KHK Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Cum vi se mai comporta cutiile de viteza la LC-uri ? La dohc puteam la sa bag a 1-a la semafor fara niciun zgomot, la asta exclus. Insa cel mai rau ma deranjeaza ca neutralul este mai greu de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutare , sunt nou prin partea asta a forumului si am o problema la un GS din 2008 , Are in jur de 60 000 km ( cu carte de service pana l-am adus in roanica . ) Motocicleta a afost inchiriata si un individ ( ce imi doresc sa il mai intalnesc o data ) i-a prajit ambreajul . Am desfacut motorul schimbat ambreaj mers inca 5000 km si sunet puternic din motor ( mai exact din cutie deoarece atunci cand tragi ambreajul sunetul dispare ) Sunetul a aparut o data cu ambreajul prajit ! deci nu e de la un montaj defectuos . Acum desfac motorul din nou si iau cutia la puicat . Toate bune mai putin o bucata de ( sigurata sau distantier ) pare destul de oteloasa si rupta in 2 bucati ( atat am mai gasit in cutie ) de 2 zile stau cu axele cu pinioane pe masa si ma uit ce poate fi ( mai exact de unde a sarit afara ) va atasez si o poza sa vedeti despre ce e vb si poate ma ajutati cu ceva sugestii sau poate unul din voi a ami avut aceasta problema ! Tin sa zic asa : rulmentii au jocuri ( jocuri acceptabile ) pinioanele nu sunt tocite , roase mancat lovite ! dar e o bucata in plus in cutie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pare a fi ceva distantier/shim. Se pun in cutie ca sa reglezi distante, ca sa calce pinioanele perfect unul peste altul, sa nu aibe joc axial axele. Sunetul tau nu are a face cu cutia. Acolo ai o tija, ce vine sub pompa de la ambreiaj, trece prin axul primar pana pe diafragma de pe volanta. Cand apesi ambreiajul, tija aia ii in sarcina si nu mai suna. Pun pariu ca suna numa la relanti, la neutru, nu? Pentru atata, puteai sa o lasi cum ii, dar ii bine ca ai desfacut si cutia, macar ai vazut bucatile rupte » Post actualizat in 13 May 2015 09:37Zi-ne cat ii diferenta intre diametrul interior si cel exterior, ca sa vedem de unde e Si grosimea, iti zic codul, comanzi alta si o asamblezi la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pot sa gresesc dar am cautat pentru ca eram curios! Eu cred ca e reperul 3 din diagrama SELECTOR SHAFT. Cod original 23117687087 cu dimensiuni 17x1.2 http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=0313-USA-04-2008-K25-BMW-R_1200_GS_08_0303,0313_&mg=23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Dupa 2 zile de stat si gandit la rece ce poate fi am gasit de unde s-au rupt piesele . Din fericire nu e distantier (oricum pinioanele par presate pe ax deci cam imposibil sa le desfac ) . Piesa din poza este un perete de la axul primar ( cel care vine de la ambreaj ) In compozitia lui are un arc care e inchis intr-o "cusca " de tabla care are niste buze ( care se prind pe niste saibe ) . Acum dilema mea e ce sa fac ( montat cutia pe jumatate totul pare ok si merge fara sunet sau jocuri ! )mai ramane o mica bucatica din acea buza care e inca fixa si ma gandesc ce sa fac ! Sa scot carcasa de la arc sau sa incerc sa sudez alta .. Atasez o poza de pe net la care am incercuit partea care sa rupt si a rezultat ce am postat mai sus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ai incercat sa schimbi in ture mai mari ?iar la inferioate cu un pic de gaz ? Ele din cite am vazut sunt asemanatoare cutiile doar ca astea noi sunt cu ulei din motor deci cu o temp mai mare deci mai subtire deci mai zgomotoasa cutia.gresesc? Eu m-am invatat sa merg cu ea mai sus in ture 4-5 mii iar pe inf da iidau gaz si nu am nici un zgomot.cutiile la moto mai ales la bmw (adica cu cardan) se aseamana cu cele de la masinile de curse adica sunt pe craboti nu ca la auto de strada care sunt pe sincroane.deci tot ansamblu de motor ambreiaj cutie cardan roata trebuie sa se alinieze cumva deci conteaza foarte mult turatia motorului.la cele pe lant nu se simte asa multpentru ca lantul preia o parte din socuri sau cel putin asa cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 pe bune ? acum si probleme la cutie ? merci frumos andrei pentru explicatie. intial am crezut ca sunt eu sensibil dar vad ca e pe bune ce am "simtit" cand m-am dat cu el. saracu' Bogdan Harea, cand zicea si eu credeam ca e hater . Si el era doar intelept.