Dan Cata Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 O animatie draguta despre noul model racit cu apa - http://bmwmotorcyclesoftampabay.com/bmw-r1200gs-inside-super-3d-animation-boxer-motor/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Asta s-ar pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 O animatie draguta despre noul model racit cu apa - http://bmwmotorcyclesoftampabay.com/bmw-r1200gs-inside-super-3d-animation-boxer-motor/ Misto filmuletul. Ce ma surprinde, ochiometric radiatoarele sunt destul de mari pt numai 35% racire pe apa. La mine este un singur radiator, plasat pe laterala,doar cu putin mai mare decat unul de la GS si foarte subtire si este pt 100% racire. Un challenge organizat de un prieten de la munca, in cazu in care vreti sa va inspirati pt trasee http://www.passknacker.com/ Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Exista atatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Exista mii de pasuri, pasuletze, pasushoare....timp sa avem si bani de hidrocarburi ca nu ma vad inca dand la pedale pe asfalt Dupa cum un Italian remarca acu 3 ani in Austria pe partie, la coborare din telecabina " Guarda, milliardi di piste" asa si prin Europa....milliardi di pasuri, pasulezte, pasushoare. In alta ordine de idei, dupa cautari si cautari m am hotarat la urmatoarele variante de protectie motor 1. BMW Enduro sump guard 2. BDCW 1200GS/GSA Sump guard http://blackdogcw.com/black-dog-shop/bike/bmw-r1200gs/bdcw-skid-plate-for-the-r1200gs-gsa-detail.html Are cineva pe cea de la BMW si a folosit o sanatos in situatii dificile? Am citit aseara un topic pe advrider in care un nene mai agresiv, lovind din fata o "bolo-stanca" a reusit sa crape motorul, era echipat cu cea Enduro de la BMW. Asta s a intamplat aparent din cauza distribuitiei impactului mai mult catre prinderile din spate, care se fixeaza direct pe carcasa motorului printr o rama in forma de H..... Parerile ar fi, pe net, ca asta de la BDCW e mai solida si se fixeaza pe cardu in partea din spate. Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra. Orice parere/sugestie este binevenita. Asta s-ar pune? Orice PAS se spune la astia in competitie, numai sa fie din tarile participante ... ar fi frumos sa vedem si romani in top...din pacate eu nu am timp anu asta din motive de bebel Editat Februarie 12, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2013 Autor Share Postat Februarie 12, 2013 care ar fi tarile participante.....>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 care ar fi tarile participante.....>? Alea cu pasurile marcate si denumite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2013 Autor Share Postat Februarie 12, 2013 Alea cu pasurile marcate si denumite pass du'transalpina coldu du'tihuta oha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra. Orice parere/sugestie este binevenita. Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW. De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul. Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW. De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul. Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari. Crapatura aia din poza de la BDCW este fix in urma unei izbituri frontale a scutului Enduro de la BMW, povestea e si pe advrider cu nenea implicat. Dupa ce si a sudat problema iau oferit astia de la BDCW un scut ca sa si continue treaba....asa a ajuns si subiect de reclama. De accord ca e cam panzer style si de diferenta de bani bag benzin, mai exploram si variante home made dupa directive clare. Apropos, e tentat careva de o iesire in Maroc in Septembrie? Suntem o mica trupa multinationala si eu nu sunt sigur 100% ca reusesc, depinde mult si de cum stau lucrurile cu bebelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Poți sa dai mai multe detalii in legătura cu plecarea in Maroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Aveti idee daca exista o varianta de lanturi de zapada mai ieftina decat alea de la wunderlich? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu unul nu stiu sa fie altceva, mai ales ca spatiul intre guma si cardan e destul de mic, si in afara de ceva plat, textil, nu stiu ce ar putea incapea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon interesant materialul care difera ca , compozitie fata parca e din alt material Next Tires The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up. acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate Features: Improved wet grip and stability Improved mileage over previous Tourance EXP tires Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt Differentiated groove layout and shape Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road Dual Compound rear sizes Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes OE on the new BMW R1200GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? nu sunt balbait sunt chilot" de boxer si din cauza vibratiilor din ghidon .....imi tremura mainile..... NEXT".