ianachim Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2013 am auzit eu bine......NOUL GSA ARE REZERVOR DIN ALUMINIU?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Chiar m-ai facut curios, o sa imi notez valorile pentru niste viteze date si o sa le compar la sfaristul sezonului viitor Pana acum am vreo 7000 km si nu am ce sa ii reprosez ambreiajului. Oricum, din punctul meu de vedere, daca ma duce un kit 40.000 eu sunt mai mult decat multumit. Ambreiajul sigur o sa te tina peste 40.000 km (ma rog, daca vrei il poti distruge si mai repede), in general toate motocicletele au ambreiaje multidisc in ulei (unele cu puteri si cupluri maxime mult mai marid ecat ale GS-ului) si rezista lejer. Ati auzit cumva de amreiaje picate prematur la K 1600 GTL-uri ? Sau pana acum nici nu v-ati gandit ca si ditamai GTL-u' tot ambreiaj multidisc in ulei are? Editat Noiembrie 14, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Sau pana acum nici nu v-ati gandit ca si ditamai GTL-u' tot ambreiaj multidisc in ulei are? Fabricat Germany sau Jafon ? La F 650 cu ulei mineral cam la 50 K trebuia schimbat Kit ul. Cuplurile uriase ale acestor motoare, pornind de jos cred ca pun probleme ambreiajului scaldat. Nu iau in consideratie motoarele "scremute" care de la 10.000 ture incep sa dea ceva cuplu si putere. Nu stiu nici un GTL la 40 000 km cam cum sta cu ambreiajul. timpul ne va edifica . Sunt optimist ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 EICMA 2013. Daca nu gresesc, la inceputul videoului este GSA-ul. ... Misto ca au scos si prima suspensie 3'rd party cu ESA Nu gresesti, este GSA-ul cu care Herbert Schwarz (boss-ul TT) tocmai s-a intors din .... Am impresia ca deja de la dohc au existat suspensii 3rd party compatibile cu ESA, gresesc oare? Nu m-a pasionat subiectul asa ca nu stiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Nu vad camionu cu piese, era prea mare sa intre in cadru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 BMW-ul ala Dakar seamana izbitor cu vechiul 990 de magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Salut. Sper ca nu sunt initiatorul unui nou conflict. Multumesc pentru interes, restul pe privat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 am auzit eu bine......NOUL GSA ARE REZERVOR DIN ALUMINIU?????????? Cred ca ai auzit bine Sunt curios daca au ales sa il faca din aluminiu din cauza volumului marit sau au avut alte motive. Nu gresesti, este GSA-ul cu care Herbert Schwarz (boss-ul TT) tocmai s-a intors din .... Am impresia ca deja de la dohc au existat suspensii 3rd party compatibile cu ESA, gresesc oare? Nu m-a pasionat subiectul asa ca nu stiu sigur. Din cate stiu da, sunt suspensii 3rd party ESA si pt modelul precedent. Astea ar fi primele pt LC. Astept sa vad ce preturi or sa anunte Nu vad camionu cu piese, era prea mare sa intre in cadru ! Datorita surplusului de putere, LC-ul poate trage acum o remorca dupa el si nu mai are nevoie de camionul de asistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 [...] Ce pot unii mistifica reparatiile unor motociclete BMW, de zici ca sunt nave spatiale NASA.... Da-mi voie sa te contrazic. Exista intr-adevar lucruri care se pot face acasa, in comfortul si linistea garajului fiecaruia, dar nu e OK sa generalizezi treaba asta, sa creada oamenii ca pot face orice acasa. Sunt lucruri care necesita scule speciale, fara de care nu ai cum sa faci ce trebuie acolo, si sunt operatiuni care necesita cunostinte speciale, fara de care, risti sa strici si sa iti faci paguba singur, mult mai multa decat daca ai fi platit un profesionist pentru asta. Nu ma intelege gresit, nu incerc sa bag frica in oameni sau sa ii fac sa vina la mine sau ceva, dar eu unul asa vad lucrurile. La fel, la masina, ma duc la randul meu la mester, care stie care e treaba cu Ford-urile. As putea poate la fel sa ma apuc eu sa citesc, sa ma documentez, sa imi fac singur pentru ca deja am scule, am spatiu, am tot la indemana, dar prefer sa las pe unul care face asta in mod cursiv, fara teama ca o sa imi strice ceva. Pentru ca el are cunostinte in domeniul ala specific, la fel cum un chirurg opereaza si atat, nu da retete de ochelari. Legat ce cazul nostru concret cu schimbarea lichidului de frana... Ai zice ca ii relativ simplu de facut... desfaci aerisitorul, scoti pe jos, bagi pe sus, cu grija, sa nu intre aer. Si aia e. Dar nu iei in considerare ca: - aerisitorul poate fi intepenit, trebuie dat cu spray de dezmortit si batut usor in el ca sa se "desfaca", sa nu il rupi cand il desfaci; - contactul cu lichidul de frana iti poate cauza probleme la rinichi - la sfarsit parca ai fi mai multumit cu un test concret, cu numere, cuantificabil; testul ala nu il poti face decat daca ai o interfata de diagnoza. Diagnoza iti permite sa vezi valori concrete are presiunilor in circuite(a mea cel putin iti permite) - tot la servofrana, iti trebuie o scula speciala fara de care ii foarte greu sa faci treaba si faci mizerie pe motor. Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia Si mai e un aspect... sa zicem ca esti un om important, cum de altfel sunt majoritatea posesorilor de BMW (nu ca sa ii perii sau ceva, nu prea am vazut printre fanii la marca asta moto, oameni slabi), in timpul in care ai fi facut mentenanta la motor, ai putea produce facand ceea ce faci zilnic, mai multi bani decat ai plati mesterul. Sau ai putea petrece timpul ala cu cei dragi Salut. Sper ca nu sunt initiatorul unui nou conflict. Multumesc pentru interes, restul pe privat.. Deloc, suntem oameni maturi, discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Apoi versiunea pregatita pt Dakar. BMW-ul ala Dakar seamana izbitor cu vechiul 990 de magazin O mica neintelegere, asta e un 1200 modificat (pt. rally)......in Dakar sunt motoare de 450 . Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2013 imi plac anvelopele de pe modele expuse ce sunt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Da-mi voie sa te contrazic. Exista intr-adevar lucruri care se pot face acasa, in comfortul si linistea garajului fiecaruia, dar nu e OK sa generalizezi treaba asta, sa creada oamenii ca pot face orice acasa. Sunt lucruri care necesita scule speciale, fara de care nu ai cum sa faci ce trebuie acolo, si sunt operatiuni care necesita cunostinte speciale, fara de care, risti sa strici si sa iti faci paguba singur, mult mai multa decat daca ai fi platit un profesionist pentru asta. Nu ma intelege gresit, nu incerc sa bag frica in oameni sau sa ii fac sa vina la mine sau ceva, dar eu unul asa vad lucrurile. La fel, la masina, ma duc la randul meu la mester, care stie care e treaba cu Ford-urile. As putea poate la fel sa ma apuc eu sa citesc, sa ma documentez, sa imi fac singur pentru ca deja am scule, am spatiu, am tot la indemana, dar prefer sa las pe unul care face asta in mod cursiv, fara teama ca o sa imi strice ceva. Pentru ca el are cunostinte in domeniul ala specific, la fel cum un chirurg opereaza si atat, nu da retete de ochelari. Legat ce cazul nostru concret cu schimbarea lichidului de frana... Ai zice ca ii relativ simplu de facut... desfaci aerisitorul, scoti pe jos, bagi pe sus, cu grija, sa nu intre aer. Si aia e. Dar nu iei in considerare ca: - aerisitorul poate fi intepenit, trebuie dat cu spray de dezmortit si batut usor in el ca sa se "desfaca", sa nu il rupi cand il desfaci; - contactul cu lichidul de frana iti poate cauza probleme la rinichi - la sfarsit parca ai fi mai multumit cu un test concret, cu numere, cuantificabil; testul ala nu il poti face decat daca ai o interfata de diagnoza. Diagnoza iti permite sa vezi valori concrete are presiunilor in circuite(a mea cel putin iti permite) - tot la servofrana, iti trebuie o scula speciala fara de care ii foarte greu sa faci treaba si faci mizerie pe motor. Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia Si mai e un aspect... sa zicem ca esti un om important, cum de altfel sunt majoritatea posesorilor de BMW (nu ca sa ii perii sau ceva, nu prea am vazut printre fanii la marca asta moto, oameni slabi), in timpul in care ai fi facut mentenanta la motor, ai putea produce facand ceea ce faci zilnic, mai multi bani decat ai plati mesterul. Sau ai putea petrece timpul ala cu cei dragi Deloc, suntem oameni maturi, discutam Dane ai dreptate dar e vorba de ABS 2. Intradevar ca este nevioe de scule si cunostinta dar sunt convins ca sunt mecanici ( care nu lucreaza la AB) care poate sa shimba piesele de la frana fara probleme. P.S sincer si eu ma ocup mai cu drag si mai linistit de un BMW boxer( reparatii sau mentenanta ) decat de o japoneza pt ca cunsoc mai bine BMW -ul. Dar am schimbat lichid de frana in CBS(Honda) mai bine decat un mecanic moto - cel putin clientul a fost mai multumit si farna functia asa cum trebuie. s-ar putea ca acel mecanic auto sa aibe o surpriza cand o sa vrea sa aeriseasca frana spate si nu o sa stie pe unde ce si cum sa faca pentru ca e destul de diferita fata de cea de masina. cel putin la bmw. nu sunt nave nasa dar sigur sunt altfel fata de masini si celelte modele de mobre. Hai ma frate asta e tare ca un mecanic sa nu stie unde sa aeriseasac farana la un BMW. Daca nu stie inseamna ca e cofetar si nu mecanic!! P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 karoo 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 @Ianachim: Karoo 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2013 multam baieti arata interesant o MIXTURA intre on si off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia Tin sa precizez ca eu nu i-am recomandat sa apeleze la un cofetar sau o popa, ci la "un mecanic in care are incredere". Si mai mrntionez ca vorbim de operatiune de rutina, care la modelul respectiv de motor nu este diferita de o operatiune similara efectuata pe orice alta instalatie de franare hidraulica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 multam baieti arata interesant o MIXTURA intre on si off nu e chiar ce crezi tu... sau cel putin cu siguranta nu pt stilul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2013 nu e chiar ce crezi tu... sau cel putin cu siguranta nu pt stilul tau. auzi Amice.... daca am fost la cateva din turele tale crezi ca ma cunosti.... ca mi stii stilul??????? BRUNETE SUBTIRELE SI CU BALCOANE MEDII....CLAR....vezi ca nu mi stii stilul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 O mica neintelegere, asta e un 1200 modificat (pt. rally)......in Dakar sunt motoare de 450 . Ride Safe! In America de Sud sunt motoare de 450. In Dakar sunt tot felul de motoare. M-am prins ca e un 1200 modificat pt rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 multam baieti arata interesant o MIXTURA intre on si off Pare in aceeasi liga cu heidenau k60 scout, eu tot ma uit sa vad ce zice lumea de ele, poate testez un set dupa ce imi termin scouturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS. Ai scos vreodată bujiile la un KTM 99x ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 La K60 Scout am ajuns dupa ce terminasem EXP-urile cu care a venit motorul si dupa ele am trecut la TKC80. Desi am avut inainte pe F650GS tot K60 Scout (spatele, ca fata era 'simplu') si am fost foarte incantat, nu mai fac greseala asta la vaca. Atentie la profilul anvelopei in functie de dimensiune - pentru ca e pentru motor greu, compromisul pentru durabilitate a fost crearea unei zone continue pe mijloc, care la cel mai mic noroi aluneca de groaza. Motiv pentru care spatele tot fuge stanga-dreapta (nu in unghi mare, doar cat sa iasa de pe zona continua si sa agate cu zona cramponata). Pe asfalt, foarte zgomotoase (prin comparatie, TKC80-urile, desi cu crampoane mult mai bine evidentiate nu se aud aproape deloc). Pe ud, dezamagitoare. Manevrabilitate, redusa (trebuie convinse cu un pic de forta sa intre in viraj). Durata de viata: 15k km, in conditiile in care nu sunt mare mancator de cauciucuri (EXP-urile m-au tinut aproape 21k km, TKC-urile probabil 7k). Sper sa nu fie Karoo 3-urile din aceeasi liga cu K60-ul, ca le-am montat deja pe rotile de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent Editat Noiembrie 18, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori ... Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent In afara de saua clar mai confortabila (la GS-ul anterior chiar era cazul) si suportul de Garmin care se incuie (insa la LC din fericire nu mai e cazul), extensia de cric mi s-a parut intre putinele accesorii utile/interesante/necesare de la Touratech&co (care sa nu fie oferite si original de BMW). Initial nu prea am vrut s-o iau dar am primit-o cadou de la ei si sincer acum o gasesc chiar necesara, si nu neaparat numai la GS. Nu-mi place insa ca mi s-a intamplat de cateva ori s-o agat cu calcaiul atunci cand merg in picioare... ... Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud. Insa, din ce am tot citit/vazut/auzit, in momentul in care treci la d-astea mai enduro, partea de on-road (unde majoritatea ne petrecem tousi timpul in mers) si mai ales pe ud, este serios afectata. Cred ca as sta cu morcovu'-n fund permanent. Pana si cu Conti TA, care sunt "mixte" nu ma simtem prea bine pe ud, iar cand am trecut la TR91 sau Next diferenta a fost foarte mare in bine, fara sa simt dezavantaj pe off (repet, uscat). Si cele mai orientate spre enduro mai au si dezavantajul zgomotolui care nu stiu daca este chiar de neluat in seama. Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele, cand planifici o excursie intr-un loc specific (ex. Maroc, Islanda etc), dar permanent... ma rog, asta cred ca este o mare dilema pt. multi posesori de GS. Evident, nu se aplica pt cei care merg exclusiv on-road sau foarte des pe off, cand treaba e clara... p.s. frumoasa poza! Editat Noiembrie 18, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul. Si totusi au pus amortizor... Si a mai fost si accidentul ala dubios... @Capone - tu ai simtit nevoia de asa ceva? Ceva dubios legat de directie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.