jhonny1 Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 @KHK Am si eu pe GS-ul fabricatie 2006. Am cumparat-o din aceleasi motive si ... imi place ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Nush daca merita 80 de lire deflectoarele alea sau daca fac diferenta asa de mare fata de alea originale. Eu mai degraba as vrea sa incerc un parbriz de adventure, cu toate ca si asta normal isi face treaba foarte bine. » Post actualizat in 22 Sep 2014 18:31 Am facut un traseu mai off, cred ca urmatoarea investitie va fi un scut mai mare si o pedala de frana cum are adventure-ul. Pot spune ca pe modul enduro, cu cauciucurile anakee 3, capra s-a descurcat bine pe un traseu de circa 60 km destul de urat numai cu denivelari si noroaie,am pus-o pe enduro soft. Acum vesnica intrebare, ce scut o fi mai bun, ala de la bmw, cel de la tt sau cel de la Wunderlich, cred ca e important sa acopere cat mai mult si sa fie cat de cat usor. » Post actualizat in 22 Sep 2014 18:46khk parca spuneai ca ti-ai pus un alt scut, de care ai luat, bmw, tt sau Wunderlich?Dupa ce am facut o tura mai off parca as lua si eu unul.Mersi. Editat Septembrie 22, 2014 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 khk parca spuneai ca ti-ai pus un alt scut, de care ai luat, bmw, tt sau Wunderlich?Dupa ce am facut o tura mai off parca as lua si eu unul.Mersi. Ca si la GS-ul precedent, mi-am luat tot ce s-a putut lua ca si accesorii prioritar de la BMW, mi se par mai bine facute si arata mai bine iar cei cativa euro cu cat sunt mai ieftine de la TT sau Wunderlich nu ma dau pe spate. In plus, daca le comand din start, mi le dau si gata montate pe motocicleta. Apoi, daca la BMW nu gasesc ceva, cum ar fi talpa de cric lateral pe care o vad necesara la un GS si nu numai, apelez la altii, cum ar fi TT. La GS-ul actual mi-am luat acum din start toate accesoriile existente, mai putin protectia de far care nu ma intereseaza. (oricum, legal nu ai voie cu ea pe drum public) Asadar, scutul l-am luat din nou de la BMW. Iar pedala de frana am luat-o tot de la inceput pe cea de Adv, reglabila pe inaltime cu acea "clapeta". De asemenea scaritele, cele reglabile aurii (nu cele de Adv) mi se par geniale. Eu am mai spus pe aici ca dupa parerea mea, ca si crashbar-ul, scutul enduro n-ar trebui sa lipseasca din dotare daca mai si iesi in off. Mi se pare mult mai necesar decat, de exemplu, crashbar-ul prelungit pt. rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Cred ca depinde ce vrei sa faci cu mobra. Daca o arzi extrem, scutul de la TT (sau altii gen AltRider, Blackdog etc) pare a fi mai teapan decat cel de la Bmw. dar si mai greu, mai butucanos, etc. Pt utilizare normala cel de la Bmw e mai mult decat suficient. E foarte usor, rezistent, arata ok, protejeaza si evacuarile putin in partea din fata (cel de la TT nu o face). Tot pe bmw am mers si eu la scut. Parbriz daca vrei in genul celui de la Adv, cred ca cel de la Givi ar fi foarte ok de incercat. E aproape identic cu cel original adv si la un pret f mic (vreo 65-70 lire). Si ai si optiune sa il iei usor fumuriu http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=36&Ct=TA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 A scos cineva clapetele din evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 In plus Givi nu a facut dunga pe mijlocul parbrizului, care deformeaza grav imaginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Of, of... noi cand mergem cu motocicleta, nu admiram gresia din showroom. Pe mine nu m-a deranjat deloc dunga aia, desi la modelul asta ma simt bine cu el ridicat maxim si il las jos doar in off si uneori in oras. In schimb, pe langa partea estetica, partea practica, pt. care in primul rand este conceput, este excelenta. Am facut mai mult de doua treimi din totalul de km cu casca ridicata, inclusiv pe autostrada pana la cca 140km/h, si mi-e foarte bine. Daca nu imi era, cautam altetnativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Vlade, tie, daca-ti pune BMW un c...t pe bord tot gasesti ca miroase frumos si chiar arata bine. Dunga nu are nici un rol functional, singurul efect este deformarea imaginii. Noroc ca nu este parbrizul prea mare si privesti mai mereu peste el. Aceeasi dunga pe un parbriz turing, mai mare, ar fi o catastrofa. Bineinteles pt oameni obisnuiti. Bmw-isti are alte standarde. Editat Septembrie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Cateva produse din noua colectie BMW Motorrad Rider's Equipment 2015 ce i-ar putea interesa pe posesorii de GS: - noua casca GS - noul model de rollbag Pentru zilele foarte calduroase ar mai putea fi interesant costumul Venting, cu croiala diferita pt. femei/barbati: Noua geaca de ploaie RainLock: Restul colectiei aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Akrapovic "back in black". Looks good http://www.akrapovic.com/#!