zyonbv Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. Bravo! Nu ai ceva poze reprezentative cu defectul de rulment? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Mai e pana ajunge la noi. https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Ma uit la noul Gsa de ceva vreme, da sincer nu-mi mai trebuie, m-am lecuit... L-au stricat si e pacat. Sa vedem cum o s-o dreaga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Baga un ochi si citeste. https://m.facebook.com/groups/1606776689535855?view=permalink&id=1936570663223121 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Mda, cam nasol. O sa verific si eu azi, sa vad daca e ceva vizibil deranjat pe sub garnitura aia. Observ ca mai toate accidentele au avut loc in offroad. Damn marketing .. O lista de linkuri (cumva derivate din FB-ul ala): https://www.facebook.com/GS1200ForkIssue https://xladv.com/topic/1060-gsgsa-fork-stanchion-problems/ http://tonaestrada.com.br/atencao-risco-para-os-proprietarios-de-bmw-gs-1200-e-gs-1200-adventure/ https://www.facebook.com/hashtag/bmwfatalflaw?source=feed_text&story_id=10158922677750603 http://www.motorcycle-usa.com/2013/04/article/bmw-recalls-r1200gs-for-fork-issue/ Am sunat ieri la Bavaria Otopeni dar .. nu se stia nimic. Sa vad daca ma contacteaza cineva inapoi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi. Salut, Eu zic ca e mai simplu de atat. Foarte fain gandit telelever-ul dar au mai economisit un pic de material/cost la jambe pentru modelul nou. Dupa cum arata deformarile - nu este din cauza proastei capsari ci pur si simplu material prost in jamba. Axul "dopului" din capatul de sus (care teoretic are un mic joc elastic fata spate in bucsile din jugul superior) la un moment dat nu mai preia bucsa jocul ... se deformeaza jamba si se ovalizeaza - jocul se muta acolo. Bratara de la Dan ajuta sa nu se mai deformeze tija in zona superioara ... Problemele grave nu apar brusc ... ci in timp. Incet incet se ovalizeaza jamba si la un moment data se smulge. Da, folosit in teren denivelat - ajunsul in capat de cursa la telescopul fata cauzeaza stresul cel mai mare. http://www.gs-enduro.de/pics/pics_ani/ani_telelever.gif numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Din păcate nu am avut la îndemâna un aparat foto/telefon.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Fix asta am postat pe pagina de dinainte https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Am vazut si eu la cineva piesele in cauza, dupa un accident minor. Ambusitarile alea sunt o gluma. Credeam ca e clasic, cu filet, der am avut o surpriza. Nu am inteles logica, dar probabil ca cineva ate o explicatie logica. Pacat pt imaginea brandului. Citeam pe niste grupuri pe FB ca unuii vroiau sa achizitioneze noul LC si brusc se gandesc de 2 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Fix asta am postat pe pagina de dinainte Scuze, nu am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Nu.i bai. Doar atentie mare cu furcile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut, Are cineva o spita pentru roata spate de GS 2017 (nu stiu daca conteaza anul)? Am observat azi ca lipseste si vineri am o tura iar pe stoc nu o are nimeni. O dau la schimb pe cea noua cand vine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 http://bmwfatalflaw.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Problema apare de la franatul violent, mai ales in teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Pai aia e problema. Astea nu's mobre de franat cu ele. Sunt facute sa mergi fara oprire Mie imi pare destul de tzapana vaca. Dar cu siguranta or fi iesit unele din fabrica cu bube. A mai uitat neamtu sa stranga un surub, robotul de asamblare era nitel obosit etc Shit happens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Daca s-ar da si romanii cum se dau strainezii cu ele, ai vedea si la noi problemele raportate p-afara. Iar cu prinderile superioare de la telescoape, taierea de costuri este cea care produce necazurile, sa iasa componentele cat mai ieftin. In plus, unghiul de la furca, diametrul tuburilor + grosimea lor si suprafata de prindere prea mica a capetelor... rezultate vizibile. In clip este prezentat impact cu motorul in stationare si cu roata virata, ia sa faca testul invers, motorul sa loveasca obstacolul/vehiculul. Editat Iunie 27, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Servus, Voi dupa ce le reparati mai mergeti si cu ele? Intreb ca sa ma laud ca m-am dus pana la Nordkapp 7000km. Mi s-au ars ambele becuri si cel de faza scurta si cel de lunga si am facut o pana pe spate. Aaa, si s-au dus si placutele de frana de pe spate cand am trecut peste Trollstigen. Editat Iunie 27, 2017 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+. M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105... Ceva slabiciuni la 2010+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+. M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105... Ceva slabiciuni la 2010+? Exista la modelele 2013-2017 o problema : http://pemotoare.ro/bmw-r1200gs-vizat-de-o-campanie-tehnica-globala/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Da da. Stiu de problema asta. Imi place foarte mult noul gsa, dar nu prea am incredere in el. M-as limita la 2010-2013 (pana la lc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Un model foarte bun este cel 2008-2012, ma refer la GSA 1200 doar. Eu cel putin pe modelul asta as fi mers daca nu mi-as fi luat altceva de nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Se pare ca vor gasi o remediere a problemei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.