ianachim Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 mare atentie a nu se confunda BMW motociclete cu problemele care nu le pot depista si rezolva ai nostri nu am nici un repros la adresa r 1200 gs adv sincer nu cred c exista la acest moment ceva peste insa prob aparute nu prea au rezolvare pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Da, e adevarat, marea majoritate a "motoretelor" parcurg trasee intre A si B, pe doua roti. La cum ai reactionat, io zic ca tu esti mega-super-dealer, ma faci in sange. Eu am preferat sa-l ignor, cum am facut si cu altii ca el. (in plus, orice i-as fi raspuns, generam un dialog off-topic) Lasand la o parte ca nu stiu ce am ridicat in slavi (am pus poze si date tehnice), mi se pare culmea sa te bagi pe topic BMW si sa te miri ca se vorbeste de bine de BMW. Pai de aia cu italienesti sau japoneze ce ar trebui sa zicem? Editat Noiembrie 8, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?Never-ever ... Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta ! Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA. My 50 cents ! 1150 din 2006 a fost o motocicleta super doar dpdv estetic si din cauza numarului limitat de exemplare. Nu s-a rezolvat nimic la unitatile servo (asta si pentru ca 1200 GS iesise deja pe piata). Este doar un 2003 cu un alt paintjob. Pe ukgser si advrider se spune ca 2002 e cel mai bun GSA 1150. Ma gandesc ca aia stiu ce vorbesc. Mesaj completat - 1150 GS s-a fabricat pana in 2004 si 1150ADV pana in 2005; motorul a fost acelasi din 2003 de cand au introdus 2 bujii/cil. 1150 GSA s-a fabricat pana in 2006 cu Special Edition (ca urmare a hit-ului LWR). In jur de 500 exemplare polar white. Este obiect mai mult de colectie decat ceva cu adevarat schimbat. Culoarea este intr-adevar reusita. Insa doar atat, este un 2003 cu alta schema si (evident) mai scump pentru ca nu se vinde decat full option. Editat Noiembrie 9, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 1150 din 2006 a fost o motocicleta super doar dpdv estetic ..................1150 GSA s-a fabricat pana in 2006 cu Special Edition (ca urmare a hit-ului LWR). Danke Budd stiam si eu ceva... O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan. Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Danke Buddstiam si eu ceva... O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan. Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150 Uite aici, pe Adv Rider un thread doar despre SE 1150 Adv Mesaj completat O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan.Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150 Numai daca te apleci peste 50 grade in curbe Editat Noiembrie 9, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Am mai observat un amanunt: viitorii posesori de 1200GS (si RT) vor pune uleiul la motor prin cilindrul din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 singura chestie care chiar imi place la facelift-urile din 2010 este schema de culoare cu galben de la GSA. n-o sa-mi iau niciodata unul insa i se potriveste de minune. in aceeasi masura (sau poate chiar mai mare) ma oftic ca au scos galbenul de la GS-ul simplu. in rest... aparent e reusita gluma cu "exup-ul pentru un sunet mai puternic". sunt insa foarte curios cat va fi de apreciata in viata reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Se pare ca fostul proprietar nu se prea potrivea cu mine... Saua este cea mai joasa, are o singura pozitie,respectiv 820 cm (in comparatie cu 850 cm cea originala).La inaltimea mea de 1,86,mi se pare destul de joasa. Este dispus cineva sa faca schimb? http://cgi.ebay.de/Niedrige-Sitzbank-lower...=item35a4294b43 Numai bine, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Se pare ca fostul proprietar nu se prea potrivea cu mine... Saua este cea mai joasa, are o singura pozitie,respectiv 820 cm (in comparatie cu 850 cm cea originala).La inaltimea mea de 1,86,mi se pare destul de joasa. Este dispus cineva sa faca schimb? http://cgi.ebay.de/Niedrige-Sitzbank-lower...