Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, am zis bine, daca te gasesc.

Si eu plec saptamana viitoare, in Suedia

la mine a fost de ales intre Danemarca, Grecia si Muntenegru dar din motive de timp 4.5 zile si dragul de mobra ( :06Biker: ) am ales muntenegru.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si clasamentul testului din 2016 cu anvelope enduro-touring (pe dimensiunile LC-ului si facut chiar pe GS LC), din revista Motorrad:

 

post-9546-0-03245200-1466087006_thumb.jpg

 

Trduceri:

- Landstrasse neu = drum national, cand erau noi

- Landstrasse nach 4000km = drum national, dupa 4000km uzura

- Nässe = pe drum umed

- Verschleiß = uzura

- Platzierung = locul ocupat

 

Dupa mine, din experienta mea si dupa discutii pe tema asta cu multi GS-isti, lucrurile sunt foarte clare si confirma ceea ce scrie acolo. Asa ca rahaturile alea pe care le tot latra cate unii mari cunoscatori ca toate testele sunt platite bla-bla nu prea tin. As zice din contra, pentru mine este o dovada in plus ca nu este asa. Sau poate asa o fi pe la altii...

 

Si, comparand cu testul de anul trecut care a fost facut pe dimensiunile vechiului GS, am inteles ca lucrurile nu sunt universal valabile. Adica, desi Anakee tot cele mai varza erau si Scorpion Trail 2 tot cele mai bune de departe, la mijlocul clasamentului lucrurile au stat diferit, cea mai mare diferenta fiind la Dunlop care iesise pe locul doi; iar Anakee stateau mai bine la capitolul uzura dar la dimensiunile astea nici macar asta nu mai este un plus pentru ele ci din contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea: stiti vreun gs la dezmembrat? Imi trebuie brake master cylinder pt un 2004 cu Abs.

Se pare ca nu... ! Vezi pe site-urile de pe afara piesa ce-ti trebuie .

 

ca idee... http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=brake+master+cylinder+r1200+04&_sop=16&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbrake+master+cylinder+r1200gs+04.TRS0&_nkw=brake+master+cylinder+r1200gs+04&_sacat=0

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata trebuie. La ebay as fi ajuns intr-un final, dar nu tin neaparat. Le trimit un mail la motorworks, poate "Dorel" a uitat sa faca update la piese.

Da, se poate... Iti tin pumnii ! Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D in continuare raman impresionat de muntenegru...chiar daca a fost cred a sasea tura ...in parte si datorita gps.ului din dotare care are el algoritmul lui de rutare...

4 zile si inca 2100km pe ceas.

 

PS ... a inceput sa supure lichidul de la ambreiaj pe langa cilindrul secundar. Fain...i.or fi facut canal de drenaj pentru care ar merita medaliati. Daca nu...sa ii infig la hans pushrod-ul in dos...

Oricum, nivelul e doar la minim...ma mai tine de o combinata transalpina+transfagarasan pentru maine...

Va tin la curent cu canalul de drenaj si cu dimensiunile o-ringului de la slave!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-sa furat emblema dr cu BMW de la R 1200 GS din 2006.Culmea am gasit copilul ....un puradel mic care nu stie unde a pus-o....evident. Are cineva o emblema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, abia acum gasesc timp sa raspund la treaba cu placutele - eu le iau de pe motodiscount.ro. Cele sintered, rosii.

Nu am gasit pana acum un pret mai bun. Transportul e gratuit incepand cu 100 lei comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreo idee pe unde as putea gasi o cheie pentru busonul de umplere (ulei) pentru un 1200 GS din 2007? De preferat SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreo idee pe unde as putea gasi o cheie pentru busonul de umplere (ulei) pentru un 1200 GS din 2007? De preferat SH.

costa 21 de lei la aducatorii de piese bmw.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

Dupa disparitia "misterioasa" a jumatate din lichidul de ambreiaj si intuind care e problema, asta seara mi-am facut timp si am desfacut cilindrul slave.

Am gasit asa:

Pushrod:

post-18136-0-23027700-1466641321_thumb.jpg

 

Cilindru (Magura) cu o-ring intergru(/oringul):

post-18136-0-73587500-1466641373_thumb.jpg

 

Interior cilindru:

post-18136-0-70836800-1466641414_thumb.jpg

 

"Rulment" presiune:

post-18136-0-11879600-1466641459_thumb.jpg

 

Prin urmare, pretenii idioti nici acum nu se gandesc la acel canal de drenaj si prin urmare lichidul scurs s-a dus partial pe pushrod spre ambreiaj. Din fericire doar partial.

Am facut eu canalul de drenaj asa, la flex ca ma grabeam. Evident facut in punctul cel mai de jos al cilindrului si canalul sa muste o idee dincolo de "gulerul" cilindrului astfel incat sa fie primul loc unde sa se duca uleiul.

post-18136-0-54956000-1466641568_thumb.jpg

 

Din pacate scurgerea nu a aparut din cauza oringului ci din cauza faptului ca "pseudo-rulmentul" de presiune nu a preluat miscarea de rotatie a pushrod-ului si prin urmare pistonul mic s-a rotit in interiorul cilindrului. Dupa cum se vede pistonul si interiorul cilindrului sunt compromise.

La rotatie cu degetul rulmentul lui peste/hans se roteste usor si nu este gripat - de ce nu a preluat miscarea de rotatie - o sa mai investighez.

Ce e sigur - trebuie inlocuit acel cilindrul ambreiaj slave - doar 625 la pretenii nostri furnizori de BMW.

Sa traiasca inginerii bmw cat mai mult - poate se mai desteapta si ei!

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar foarte destepti,

Si chiama planned obsolescence, desi se feresc sa zica planned, si stiu asta de la niste ingineri ce lucreaza la BMW la mama lor. confirmata si din interiorul supplier-ilor automotive

https://en.wikipedia.org/wiki/Obsolescence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar foarte destepti,

Si chiama planned obsolescence, desi se feresc sa zica planned, si stiu asta de la niste ingineri ce lucreaza la BMW la mama lor. confirmata si din interiorul supplier-ilor automotive

https://en.wikipedia.org/wiki/Obsolescence

nush ce sa zic - inca nu ma prind de ce rulmentul acela nu a preluat miscarea de rotatie. si imi e greu sa accept si tehnic ca a fost o chestie gandita.

in plus cilindrul e facut de magura ...

nush ... sa le fie de bine oricum.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Imi puteti trimite careva un manual de reparatie pt Gs 2004? De preferinta in engleza. Mail : pckmuresan@gmail.com.

Multumesc frumos

 

nu-i mai simplu asa?

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-R1200-R1200GS-R1200R-RT-2004-09-Haynes-Manual-4598-NEW-/200783853056?hash=item2ebfa67600:m:mv3I0TtENVjO9FN1qekJHCQ

 

nu costa atat de mult si-l ai listat, la indemana oricand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...