bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Scuze de off topic, da' arata mult prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. ...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 ...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?.... asa face bogdan cand nu are ce sa mai comenteze..... schimba vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?Aici !!! La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate,Iar eu am spus asta. Scuze de off topic, da' arata mult prea bine.Trece de RAR ? De aratat, arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 unde exista gs inainte de bmw? vb prostii. r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii. varadero lansat in 1999 vstrom 1000 - 2002 ktm 950 - 2003 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu? la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu. batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm). Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi. @ bogdan nu vad nicaieri ceva legat de kW sau CP......"batranul" meu 1100 gs are 80 CP si daca nu ma insel varadero are putin mai multi caluti....in jur de90-100. Diferenta este de 1 nm si aproape 1000 rpm. Nu-i aceasi mancare de peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Trece de RAR ? De aratat, arata bine! De RAR-ul romanesc, mi-e greu sa cred. Sau poate daca are semnale si tot ce trebuie + multe spagi pe la aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 [...] dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani ! Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200. Si ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 asta e fierul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 Si ontopic CE GARAJ SPATIOS AI...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani ! Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200. Si ontopic Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 CE GARAJ SPATIOS AI...... spatios. asa i. dar anvelopa pe spate e cam subtire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Nici prea impanata ca se rupe cadru ! Editat Februarie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e ! Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring. Cum ai spus si tu, clasa 1200 e echivalenta cu clasa SUV-urilor foarte mari. Din punctul meu de vedere, vehicule inutile, bune doar sa dea bine la public. Dar, trebuia adus ceva in plus. Si au crescut cilindreea, ca la altceva nu i-a dus mintea. Pacat ca exista cumparatori care incurajeaza aceasta lipsa de imaginatie a producatorilor. Chiar si tu ti-ai luat un 1200. Pe cand un Q7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Daca la vremea aceea ar fi existat Vstrom 1000 ABS nu as fi stat pe ganduri. Din pacate cele de 1000 existente atunci erau imbatranite moral fiind in productie de multi ani si cam incomplete, fara ABS si TC.SUV-urile mari nu-mi plac deloc. Ce e peste Duster e manea. Editat Februarie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 CE GARAJ SPATIOS AI...... Ca sa ma falesc cu el, dupa cum spun baietii p'aici Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor? Pt ca evolutie In ideea asta de ce s-a mai facut NOUL vstrom ? Era foarte ok si cel vechi, nu ? Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e ! Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring. Lasand la o parte tehnicalicitatile (ex ca un 1200 iti va permite sa mergi in ture mai mici), aici tine atat de mult de nevoile si preferintele fiecaruia incat orice discutie e aproape inutila. Am cochetat vreo 2 ani cu ideea de strom 1000. Nu s-a materializat pt ca de fiecare data cand mergeam cu el nu-mi starnea nici un feeling. Daca ar fi avut vreo 20-30 de cai in plus a.i. macar partea de motorizare sa ma incante (pe MINE), atunci poate era altceva. Asa, touring poti face pana la urma si cu scuterul de 125-200cmc, nu-ti trebuie neaparat 600-1000... As vedea mai repede "exagerare" chopperele de 1600-1800 care livreaza 60-80 cai. Dar si aici probabil posesorii sunt incantati de cuplul, sunetul, vibratiile, feelingul pe care il ofera dihaniile respective incat din nou am discuta degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu. Nu as crede. E diferenta intre un motor "cu vana" si unul "nervos", dar cel cu vana (si asta e data de cuplul mare, rezultat din cilindree) il simti altfel, e mai barbatesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 La Dakar singurii care au performate constante sunt "orezarii" de la KTM. Si ce dracu de legatura are BMW-ul de 1200 cu Dakarul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 esti pe forum romanesc sefu' de ce vrei tu ca un post sa aibe legatura cu altul, sau cu topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu. Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu. Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar. bogdan harea a fost vazut spre macadam...deci ar trebui sa stam linistiti o perioada si sa ne bucuram de ce avem in ograda fara sa vina cate unu sa ne faca fraieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) 'na seara. Trebuie sa-mi iau si eu o baterie iar cei de la Varta dau in catalog o varianta YTX14-BS iar varianta data de BMW este cu LTX14-BS. Acum' eu codul asta nu-l gasesc la niciun producator iar bateria originala costa 600 de lei; cei care au acelasi model (2006), ce fel de baterii folosesc sau, cei care mai au inca bateria originala, ce fel de caracteristici are? ...ma refer, bineinteles, la amperaj. Multumiri anticipate celor care-mi raspund. Editat Februarie 12, 2014 de Fellationship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Daca nu gresesc, cele doua au aceleasi specificatii dar difera doar producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 PS - de sters si postul meu de mai sus, ca a ramas in aer fara offtopicul la care raspundeam Ce moaca are LC-ul cu carenajul ala pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.