=item35a4294b43 Numai bine, Florin vb cu darian ca iti poate adauga material sa creasca inaltimea ei. lucreaza foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Of, of... pai mai omule, cand iei o motocicleta care deja nu se mai fabrica, nu poti avea asa multe pretentii. La inceputul lui septembrie s-au facut ultimele apoi linia a fost modificata pt modelul nou.Asadar, ele sunt deja produse si pt ca majoritatea vor acel pachet Touring (logic) si mai ales pt ca primesti 10% reducere care depaseste costul acelui pachet, ei le-au produs probabil pe toate (ultimele) cu acel pachet, inclusiv ESA. Apoi, lasand la o parte ca-l primesti gratis, pachetul are 7 componente... poate (pe tine) nu te intereseaza toba cromata, semnalizatoare led, suportii de sidecase... computerul te plangi de el desi nu am mai auzit la altii (si, oricum, are mai multe functii utile si ma intreb cum iti afiseaza RDC-ul fara) dar de exemplu farurile suplimentare si ghidonul incalzit sunt asa neinteresante? Ma rog... O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit? Deci, nu mai injura BMW ca in cazul asta nu ai dreptate. Orice producator ar face la fel in situatia asta (sfarsit de model). Eu cand am cumparat modelul 2009 la sf lui Iulie am putut alege ESA, RDC... etc. O pagina cu optiuni. Am luat full options (exceptie paniers care mi s-au parut scumpi). ESA: Nemaipomenit. Opresti mobra, setezi ce vrea muschiul tau si pleci mai departe. Singurele care sunt safe sa fie activate in mers sunt NORM/CONF/SPORT mode. Restul scrie in manual sa tragi pe dreapta (in cazul meu, pe stanga). RDC: Super tare. Vezi instant daca ai un por, cui, surub, ... etc BTW ma aproprii de 10.000km (mai am vreo 500 de facut). Si asta numai in 4 luni). Chiar sunt curios daca ofera upgrade la motor, pentru HP2-type. M-ar interesa. Mesaj completat khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer? nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret Mesaj completat PS poate chiar mai bine Eu nu inteleg cu ce vrei sa ne convingi? Suntem pe acest topic pentru ca avem BMW. Tu ar trebui sa te muti la forumul de TDM. Lasa-ne in pace cu durerea nostra. Este motorul pe care l-am ales pentru ca AM VRUT. Daca vroiam TDM/Africa Twin/KTM, sa stii ca imi luam acel motor. Momentan nu am nevoie de altceva. Sunt foarte multumit de ceea ce am. Mi se pare nesimtire sa vii pe sub-forum de BMW si sa arunci: sunt si alte mai bune ... etc. Sunt cateva clase de motociclisti: 1. cei care conduc ceva ieftin ca nu isi permit 2. cei care au bani si isi permit sa aleaga 3. clasa mijlocie care de o anumita suma de bani incearca sa isi ia cel mai bun lucru posibil in acel buget. 4. or mai fi si alte sabloane dar nu imi vin in cap si nici nu are sens. Fiecare se descurca cum poate. Dar nu trebuie aruncat cu "moloz" din unii in altii. Practic eu din mesajul tau am inteles ca ne-ai facut prosti ca am aruncat banii pe fereastra, cand puteam cu ceva mai ieftin sa luam alt brand/model... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Sunt cateva clase de motociclisti: 1. cei care conduc ceva ieftin ca nu isi permit Eu fac parte din aceasta categorie De fapt am intrat aici pentru altceva, sa va intreb ceva ce ma intriga la aceste motociclete, si anume dimensiunea rotii din fata, 19" Nu dati in mine, doar intreb... In celebrele filme ale lui Ewan McGregor si Charlie Borman am vazut de nenumarate ori cum s-a impotmolit fata in nisip Nu sustin ca alte motociclete nu se impotmolesc, ci doar intreb retoric, desigur, cum de nu au pus cei de la BMW o roata de 21"? Pentru ca majoritatea motocicletelor enuro/touring au pe fata roata de 21" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 cum de nu au pus cei de la BMW o roata de 21"? Buna intrebare. Ar fi trebuit sa fie de 21. Este un dezavantaj important pentru enduro 19. Pe mine ma batea gandul sa fac un mic tunnig in aceasta privinta. Doar ca nu mai am motocicleta in acest moment si oricum este cam scump. