mai tare :P ce sa zic ... poate o sa am onoarea sa ma inveti si pe mine cum pot merge decent cu o "dihanie" de 350 de kg pe nisip (de la 40-50 km/h in sus)

 

si fara sa o scap ..ca asta inseamna bani :huh:

 

Bine. Iti voi oferi ocazia unica in viata de a avea onoarea sa fii ucenicul meu :laugh: .......... :D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Iaca ce mai stie sa faca vaca voastra de 1200 http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

 

............astia cum or putea?............pana acum credeam ca mobra e de vina dar vad ca "saraca" se comporta exemplar Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine. Iti voi oferi ocazia unica in viata de a avea onoarea sa fii ucenicul meu :D .......... :P

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Iaca ce mai stie sa faca vaca voastra de 1200 http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

 

............astia cum or putea?............pana acum credeam ca mobra e de vina dar vad ca "saraca" se comporta exemplar

 

 

omule, daca te uiti prea mult la filme o sa pierzi contactul cu realitatea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, cind am spus ca vreau sa merg pe nisip, nu m-am referit la faptu' ca am de gind sa traversez Sahara!

 

Reformulez, se pare ca nu m-am exprimat cum trebuie: am nevoie de un (tip) de cauciuc care sa ma ajute sa pot merge SI PRIN / PE nisip.

 

Mai clar, cind va fi timpu' de campat, vreau s-o pot taia din soseaua / drumul / aratura / poteca / ulita sau pe unde naiba ma voi afla atunci in frumoasa Dobroge, direct spre malu' marii - asa cum spuneam, departe de "civilizatie".

 

Ce poate fi mai frumos decit sa vezi si sa asculti marea ... cind e luna plina?!?!

 

Nu am de gind sa plec din Vama veche si sa ajung la Portita merging doar pe plaja!

Vreau doar sa am ceva care sa pot face fata zonei de nisip ce va trebui traversata, pentru a ajunge la malu' marii!

 

Vara asta am tot fost pe la Vadu, si ... au fost vreo doua dati cind am fost ajutat! Norocu' meu ca mai erau si alte suflete prin zona aceea.

Au fost insa si cazuri cind m-a ajutat ... Dumnezeu - eram tot singur cuc si m-am descurcat datorita Lui - altfel ...!

 

 

Ce am constatat si invatat:

 

-in profilul de strada sa nu-ti pui deloc baza; repet, desi au fost situatii in care m-am descurcat, "aveam morcovu' mai mult de jumate"! ba mai mult, eram si in zone in care aveam semnal la telefon ... "doar la ora exacta"!

 

-e bine de mers pe portiuni cu "vegetatie" - acele ierburi, plante sau ce-or fi ele, si care cresc in nisip - intrucit aderenta e mult mai buna, precum si pe zonele in care se afla scoici si nisip mai pamintos - ex. zona plajei dintre Navodari si Mamaia, respectiv Corbu.

 

-este recomandat sa dai tot bagajul jos de pe motor cind incepe "incursiunea" in nisip; eu asa am facut ulterior, si m-a ajutat; mergeam 10m, ma opream, imi duceam coburii si topcase-ul mai in fata, si tot asa pina ajungeam pe malul marii.

AH, DE PRECIZAT CA MERGEAM PE LINGA MOTOR!

 

-e bine ca asc-ul sa NU fie dezactivat!

daca este dezactivat, in momentul in care roata se invirteste in gol apare fenomenul de "ingropare". Si cind spun asta, ma refer strict la gs-ul 1200 - adica cardan si greutate (relativ) mare!

 

-e bine de mers cu o viteza nici prea mare - pentru ca exista posibilitatea de "a fi furat de roata fata", dar nici prea mica - pentru a nu ramine "impotmolit"! cel putin eu asa ma facut, si mi-a mers! Precizez ca adoptind acest stil de mers, pina acum nu am reusit sa cad niciodata - si sper sa nu o fac de aici inainte!