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon interesant materialul care difera ca , compozitie fata parca e din alt material Next Tires The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up. acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate Features: Improved wet grip and stability Improved mileage over previous Tourance EXP tires Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt Differentiated groove layout and shape Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road Dual Compound rear sizes Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes OE on the new BMW R1200GS Din vechile Tourance a ramas doar numele. Sunt vitezoase 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 bogdan asta e si ideea nici cu cele EXP nu aveam ce sa fac in teren so daca tot sunt noi si ..s ar putea sa am nevoie de ele de ce nu ce ma intereseaza este cat tin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salutare, Daca tot se vorbeste de cauciucuri, trebuie sa o incalt pe Jessie in pantofi noi.(prima operatiune de acest fel Existe vreo chestie la care trebuie sa fiu atent in mod special? Eventual daca cunoasteti in Bucuresti un service unde as putea face operatiunea, va rog sa imi spuneti pe PM (sa nu poluam topicu) (m-ar interesa sa mai fi lucrat cu modelu, ca poate asa stie ce e specific GS-ului) Multam, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Atentie la discurile perforate ale ABS-ului. Am auzit ca au fost din greseala deformate cu ocazia schimbarii cauciucurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Saptamana trecuta am dat o raita prin reprezentanta moto BMW din Munchen, de pe Frankfurter Ring 29, asta parca este adresa, daca intereseaza pe cineva va pot spune ca, printre multe alte articole, costumele Rallye 3 Pro, in diverse combinatii de culori pe care nu le-am vazut pe internet, sunt reduse, geaca la 495 euro si pantalonii la 380 euro. Nu a aparut inca noul r1200gs, era un afis ca lansarea va fi prin 15 martie parca si nici casca Systemhelm 6 evo nu era, decat sh 6. Am mers special sa vad noul gs, dar am ajuns prea devreme, ghinion. Editat Februarie 26, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Salutare, Daca tot se vorbeste de cauciucuri, trebuie sa o incalt pe Jessie in pantofi noi.(prima operatiune de acest fel Existe vreo chestie la care trebuie sa fiu atent in mod special? Eventual daca cunoasteti in Bucuresti un service unde as putea face operatiunea, va rog sa imi spuneti pe PM (sa nu poluam topicu) (m-ar interesa sa mai fi lucrat cu modelu, ca poate asa stie ce e specific GS-ului) Multam, merg la un atelier de vulcanizare in comuna rosu iesire buc spre centura tot timpul eu imi demontez si montez rotile de pe motor baiatul le dejanteaza si echilibreaza doar cam 15 schimburi am facut si am fost multumit trebuie sa ai in vedere o vulcanizare unde au ad si de masina si de moto mai ales la noi la gs si gsa pt ca roata fata intra pe ax de moto iar spatele pe ax de auto asta pentru echilibrare cu plumbi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 in diverse combinatii de culori pe care nu le-am vazut pe internet.. Nu a aparut inca noul r1200gs, era un afis ca lansarea va fi prin 15 martie parca si nici casca Systemhelm 6 evo nu era, decat sh 6. Am mers special sa vad noul gs, dar am ajuns prea devreme, ghinion. M-as mira sa existe alte combinatii de culori la R3 Pro in afara de cele doua clasice, cel inchis cu galben si cel gri curosu. GS nou vedeai la BMW Welt, cateva strazi mai incolo. Altfel, atat GS cat si SH6 Evo vor fi lansate oficial la reprezentante odata cu deschiderea oficiala a sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Imi pare rau ca nu am mers si acolo, am fost in toamna, am fost special la motoare pentru ca am zis ca e dedicat exclusiv motocicletelor, asta este ramane pentru la vara cand mai ajung pe acolo, daca nu o sa vad pe la noi vreunul pana atunci. Poate ai dreptate cu costumele,nu am dat foarte mare importanta, ca mai merge si r2 pro. Editat Februarie 27, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Gasesti la Supertenere. Costa cativa euro si vine cu garnitura de etansare. Trebuie doar o gaura in care sa o presezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.