Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi.

 

...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?

Aici !!!

 

La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate,

Iar eu am spus asta.

 

Scuze de off topic, da' arata mult prea bine.

Trece de RAR ? De aratat, arata bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde exista gs inainte de bmw? vb prostii.

r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii.

varadero lansat in 1999

vstrom 1000 - 2002

ktm 950 - 2003

 

si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?

la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu.

batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm).

 

 

Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi.

@ bogdan nu vad nicaieri ceva legat de kW sau CP......"batranul" meu 1100 gs are 80 CP si daca nu ma insel varadero are putin mai multi caluti....in jur de90-100. Diferenta este de 1 nm si aproape 1000 rpm. Nu-i aceasi mancare de peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant.

Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani !

Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200.

:laugh:

 

Si ontopic

post-40715-0-61802300-1391974750_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani !

Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200.

:laugh:

 

Si ontopic

Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e !

 

Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring. Cum ai spus si tu, clasa 1200 e echivalenta cu clasa SUV-urilor foarte mari. Din punctul meu de vedere, vehicule inutile, bune doar sa dea bine la public.

Dar, trebuia adus ceva in plus. Si au crescut cilindreea, ca la altceva nu i-a dus mintea. Pacat ca exista cumparatori care incurajeaza aceasta lipsa de imaginatie a producatorilor.

Chiar si tu ti-ai luat un 1200. Pe cand un Q7? :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la vremea aceea ar fi existat Vstrom 1000 ABS nu as fi stat pe ganduri. Din pacate cele de 1000 existente atunci erau imbatranite moral fiind in productie de multi ani si cam incomplete, fara ABS si TC.SUV-urile mari nu-mi plac deloc. Ce e peste Duster e manea. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE GARAJ SPATIOS AI......

Ca sa ma falesc cu el, dupa cum spun baietii p'aici :laugh:

 

Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor?

Pt ca evolutie :) In ideea asta de ce s-a mai facut NOUL vstrom ? Era foarte ok si cel vechi, nu ?

 

Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e !

Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring.

Lasand la o parte tehnicalicitatile (ex ca un 1200 iti va permite sa mergi in ture mai mici), aici tine atat de mult de nevoile si preferintele fiecaruia incat orice discutie e aproape inutila. Am cochetat vreo 2 ani cu ideea de strom 1000. Nu s-a materializat pt ca de fiecare data cand mergeam cu el nu-mi starnea nici un feeling. Daca ar fi avut vreo 20-30 de cai in plus a.i. macar partea de motorizare sa ma incante (pe MINE), atunci poate era altceva. Asa, touring poti face pana la urma si cu scuterul de 125-200cmc, nu-ti trebuie neaparat 600-1000...

As vedea mai repede "exagerare" chopperele de 1600-1800 care livreaza 60-80 cai. Dar si aici probabil posesorii sunt incantati de cuplul, sunetul, vibratiile, feelingul pe care il ofera dihaniile respective incat din nou am discuta degeaba ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de

uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de

uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu.

Nu as crede. E diferenta intre un motor "cu vana" si unul "nervos", dar cel cu vana (si asta e data de cuplul mare, rezultat din cilindree) il simti altfel, e mai barbatesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar singurii care au performate constante sunt "orezarii" de la KTM.

 

Si ce dracu de legatura are BMW-ul de 1200 cu Dakarul ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? :) Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu.

Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? :) Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu.

Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar.

bogdan harea a fost vazut spre macadam...deci ar trebui sa stam linistiti o perioada si sa ne bucuram de ce avem in ograda fara sa vina cate unu sa ne faca fraieri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'na seara.

Trebuie sa-mi iau si eu o baterie iar cei de la Varta dau in catalog o varianta YTX14-BS iar varianta data de BMW este cu LTX14-BS. Acum' eu codul asta nu-l gasesc la niciun producator iar bateria originala costa 600 de lei; cei care au acelasi model (2006), ce fel de baterii folosesc sau, cei care mai au inca bateria originala, ce fel de caracteristici are? ...ma refer, bineinteles, la amperaj.

Multumiri anticipate celor care-mi raspund.

Editat de Fellationship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...