 

-este bine sa nu fii singur in astfel de situatii!

 

 

Ce-a mentionat Petrica - cum ca la transmisia pe cardan, roata din spate este "apasata" pe suprafata de rulare - este foarte adevarat!

 

Cit despre senzatia pe care o simti in ghidon - tot remarca lui Petrica - eu unul nu am avut parte de asa ceva!

Si repet, ma refer la situatia in care am mers pe nisipul "vegetal" - adica cel cu ierburi! Nu era k pe asfalt, da' nici nu am simtit cum ca m-ar fura fatza, sau vreun discomfort la condus.

Ori teleleverul "e de vina", ori poate ca as fi simtit asa daca mergeam prin nisip "pur"! Naiba stie ...?!

 

Cu gs-ul de 650 pe care l-am avut inainte, cu aceeasi cantitate de bagaj, si cu cauciucurile Bridgestone cu care am cumparat-o, m-am descurcat de minune.

Ba chiar la Corbu am trecut prin zona de nisip ce duce la malul marii .... "uns"!

 

INSA, in aceeasi masura trebuie subliniat inca o data ca nisipu' (din zona de nord) de la Corbu, e mult mai lutos decit cel de la Vadu!!!

 

DAR in aceasta situatie vorbim de LANT, si de o GREUTATE TOTAL MULT MAI MICA - cam 20kg, care la nisip ... am vazut ca conteaza!

 

Desigur, un cauciuc de cross s-ar descurca mult mai bine, insa totusi as prefera unul cu profil enduro, care sa poata face fatza (si) pe nisip.

 

 

Va multumesc de pareri, si in speranta ca m-am facut inteles de data aceasta, astept in continuare reactii ale celor ce-au trecut prin / experimentat asa ceva.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

Bine. Iti voi oferi ocazia unica in viata de a avea onoarea sa fii ucenicul meu :laugh: .......... :D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Iaca ce mai stie sa faca vaca voastra de 1200 http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

 

............astia cum or putea?............pana acum credeam ca mobra e de vina dar vad ca "saraca" se comporta exemplar

 

 

 

 

Angi, ai dreptate!

 

Daca se poate - si nu ma indoiam ca nu este posibil - face asa ceva pe nisip "soft", chiar daca e doar "tzifneala", si este facuta fara bagaje, cort, apa, conserve cu fasole, barca, umbrela de plaja si naiba mai stie ce-mi pun eu prin coburi si topcase, cred ca acel gen de cauciuc cu crampoane cu care vine adv.-ul poate face fatza situatiilor in care vreau eu sa ma bag.

 

Ba mai mult - desi nu e cazu' meu - imi aduc aminte ca la AB am vazut ca pe adv.-ul cu astfel de gume, pe ghidon era un sticker pe care scria "max. 160km/h"!

 

Deci merge foarte bine si pe asfalt - evident, cu o uzura mai rapida decit pe offroad!

 

Mda ... cred ca stiu ce-mi trebuie! Va trebui sa vad ce model de gume sunt alea!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

post-4731-1227811215_thumb.jpg

post-4731-1227811267_thumb.jpg

post-4731-1227811513_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am parcat pe balcon

2 anvelope mickelin anakee 2

la prima impresie cand am pus mana pe ele a fost ca au un cauciuc foarte >lipicios? si moale

deloc rigide

sper sa le probez duminica pana la mare

 

metzelerul de mai sus imi pare ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzelerul de mai sus imi pare ok

Karoo T are Rul pe vaca. Eu am avut Karoo, care este ceva mai agresiv, mai bun pentru suprafete fara aderenta. Le-am dat jos dupa 7000km foarte uzate. Nu mi-au facut probleme pe asfalt. E un pic ciudat pana te obisnuiesti cu urmatorul fenomen: denivelarile continue longitudinale pe drum intra in spatiul dintre sirurile de crampoane si-ti salta spatele un pic intr-o parte. Este ciudat, dar nu este periculos. Pretul este un mare avantaj la Metzler. Parca am dat 450 lei pe amandoua, de pe net.

