Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor, ajutati un idiot care are o intrebare tampita (am cautat pe net si nu gasesc): cum montez un accesoriu electric (bricheta, GPS, vibrator etc) pe pozitia de contact pus? saru' mana domniilor voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tot ce mi-am montat pe motocicleta (priza/incalzire in sea/proiectoare/mp3)am tras o instalatie separata direct de pe baterie.Pentru siguranta,noua instalatie este trecuta printr-un releu,care deschide noul circuit in momentul contactului.Releul l-am alimentat de la + din bricheta motocicletei.La oprirea motorului mai ai contact un timp limitat.In felul acesta orice consumator uitat pornit va fii intrerupt.Toate intrerupatoarele pentru o mai mare siguranta,si pentru ca nu garantez pe cat de rezistente sunt la apa,eu le-am pus pe masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Uite am o problema...

Am gasit pe marginea drumului un turist din Olanda cu o problema destul de spinoasa.

A cazut pe Transfagarasan si ... a spart sub crashbar capacul de la culbutori de pe partea dreapta...\

Exact pe colt unde strange surubul. Nu am cum sa repar / sudez / lipesc...

Este un GS 1150 din 2005.

Are cineva sau ma poate ajuta cineva cu capacul?

O sa intreb maine pe aici de un sudor DAR e magneziu...

 

Help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti sudor ai posibilitatea In BRASOV la REBELS. Poti incerca la o vulcanizare din zona ta cei care au aparatura de indreptat jante -alu au uneori si posibilitatea de a suda in aluminiu.....bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Facem o "gashca" cei care merg la parada de sambata in Bucuresti ?

sa nu mi zici ca ai fost ...la parada .....

12.5 km in 43 de minute....

pana si aia de GAY s a miscat mai repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mi zici ca ai fost ...la parada .....

12.5 km in 43 de minute....

pana si aia de GAY s a miscat mai repede...

:) am fost, regret, never ever again !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un intrerupator pentru proiectoare gasesc pe aici? Sau imi recomandati de unde sa iau? Thx

 

Cel mai simplu si elegant... ia-l pe cel de Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vreo doi saci din http://www.titantalk.com/forums/attachments/titan-parts-accessories/49243d1190486807-aftermarket-fog-light-switch-hella.jpg

Daca iti trebuie unul, platesti curierul 20 de lei si e al tau.

multumesc mult, dar am vb cu un prieten si imi aduce un "intrerupator de barca". ala sigur e waterproof.

 

in alta ordine de idei..intereseaza pe cineva crash-bar OEM pentru 1200gs? le am montate pe un 2011, probabil ca se potrivesc de la 2008 pana in 2012. 120 euro.

atasez si o referinta.

post-21566-0-93007400-1432714858_thumb.jpg

post-21566-0-05635300-1432715474_thumb.jpg

post-21566-0-88899000-1432715481_thumb.jpg

post-21566-0-53546000-1432715487_thumb.jpg

post-21566-0-73465200-1432715493_thumb.jpg

post-21566-0-51377800-1432715502_thumb.jpg

post-21566-0-98808400-1432715507_thumb.jpg

post-21566-0-02242300-1432715513_thumb.jpg

post-21566-0-80526800-1432715517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au renuntat la telelever?.... Pai daca pun si cilindrii la 70-90 grade..... longitudinal...... chiar ca incepe sa se "normalizeze".....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami, reactualizare concisa:

 

Iulie 2014 vandut Kodiak, dupa lacrimi amare si garla de bani bagati in ea. Partea buna? A cumparat-o un pasionat.

Sep18, 2014, aterizez in Detroit.

Pana in noiembrie o ard din hotel in hotel, Detroit - Boston - Detroit

Noiembrie am in sfarsit casuta mea cu chirie si garaj

DIn Feb 2015 ma uit dupa motoare.

Oscilez intre KTM, Tenereu si GSA

Dupa o analiza succinta, raman la GSA, anul trebuie sa fie musai 2010 - 2013, musai GSA

Destul de rare aici in America. Daca vrei Harleys... pe toate drumurile

In martie l-am gasit si arvunit. Modificari pe inaltime. Luna asta l-am adus acasa

2011, 7,700Mi la bord

Schimbat uleiuri pe full synthetic 0W40 Mobil si 75W140 Valvoline

Schimbat si spalat lichidul de transmisie frana

Instalat o pereche de hella-uri

Grila de faruri

2 x-tra power sockets

Throttle lock

Abtipilde... vezi pozele

Am cumparat cablul recoamndat de Dan

 

Si zboara.

 

Dezamagit ca dealerul mi-a dat o trusa incompleta

Merg la cartea motocicletei si surpriza. Trusa e completa.

