Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia :)

Tin sa precizez ca eu nu i-am recomandat sa apeleze la un cofetar sau o popa, ci la "un mecanic in care are incredere".

Si mai mrntionez ca vorbim de operatiune de rutina, care la modelul respectiv de motor nu este diferita de o operatiune similara efectuata pe orice alta instalatie de franare hidraulica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

nu e chiar ce crezi tu... sau cel putin cu siguranta nu pt stilul tau. ;)

auzi Amice....

daca am fost la cateva din turele tale crezi ca ma cunosti.... ca mi stii stilul???????

 

BRUNETE SUBTIRELE SI CU BALCOANE MEDII....CLAR....vezi ca nu mi stii stilul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica neintelegere, asta e un 1200 modificat (pt. rally)......in Dakar sunt motoare de 450 .

 

Ride Safe!

 

In America de Sud sunt motoare de 450. In Dakar sunt tot felul de motoare.

M-am prins ca e un 1200 modificat pt rally.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam baieti

arata interesant

o MIXTURA intre on si off

Pare in aceeasi liga cu heidenau k60 scout, eu tot ma uit sa vad ce zice lumea de ele, poate testez un set dupa ce imi termin scouturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS.

 

Ai scos vreodată bujiile la un KTM 99x ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K60 Scout am ajuns dupa ce terminasem EXP-urile cu care a venit motorul si dupa ele am trecut la TKC80. Desi am avut inainte pe F650GS tot K60 Scout (spatele, ca fata era 'simplu') si am fost foarte incantat, nu mai fac greseala asta la vaca. Atentie la profilul anvelopei in functie de dimensiune - pentru ca e pentru motor greu, compromisul pentru durabilitate a fost crearea unei zone continue pe mijloc, care la cel mai mic noroi aluneca de groaza. Motiv pentru care spatele tot fuge stanga-dreapta (nu in unghi mare, doar cat sa iasa de pe zona continua si sa agate cu zona cramponata). Pe asfalt, foarte zgomotoase (prin comparatie, TKC80-urile, desi cu crampoane mult mai bine evidentiate nu se aud aproape deloc). Pe ud, dezamagitoare. Manevrabilitate, redusa (trebuie convinse cu un pic de forta sa intre in viraj). Durata de viata: 15k km, in conditiile in care nu sunt mare mancator de cauciucuri (EXP-urile m-au tinut aproape 21k km, TKC-urile probabil 7k). Sper sa nu fie Karoo 3-urile din aceeasi liga cu K60-ul, ca le-am montat deja pe rotile de schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori :D

 

IMG_1585_fb.jpg

 

Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori :D

...

 

Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent

 

In afara de saua clar mai confortabila (la GS-ul anterior chiar era cazul) si suportul de Garmin care se incuie (insa la LC din fericire nu mai e cazul), extensia de cric mi s-a parut intre putinele accesorii utile/interesante/necesare de la Touratech&co (care sa nu fie oferite si original de BMW). Initial nu prea am vrut s-o iau dar am primit-o cadou de la ei si sincer acum o gasesc chiar necesara, si nu neaparat numai la GS. Nu-mi place insa ca mi s-a intamplat de cateva ori s-o agat cu calcaiul atunci cand merg in picioare...

...

 

Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud.

Insa, din ce am tot citit/vazut/auzit, in momentul in care treci la d-astea mai enduro, partea de on-road (unde majoritatea ne petrecem tousi timpul in mers) si mai ales pe ud, este serios afectata. Cred ca as sta cu morcovu'-n fund permanent. Pana si cu Conti TA, care sunt "mixte" nu ma simtem prea bine pe ud, iar cand am trecut la TR91 sau Next diferenta a fost foarte mare in bine, fara sa simt dezavantaj pe off (repet, uscat).

Si cele mai orientate spre enduro mai au si dezavantajul zgomotolui care nu stiu daca este chiar de neluat in seama.

Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele, cand planifici o excursie intr-un loc specific (ex. Maroc, Islanda etc), dar permanent... ma rog, asta cred ca este o mare dilema pt. multi posesori de GS. Evident, nu se aplica pt cei care merg exclusiv on-road sau foarte des pe off, cand treaba e clara...

 

p.s. frumoasa poza! ;)

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul.

 

Si totusi au pus amortizor... Si a mai fost si accidentul ala dubios...