Am mers pe nisip asta vara. Cam vreo 50km strict nisip. Cine m-a dus m-a rugat sa nu spun unde, pe forum, asa ca...

La inceput a fost foarte greu. Nu am cazut, dar de abia ma miscam. Unde era spatiu deschis am dat un pic in gaz si a mers, dar noptea, printre copaci, pe nisip foarte fin - asta da distractie :laugh: . Trebuia sa ma opresc la cateva minute ca ma dureau mainile.

A doua zi, in schimb, pe plaja, a fost o placere. Pe drumul de intoarcere insa am reusit sa scap motorul sub mine, am ramas cracanat deasupra lui (mare greseala) si m-am ars urat pe gamba cu cilindrul. Sa vezi ce frumos am mers dupa aia in picioare, cu motorul inclinat pe o parte, sa nu se atinga arsura de nici o parte a motocicletei. Atunci m-am enervat si am mers tare. Prea tare. 120km/h pe drum pietruit. Motocicleta mergea mai bine decat la 70km/h, care era viteza de croaziera, dar mie mi s-a facut frica si am incetinit.

A trebuit sa remarc: ma dezavantajeaza inaltimea (doar 1,75). Nu prea pot sa ma dau mai in spate pe sa, pentru ca nu sunt mainile suficient de lungi si nu mai ajung la ghidon.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, uite astea cred ca-ti vor fi bune http://www.metzelermoto.com/web/catalog/mo...atalog/off_road

Le foloseste un prieten si mi-a spus ca stau foarte bine chiar si pe asfalt ud. Singura chestie care il nemultumea era faptul ca se tocesc destul de repede.

 

bafta

 

Karoo, este acelasi rahat ca si TKC-urile ! Intra in gama de gume care fac de toate, dar nimic ca lumea !

Cred ca nu are de ales !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo T are Rul pe vaca. Eu am avut Karoo, care este ceva mai agresiv, mai bun pentru suprafete fara aderenta. Le-am dat jos dupa 7000km foarte uzate. Nu mi-au facut probleme pe asfalt. E un pic ciudat pana te obisnuiesti cu urmatorul fenomen: denivelarile continue longitudinale pe drum intra in spatiul dintre sirurile de crampoane si-ti salta spatele un pic intr-o parte. Este ciudat, dar nu este periculos. Pretul este un mare avantaj la Metzler. Parca am dat 450 lei pe amandoua, de pe net.

Am mers pe nisip asta vara. Cam vreo 50km strict nisip. Cine m-a dus m-a rugat sa nu spun unde, pe forum, asa ca...

La inceput a fost foarte greu. Nu am cazut, dar de abia ma miscam. Unde era spatiu deschis am dat un pic in gaz si a mers, dar noptea, printre copaci, pe nisip foarte fin - asta da distractie :laugh: . Trebuia sa ma opresc la cateva minute ca ma dureau mainile.

A doua zi, in schimb, pe plaja, a fost o placere. Pe drumul de intoarcere insa am reusit sa scap motorul sub mine, am ramas cracanat deasupra lui (mare greseala) si m-am ars urat pe gamba cu cilindrul. Sa vezi ce frumos am mers dupa aia in picioare, cu motorul inclinat pe o parte, sa nu se atinga arsura de nici o parte a motocicletei. Atunci m-am enervat si am mers tare. Prea tare. 120km/h pe drum pietruit. Motocicleta mergea mai bine decat la 70km/h, care era viteza de croaziera, dar mie mi s-a facut frica si am incetinit.

A trebuit sa remarc: ma dezavantajeaza inaltimea (doar 1,75). Nu prea pot sa ma dau mai in spate pe sa, pentru ca nu sunt mainile suficient de lungi si nu mai ajung la ghidon.

