Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

Salutare.

Oare e adevarat ca difera placutele de frana de la GS LC fata de GS Adv LC ?

Din cate stiu este acelasi model de placute. Cred ca au fost diferente doar la modelul folosit de la o serie la alta (ca si la cele de spate, care la prima serie s-au tocit f repede apoi le-au inlocuit cu unele mai rezistente).

 

Posibil sa vedem curand posibilitatea de a face upgrade la Abs Pro/Cornering Abs si pt LC

http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/bmw-offers-retro-fit-cornering-abs-for-hp4/25289.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O optiune interesanta de protectie pt cei care nu agreeaza ideea de crashbar

 

Exista si originale BMW:

 

post-9546-0-09498200-1406103586_thumb.jpg

» Post actualizat in 23 Jul 2014 08:21

Oare e adevarat ca difera placutele de frana de la GS LC fata de GS Adv LC ?

 

Eu nu stiu sa fie... de ce intrebi, nu s-au potrivit?

» Post actualizat in 23 Jul 2014 08:33

Ieri am vazut un motociclist din Moldova care avea prinse niste genti pe capacele cutiilor si al topcase-ului.

 

Mai ai nevoie de spatiu de depozitare, la ce cutii mari ai?? Apropos, stii ca gentile interioare de Adv (originale) sunt gandite sa fie prinse si peste cutii, in caz de nevoie?

Astea de la Wunderlich merg puse si pe cutiile vario (laterale). Iar pt topcase-ul vario exista un gratar (tot la Wu) pe care mai poti pune ce vrei.

Intereseant pt interiorul topcase-ului mi se pare chestia asta care ajuta la putina organizare.

Touratech de exemplu nu au genti decat pt. cutiile lor Zega.

» Post actualizat in 23 Jul 2014 08:46

Posibil sa vedem curand posibilitatea de a face upgrade la Abs Pro/Cornering Abs si pt LC

 

Eu inca astept sa puna parktronic. Cate un senzor in fiecare sidecase si vreo doi in colturile de la topcase n-ar strica :D

 

Apropos de tehnica/optiuni... aseara mi-au picat ochii pe ghidon si incercam sa numar butoanele de pe manerul stang :wacko:

 

post-9546-0-93560700-1406105163_thumb.jpg

» Post actualizat in 23 Jul 2014 08:47

Cu mentiunea ca mai e si cel de faza mare /flash care nu se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorworks.co.uk ai incercat? da-le un mail eventual si zi-le ce-ti trebuie.

Am gasit ceva.Totusi m-am si ales cu intrebari:

-adica stie careva pt model din 2005 farul este Headlight left dip sau Headlight right dip?Denumirile respective le-am luat de pe motorworks.uk;

- cum as putea sa aduc la noi in tara piesele de pe acest site?

Multumesc din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva.Totusi m-am si ales cu intrebari:

-adica stie careva pt model din 2005 farul este Headlight left dip sau Headlight right dip?Denumirile respective le-am luat de pe motorworks.uk;

- cum as putea sa aduc la noi in tara piesele de pe acest site?

Multumesc din nou.

pai ai left si right, in functie de partea pe care se circula (in anglia se circula pe stanga, in restu lumii civilizate, pe dreapta :))).

din cate stiu chestiile astea la far se pot regla, tre sa-ti scrie si in manual.

iar in legatura cu adusul in tara, nu ar trebui sa ai probleme. faci comanda, platesti si vin.

 

We accept all credit and switch cards except American Express, Diner, International EDC-Maestro and Laser. If you are ordering on this site please double check your number after entering. Note that some "solo" cards do not authorise if the user is not present so can only be used at our collection counter. Please note we do not store card details and use 'Sagepay' to process all our card payments. Sagepay's system is extremely secure and encrypted using 128-bit SSL certificates. If ordering by telephone please have your card details, including security number, to hand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Exista si originale BMW:

 

attachicon.gifzylinderkopfhaubenschutz.jpg

» Post actualizat in 23 Jul 2014 08:21

 

Eu inca astept sa puna parktronic. Cate un senzor in fiecare sidecase si vreo doi in colturile de la topcase n-ar strica :D Apropos de tehnica/optiuni... aseara mi-au picat ochii pe ghidon si incercam sa numar butoanele de pe manerul stang :wacko:

Cu mentiunea ca mai e si cel de faza mare /flash care nu se vede...

