rove Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Eu am gasit asta https://mopedreifen.biz/V2/englisch/splash2/fs2_splash2.html chiar te ajuta sa iti alegi guma in functie de ce vrei sa faci cu ea,bani,etc. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Eu am gasit asta https://mopedreifen.biz/V2/englisch/splash2/fs2_splash2.html chiar te ajuta sa iti alegi guma in functie de ce vrei sa faci cu ea,bani,etc. Toate cele bune! Mda, bun link - informatie multa, buna si bine structurata! Personal nu pot decit sa-ti multumesc! Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde? IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA! ...nu stiu unde!...nu a fost aruncata la misto, a fost doar asa ca avertisment pt cei care cred ca se pot face minuni prin orice cotloane de pseudo-ateliere mecanice!... ...o atenta informare la dealerii bmw poate ca ar lamuri problema!...eu nu am nevoie de asemenea probleme ca am jante turnate la al meu iar astea se pot trage la forma initiala destul de usor!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 BINGO DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE 1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE 2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE 3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP 4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE 5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA 6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA ft corect,,,,,,,,asa m-am gandit sa si fac am inceput cu bridgestone batllewing........o tura scurta cu karoo T,,,,acum tourance classic,,,,,,,,urmeaza ANAKKE..apoi pirellii mt 90....pilot road,,etc o sa-mi fac singur o idee desi sunt incepator mi-am dat seama xca totul este subiectiv........iar intre "confratzii de ghidon" exista multa rautate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate. vineri merg la reprezentantza la budapesta........o sa intreb de centrat si echilibrat rotzile pt ca asta vreau sa fie primul lucru cre-l fac ieri am facut 100 km test cu tourance,,,,,,,,pe uscat in toate caonditziile de drum ce am constaat ca la viteza de 180-200 test pe dn 7 drum ft ft bun cam trepidreaza ghidonul......... SA FIE DIN CAUZA GUMELOR?......PINA ACUM NU AM SESIZAT ACCEST ASPECT..........NICI LA BATTLE WING NICI LA KAROO T CEI DREPT CU KAROO NU AM MERS MAI MULT DE 120-130 DAR AM TESTAT SI 160-180........PARADOXAL AU O ADERENTZA F BUNA LA BRIDGESTONE NU AM CONSTATA ACEST ASPECT CHIAR LA 200 PE FELIE PE AUTOSTRADA SA FIE FAPTUL CA ESTE GUMA MAI TARE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 nu e din anvelope si eu am dat jos tournance si am pus anakee aceeasi problema si la viteza mica si la mare bafta si vin.o si tu cu operatiuni si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu e din anvelopesi eu am dat jos tournance si am pus anakee aceeasi problema si la viteza mica si la mare bafta si vin.o si tu cu operatiuni si preturi salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km atunci voi face si rotzile centrat echilibrat.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! 2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula! Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 1. Pana la R 1100 (inclusiv), motorul poate fi pornit in orice treapta daca ambreiajul este decuplat (tras) si nu sta pe cricul lateral. De la 1150 poate fi pornit si cu cricul lateral coborat, dar numai in neutru. 2. Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru. Se poate si fara sa misti roata. Dai drumul putin la ambreiaj, ca si cum ai avea deja cuplata treapta 1 si calci pedala. Intra garantat de fiecare data. Incercati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber... vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ... Bill, Azi am iesit la o plimbare cu prietenul meu - raiman22. Simptomul descris de tine s-a manifestat si la el - f 650 gs, 2004 - iar eu pateam la fel pateam cu gs-ul 650 pe care l-am avut inainte (model 2003). Desi doar de curind am avut ocazia sa am ambele minere "functionale" - stingul era defect de cind am cumparat motoru', si abia acum 2 saptamini am avut timp sa ma duc sa-l schimbe - azi am constatat ca pe toata perioda plimbarii - cam o ora si jumatate - la mine totul a decurs normal. Si minerele au fost tinute doar pe treapta a doua! Dupa cum spuneam mai sus, prietenul meu insa ... a patit-o! Ca si tine, aceeasi neliniste si nedumerire a avut-o si el. I-am spus sa stea linistit ca nu este ceva grav. Dupa ce le-a inchis, s-a convins ca nu cablul e(ra) problema - adica nu agata - ci ... rezistenta electrica din minere - in speta la cel din dreapta, caci motoru' raminea accelerat. La sfirsitul plimbarii i-am aratat ca minerul meu dreapta, constructiv nu este identic cu al lui - e pus pe un fel de pufere plastic, si ca atare ... problema nu apare! Ce spume aveam si eu inainte cind pateam asa ....!!! E chiar aiurea, pentru ca desi este placut sa simti caldura la palme ... trebuie tot timpul sa impingi acceleratia cind schimbi viteza. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! 2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare! este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor. e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic? Editat Februarie 1, 2009 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor. am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic? pune moto pe un tester si nu baga mana pe nicaieri e pacat te costa mai mult dupa vorbeste la bavaria cere cu tibi si intreaba.l daca merge testerul bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! ...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!.. ...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) ...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!.....citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!... nu zau?! chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! Editat Februarie 4, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! corect si la 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) eu la gs mi-am anulat intrerupatorul de la cric, dupa ce am citit pe advrider ca unui tip i s-a stricat in timp ce mergea cu 100 si ceva km/h pe autostrada, murindu-i motorul. asta dupa ce mi-a intrat in reflex sa ridic cricul imediat ce ma urc pe motor, la fel cum imi pun centura imediat ce ma urc in masina. Editat Februarie 4, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2009 Admin Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.Norocul lui a fost ca a luat-o printre doi copaci si a intrat in santul de pamint din afara soselei.A avut mare noroc cu asta,daca era beton sau vreo rigola.. Parerea mea sa-ti montezi la loc acel intrerupator.. Bafta multa. Luigi Vicol Editat Februarie 4, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului. etapele uitarii: -prima data uiti numele oamenilor - apoi uiti sa te faci la slitz dupa ce faci pipi -apoi uiti sa te desfaci la slitz inainte sa faci pipi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! ...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!.. Giv, Nu o stiu doar eu, ci toti cei ce au modele mai noi! N-am spus-o cu ironie, ci retoric - ca si cum n-as stii pe ce merg, si-mi spui tu! Numai bine, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! asa este cum spui.............la ADV metu 2007 identic........porneste dar daca este piciorul lasat cand cuplezi viteza 1 s opreste instant salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km atunci voi face si rotzile centrat echilibrat.......... ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW AU APARUT MOTOARELE DE 1300 AM INTREBAT CAT MA COSTA REVIZIA GENERALA DIN TOAMNA.........LA 20000 KM DE FAPT AM CERUT SCHIMBAT TOATE ULEIURILE IN TOATE COTLOANELE SI TOATE LICHIDELE DIN TOATE PAHARELE.....PLUS SUPAPE TEST SOFT SI ECHILIBRAT CENTRAT VERIFICAT ROTZI SPITZATE(5000 FT)............TOATA SANDRAMAUA COSTA 70 OOO DE FT........INMULTZIT CU 154 DA UNDEVA PE LA 11 MILIOANE..................MANOPERA PLUS MATERIALE MI-A MAI SPUS CA ..........VIBRATZIILE IN GHIDON SE POT RETUSA DIN REGLAREA SUSPENSIILOR FENOMENUL APARE LA CAUCIUCURILE ORIENTATE MAI SPRE ENDURO..........TOURANCE,ANACKEE, ETC............. FT RAR SE DESCENTREAZA,DIN SENIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.