/news/24450/akrapovic-and-the-bmw-r-1200-gs-are-back-in-black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 porno.. toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Are o gaura sexy.. toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Are o gaura sexy.. toba Imi pare rau sa-ti spun, dar nu prea te pricepi la pornache. Are 3 gauri. Vizibile sunt doar 2, dar ca un cunoscator, [pornwise ] stiu ca mai este una, care nu e vizibila in poza. Editat Octombrie 5, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Imi pare rau sa-ti spun, dar nu prea te pricepi la pornache. Are 3 gauri. Vizibile sunt doar 2, dar ca un cunoscator, [pornwise ] stiu ca mai este una, care nu e vizibila in poza. are mult mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Akrapovic "back in black". O sa se potriveasca bine la ADV si la GS-ul 2015 alb, care au cadrul si motorul negre. Si la un eventual Triple Black... Se lauda insa ca "the system will improve power" in timp ce pe site-ul BMW Motorrad scrie "power at the level of the standard configuration". Oricum, macar suna intr-un mare fel. De cum/daca se simte diferenta de putere/cuplu, nu stiu pt. ca eu am luat-o din start cu Akrapovic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Calul ala in plus cu siguranta nu il simti. Poate doar senzatia aia data de zgomot care iti lasa impresia ca mergi mai tare Posibil sa se simta totusi putin ameliorarea "gaurii" de cuplu care se vede pe dyno undeva pe la 5000 rpm, sa traga o idee mai uniform acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut!Fiind un detinator nou de BMW r1200 gs (2011)de 3 luni,as dori niste sfaturi sugestii,pentru intrtinere si servisare,evtl din propria experienta.Cum ar fi La citi km.se schimba bujiile,uleiul de cutie viteza,uleiul cardan(grup transmisie).Alte consumabile.Daca exista vreo fisa sau tabel cu algoritmul reviziilor.In carte am citit,dar nu mi se pare suficient.la BMW Bucuresti am fost dar am ramas cam dezamagit.Peste 1000km trebue sai fac a 3ia revizie(26000km).Bujiile au fost scimbatela 16000km.Ulei cutie la 8000km.Reglajul valvelor se face la fiecare schimb ulei?Se face numai la BMW service?Va multumesc pt.intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Salut si bine ai venit! Uite fisa cu ce se face la fiecare revizie. http://www.jimvonbaden.com/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf Bujii la fiecare 20. Citeste ce s'a scris pe aici, gasesti raspunsuri la toate intrebarile. Joc tacheti plus sincronizare la fiecare schimb de ulei. Nu numai la Bavaria. Sunt multi mecanici buni de bmw in tara, completeaza si tu locatia la profil. Eu personal mergeam cu 1200RT dupa ce am iesit din garantie la Cluj la Dan Cata, membru marcant si admin pe aici. Stiu ca mai sunt oameni buni in tara, dar eu nu am fost la ei. Editat Octombrie 7, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Corect, "puterea" este in zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Multumesc!Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Salut, La ultimul check pe calculator, mi-a iesit o eroare pe ESA (ceva legat de revenire rebound) si una pe camshaft(?) pe camshaft am gasit pe Advrider problema asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=428200 ati avut probleme similare? ceva recomandari? PS - motoreta merge bine, daca nu as fi stiut de erori as fi zis ca e "perfecta" PS2 - Dan Cata, multumesc pentru interventia de la 650 din weekend! Sunt bun de cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Eorile se intampla si acum sau s-au intamplat in trecut si numa le-o tinut minte? Daca e cazul din urma, as zice ca poti sa uiti de ele. Daca is recurente, trebuie investigat. La ESA, nu stiu ce sa iti zic. La camshaft, are un senzor hall pe cilindrul din dreapta. Daca ai scos mufa si ai pus contactul, vreodata, tine minte ca eroare. La fel, ala are o potitie anume in care tre' sa stea. Daca cineva l-a dat vreodata jos si l-a pus altfel, poa' sa fie de acolo. » Post actualizat in 15 Oct 2014 22:06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Sa'mi fie cu iertare daca spamez, dar am zis ca ar avea o mai buna vizibilitate si interes aici. Se vinde o finala Akrapovic HP pt gs/adv LC cu care s'a mers 1000 de km. Detalii in linkul de mai jos. Multumesc! /index.php?/topic/719149-toba-finala-akrapovic-hp-pt-bmw-r1200gs-lc/?p=3853455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Piei ispita ! Ps - m-am plimbarit pe la inceputul saptamanii cu Adv-ul. MIxed feelings, comparat cu lc-ul normal. Dar oricum, faina masinarie din mai toate punctele de vedere. Si nu are nici dunga pe parbriz » Post actualizat in 16 Oct 2014 08:53Poate ca doar am descoperit apa calda, dar ca o constatare personala - parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos (100kg +un tail bag) Editat Octombrie 11, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 130 de cai, bun asa! S-a umblat la cabluri si erorile de ESA si camshaft nu mai sunt prezente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.