Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde?

 

IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA!

...nu stiu unde!...nu a fost aruncata la misto, a fost doar asa ca avertisment pt cei care cred ca se pot face minuni prin orice cotloane de pseudo-ateliere mecanice!...

...o atenta informare la dealerii bmw poate ca ar lamuri problema!...eu nu am nevoie de asemenea probleme ca am jante turnate la al meu iar astea se pot trage la forma initiala destul de usor!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BINGO

 

 

DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE

 

1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE

2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE

3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP

4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE

5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA

6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA

 

ft corect,,,,,,,,asa m-am gandit sa si fac

am inceput cu bridgestone batllewing........o tura scurta cu karoo T,,,,acum tourance classic,,,,,,,,urmeaza ANAKKE..apoi pirellii mt 90....pilot road,,etc

o sa-mi fac singur o idee

desi sunt incepator mi-am dat seama xca totul este subiectiv........iar intre "confratzii de ghidon" exista multa rautate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate.

 

 

 

vineri merg la reprezentantza la budapesta........o sa intreb de centrat si echilibrat rotzile pt ca asta vreau sa fie primul lucru cre-l fac

ieri am facut 100 km test cu tourance,,,,,,,,pe uscat in toate caonditziile de drum

ce am constaat ca la viteza de 180-200 test pe dn 7 drum ft ft bun cam trepidreaza ghidonul.........

SA FIE DIN CAUZA GUMELOR?......PINA ACUM NU AM SESIZAT ACCEST ASPECT..........NICI LA BATTLE WING NICI LA KAROO T

CEI DREPT CU KAROO NU AM MERS MAI MULT DE 120-130

DAR AM TESTAT SI 160-180........PARADOXAL AU O ADERENTZA F BUNA

 

LA BRIDGESTONE NU AM CONSTATA ACEST ASPECT CHIAR LA 200 PE FELIE PE AUTOSTRADA

SA FIE FAPTUL CA ESTE GUMA MAI TARE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e din anvelope

si eu am dat jos tournance si am pus anakee

aceeasi problema

si la viteza mica si la mare

 

bafta

si vin.o si tu cu operatiuni si preturi

 

 

salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta

la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km

atunci voi face si rotzile centrat echilibrat..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

 

 

 

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

 

2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!

Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pana la R 1100 (inclusiv), motorul poate fi pornit in orice treapta daca ambreiajul este decuplat (tras) si nu sta pe cricul lateral. De la 1150 poate fi pornit si cu cricul lateral coborat, dar numai in neutru.

2. Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru.

Se poate si fara sa misti roata. Dai drumul putin la ambreiaj, ca si cum ai avea deja cuplata treapta 1 si calci pedala. Intra garantat de fiecare data. Incercati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

 

 

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

 

eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ...

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

 

eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ...

:laugh:

 

 

 

 

Bill,

 

 

Azi am iesit la o plimbare cu prietenul meu - raiman22.

 

Simptomul descris de tine s-a manifestat si la el - f 650 gs, 2004 - iar eu pateam la fel pateam cu gs-ul 650 pe care l-am avut inainte (model 2003).

 

Desi doar de curind am avut ocazia sa am ambele minere "functionale" - stingul era defect de cind am cumparat motoru', si abia acum 2 saptamini am avut timp sa ma duc sa-l schimbe - azi am constatat ca pe toata perioda plimbarii - cam o ora si jumatate - la mine totul a decurs normal. Si minerele au fost tinute doar pe treapta a doua!

 

Dupa cum spuneam mai sus, prietenul meu insa ... a patit-o!

Ca si tine, aceeasi neliniste si nedumerire a avut-o si el. I-am spus sa stea linistit ca nu este ceva grav. Dupa ce le-a inchis, s-a convins ca nu cablul e(ra) problema - adica nu agata - ci ... rezistenta electrica din minere - in speta la cel din dreapta, caci motoru' raminea accelerat.

La sfirsitul plimbarii i-am aratat ca minerul meu dreapta, constructiv nu este identic cu al lui - e pus pe un fel de pufere plastic, si ca atare ... problema nu apare!

 

Ce spume aveam si eu inainte cind pateam asa ....!!!

E chiar aiurea, pentru ca desi este placut sa simti caldura la palme ... trebuie tot timpul sa impingi acceleratia cind schimbi viteza.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! :laugh:

2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!

Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare!

este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor.

 

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic?

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! :crack:

 

este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor.

 

 

am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic?

 

 

pune moto pe un tester

si nu baga mana pe nicaieri

e pacat

te costa mai mult dupa

vorbeste la bavaria cere cu tibi si intreaba.l daca merge testerul

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!..

...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!..

...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!...

 

 

 

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

 

 

corect si la 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la gs mi-am anulat intrerupatorul de la cric, dupa ce am citit pe advrider ca unui tip i s-a stricat in timp ce mergea cu 100 si ceva km/h pe autostrada, murindu-i motorul.

 

asta dupa ce mi-a intrat in reflex sa ridic cricul imediat ce ma urc pe motor, la fel cum imi pun centura imediat ce ma urc in masina.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.Norocul lui a fost ca a luat-o printre doi copaci si a intrat in santul de pamint din afara soselei.A avut mare noroc cu asta,daca era beton sau vreo rigola..

Parerea mea sa-ti montezi la loc acel intrerupator..

Bafta multa.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.

etapele uitarii:

 

-prima data uiti numele oamenilor

- apoi uiti sa te faci la slitz dupa ce faci pipi

-apoi uiti sa te desfaci la slitz inainte sa faci pipi

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

 

 

asa este cum spui.............la ADV metu 2007 identic........porneste dar daca este piciorul lasat cand cuplezi viteza 1 s opreste instant

 

 

salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta

la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km

atunci voi face si rotzile centrat echilibrat..........

 

 

ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW

 

AU APARUT MOTOARELE DE 1300

 

AM INTREBAT CAT MA COSTA REVIZIA GENERALA DIN TOAMNA.........LA 20000 KM DE FAPT

 

AM CERUT SCHIMBAT TOATE ULEIURILE IN TOATE COTLOANELE SI TOATE LICHIDELE DIN TOATE PAHARELE.....PLUS SUPAPE TEST SOFT SI ECHILIBRAT CENTRAT VERIFICAT ROTZI SPITZATE(5000 FT)............TOATA SANDRAMAUA COSTA 70 OOO DE FT........INMULTZIT CU 154 DA UNDEVA PE LA 11 MILIOANE..................MANOPERA PLUS MATERIALE

 

MI-A MAI SPUS CA ..........VIBRATZIILE IN GHIDON SE POT RETUSA DIN REGLAREA SUSPENSIILOR

FENOMENUL APARE LA CAUCIUCURILE ORIENTATE MAI SPRE ENDURO..........TOURANCE,ANACKEE, ETC.............

 

FT RAR SE DESCENTREAZA,DIN SENIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...