Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri?

 

Si eu am cautat inca de cand mi-am luat motocicleta si am decis pt. asta, bun ca pret si exact ce-mi doream:

http://www.wunderlich.de/shopart/8110142-1-3070/Shop/Teilepool/8/Touren-Sportscheibe-R-1200-GS-Adventure.htm

 

Nu e chiar jumatate din cel original dar suficient de jos cat sa nu mai am turbulente in casca. Iar daca era mai scund, nu-mi mai proteja navi.

Imi luasem si aripioarele alea de ADV dar, parbrizul fiind suficient de lat la partea inferioara, am considerat ca nu-mi trebuie si am renuntat sa le mai montez.

 

 

 

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pa criza asta, buni si cartofii!

Acum legat strict de noul GS am tot spus-o, saltul este substantial, cel mai mare in intreaga evolutie a boxerului in generat si a GS-ului in special.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Redresorul l-ai cuplat direct la bornele bateriei sau prin intermediul prizei motocicletei?

Daca ai incarcat prin priza este simptom ca nu ai folosit un incarcator pt.sistemul can-bus, cum este la 1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.pro-bike.ro%2Fforums%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D218638&ei=xMESUe_ZDIHZtAbQn4HYBg&usg=AFQjCNG1pqkDhRLsQnmoBxJQ7RAhqeKytw&sig2=hbR2oz-Wt32vcdQwFqvrMw&bvm=bv.41934586,d.Yms&cad=rja

 

Asta e manualul. Cauzele pot fi mai multe. Afla care e cauza la tine din el. Daca nu te descurci cu engleza, da detalii, numai un led sta aprins, palpaie, etc, da toate detaliile ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?

L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?
L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine



Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane.

Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi.



Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat :)

 

Eu il folosesc ca si parbriz permanent. Ca si pret, cand l-am luat a fost si mai competitiv: 89€.

Vezi ca tu la ADV trebuie sa renunti la bara superioara de la parbrizul tau si sa comazi saibele de plastic si suruburile de la GS, scrie jos in pagina.



Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?

 

Inceraca si la alta motocicleta si vezi ce se intampla :wacko:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar m-ai facut sa rad :)

 

Despre ce cutie e vorba? Ce motor? La 1100/1150 stiu procedura, la 1200 o pot afla :)

 



Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane.

Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar m-ai facut sa rad :)

 

Despre ce cutie e vorba? Ce motor? La 1100/1150 stiu procedura, la 1200 o pot afla :)

 

Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta.

 

Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zice ca e perfecta, zica ca pentru ei (bmw) e perfecta.

Pana in prezent l-au testat in house deci poate fi doar parerea bavarezilor, insa in curand apar si parerile celor mai sceptici. Io cred ca in Italia va fi o noua fita la terase.... :D altfel cum sa vanda atatea bucati

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?

L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine

 

merci

 

Avand cheia initiala se scoate butucul din incuietoare si se demonteaza "cateii" din el. Apoi se monteaza in ordinea dorita a.i. sa se potriveasca cei mai multi pe cheia ta. Este relativ simpla procedura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

Mersi de ajutor, maine o sa verific ce si cum. Procharger-ul meu e mai simplu, are doar 5 sau 6 leduri (nu il am acum langa mine sa il vad), are cablul de alimentare si cablul care se cupleaza la baterie, care este din 2 bucati, ce se cupleaza intre ele printr-un papuc (gen mama tata sau cum ii zice), iar partea mai scurta este legata la baterie si am vazut ca pe plus parca, este pusa si o siguranta, partea asta fiind permanent legata la baterie. Am cuplat partea fixa de pe charger la cea de pe baterie si s-a intamplat ce am descris anterior.Ledul galben sta aprins permanent cateva zeci de secunde, dupa care trece pe cel rosu, care sta la fel aprins tot timpul. O sa mai verific si maine si revin. Oricum am doar cunostinte elementare in domeniul asta, dar incerc sa vad daca pot rezolva. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta.

 

Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are :D

 

 

M-ai facut sa rad cu procedeul descris de tine :) Tocmai ca la 1200, butucul se comanda expres pentru motocicleta respectiva, pe baza VIN-ului. Uite-te aici, la reperele 3, 4, 5 si 6.

 

La 1100/1150, is 3 tipuri de lamele in forma de 8 cumva, si alea, le pui in ordinea corecta pentru cheia ta. E ceva tutorial pe advrider dar nu face obiectul cazului de fata :)

 

Am intrebat pentru ce mobra pentru ca desi omu are 1200, poate vroia sa intrebe pentru vecinu care nu are cont pe forum :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anunt de ultima ora....

cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU

cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou...

se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...