Alea de la Bmw sunt gen protectiile suplimentare de la touratech (si altii). Cele pe care le pusesem sunt prinse tot de cadru, ca si crashbarul, doar ca sunt mult mai finute.

 

Legat de butoane... da, si de mine mai faceau amicii haz ca am mai multe decat au ei in masina :)

 

Am comandat placute fata ca rezerva.

Cei de la Contempo Brasov mi-au spus ca nu sunt la fel.In program ar fi 2 coduri.Doar pentru fata.

Ciudat, sunt 99% sigur ca folosesc aceleasi placute, acelasi etrier etc. Poate difera doar brandul placutelor in programelul lor. De ex eu am avut de ales cand le-am schimbat intre Brembo si nu mai stiu ce alt producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea de la Bmw sunt gen protectiile suplimentare de la touratech (si altii). Cele pe care le pusesem sunt prinse tot de cadru, ca si crashbarul, doar ca sunt mult mai finute.

 

 

Ciudat, sunt 99% sigur ca folosesc aceleasi placute, acelasi etrier etc. Poate difera doar brandul placutelor in programelul lor. De ex eu am avut de ales cand le-am schimbat intre Brembo si nu mai stiu ce alt producator.

 

Am inteles cu protectiile, nu am fost suficient de atent ;)

 

Placutele... or fi d-alea care se tocesc repede si d-alea care nu se tocesc asa repede. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva.Totusi m-am si ales cu intrebari:

 

- cum as putea sa aduc la noi in tara piesele de pe acest site?

Multumesc din nou.

 

platesti cu cardul si ei trimit prin posta . mie mi-au ajuns de fiecare data foarte repede . cateva zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva intrebri pentru posesorii de lc

- ce parere aveti despre BMW Oradea, acolo am facut prima revizie cand am adus mobra de la munchen, ei mi l-au recomandat (dealer autorizat) pentru ca sa ma si incadrez in aproximativ 1000 km, m-am gandit sa merg si la revizia de 11000 km tot acolo (mai am vreo 4800 km pana atunci), as vrea totusi ceva pareri, daca stiti ceva.

- ce protectii ati mai pus pe mobre, eu am doar crash-barul, mai vreau niste protectii de cilindrii si o protectie de plexiglas de far de la touratech, altceva necesar mai este de pus?

- saua este ok, dar pe mobra cealalta am luat una de la touratech si sunt mult peste cele originale la confort, ma bate gandul sa cumpar una, si-a mai luat cineva?

- are cineva vreun program cu ce operatuni se fac la revizii, cum era si pentru modelele anterioare?

- ce cauciucuri aveti, ca eu am luat-o cu anakee III si mi s-a dus spatele de vreo 2-3 ori, desi cu gs-ul celalalt nu am patit-o desi am tot anake III, asa ca urmatoarele vor fi alta marca.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- de Bmw Oradea nu am idee

- pe langa ce ai mentionat tu, eu mai am protectia de bascula si scutul enduro de la bmw. Vreau sa imi iau si protectiile de cilindri de la touratech pt iesirile offroad, dar momentan nu le au disponibile (asa for fun, am vrut sa le comand intro seara dar mi-a fost lene si am zis ca le comand a 2a zi. Si nu mai erau in stoc :) )

- de saua de la Touratech am citit ca e o idee mai comoda, dar ca nu ar fi senzationala. Postase Marcel mai in urma link care seile de la Sargent parca. Merita aruncat un ochi.

- Uite aici lista operatiunilor care se fac la revizii

- Tourance next. Foarte faine pe asfalt&ploaie, decente pe drumuri off uscate gen forestiere, durata maricica de viata.

 

Si ca tot vorbeam de gume :)

 

DSC00647.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ce protectii ati mai pus pe mobre, eu am doar crash-barul, mai vreau niste protectii de cilindrii si o protectie de plexiglas de far de la touratech, altceva necesar mai este de pus?

- saua este ok, dar pe mobra cealalta am luat una de la touratech si sunt mult peste cele originale la confort, ma bate gandul sa cumpar una, si-a mai luat cineva?

 

- ce cauciucuri aveti, ca eu am luat-o cu anakee III si mi s-a dus spatele de vreo 2-3 ori, desi cu gs-ul celalalt nu am patit-o desi am tot anake III, asa ca urmatoarele vor fi alta marca.