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 1200GS nu mai este neaparat enduro / touring . E mai mult touring / enduro. La fel si 1150GS. Poate,zic poate, ar putea pune pe GSA o roata de 21 insa fac pariu ca peste 95% dintre posesori ruleaza in majoritatea timpului pe tarmac/grind.Intrebarea este : gasesti janta tubeless de 21 care sa mearga pe geseu? Spitat,se-ntelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 1200GS nu mai este neaparat enduro / touring . E mai mult touring / enduro. La fel si 1150GS. Poate,zic poate, ar putea pune pe GSA o roata de 21 insa fac pariu ca peste 95% dintre posesori ruleaza in majoritatea timpului pe tarmac/grind.Intrebarea este : gasesti janta tubeless de 21 care sa mearga pe geseu? Spitat,se-ntelege. Da, solutii sunt, numai ca din pacate in USA, la Woody. Uite un post pe advrider plin de adevar: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...amp;postcount=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Misto postul lui Warthog care spune de ce 21 e useless pe un GS : I haven't ridden a GSA..but at that weight level, I can't imagine needing a 21" wheel where a 19" wouldn't suffice. A 21" wheel does NOT want to lean over in a turn at anything above 30mph. In fact, it has a nasty habit of wanting to stand up, which makes things wonky in the turns. If you are riding that GSA over logs and big rocks and ruts, where you need a large diameter wheel to roll over the obstacles...then you got some big balls and some serious skills. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Eu fac parte din aceasta categorie De fapt am intrat aici pentru altceva, sa va intreb ceva ce ma intriga la aceste motociclete, si anume dimensiunea rotii din fata, 19" Pentru ca majoritatea motocicletelor enuro/touring au pe fata roata de 21" Faza asta roata de 19/21" la R1200GS s-a mai discutat... asa cum zicea si Florin (Budd) mai sus, 95% nu vor sau nu au nevoie de ea... f putini din cei care iau acest model fac enduro serios cu ea si nu ar fi avut sens, tb sa te suspui majoritatii, nu? Poate era o varianta sa ofere optional dar se pare ca nici asta nu a fost cazul (altfel, cred ca o faceau). Au oferit in schimb F800GS cu roata de 21" si mai adaptat pt enduro... eu zic ca este un compromis. Ce nu mai inteleg: daca tot zici din start ca nu iti permiti una, de ce esti intrigat? Ai zis ca majoritatea enduro/touring au roata de 21"... in afara de KTM si F800GS, mai zi-ne si noua una (dar care se fabrica acum); eu m-am uitat in catalogul 2009 si nu am vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Misto postul lui Warthog care spune de ce 21 e useless pe un GS : Se inseala. Motivul pentru care BMW nu a pus 21 este urmatorul: GS-ul a intrat pe o piata snoaba, care nu isi doreste cu adevarat GS, ci doar o motocicleta mare si cool cu care sa mearga pe asfalt si sa isi inchipuie ca, la o adica, ar putea sa iasa pe un macadam. Exact fenomenul SUV. SV-ul lui Svgobi a vazut mai mult enduro decat majoritatea GS-urilor - asta este adevarul trist. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Se inseala.Motivul pentru care BMW nu a pus 21 este urmatorul: GS-ul a intrat pe o piata snoaba, care nu isi doreste cu adevarat GS, ci doar o motocicleta mare si cool cu care sa mearga pe asfalt si sa isi inchipuie ca, la o adica, ar putea sa iasa pe un macadam. Exact fenomenul SUV. SV-ul lui Svgobi a vazut mai mult enduro decat majoritatea GS-urilor - asta este adevarul trist. Spor Omul ala a dat o explicatie destul de tehnica. O sa-l cred pe el de data asta. Daca ai sa cauti pe net ai sa vezi un R1 care a vazut mai mult enduro decat toate GS-urile adunate aici pe