Spor

 

 

 

Multumesc de relatare!

 

Placere de a merge prin astfel de locuri de departe e mult mai importanta decit uzura a cauciucurilor - viata e scurta, iar dupa parerea mea banii "nu au valoare"!

 

Sunt mult mai multe lucruri, mult mai importante decit ei - e bine daca si cind ii ai, da' nu sunt neaparat o prioritate pentru mine.

Ca mi-am luat gs 1200 nou, sa nu credeti ca se datoreaza faptului ca "dorm pe salteaua cu bani"! Sunt un simplu angajat intr-o firma, si am facut sacrificii k sa-l cumpar!

 

E adevarat, regret ca nu am luat adv.ul - initial platisem avansul pt. el, si a doua zi m-am razgindit; nu aveam toti banii, si intrucit nu-mi place sa ma imprumut ...!!!

 

Personal imi doresc - in aceeasi masura - sa am timp, sa fiu sanatos si sa fie pace!

Daca astea 3 sunt ... se pot face multe!!!

 

Revenind la subiectul topicului, se pare ca optiuni in alegerea gumelor, sunt destule.

Ramine sa ma decid asupra variantei optime!

 

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

 

PS

RUGAMINTE: daca poti si nu este secret, daca locul descris de tine mai sus, se afla in Romania, spune-mi-l si mie te rog - pe PM.

 

Intrucit sunt un ecologist convins si un mare iubitor de natura si animale, PROMIT sa nu-l divulg decit celor ce-l merita, si in niciun caz detinatorilor de auto - am vazut ce lasa in urma lor!!! Mai ales celor ce au suv-uri!!!

 

Din experienta de automobilist, am observat ca ignoranta, gradul de nesimtire si tupeul sun direct proportionale cu marca, modelul si valoarea masinii - si ma refer in special la cei cu suv-uri !!!

 

Da, este foarte adevarat ca am vazut si ca exista si oameni cu bun simt in aceasta categorie, dar din pacate ... destul de putini!

 

El le are pe gs650. N-am studiat exact problema pentru 1200, dar vad pe site-ul ala mai multe dimensiuni. Vezi daca se potrivesc si pentru 1200-le tau.

 

 

 

 

Angi,

 

 

Banuiam ca e vorba de ceva mai usor si pe lantz!

 

E adevarat ca si eu cu gs-ul de 650 ma descurcam de minune!

In schimb, dupa un drum cu el la mare ... ma usca si dispera timpul necesar curatirii lantului si a butucilor de la roti!

 

Daca faceau si ei un gs mai mic pe cardan si jenti turnate .... ce bine era!

 

Multumesc de toate raspunsurile date!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

eu tocmai am parcat pe balcon

2 anvelope mickelin anakee 2

la prima impresie cand am pus mana pe ele a fost ca au un cauciuc foarte >lipicios? si moale

deloc rigide

sper sa le probez duminica pana la mare

 

metzelerul de mai sus imi pare ok

 

 

 

 

Vezi ca matale ... esti patit parca - prin vama veche, la inceputul anului?!

 

Daca pleci singur, ia si o lopetzica cu tine ca ... nu e foarte grea si poate ajuata MULT!

 

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo, este acelasi rahat ca si TKC-urile ! Intra in gama de gume care fac de toate, dar nimic ca lumea !

Cred ca nu are de ales !

 

Eu nu am avut, asa ca nu te contrazic, poate tu ai avut. Cum am mai spus, omul asta mi-a spus ca sunt foarte bune pe asfalt si pe coclauri se descurca ok, iar aici pot sa confirm, ca-m fost impreuna pe coclauri. Despre sosea mi-a spus ca stau foarte bine in curbe pe asfalt ud, pe ploaie. Ca se lasa cu ele in curba fara nicio greata. Acum, din ce stiam eu, TKC-urile nu prea stau bine pe asfalt ud.

Omul despre care zic e RobbieB. Poate ne mai povesteste el ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...