Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar ele de noi nu sunt la fel de groase florine...cea impinsa (de cilindru din etrier) e mai groasa decat cealalta :wacko:

am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza...

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? :wacko:

 

dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva.

 

Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua.

 

Mesaj completat

am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza...

 

eu stiu ca unul dintre motivele montarii prizei este incarcarea directa a bateriei, fara a mai fi necesara demontarea; asadar, cred ca este fara contact. Cel mai simplu insa ar fi ca cineva sa faca o proba cu un "device".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva.

 

Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua.

 

Mesaj completat

 

Se pare ca se centreaza rotile spitate de bembeu la Budapesta, la BMW. Am un contact acolo, o sa verific si va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

 

 

am mai citit si pe ukgser despre tocirea inegala a placutelor de pe spate, cica e normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

Daca placutele erau Ferodo este "normal", dar asta pt ca sant exagerat de proaste. Cred ca le fac in China. Eu am patit la fel. Dupa 5-6000 km o placuta s-a tocit pana la fier cealalta fiind aproape noua. Motorul nu avea nimic defect pt ca si placutele originale (Nisin) si cele pe care le-am montat ulterior(SBS) s-au uzat egal. Cand am demontat placutele Ferodo, ce se vedea imediat, era ca placuta uzata se sfarama cu unghia, iar cea aproape noua avea o duritate, a materialului de uzura, normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. placutele

intr-adevar placutele spate nu-au aceeasi grosime noi. ele sunt facute asa pentru a compensa tocirea inegala din cauza etrierului flotant. teoretic ar trebui ca ele sa aiba aceeasi grosime cand sunt foarte aproape de finalul vietii. daca tot ai dubii, poti verifica mai atent si etrierul spate. exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar.

 

2. priza originala la 12GS nu e pusa direct pe baterie. dupa taierea contactului CAN-BUS-ul ii mai da curent cam un minut dupa care il taie. adica practic priza e izolata de baterie. neamtzul pretinde ca prin priza bateria nu se poate incarca decat utilizand incarcatorul dedicat BMW. sincer sa fiu nu prea vad cum s-ar prinde mobra ca-i incarcator BMW sau unul chior in contextul in care singurele contacte sunt un [+] si-un [-]. singura varianta pe care o vad esta ca in momentul conectarii incarcatorul nemtzesc sa trimita un tren de impulsuri (pe unde???) catre sistemul de management al curentului care sa deschida calea dinspre priza spre baterie. sau, poate sa fie un simplu bullshit de marketing si sa mearga orice incarcator. inca n-am incercat.

desigur, mai exista si solutia oarecum romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. placutele

in romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata.

 

 

La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva?

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar.

 

O fi rau daca folosesc WD-40 pentru degriparea etrierului? O ataca garniturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva?

la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. :cheers:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. :banana:

 

O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa :cheers:

Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional.

O sa fac o poza miine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa :banana:

Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional.

O sa fac o poza miine.

asa e, ai dreptate... nu stiam de ce ma gandeam ca ala ti-l pui tu aftermarket.

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhe...rter%20mod.html

 

:cheers:

Mesaj completat

Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? :D

 

504070520_zWien-XL.jpg

 

504066730_gunAA-L.jpg

 

709205978_kv9AQ-M.jpg

 

588354094_3XSCv-M.jpg

 

Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....

pe strada never ever..

e destul de naspa senzatia.....

oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat.

+cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....

pe strada never ever..

e destul de naspa senzatia.....

oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat.

+cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva

 

 

nu pot sa cred

a inviat stilgar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa cred

a inviat stilgar

 

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihihihi pai am fost viu mereu

doar ca am cam abandonat caile asfaltate in cautare de noroaie.. ori GS-ul nu prea merge la namoale. e prea domn

nu mai vine o data vara?????

apropo ceva mountain day's anu asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, la kaprun :lol:

Mesaj completat

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM?

Am eu un nene batran pe acasa care face de toate :lol: repara buldozere :cheers: face drumuri, face spite, trage jentile la semn, etc.

 

O sa merg la el si daca ii in stare sa imi faca 8-ul la roata mea, o sa intermediez un business de succes pe viitor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ud aveam asa

michelin , metzler , continental.

pe uscat continetal e best

de incercat dunlop roadsmart... e dual compund adicate ar trebui sa fie la fel pe curbe ca si continetal iar ca durata ca anakee (io le-am skimbat dupa 10.000 ca ma plictiseam) continetal 7-8000 max.

cel putin astea le cumparptr sezonu asta

Editat de stilgar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anake 2 da niste vibratii ciudate pe fata

eu am pus mezeler torurance exp super ok

mai ales pe ploaie

 

kaprun pas anul asta deja l.am vazut de 2 ori ce sens are

 

bagam alpii francezi si turcia.....sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent?

 

Angi, personal mi s-a parut mai bun si pe ploaie Conti... este posibil si datorita vibratiilor pe care le da Anakkee, de care zicea si Ian. Datorita vibratiilor ai o senzatie de nesiguranta si reduci fara sa vrei ritmul.

 

Ca durata de viata:

 

Bridgestoneul original... 21.000. Nu intelegeam de ce naiba nu se mai termina

Anakkee 2... s-a desprins banda de rulare pe la jumatatea vietii

Continental Trail Attack ... o sa vad cand le schimb.

 

Deocamdata mobra are 45.000km, facuti din Iunie 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...