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Hateri sunt si vor fi mereu.adevarul e ca bmw boxer e una dintre cele mai bune motociclete din lume.are atit de multe avantaje fata de concurenta care o fac ce e.incepind de la frinare ,suspensia lar fata centru de gereutate jos cardan care iti da posibilitate de a face drumuri lungi fara mentenanta,consum de carburant redus ,ergonomie ,pozitie in sa etc.putine motociclete se pot compara cu un boxer.spre exemplu un vfr de 1200 care e o mobra fenomenala sub 8% nu o scoti si nu spun eu o spun baietii de la motojurnal.a mea pe dn la 100 aveam consum instant 3,9.de cind cu globalizarea au si ei citeva rahatele cum ar fibutonul de pornire . E normal ca daca pui bagaj ca intr-o duba se strica ceva .spre exemplu la tiger zice la sfirsitul reclamei ca ei nu recomanda folosirea motocicletei in asa conditii. La un mers de zi cu zi si plimbari lungi nu ai nici o treaba cu boxerul.prietenul meu de la scoala moto ami are un gs1100 cu 175000 km . Daca il cosmetizeaza un pic si da kilometrajul la 37000 il crezi pe cuvint. Intradevar poate sunt un pic mai fiabile japonezele dar nu am vazut multe sarite de50000 . Ce am zis eu mai sus de cutia de viteze e doar parerea mea si asa inteleg eu functionarea intregului ansamblu cu putinele mele notiuni de mecanica.daca ai mers pe alt tip de mobra cind te urci pe boxer ori iti place ori nu il suportipt ca nu ca altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) hello! vi s-a mai intamplat sa "gasiti" ulei pe la partea (dreapta-cum stai pe moto) de jos a airbox-ului? si brusc am vazut umed si pe la surubul de la cilindrul din dreapta. acum a mai spalat'o ploaia.. odata cu revizia pe care am facut'o acum 1500 km am zis ca poate dispare problema, dar se pare ca nu. uleiul este la nivelul care trebuie, verificat cu motorul cald, pe cricul central. motocicleta are 9200km.. gs1200 an 2011 multam mult Editat Mai 18, 2015 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 La 1100 la airbox avea si surub de purjat airboxu.asta nu o avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu m-as mira sa fie normal sa arunce ulei in airbox daca are mai mult decat trebuia sau ceva!. Cel putin la alte marci e normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 gazele din carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Am flansa noua la roata spate. Oradea, BMW, aprox 1 ora, gratis. Super multumit: amabili, rapizi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Si eu la fel ! Plus 2 inele la pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 fratilor, ajutati un idiot care are o intrebare tampita (am cautat pe net si nu gasesc): cum montez un accesoriu electric (bricheta, GPS, vibrator etc) pe pozitia de contact pus? saru' mana domniilor voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Pentru tot ce mi-am montat pe motocicleta (priza/incalzire in sea/proiectoare/mp3)am tras o instalatie separata direct de pe baterie.Pentru siguranta,noua instalatie este trecuta printr-un releu,care deschide noul circuit in momentul contactului.Releul l-am alimentat de la + din bricheta motocicletei.La oprirea motorului mai ai contact un timp limitat.In felul acesta orice consumator uitat pornit va fii intrerupt.Toate intrerupatoarele pentru o mai mare siguranta,si pentru ca nu garantez pe cat de rezistente sunt la apa,eu le-am pus pe masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare ! Facem o "gashca" cei care merg la parada de sambata in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salut. Uite am o problema... Am gasit pe marginea drumului un turist din Olanda cu o problema destul de spinoasa. A cazut pe Transfagarasan si ... a spart sub crashbar capacul de la culbutori de pe partea dreapta...\ Exact pe colt unde strange surubul. Nu am cum sa repar / sudez / lipesc... Este un GS 1150 din 2005. Are cineva sau ma poate ajuta cineva cu capacul? O sa intreb maine pe aici de un sudor DAR e magneziu... Help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Daca nu gasesti sudor ai posibilitatea In BRASOV la REBELS. Poti incerca la o vulcanizare din zona ta cei care au aparatura de indreptat jante -alu au uneori si posibilitatea de a suda in aluminiu.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Salutare ! Facem o "gashca" cei care merg la parada de sambata in Bucuresti ? sa nu mi zici ca ai fost ...la parada ..... 12.5 km in 43 de minute.... pana si aia de GAY s a miscat mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 sa nu mi zici ca ai fost ...la parada ..... 12.5 km in 43 de minute.... pana si aia de GAY s a miscat mai repede... am fost, regret, never ever again !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Un intrerupator pentru proiectoare gasesc pe aici? Sau imi recomandati de unde sa iau? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Un intrerupator pentru proiectoare gasesc pe aici? Sau imi recomandati de unde sa iau? Thx Cel mai simplu si elegant... ia-l pe cel de Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Am vreo doi saci din http://www.titantalk.com/forums/attachments/titan-parts-accessories/49243d1190486807-aftermarket-fog-light-switch-hella.jpg Daca iti trebuie unul, platesti curierul 20 de lei si e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Troncane putin in 1 si 2 dar doar in oras e deranjant unde le folosesti mai des dar asta nu e o mobra de oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.