Acuma imi aduc aminte de 1150 ca trusa era destula.

Voi ce chei suplimetare aveti la voi in 2 scenarii

Zi de zi si adventure?

 

Nu se pune problema sa o repar pe sosea, am cumparat cu $100 un AAA (un fel de ACR care-s face treaba), dar 2 chei si o surubelnita mi se pare jignitor

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

post-5820-0-94467800-1433044879_thumb.jpg

post-5820-0-90048800-1433044891_thumb.jpg

post-5820-0-22561100-1433044907_thumb.jpg

post-5820-0-99174500-1433045200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa schimbi in ture mai mari ?iar la inferioate cu un pic de gaz ? Ele din cite am vazut sunt asemanatoare cutiile doar ca astea noi sunt cu ulei din motor deci cu o temp mai mare deci mai subtire deci mai zgomotoasa cutia.gresesc? Eu m-am invatat sa merg cu ea mai sus in ture 4-5 mii iar pe inf da iidau gaz si nu am nici un zgomot.cutiile la moto mai ales la bmw (adica cu cardan) se aseamana cu cele de la masinile de curse adica sunt pe craboti nu ca la auto de strada care sunt pe sincroane.deci tot ansamblu de motor ambreiaj cutie cardan roata trebuie sa se alinieze cumva deci conteaza foarte mult turatia motorului.la cele pe lant nu se simte asa multpentru ca lantul preia o parte din socuri sau cel putin asa cred eu.

Asta e valabila la mai toate motocicletele....cu cutia ...dar asa este putin gaz nu strica iar zgomotul e firesc dar depinde cum e :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

 

Singura chestie extra pe care o mai car, eventual, cu mine este un multi-tool care are si cleste; ma rog, mai mult petru desfacatorul de bere :D

Si kit-ul de pana, normal.

In rest... nu-mi dau seama cat de multe pot eu repara pe drum. Telefonul este important ca sa pot suna la asistenta... dar din fericire in atatia ani nu am avut nevoie niciodata de nimic.

Nu-i inteleg pe aia care se cara cu o tona de scule, compresoare si alte alea, toata viata dupa ei... ma refer bineinteles la motocicletele moderne, nu la alea vechi de trebuia sa repari mai mereu cate ceva pe marginea drumului.

 

Ianachim de exemplu imi spunea ca el cara nu stiu ce chei de desfacut rotile ca nu le-ar avea la orice vulcanizare...

 

Daca totusi vrei neaparat, vezi ca exista la Wunderlich (si poate nu numai) o cutiuta speciala pt Adv care se monteaza in acel spatiu gol in dreapta de care ai mentionat:

http://www.wunderlich.de/shop/en/additional-pannier-2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami, reactualizare concisa:

 

Iulie 2014 vandut Kodiak, dupa lacrimi amare si garla de bani bagati in ea. Partea buna? A cumparat-o un pasionat.

Sep18, 2014, aterizez in Detroit.

Pana in noiembrie o ard din hotel in hotel, Detroit - Boston - Detroit

Noiembrie am in sfarsit casuta mea cu chirie si garaj

DIn Feb 2015 ma uit dupa motoare.

Oscilez intre KTM, Tenereu si GSA

Dupa o analiza succinta, raman la GSA, anul trebuie sa fie musai 2010 - 2013, musai GSA

Destul de rare aici in America. Daca vrei Harleys... pe toate drumurile

In martie l-am gasit si arvunit. Modificari pe inaltime. Luna asta l-am adus acasa

2011, 7,700Mi la bord

Schimbat uleiuri pe full synthetic 0W40 Mobil si 75W140 Valvoline

Schimbat si spalat lichidul de transmisie frana

Instalat o pereche de hella-uri

Grila de faruri

2 x-tra power sockets

Throttle lock

Abtipilde... vezi pozele

Am cumparat cablul recoamndat de Dan

 

Si zboara.

 

Dezamagit ca dealerul mi-a dat o trusa incompleta

Merg la cartea motocicletei si surpriza. Trusa e completa.

Acuma imi aduc aminte de 1150 ca trusa era destula.

Voi ce chei suplimetare aveti la voi in 2 scenarii

Zi de zi si adventure?

 

Nu se pune problema sa o repar pe sosea, am cumparat cu $100 un AAA (un fel de ACR care-s face treaba), dar 2 chei si o surubelnita mi se pare jignitor

Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta)

wellcome back!

chiar ma intrebam pe unde mai esti si ce faci.

s-o stapanesti si bine ai revenit in club.

de ce gsa si nu rt de ex. sau k1600. ai pe unde te da offroad?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:33

am vrut sa zic s-o stapanesti sanatos, dar am postat de pe mobil si nu mai pot edita. :))

deci berea o bem in detroit? bun, se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...