ivanp Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere. pentru deplasari scurte nu folosesc garminul. Evident solutii exista si viata merge mai departe. Doar nu intelegeam de ce se reseteaza ambele tripmetre la 999km la o super motocicleta de touring. O fi fost criza de digiti cand au proiectat-o si au pus doar 3 in loc de 4. Logica de trip 1 reset la plin si trip 2 reset la schimb ulei imi era ca o manusa. Se pare ca trebuie sa schimb manusa! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 daca e careva interesat de set de genti, mi s-a parut interesant pretul: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1200-GS-Vario-Panniers-SET-/222198392582?hash=item33bc0e6706:g:ne4AAOSw3YNXX53d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere. Sau cel mai simplu: poza la plecare, poza la venire. » Post actualizat in 26 Jul 2016 10:55 la modele 2010/2012 face la fel? Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel. Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului. La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Cenu prea imi place e sunetul motorului la ralanti dar o sa il rezolv cu varu acrapovic (voi ati incercat si alt ulei care sa mai atenueze zgomotele ?)cu furca fata trebuie sa ma invat un pic ca nu am avut niciodata si mai am frina fata care are o cursa destul de lunga ( cam jumate) in care nu se intimpla nimic si apoi frineaza tare ( o fi de la furca ? O avea nevoie de aerisire ? Asa face toate?) Mobra are 2000km. Sa te bucuri de el! Zgomotul cum se aude acolo in fata nici mie nu-mi place, pare mai "de japoneza" era mai misto la alea racite cu aer. Dar in rest, suna clar a boxer. Sa stii ca pe varu' Akrapovic, din pacate, tu il auzi mai putin. Cel mai bine il savureaza cei din spatele tau. Sau tu in tuneluri Legat de farna, ai apropiat la maxim maneta din reglaj? » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:06 Tu pe gs ai alta suspensie fata adica aia buna ,clasica bmw Vezi, tocmai pentru ca sunt diferente, se pot incurca borcanele cu topicurile. Nu e vorba de suparare... Ar trebui trezit putin topicul cu R1200 de la moto de strada. Unde nu stiu daca merita deschis si separat de LC... » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09 Intrebare (for all): motoreta se poate lasa mai jos ? (altfel decat din ESA, reglajul seii sau alta sha mai joasa). Acum ajung cu toata talpa dar am piciorul intins, as prefera sa fie putin flexat. Nu prea cred... poate doar sa intrebi la service BMW ce ar insemna sa ti-o faca ca si varianta joasa din fabrica. Sau... o vinzi si iti iei din start una joasa. Cea mai simla varianta momentan este saua ultra-low de la Touratech. Editat Iulie 26, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel. Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului. La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic. he he - foarte fain ca la LC au pus 4 digiti si in plus inca un automatic trip. Legat de trip 2 pentru ulei - anul acesta am schimbat de 4 ori uleiul (il schimb la 6000), nu imi place sa fac notite - intotdeauna se ratacesc, de poze intotdeauna uit. Nu imi este asa greu de tinut minte cand trebuie schimbat pentru ca pot sa imi setez cu diagnoza fix cand vreau sa fiu atentionat pe ultimii 1000km ca urmeaza service. dar probabil o alta obisnuinta de care o sa ma dezvat. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 pentru cat merg eu cu moto acasa-herastrau nu m a deranjat niciodatata ca nu am 4 digit la tripuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Asta mi-a placut la Cesar GRG, la Dakarul vechi îmi lipea o eticheta sub șa pe care nota km, tipul de ulei, filtre și data. Mi se pare cea mai buna metoda, din cand in cand cred ca mai ridicam si noi seile, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Eticheta sub sa nu am, dar am carte de service. Scriu in ea tot ce fac, ce am schimbat, nr de kilometri etc. Trip n-am deloc, mie OBD-ul imi spune doar ca uleiul e OK, temperatura exterioara, consumul si cam cat cred el ca mai pot merge cu benzina din rezervor. Pana acum nici nu mi-am dat seama ca-mi lipseste... » Post actualizat in 27 Jul 2016 08:30Servus, Are cineva experiente cu parbrizul touring al celor de la Wunderlicht? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Cel maibun lucru la el e ca daca mi se strica butonul de la semnalizare pot sa il iau de pe o viraga 535 fara probleme.ps nu l-am folosit niciodata si nici nu am de gind asa ca va fi cea mai fiabila piesa .cit despre varu cred ca va veni in curind si va ramine la mine ca ne-am inteles bine si inainte .cit de furca imi e dor de cea veche dar m-am imprietenit si cu asta. Eu ma pis pe mine cit de elastic e motorul dar in acelas timp trage ca porcu.hai ca va mai povestesc pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Cu cel touring nu, am cochetat si eu cu ideea dar intre timp am zis sa incerc si alte variante: mi-am luat aripioara X-Creen tour (cea mare) de la MRA si este aproape bine acum, cu parbrizul standard de GS. Am 185, am scapat de orice fel de curent (flip-up ridicat si la 120-140km/h), ma deranjeaza in continuare zgomotul cauzat de turbulentele laterale - parbrizul standard are marginile superioare destul de curbate spre interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Are cineva experiente cu parbrizul touring al celor de la Wunderlicht? Wunderlich, fara T Ce v-o place sa va ascundeti dupa parbrize asa mari pe caldurile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 După parbrizele astea mari ești ferit doar de mațele tuturor gongilor sinucigașe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Wunderlich, fara T Ce v-o place sa va ascundeti dupa parbrize asa mari pe caldurile astea? Mea culpa. Care calduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Am facut ordine prin magazie si am gasit urmatoarele repere de la fostul meu GS dohc pe care le vand: - extindere talpa de cric lateral si extindere pedala frana, ambele de la Touratech (folosite dar absolut ok ca stare) - 100 RON impreuna - scutul motor original, nou-nout (inclusiv tampoane/suruburi etc) - 90 RON - scaritele originale aproape noi (folosite cca. 2000km) - 90 RON - spoilerele superioare de la protectiile de maini (noi) - 20 RON Detalii discutam pe PM, le pot aduce saptamana viitoare la Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 30, 2016 Autor Share Postat Iulie 30, 2016 bula la extinderea de talpa ma bag eu daca este ok pt a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Si eu la extensia de pedala frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Oare spoilerele alea pt protectiile de maini se potrivesc la un 12gsa@2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Oare spoilerele alea pt protectiile de maini se potrivesc la un 12gsa@2006? Cred ca doar incepand cu 2008. Oricum, sunt alea standard, nu cele inalte. » Post actualizat in 31 Jul 2016 13:15 Si eu la extensia de pedala frana! Ok, le aduc pentru voi doi. Vorbim vineri seara cand ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Eu nu sunt in .ro. Multumesc frumos oricum. ✌ Editat Iulie 31, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) bula la extinderea de talpa ma bag eu daca este ok pt a mea Si eu la extensia de pedala frana! Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich! Editat Iulie 31, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. fiecare cu ce-i lipseste, sau ce-si doreste... cred ca-i destul de nasol daca ai ajuns sa postezi asa ceva pe forum. da noi nu judecam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Ee, cum nu mi-am luat moto BMW nu eram vizat, poate doar extensia de par sa ma coafeze. Oricum la varsta mea matusalemica nu se mai pune. Dar cica asa ar cauta unii sa compenseze, daca sunt mai pispirii isi iau un caine mare, iar daca au cate ceva mic isi iau macar un suv La mobra mea nu simt nevoia de a extinde nimic, frana e cat trebuie, iar ca sa nu se afunde cricul in nisipuri miscatoare am luat cu cativa lei o tavita rosie de la Louis, care e deja la a 2-a mobra si am folosit-o de maxim 3 ori. Sau la voi ramane cricul scurt si il lungiti in jos? Editat Iulie 31, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich! Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich! Esti sub nivelul unui dialog decent ! Abtine-te sa mai postezi aici ca nu faci decat sa ne provoci.... scarba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Sau la voi ramane cricul scurt si il lungiti in jos? Nu, nu ramane scurt, dar amprenta pe sol a acelui cric e mica si se infunda in nisip/pamant pentru ca mobra asta (pe care ne-am cumparat-o ca sa compensam pentru diferite lipsuri) e grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) M-am linistit, pot pastra tipsia rosie de la Louis si cand mi-oi lua beamweu. Fara extensii. Editat Iulie 31, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.