forum. Depinde de om,nu conteaza ce mobra ai. In plus, si el zice ca daca reusesti sa faci cu un 1200 enduro adevarat,el isi scoate palaria. Mult spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Se inseala.Motivul pentru care BMW nu a pus 21 este urmatorul: GS-ul a intrat pe o piata snoaba, care nu isi doreste cu adevarat GS, ci doar o motocicleta mare si cool cu care sa mearga pe asfalt si sa isi inchipuie ca, la o adica, ar putea sa iasa pe un macadam. Exact fenomenul SUV. SV-ul lui Svgobi a vazut mai mult enduro decat majoritatea GS-urilor - asta este adevarul trist. Eu n-as da imediat asa un verdict ca cine isi ia GS (fara sa-l haituiasca in teren) e snob, nu este corect. Indirect, jignesti cei 95% dintre posesori. Mai ales ca posesor de GS, stii bine cate calitati are un GS on-road, cat de frumos se inclina pe curbe, pozitia foarte confortabila, posibilitatea de a cara multe bagaje etc etc. Si tu i-ai apreciat serios calitatile touring... iar GS a aparut "de cand lumea" si mereu a fost o varianta, in functie de gusturi, la masivele RT/GT/LT. Si DA, este ideal pt cine vrea sa intre ocazional (sau nu neaparat ocazional) pe macadam, forestier etc. Cine vrea enduro adevarat, isi ia clar o alta motocicleta sau o a doua motocicleta. Si eu vad putin "proletara" pornirea automata pe cei care au SUV. Mai ales in Romania, unde inca multe drumuri sunt proaste si unde se intampla atat de multe accidente grave SUV-ul este o varianta nu tocmai rea. Eu nu consider deloc snob pe unul care isi ia Tucson, Tiguan sau X3. Poate nici X5 sau ML... cu ce m-ar incalzi ca ala isi ia un E-class sau seria5 la aceiasi bani? Daca are bani doar n-o sa mearga cu Renault su Fiat. Dupa mine snobism e cand exagerezi cu motoare nesimtite si gurmande, fara rost. (AMG etc) Si senzatia de spatiu este alta, multora le place si pozitia mai inalta de condus... Si, culmea (nu o lua personal) sunt convins ca foarte multi din cei care critica SUVurile, daca ar avea posibilitatea financiara, si-ar lua clar unul. Editat Noiembrie 10, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 cu un 1200 enduro adevarat Nu stiu daca fac enduro adevarat sau nu. Nu ma intereseaza ca isi scoate cineva palaria sau nu. Stiu doar ca am nevoie de roata de 21. Cum stiu? Pai am mers, in aceleasi conditii, cu Africa Twin, Transalp, DR, F800GS, Dakar, Ktm 690 adv si Tenere. Apreciez explicatia tehnica, dar prefer sa ma bazeze pe experienta. Si pana la urma explicatia respectiva spune doar ca nu te poti da tare in curbe cu 21. De asta iti iei GS? Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Nu stiu daca fac enduro adevarat sau nu. Nu ma intereseaza ca isi scoate cineva palaria sau nu. Stiu doar ca am nevoie de roata de 21. Cum stiu? Pai am mers, in aceleasi conditii, cu Africa Twin, Transalp, DR, F800GS, Dakar, Ktm 690 adv si Tenere.Apreciez explicatia tehnica, dar prefer sa ma bazeze pe experienta. Si pana la urma explicatia respectiva spune doar ca nu te poti da tare in curbe cu 21. De asta iti iei GS? Spor Omul da si o cifra : 30 mph. Asta e viteza de oras. Legala. Mai exact : 48.28032 km/h . Nicidecum "tare". Nu-mi iau GS pentru un scop anume. Efectiv il iau ca sa ma dau cu el. De fapt l-am luat pentru ceea ce se cheama reliability. Si nu prea mi-a dat batai de cap. Mesaj completat Si, culmea (nu o lua personal) sunt convins ca foarte multi din cei care critica SUVurile, daca ar avea posibilitatea financiara, si-ar lua clar unul. Dodge Nitro Mesaj completat asa cum zicea si Florin (Budd) mai sus Zi-mi Budd.Te mai complici cu zece nume pe o pagina. Majoritatea oricum asa imi zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Se inseala.Motivul pentru care BMW nu a pus 21 este urmatorul: GS-ul a intrat pe o piata snoaba, care nu isi doreste cu adevarat GS, ci doar o motocicleta mare si cool cu care sa mearga pe asfalt si sa isi inchipuie ca, la o