 

Personal, eu consider necesar doar crashbar si scutul enduro. Restul mi se par bani aruncati pe lucruri cu o utilitate discutabila, care nu fac decat sa mai puna cateva kg pe motocicleta (in ciuda eforturilor mari ale fabricantului de a scadea orice kg) si sa mai strice din design eventual. Vezi ca protectia de far, oficial, nu este permisa a fi utilizata pe drumurile publice. Si n-am dubii ca iti afecteaza lumina data de far. Daca o iei pt scopul ei normal, off-road, e altceva.

La capitolul lucruri utile, eu consider chiar necesara si talpa extinsa de cric. De preferat tot de la Touratech pt. ca de pe la alte firme este prea inalta si nu se mai lasa asa mult motocicleta pe stanga. Insa fara ea mi-a fost greu de mai multe ori.

 

La fostul GS am luat saua komfort de la TT dupa primul drum mai lung. La LC saua este ceva mai buna dar tot este loc de mai bine. Fiind multumit de precedenta de la TT, voi lua tot de la ei. Am inca niste dubii daca sa o iau pe cea anti-transpiratie (apreciez functia asta) sau normala, pt ca prima ramane mai mult timp uda si se sterge mai greu. Iar eu merg exclusiv in blugi.

 

De anvelope s-a tot vorbit p-aici... se pare ca singura calitate la A3 este ca dureaza ceva mai mult; in rest, sunt zgomotoase iar ca aderenta, mai ales pe ploaie, sunt mediocre.

Next se pare ca sunt este solutia cea mai buna, urmate de Dunlop Trailmax TR91 care sunt de vis dar tin ceva mai putin.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi baieti, am avut trailmax, foarte bune dar intr-adevar dureaza mai putin, am avut si tourance exp, cred ca atunci când o veni vremea incerc next. touratech-ul breatheble nu mi-a placut cum arata sincer, o fi mai buna, dar materialul ala pe care stai arata foarte aiurea. Merg saptamana viitoare pe la Nemtia si vad acolo ce si cum. Vreau sa vad ce e cu Sargentul asta ca nu stiu despre ele. Toate cele bune.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi iau si protectiile de cilindri de la touratech pt iesirile offroad, dar momentan nu le au disponibile (asa for fun, am vrut sa le comand intro seara dar mi-a fost lene si am zis ca le comand a 2a zi. Si nu mai erau in stoc

 

poate e un semn, sa te mai gandesti :D

Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

 

Motocicleta de test a ajuns la 44.000km cand au facut cutia zob... asa cum s-a intamplat in urma cu cativa ani cu K1300GT, tot pe autostrada la viteza mare...

In cazul de fata din cauza riscului ca ceva "aschii" sa ajunga si in motor, trebuie inlocuita atat cutia cat si motorul.

Asadar... profitati de cei doi ani suplimentari de garantie pe care vi-i ofera Bavaria. :D

 

http://www.motorradonline.de/dauertest/dauertest-bmw-r-1200-gs-getriebeschaden/559102

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati.

nu sunt de acord cu tine. pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. am spart/fisurat cateva parbrize la masini (inclusiv un far pur si simplu gaurit cu pietricica inauntru). la cat costa farul motocicletei, e o investitie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt de acord cu tine. pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. am spart/fisurat cateva parbrize la masini (inclusiv un far pur si simplu gaurit cu pietricica inauntru). la cat costa farul motocicletei, e o investitie buna.

 

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci :)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci

 

Corect! La fel si cu mai toate celelalte protectii dupa parerea mea. Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58

pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt.

 

Am mers enorm cu masina in Romania si o singura data mi-a sarit o pietricica in parbriz si mi-a facut un mic semn. Insa in Asutria am avut doua pietre mai serioase in nici doua saptamani si un far spart in Ungaria... Deci daca e sa fie, e oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul.

Uite ca eu am patit-o si desi aveam aplicata o folie protectiva pe geamul de sticla tot mi l-a ciobit :-)))

Stii cum este vorba aia, cind face dracu' pe-al dracu'..sunt convins ca daca nu aveam acea folie protectiva peste sticla la forta loviturii imi spargea geamul de tot..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci :)

depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. asta apropos de sansele de a lua o piatra fix in far. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 09:14

 

Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58

depinde si de cat de curat e drumul. traim in romania totusi. si prin zona mea, e plin de nisip si pietricele din alea mici. plus ca dupa ploaie, sunt aluviuni pe sosea si tre sa casti bine ochii.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...