MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Pai daca are lant, despre lant vorbeam....Daca avea cardan vorbeam despre cardan.Vorba lui Hagi:sa fie bine ca sa nu fie rau!Si daca tot ai adus vorbe de sei, am vazut zeci de posturi din strainatate cu bmw isti care isi imbunatateau seaua sau luau ceva aftermarket cu de toate prin ele.Dar asta nu inseamna ca motocicletele erau gunoaie....Pur si simplu sa-ti fie mai comod.Care-i problema? Si ca sa inchei te anunt ca imi place si cardanul...De aia am si una cu asa ceva....Cel putin cu lantul nu te plictisesti!Si nu mai fi asa incrancenat, ca n-are nici un rost.Da-te cu ce iti place si nu mai baga toate injectiile in seama.Cu cat te oftici mai tare cu atat tentatia de a te intepa careva e mai mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Mai evolueaza si el saracu. Ca altfel am fi folosit si acum motoare cu abur Si inca 2 simpatice din creion sefu'.....za cardan iz on za rong said. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ba gasesc tembel acel fapt, doar ca personal nu ma identific cu cei care zici ca restul sunt varza. ba din contra, sunt o gramada de mobre bune...numai ca bun are alta unitate de masura in ochiul fiecaruia. cam cum e si cu frumusetea. oricum eu astept caldura sa scot boxerul la plimbare. Pai exact aici bateam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. cu CRIC central...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. O fi,nu zic nu...Dar daca l-as vedea rupand normele prin oaresice MotoGP,te-as crede si mai tare.Desigur,lasand la o parte Boxer Cup....Dar ce mi-e boxer,V,linie,etc pentru amatori ca noi?Bani si timp sa ai,sa bagi in el kilometri.Si las' ca o sa imi iau si cric!Mama lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 sefu'.....za cardan iz on za rong said. My bad. Fixed Si un filmulet/test care mi-a parut foarte fain. Posibil sa mai fi fost pus pe aici, dar eu nu-l vazusem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Trebuie recunoscut ca GS a creat aceasta clasa, iar acum chiar avem de unde alege. Toti producatorii in toate configuratiile. Excelect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Trebuie recunoscut ca GS a creat aceasta clasa, Nu GS a creat aceasta clasa. Benveu' a creat-o. Sau ti-e greu sa pronunti BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 De n-ar fi aia de mor de grija altuia , ce bineee ar fi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Nu GS a creat aceasta clasa. Benveu' a creat-o. Sau ti-e greu sa pronunti BMW? Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. Editat Februarie 9, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. unde exista gs inainte de bmw? vb prostii. r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii. varadero lansat in 1999 vstrom 1000 - 2002 ktm 950 - 2003 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu? la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu. batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Scuze de off topic, da' arata mult prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. ...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 ...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?.... asa face bogdan cand nu are ce sa mai comenteze..... schimba vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?Aici !!! La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate,Iar eu am spus asta. Scuze de off topic, da' arata mult prea bine.Trece de RAR ? De aratat, arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 unde exista gs inainte de bmw? vb prostii. r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii. varadero lansat in 1999 vstrom 1000 - 2002 ktm 950 - 2003 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu? la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu. batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm). Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. @ bogdan nu vad nicaieri ceva legat de kW sau CP......"batranul" meu 1100 gs are 80 CP si daca nu ma insel varadero are putin mai multi caluti....in jur de90-100. Diferenta este de 1 nm si aproape 1000 rpm. Nu-i aceasi mancare de peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Trece de RAR ? De aratat, arata bine! De RAR-ul romanesc, mi-e greu sa cred. Sau poate daca are semnale si tot ce trebuie + multe spagi pe la aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 [...] dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani ! Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200. Si ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 asta e fierul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 Si ontopic CE GARAJ SPATIOS AI...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani ! Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200. Si ontopic Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 CE GARAJ SPATIOS AI...... spatios. asa i. dar anvelopa pe spate e cam subtire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Nici prea impanata ca se rupe cadru ! Editat Februarie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.