 

@Capone - tu ai simtit nevoia de asa ceva? Ceva dubios legat de directie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am simtit nevoia de amortizor si nici nu am patit sa imi vobleze in vreo conditie. De ex am mai luat denivelari la viteza mai mare (chiar si pe curbe), am ridicat roata fata din acceleratie etc. Mobra a fost foarte stabila. Am incercat sa ii dau si eu socuri in ghidon in mers si tot degeaba :)

Adevarul este ca directia este foarte "light" , ceea ce s-ar putea ca la primele interactiuni sa para putin ciudatica (mie a inceput sa imi placa apoi). De asemenea pe curbe o culci foarte usor si trebuie sa te obisnuiesti cu feelingul. Dar e chestie de cateva sute de km cel mult.

 

Pana la urma, daca vrei, la un moment dat ii poti pune tu amortizor 3'rd party cu maxim 200-250€ care oricum e mai bun decat ala stock, cu reglaje and stuff.

 

Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud.

Am tourance next acum pe ea. Nu le-as numi chiar mixte, ci mai mult 95% onroad :) Pe sosea imi plac foarte mult, au aderenta cacalau iar pe ploaie sunt lipite de drum (dar si arunca apa ca la nebuni).

Intr-adevar, daca nu tragi tare de mobra pe drumuri pietruite, batatorite etc sunt relativ decente. Dar daca intalnesc o balta cu noroi, cred ca fac stanga imprejur :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul.

 

Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja.

Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata.

Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele ..

 

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja.

Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata.

Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete.

 

Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le :D

 

Eu pana acum nu prea am ce sa ii reprosez, sau nu ceva important.

Legat de chestia de la cutie, am inteles ca s-a manifestat la unele modele si era vorba de o "tija" pe care au facut-o mai lunga cu 1/10 de mm si care se inlocuieste pe garantie acolo unde este nevoie. La altii am inteles ca s-a rezolvat dupa ce au corectat nivelul lichidului din borcanelul ambreiajul hidraulic (care era suplaumplut din fabrica).

 

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric!

Da, ar fi o idee inca un set de roti, eventual spitate. Bine, nu stiu daca chiar va merita investitia in cazul meu, tinand cont ca voi merge relativ putin in off, dar e o varianta de luat in seama.

O sa ii pun si extensia de la TT pt cric. Merci!

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le :D

 

Exact aici ma doare. :D Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza. Plus ca nu stiu daca voi beneficia de garantia de 4 ani daca mai astept.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Dar asta nu inseamna si alte discuri? Trebuie sa ai si loc, scule... ca si pricepere sigur nu e rocket science.

Dar nu sunt convins ca merita dpdv economic, jantele nu sunt deloc ieftine (probabil min 1500€), discuri, scule etc. Doar daca mergi des in off si implicit schimbi des, bineinteles, si acasa ai si avantajul spontaneitatii. Eu nu am momentan in cap decat 2-3 locuri unde as vrea sa merg cu anvelope mai off iar astea ar trebui oricum programate mai din timp, deci la mine nu ar merita deloc investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal este sa le ai complet echipate, altfel iti ia mai mult schimbarea: spontaneitatea e cuvantul cheie (nehotararea sau lipsa unei planificari riguroase la momentul achizitiei anvelopelor suna mai putin elegant).

 

Eu am prins o ocazie si am luat SH un set complet echipat (inclusiv senzori de presiune, incaltat cu TKC80 absolut noi) in stare excelenta. Iar sculele sunt banale - niste torxuri (pentru etrieri fata), o 'cheie speciala' (de 5 euro/net) pentru scoaterea axului fata si o cheie dinamometrica. Daca voi vinde motocicleta sunt convins ca pentru pretul corect voi avea cui sa le dau mai departe. Sau, daca o faram, macar al doilea set le ramane urmasilor, sa-si bata capul cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aici ma doare. :D Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza.

 

Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita.

Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze.

 

Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita.

Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze.

 

Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza ;)

Ce este de remarcat, traditia BMW ramane. Isi propun teluri marete, propagate in media insistent, dupa care le realizeaza pripit, si muncesc inca cativa ani sa le remedieze pe timpul si banii primilor cumparatori, parca pt ai pedepsi, care in fapt sunt fanii cei mai infocati, dispusi sa cheltuiasca sume mari pt produse incerte. Garantia extinsa este valabila numai la noi, si vine din partea AB, pt a mai drege busuiocul, mototolit de multii client nemultumiti de serviciile prestate. Bravo lor!, si acum se constata ca, mai nou, in relatia BMW-bmwist veriga slaba nu mai sunt ei, ci chiar furnizorul. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozo,poza e pe bune?Daca da, atunci gagiul a uitat sa isi cumpere o protectie Touratech anti-rupere jug si ce o mai fi pe acolo...Sau poate erau muuultele protectii prea grele....Baerischey Motoren Werkenson Ultra Glide....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...