adica, ar putea sa iasa pe un macadam. Exact fenomenul SUV. SV-ul lui Svgobi a vazut mai mult enduro decat majoritatea GS-urilor - asta este adevarul trist. Spor Nu prietene, motivul pentru care BMW-ul a pus intermediara de 19 intre 17-le de strada si 21-ul de off-road pe GS-uri este continut exact in numele categoriei de motociclete inventate de BMW, pe o piata pe care au creat-o de la 0 aproape, odata cu lansarea primului GS (R80-ul daca nu ma insel, la inceputul anilor 80) : Gelande Strasse - adica on/off road. GS-ul nu e o motocicleta enduro, si nu a fost niciodata conceputa pentru asta. Poate sa faca si ceva enduro (nimic hard enduro, cu adevarat) , daca e nevoie, dar avind in paralel un comportament rutier pertinent (spre senzational, in ultimele incarnatii ) pe asfalt. GS e in principal o motocicleta multifunctionala, a jack of all trades, capabila si de ture (extrem de) lungi, cu conditii variabile de traseu, si bucati dese de drumuri proaste = ..... Romania iti spune ceva ? Data viitoare te rugam sa-ti tii si frustrarile si ignoranta un pic in friu, inainte sa te apuci sa vorbesti cu partea dorsala si sa mai si jignesti aiurea. Iar trist esti doar tu, ca o mare majoritate a posesorilor de GS se bucura 12 luni pe an de motocicleta lor, cu medii anuale parcurse absolut considerabile, mai ales in raport cu media motocistilor de tot felul. So WTF is your problem ? Editat Noiembrie 10, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 N-am eu cine stie ce experienta off road, prea putin m-am avantat prin oarece noroaie sau pietre cu 650-ul. Am cantarit bine si m-am intrebat ce vreau : Vreau off road ?..ma duc si-mi iau o "caprita" de maxim 150 de kg si ma duc sa-mi "rup" gatul. Sau cum mai zic unii ..sa "ma-nvelesc cu ea".. Vreau 800-1200 de km pe zi , dintre care poate vreo 200 pe macadam ? OK ,prin macadam putem intelege si muuuulte din drumurile romanesti declarate asfaltate...pai n-am de ales .... Vreau lant sau cardan ? Sea cat de cat comfortabila sau scandura ? Fiabilitate sau sa stau sa mesteresc la ea ?... Si tot luandu-le prin eliminare..ramane 1200 GS ADV.(urata mai e !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Ma bag si eu in seama si ca sa nu starnesc o discutie BMW vs KTM spun asa,daca vrei sa faci o aventura adevaratae de preferat 1200 GSA in loc de GS,si in legatura cu SUV-urile daca lumea din RO cumpara SUV din cauza drumurilor naspa si drumuri mai greu accesibile in loc de Q7,X5,X6,Cayenne,Touareg si inca o gramada,iarasi o optiune mai buna ar fi un Defender sa fim realisti cat de des vedeti voi un X6 sau altceva din modelele enumerate plin de noroi,de obicei nu au un gram de praf,daca se duc dintr-un oras in altul deja sunt bagate la spalatorie.,de ce nu se inghesuie lumea la Defender va zic eu pt ca arata ca un ARO si lumea crede ca e un jeg de 20 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 [...]Apreciez explicatia tehnica, dar prefer sa ma bazeze pe experienta. Si pana la urma explicatia respectiva spune doar ca nu te poti da tare in curbe cu 21. De asta iti iei GS? Spor well... DA! eu unul am luat GS-ul inclusiv ca sa ma dau tare pe curbe. nu ingrozitor de tare insa tare. si-s fericit ca poate sa tina pasul in orice conditii cu orice sport-turing sau chiar SS. si da, l-am mai luat si pentru capacitatile sale de offroad. n-am zis enduro ci doar offroad. de altfel baiatul ala de pe ADV in afara faptului ca a spus ca nu te poti da tare pe curbe cu 21'' a mai spus o chestie la fel de importanta: motocicleta asta e pur si simplu prea mare/grea ca sa merite sa-i pui un 21 pe fata si sa te apuci de coclau serios. din pacate chiar asa stau lucrurile fie ca vrem noi fie ca nu. acu' oameni suntem, fiecare are o viziune putin diferita, inclinata spre una sau alta dintre extreme. realitatea insa ramane aceeasi. have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.